Σήμερα το WR250R μπήκε στο συνεργείο του Δημήτρη για να ασχοληθούμε με το μπροστινό φρένο, το οποίο τον τελευταίο χρόνο ήταν σχετικά αδύναμο και πολύ ξύλινο σε αίσθηση.
Είχα σκεφτεί να του περάσω σωληνάκια υψηλής αλλά οι μεγάλες διαδρομές της μπροστινής ανάρτησης με κάνουν να το σκέφτομαι καθώς χρειάζεται οπωσδήποτε και μια εξωτερική σκληρή επένδυση η οποία ντύνει το σωληνάκι ώστε να μην διπλώνει κατά το δούλεμα της ανάρτησης.
Η Αμερικάνικη CORE έχει έτοιμα σωληνάκια υψηλής για το WR250R τα οποία έχουν τη σχετική πρόβλεψη αλλά δεν έχω βρει τρόπο να τα φέρω σε αποδεκτή τιμή λόγω των διαδικασιών εκτελωνισμού, ΦΠΑ κτλ.
Και η HELL έχει έτοιμες λύσεις (μέχρι τώρα έχω βρει στην Αγγλία) αλλά δεν υπάρχει μια κανονική φωτό ή μια περιγραφή για να ξέρω αν έχει προβλεφθεί αυτή η ενισχυμένη επένδυση.
Οπότε σε πρώτη φάση και μέχρι να καταλήξω στο τι θα κάνω είπαμε με τον Δημήτρη να καθαρίσουμε δαγκάνα-έμβολα και να αντικαταστήσουμε τα τακάκια και μελλοντικά θα αλλάξουμε σωληνάκια και υγρά, μιας που έχουν περάσει και 2,5 χρόνια από τότε που τα άλλαξα τελευταία φορά.
Σήμερα με το που έφτασα στου Δημήτρη το κοντέρ έγραφε στρογγυλά-στρογγυλά 21.500 χλμ.
Τα τακάκια για καλή μου τύχη ήταν ετοιμοπαράδοτα και τα πήρα εχθές.
Οπότε λύθηκε η δαγκάνα, αφαιρέθηκαν τα τακάκια και άρχισαν οι διαδικασίες καθαρισμού. Δηλαδή φύσημα, πέρασμα με brake cleaner σε όλο το σύστημα συμπεριλαμβανομένων των εμβόλων ένα-ένα.
