Λοιπόν να μερικές ενδιαφέρουσες απόψεις που έπεσαν. Το αγώι κάνει τον αναβάτη να ψωνίσει ή ο αναβάτης παίρνει κάτι και το αγώι ας είναι ό,τι θέλει;
Σκέφτομαι συχνά, το 950 είναι το "περιττό" μηχανάκι στο γκαράζ. Έτσι για το γούστο αγοράστηκε δηλαδή και τώρα το X είναι το περιττό μηχανάκι στο γκαράζ. Που το έβγαλα βόλτα μετά από καιρό και δεν είναι καθόλου περιττό μηχανάκι στο γκαράζ απλά επικαλύπτεται σε τεράστιο βαθμό από το 950 (και θέλει λάστιχα). Με το οποίο 950 ξεκινήσαμε στραβά και καταλήξαμε στο ότι κάλλιστα θα μπορούσα να φανταστώ να μένω μόνο με αυτό αντί για το XR γιατί δικάβαλο δεν πάω πουθενά (ενώ θα ήθελα) και τάπα επίσης δεν πάω πουθενά. Με χαλάει η έλλειψη ABS για να μείνει ως ένα και μοναδικό, θα καταντήσει όπως το fazer που δεν το έπαιρνα εκτός από τέλειες συνθήκες λόγω ψυχολογίας. Και επειδή κουράζει σε μεγάλες μέρες στην σέλα πάλι ίσως ήταν ξενερωτικό στο τέλος. Το θέμα είναι όμως ότι έχει άλλη ποιότητα στην βόλτα με τον ζεν χαλαρωτικό τρόπο που κινείται, τις απλωτές γραμμές, το γκάζι που δεν είναι τρομακτικό. Αν δεν το αγόραζα να το ζήσω λίγο σαν χρήση, θα έμενα στην αρχική εντύπωση που αποκόμισα από το τεστ ράιντ με το 990 κάποτε που ήταν πραγματικά κακή και θα είχα χάσει μιά αξιόλογη εμπειρία. Το αστείο στην όλη φάση είναι ότι δεν έχει αλλάξει το θέλω μου, δηλαδή ημέρες που να είναι 500 χιλιόμετρα και πάνω. Ανακαλύπτω διαφορετικούς τρόπους να τις πραγματοποιήσω και ευελπιστώ ότι θα τις φέρω και με μεικτή επιφάνεια κάποια στιγμή.
Από την στιγμή που κάτι δεν σου έκανε στο Τ700 δεν έχεις λόγο να ξαναδείς την κατηγορία, ούτε για Τ700, ούτε για Τουαρέγκ ή για 890/901. Σου άρεσε το Ντουκάτι ΧΤ500 θέλω να πω το σκράμπλερ, οπότε λογικά θα σου αρέσει και το Triumph 1200, αλλά το είχες και το έδωσες, οπότε γιατί να γυρίσεις πίσω;
Δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις και τα άλλα της λίστας. Τίποτα δεν θα πάει στραβά, θα περάσεις καλά και θα διευρύνεις -με ίδια εμπειρία- το θέλω σου.