Ιμάντας δυναμό R 1200 GS

drum28

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Bmw 1200GS 2005.
Λοιπόν αναλυτικά, ξεσφυξε η βίδα του δυναμου που είναι ο κοχλίας και έγινε η ζημιά.πηγαινε προς τα έξω και κόπηκε και χτύπησε από μέσα και το πλαστικό καπάκι.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
Δηλαδη λες αυτο ταλαιπωρια και δεν λες ταλαιπωρια, ας πουμε ενα παραδειγμα τα κλαταρισμενα λαστιχα σε καθε χωματινη βολτα.......... Τα βαζετε το ενα πισω απο το αλλο για να τα αλλαξετε, οπου σας κατσει η αβαρεια. Ειτε ειναι χωμα στεγνο, ειτε βρεγμενο, ειτε λασπη........ μπουρδελο κατασταση δηλαδη!!!!!
Λες να αλλαζει καποιος καθε χρονο τον ιμαντα για να εχει το κεφαλι του ησυχο. Αλλος θα μπορουσε να πει, να πηγαινεις πιο σιγα στο χωμα, και οχι με την ταυτοτητα στο στομα, για να μην κλανουν οι σαμπρελες!!!
Και ξανα λεω, δεν εχει καμμια σχεση η αντικατασταση του ιμαντα (ακομα και στο πιο λασπωμενο μπουρδελο μερος να σου κατσει, ασε που μπορεις να κανεις απο λιγα εως αρκετα χλμ αναλογα την κατασταση της μπαταριας) με την αλλαγη πχ σαμπρελας.

Η πιο σωστη τακτικη για να αποφευγεις ολα αυτα, ειναι ο τακτικος ελεγχος, οι γνωσεις και η σωστη αντιληψη των πραγματων!!! Οχι να αλλαζουμε τα παντα............. καλου κακου!!! Αυτο δεν λεγεται ουτε προληψη ουτε καλη συντηρηση!!!
Νίκο υπάρχει μια διαφορά εδώ.

Στη χωμάτινη βόλτα γενικά έχεις μια αντίληψη ταλαιπωρίας, και από την οδήγηση αυτή καθεαυτή αλλά και θα πέσεις, θα κολλήσεις, θα σπρώξεις, θα πάθεις ζημιές, θα σε πιάσει λαστιχο κτλ. Ακόμα, ο χωμάτινος αναβάτης είναι μαθημενος στις αβαριες και στην ταλαιπωρία συγκριτικά με έναν αναβάτη μέσου όρου ο οποίος έχει μια μηχανή για να κάνει τα ταξίδια του, για να πηγαίνει στη δουλειά του κτλ, οπότε δεν έχει στο νου του ότι θα κάθετε στην άκρη της Μεσογείων πηγαίνοντας στη δουλειά του να λύνει και να δένει για να αλλάξει τον ιμάντα, άσχετα αν αυτό είναι μια απλή δουλειά.

Δηλ, ούτε εμείς με τα ΚΤΜ δεν τα κάνουμε αυτά.

Οπότε που καταλήγουμε??
Να γιατί ΚΤΜ ;)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Νίκο υπάρχει μια διαφορά εδώ.

Στη χωμάτινη βόλτα γενικά έχεις μια αντίληψη ταλαιπωρίας, και από την οδήγηση αυτή καθεαυτή αλλά και θα πέσεις, θα κολλήσεις, θα σπρώξεις, θα πάθεις ζημιές, θα σε πιάσει λαστιχο κτλ. Ακόμα, ο χωμάτινος αναβάτης είναι μαθημενος στις αβαριες και στην ταλαιπωρία συγκριτικά με έναν αναβάτη μέσου όρου ο οποίος έχει μια μηχανή για να κάνει τα ταξίδια του, για να πηγαίνει στη δουλειά του κτλ, οπότε δεν έχει στο νου του ότι θα κάθετε στην άκρη της Μεσογείων πηγαίνοντας στη δουλειά του να λύνει και να δένει για να αλλάξει τον ιμάντα, άσχετα αν αυτό είναι μια απλή δουλειά.

