Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Yamaha WR250R - T2 Adventure Project

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δημήτρης ανέλαβε την κούρα?
Oχι ρε Τα χερια στις φωτο ειναι του stf ...ξεκινησε γυμναστηριο :roflmao:
Αφού ξέρετε ρε, πάντα μαζί με τον Δημήτρη τα κάνουμε. Ο Δημήτρης βέβαια είναι ο αρχιμάστορας κι έχει τον πρώτο λόγο ενώ εγώ κάνω τον ιπποκόμο.... Και όπου χρειαστεί κάνω εγώ τον φωτογράφο και αυτός το μοντέλο :roflmao:
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
20.050 χλμ.

Σήμερα αντικατάσταση λαδιών και φίλτρων.





Αφαιρέθηκαν χαλίκι Τριχωνίδας και καθαρίστηκε το εσωτερικό της ποδιάς.





Έπειτα καθαρίστηκε το εσωτερικό στο φιλτροκούτι με brake cleaner αφού προηγουμένως αφαίρεσα τη φούσκα που βρίσκεται στο σημείο αποστράγγισης υγρών και σκουπιδιών. Τέλος σκουπίστηκε σχολαστικά όλος ο εσωτερικός χώρος και το καπάκι με μωρομάντηλα...





Εμποτισμός του φίλτρου αέρος με το κατάλληλο λαδάκι




Σημείωση: Πέρασα και από Μπέλλο και είπαμε να κάνουμε την αντικατάσταση σε 2-3 εβδομάδες που θα έχω περισσότερο χρόνο. Μου πρότειναν να αντικαταστήσω και το πίσω αλλά εγώ θα το αποφύγω. Το πίσω φρένο έχει εξαιρετική αίσθηση και αρκετή δύναμη (σε αντίθεση με το μπροστινό) και δε θέλω να το κάνω περισσότερο ισχυρό από όσο ήδη είναι, ούτε να επηρεάσω την υπάρχουσα πληροφορία που μου δίνει. Οπότε όσο μου αρέσει δεν το πειράζω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ απαιτητικό το τρέηλ.
Πολυ το ζήλεψα το wr εκεί που χαροπαλεύα με τον ιπποποταμο στα λουκια, τις ρίζες,τις νεροφαγιες και τις Κροκαλες.
Ναι αυτά μου έλεγε η Ειρήνη, είχε πολύ πράγμα από απαιτητικά τερέν. Τη δεύτερη μέρα χόρτασε τούμπα όπως μου εξομολογήθηκε... πρέπει να έφαγε 2-3 :)

Κράτησα τους χάρτες για να πάμε με το παρεάκι σε πρώτη ευκαιρία, εκτός από δυσκολία πρέπει να είχε και πολλές ομορφιές η περιοχή για αγνάντεμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Ναι αυτά μου έλεγε η Ειρήνη, είχε πολύ πράγμα από απαιτητικά τερέν. Τη δεύτερη μέρα χόρτασε τούμπα όπως μου εξομολογήθηκε... πρέπει να έφαγε 2-3 :)

Κράτησα τους χάρτες για να πάμε με το παρεάκι σε πρώτη ευκαιρία, εκτός από δυσκολία πρέπει να είχε και πολλές ομορφιές η περιοχή για αγνάντεμα.
Πάλι δε πέτυχα το μηχανάκι σου.

Όντως πολύ ωραία η βόλτα, η πρώτη μέρα τουριστική και η δεύτερη ότι πρέπει για το wr.
 
Reactions: STF

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σημείωση: Πέρασα και από Μπέλλο και είπαμε να κάνουμε την αντικατάσταση σε 2-3 εβδομάδες που θα έχω περισσότερο χρόνο. Μου πρότειναν να αντικαταστήσω και το πίσω αλλά εγώ θα το αποφύγω. Το πίσω φρένο έχει εξαιρετική αίσθηση και αρκετή δύναμη (σε αντίθεση με το μπροστινό) και δε θέλω να το κάνω περισσότερο ισχυρό από όσο ήδη είναι, ούτε να επηρεάσω την υπάρχουσα πληροφορία που μου δίνει. Οπότε όσο μου αρέσει δεν το πειράζω.
Οτι σωληνακι υψηλης πιεσης κι αν βαλεις προσεξε να εχει μια σχετικα ακαμπτη ενισχυση στο μερος του εκεινο το οποιο θα κινειται κατα την λειτουργεια της αναρτησης
Καπως ετσι δηλ:


Επισης καμια διαφορα στην αποδοση δεν θα δεις (εκτος πια και αν "μπαλωνιαζε"τοσο πολυ το μαμα σωληνακι)
Θα δεις ομως λογικα διαφορα προς το καλυτερο οσον αφορα την αισθηση
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οτι σωληνακι υψηλης πιεσης κι αν βαλεις προσεξε να εχει μια σχετικα ακαμπτη ενισχυση στο μερος του εκεινο το οποιο θα κινειται κατα την λειτουργεια της αναρτησης
Καπως ετσι δηλ:


Επισης καμια διαφορα στην αποδοση δεν θα δεις (εκτος πια και αν "μπαλωνιαζε"τοσο πολυ το μαμα σωληνακι)
Θα δεις ομως λογικα διαφορα προς το καλυτερο οσον αφορα την αισθηση
Έχουν γνώση οι φύλακες. Έχει ήδη συζητηθεί με τον Μπέλλο (ουσιαστικά για αυτό πήγα από εκεί). Θα χρησιμοποιηθεί ως φούστα ένα κομμάτι από το παλιό.

Για το πίσω τα έγραψα.

Στο μπροστινό κυνηγάμε τη βελτίωση της αίσθησης αν και η αντικατάσταση αυτού που φοράει και είναι πλέον 9 ετών, σίγουρα θα δώσει διαφορά και στην απόδοση (όπως θα συνέβαινε αν έπαιρνα και ένα ίδιο από τη Yamaha).
 
Τελευταία επεξεργασία:

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Έχουν γνώση οι φύλακες. Έχει ήδη συζητηθεί με τον Μπέλλο (ουσιαστικά για αυτό πήγα από εκεί). Θα χρησιμοποιηθεί ως φούστα ένα κομμάτι από το παλιό.

Για το πίσω τα έγραψα.

Στο μπροστινό κυνηγάμε τη βελτίωση της αίσθησης αν και η αντικατάσταση αυτού που φοράει και είναι πλέον 9 ετών, σίγουρα θα δώσει διαφορά και στην απόδοση (όπως θα συνέβαινε αν έπαιρνα και ένα ίδιο από τη Yamaha).
Βρε άνθρωπε και τωρα το λες Χαχαχαχα....δεν το είχα σκεφτεί, θα με μπριζωσεις να πάω να δωσο άλλο ένα 40αρι ....αλλά τι άκαμπτο υλικό να βαλω που δεν έχω παλιό ....σου πει αν έχει η μόνο αν του πας;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βρε άνθρωπε και τωρα το λες Χαχαχαχα....δεν το είχα σκεφτεί, θα με μπριζωσεις να πάω να δωσο άλλο ένα 40αρι ....αλλά τι άκαμπτο υλικό να βαλω που δεν έχω παλιό ....σου πει αν έχει η μόνο αν του πας;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πότε να προλάβω να στο πω, μια που το έψαξες, μια που τα είχες πάρει...

Μου είπε από το τηλέφωνο -αλλά δυστυχώς δεν ρώτησα με ποιον από όλους μίλησα- ότι "κάτι έχει" και ήθελε να πάω από εκεί να το εξηγήσω. Όταν πήγα μίλησα με κάποιον Γιάννη ο οποίος όμως δεν θυμόταν την τηλεφωνική συζήτηση (μάλλον δεν ήταν αυτός που είχα μιλήσει στο τηλέφωνο) και δεν πολυκαταλάβαινε τι εννοούσα. Βγήκε έξω, το είδε στο "μαμά" σωληνάκι και μου πρότεινε να το βγάλει από εκεί και να το τοποθετήσει στο υψηλής με την προϋπόθεση ότι θα χαλούσε το μαμά. Έχω σκεφτεί να πάρω και δυο μικρά κομμάτια από θερμοσυστελλόμενο μαζί μου για να τα χρησιμοποιήσω ως "πιασίματα" στις δυο άκρες του εξωτερικού ντυσίματος (πριν πρεσάρει τα ρακόρ).
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Πότε να προλάβω να στο πω, μια που το έψαξες, μια που τα είχες πάρει...

Μου είπε από το τηλέφωνο -αλλά δυστυχώς δεν ρώτησα με ποιον από όλους μίλησα- ότι "κάτι έχει" και ήθελε να πάω από εκεί να το εξηγήσω. Όταν πήγα μίλησα με κάποιον Γιάννη ο οποίος όμως δεν θυμόταν την τηλεφωνική συζήτηση (μάλλον δεν ήταν αυτός που είχα μιλήσει στο τηλέφωνο) και δεν πολυκαταλάβαινε τι εννοούσα. Βγήκε έξω, το είδε στο "μαμά" σωληνάκι και μου πρότεινε να το βγάλει από εκεί και να το τοποθετήσει στο υψηλής με την προϋπόθεση ότι θα χαλούσε το μαμά. Έχω σκεφτεί να πάρω και δυο μικρά κομμάτια από θερμοσυστελλόμενο μαζί μου για να τα χρησιμοποιήσω ως "πιασίματα" στις δυο άκρες του εξωτερικού ντυσίματος (πριν πρεσάρει τα ρακόρ).
Θερμοσυστελομενα έχει έτσι καλύπτει το σημείου του πρεσαρισματος για να δείχνει όμορφο..... Ρωτα όταν πας ποιος είχε το xt με ψαλίδι μπανάνα πίσω γάμο τα παιδια!!!!!

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Το παλιό γιοφύρι τις Άρτας το xt φτιάχνω και έχω μπλέξει όλο αναποδιες αλλά πιστεύω τον άλλο μήνα θα ναι ετοιμο

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα το WR250R μπήκε στο συνεργείο του Δημήτρη για να ασχοληθούμε με το μπροστινό φρένο, το οποίο τον τελευταίο χρόνο ήταν σχετικά αδύναμο και πολύ ξύλινο σε αίσθηση.

Είχα σκεφτεί να του περάσω σωληνάκια υψηλής αλλά οι μεγάλες διαδρομές της μπροστινής ανάρτησης με κάνουν να το σκέφτομαι καθώς χρειάζεται οπωσδήποτε και μια εξωτερική σκληρή επένδυση η οποία ντύνει το σωληνάκι ώστε να μην διπλώνει κατά το δούλεμα της ανάρτησης.

Η Αμερικάνικη CORE έχει έτοιμα σωληνάκια υψηλής για το WR250R τα οποία έχουν τη σχετική πρόβλεψη αλλά δεν έχω βρει τρόπο να τα φέρω σε αποδεκτή τιμή λόγω των διαδικασιών εκτελωνισμού, ΦΠΑ κτλ.

Και η HELL έχει έτοιμες λύσεις (μέχρι τώρα έχω βρει στην Αγγλία) αλλά δεν υπάρχει μια κανονική φωτό ή μια περιγραφή για να ξέρω αν έχει προβλεφθεί αυτή η ενισχυμένη επένδυση.








Οπότε σε πρώτη φάση και μέχρι να καταλήξω στο τι θα κάνω είπαμε με τον Δημήτρη να καθαρίσουμε δαγκάνα-έμβολα και να αντικαταστήσουμε τα τακάκια και μελλοντικά θα αλλάξουμε σωληνάκια και υγρά, μιας που έχουν περάσει και 2,5 χρόνια από τότε που τα άλλαξα τελευταία φορά.

Σήμερα με το που έφτασα στου Δημήτρη το κοντέρ έγραφε στρογγυλά-στρογγυλά 21.500 χλμ.

Τα τακάκια για καλή μου τύχη ήταν ετοιμοπαράδοτα και τα πήρα εχθές.





Οπότε λύθηκε η δαγκάνα, αφαιρέθηκαν τα τακάκια και άρχισαν οι διαδικασίες καθαρισμού. Δηλαδή φύσημα, πέρασμα με brake cleaner σε όλο το σύστημα συμπεριλαμβανομένων των εμβόλων ένα-ένα.

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αφού αφαιρέθηκαν τα τακάκια η δαγκάνα φυσήχτηκε με αέρα, ακολούθησε brake cleaner










Την ίδια διαδικασία ακουλουθήσαμε για κάθε ένα από τα έμβολα αφού πρώτα τα βγάλαμε έξω ένα-ένα πιέζοντας τη μανέτα










Ο Δημήτρης ασχολήθηκε με τον καθαρισμό και το γυάλισμα/βούρτσισμα της βίδας/πίρου συγκράτησης των τακακιών ώστε αυτή να γλιστράει ομαλά κατά την πίεση και επαναφορά των φρένων.






Και τελειώσαμε με τον καθαρισμό και το λάδωμα του εμβόλου και του πίρου της μανέτας.

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και... voila! Αφού τα χρησιμοποίησα προσεκτικά και πάτησαν μετά από 15-20 χλμ, έχω πλέον -κυριολεκτικά- την διπλάσια δύναμη στο μπροστινό φρένο.

Τα τακάκια που αφαιρέθηκαν είχαν ακόμη "ψωμί" αλλά παρ' όλα αυτά το ψωμί αυτό φαίνεται πως ήταν "τελειωμένο" αφού μετά από 7 χρόνια και 20.000 χλμ μάλλον είχαν "καεί" και δε θα τρωγόντουσαν ούτε μετά από 40.000 χλμ.

Στις φωτό φαίνεται και ο αποχρωματισμός τους συγκριτικά με τα καινούρια.



 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Και... voila! Αφού τα χρησιμοποίησα προσεκτικά και πάτησαν μετά από 15-20 χλμ, έχω πλέον -κυριολεκτικά- την διπλάσια δύναμη στο μπροστινό φρένο.

Τα τακάκια που αφαιρέθηκαν είχαν ακόμη "ψωμί" αλλά παρ' όλα αυτά το ψωμί αυτό φαίνεται πως ήταν "τελειωμένο" αφού μετά από 7 χρόνια και 20.000 χλμ μάλλον είχαν "καεί" και δε θα τρωγόντουσαν ούτε μετά από 40.000 χλμ.

Στις φωτό φαίνεται και ο αποχρωματισμός τους συγκριτικά με τα καινούρια.



Καλλιτεχνικές εργασίες, μπράβο. Τα παλιά τακάκια αν δεν κάνω λάθος είναι φθαρμένα μονοπαντα ( ; ). Αυτή τη δουλειά σε φρένα πρέπει να γίνεται κάθε φορά που αλλάζεις τακακια αλλά τα περισσότερα συνεργεία, λόγω χρόνου δεν ασχολούνται. Τα σπρώχνουν μεσα με όλη τη λάσπη και μουργα, βάζουν τα καινούργια και έτοιμο. Μετά χαλάνε τσιμουχες, τρώγονται μονοπαντα τα τακάκια, δεν έχεις δύναμη κλπ. Μπράβο!

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλλιτεχνικές εργασίες, μπράβο. Τα παλιά τακάκια αν δεν κάνω λάθος είναι φθαρμένα μονοπαντα (;). Αυτή τη δουλειά σε φρένα πρέπει να γίνεται κάθε φορά που αλλάζεις τακακια αλλά τα περισσότερα συνεργεία, λόγω χρόνου δεν ασχολούνται. Τα σπρώχνουν μεσα με όλη τη λάσπη και μουργα, βάζουν τα καινούργια και έτοιμο. Μετά χαλάνε τσιμουχες, τρώγονται μονοπαντα τα τακάκια, δεν έχεις δύναμη κλπ. Μπράβο!

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
Ναι ήταν ελαφρά μονόπαντα φαγωμένα γιατί προφανώς το ένα έμβολο είχε πιάσει μάκα και δεν "άκουγε" το ίδιο στη πίεση του φρένου.
Αν δείτε στις φωτό παραπάνω για να καθαρίσουμε τα έμβολα έπρεπε να τα εκτονώσουμε από τους κυλίνδρους τους, αυτό γίνεται απλά πιέζοντας την μανέτα έχοντας όλη τη δαγκάνα στο χέρι. Στη πίεση του φρένου βγήκε το ένα έμβολο. Όταν καθαρίσαμε το πρώτο για να βγει το άλλο έβαλε ο Δημήτρης σε αυτό το πρώτο ένα καρυδάκι να το εμποδίζει και βγήκε και το άλλο. Αυτό είναι σύνηθες, στη πραγματικότητα με τη παραμικρή αντίσταση ακολουθεί και το άλλο, όταν δλδ υπάρχει το τακάκι λόγω της αντίστασης βγαίνουν και τα δυο όμως η ελάχιστη διαφορά στη κινητικότητα του εμβόλου μετά από 20.000 χλμ μπορεί να δημιουργήσει αυτό το αποτέλεσμα της μονόπαντης φθοράς στο τακάκι επειδή στην αρχική επαφή ξεκινάει πάντα το ένα από τα δυο.

Οπότε..., το καλά καθαρισμένο σύστημα φρένων είναι σημαντικό και ίσως πρέπει να εντάσσεται στη διαδικασία μιας μεγάλης συντήρησης άσχετα από το αν έχουν ή όχι φαγωθεί τα τακάκια.
 

nikgoul

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Νικ
Μοτό
sh
STF βγάλατε τελείως τα έμβολα έξω για καθάρισμα?
Αν ναι......μετά μπαίνουν πάλι μέσα στη δαγκάνα χωρίς πρόβλημα με τα oring που έχει η δαγκάνα?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
STF βγάλατε τελείως τα έμβολα έξω για καθάρισμα?
Αν ναι......μετά μπαίνουν πάλι μέσα στη δαγκάνα χωρίς πρόβλημα με τα oring που έχει η δαγκάνα?
Δεν χρειάζεται να βγουν τελείως. Και μέχρι τη μέση να βγουν, είναι αρκετό για λόγους καθαρίσματος!
Δεν ξέρω όμως τι έκαναν, θα μας απαντήσει ο Στέφανος!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για το καθαρισμα τα εμβολα βγαινουν τοσο οσο να φανει το καθαρο μερος τους το οποιο βρισκοταν μεσα στην δαγκανα
Αν βγουν τελειως τοτε θα διαρρευσει το υγρο φρενων
Αν ομως ολο το συστημα ειναι στεγνο απο υγρα. γιατι για καποιο λογο τα εχουμε αδειασει. τοτε ναι μπορουμε να παρουμε τα εμβολα στο χερι Η επανατοποθετηση τους ομως σε αυτην την περιπτωση θελει προσοχη για να μην πληγωθουν οι δυο τσιμουχες ( σκονης και στεγανοποιησης) και οπωσδηποτε λιπανση (υπαρχει ειδικο λιπαντικο αλλα και το υγρο φρενων κανει)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα έμβολα δουλεύαν πολύ καλά και δεν είχαν σχεδόν καθόλου μάκα με την έννοια που θα μας προβλημάτιζε. Δεν τα βγάλαμε μέχρι έξω, εννοείτε πως όχι. Ούτε αλλάξαμε υγρά φρένων.
Μου εξήγησε ο Δημήτρης ότι είναι φυσιολογικό να βγαίνει το ένα έμβολο λόγω απουσία πίεσης.
 
Top Bottom