Δηλ, ούτε εμείς με τα ΚΤΜ δεν τα κάνουμε αυτά.

Οπότε που καταλήγουμε??
Να γιατί ΚΤΜ ;)
Σε ολους, ακομα και στον μεσο αναβατη οπως λες, μπορει να τον πιασει λάστιχο στην Μεσογειων, ή οτιδηποτε αλλο. Δεν λεω αυτο.
Αυτο που λεω ειναι οτι διαφωνω με την λογικη, τα αλλαζω ¨ολα¨πολυ πριν την ωρα τους, απλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Αυτο δεν ειναι ουτε λογικο, ουτε συντηρηση σωστη λεγεται.
Με αυτη τη ¨λογικη¨ πχ ας αλλαζουμε και μηχανη καθε χρονο με καινουργια, να ειμαστε σιγουροι 100%!!!
Η ελλειψη γνωσεων (οχι πειρας) δημιουργει ανασφαλειες, η ανασφαλειες φοβιες και οι φοβιες φερνουν αυτες τις τακτικες!

Εχουν αποτελεσμα αυτες οι τακτικες; Ναι, συνηθως εχουν.
Ειναι ορθη αντιμετωπιση των πραγματων; Οχι, δεν ειναι!
Αυτο προσπαθω να πω!!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
Σε ολους, ακομα και στον μεσο αναβατη οπως λες, μπορει να τον πιασει λάστιχο στην Μεσογειων, ή οτιδηποτε αλλο. Δεν λεω αυτο.
Αυτο που λεω ειναι οτι διαφωνω με την λογικη, τα αλλαζω ¨ολα¨πολυ πριν την ωρα τους, απλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Αυτο δεν ειναι ουτε λογικο, ουτε συντηρηση σωστη λεγεται.
Με αυτη τη ¨λογικη¨ πχ ας αλλαζουμε και μηχανη καθε χρονο με καινουργια, να ειμαστε σιγουροι 100%!!!
Η ελλειψη γνωσεων (οχι πειρας) δημιουργει ανασφαλειες, η ανασφαλειες φοβιες και οι φοβιες φερνουν αυτες τις τακτικες!

Εχουν αποτελεσμα αυτες οι τακτικες; Ναι, συνηθως εχουν.
Ειναι ορθη αντιμετωπιση των πραγματων; Οχι, δεν ειναι!
Αυτο προσπαθω να πω!!!
Εχει βάση το σκεπτκό σου ,κ μάλλον είμαστε στην ίδια βάση σκέψης περί αυτών που αναφέρεις.

Για να λέμε όμως κ του...ΜΗ "μουντΖούρη" το δίκιο...
Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μαστορεύουν καθόλου ,είτε επειδή δεν γνωρίζουν ,είτε επειδή δεν έχουν τον χωρο-χρόνο ,είτε επειδή δεν θέλουν.
Γι'αυτούς ,όντως δεν είναι κάτι σπουδαίο ,να δίνουν +20-30 € το χρόνο (από τα προβλεπόμενα) ,ώστε να εχουν το κεφάλι τους ήσυχο.
Και σίγουρα ,η συχνότερη συντήρηση ,αν εξαιρέσεις το οικονομικό ,μόνο καλό κάνει στην κατάσταση της μοτοσυκλέτας.
Το αν χρειάζεται ή όχι ,είναι άλλο θέμα τελικά ,κ αυτό προσπαθούμε να κάνουμε κατανοητό με τις απόψεις που αναφέρουμε.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs


Αγορασα νεο ιμάντα. Αυτος που ειναι πανω στην μηχανη ειναι made in Romania.
Τον ειχα βάλει σε εξουσιοδοτημένο και οχι σε αντιπροσωπεία.
Αυτος που παρρηγειλα ειναι made in Germany.
Επίσης παρατηρώ αλλαγη στο χρωμα των γραμμάτων.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εδω καλο ειναι να αναφερουμε, οτι αλλη διασταση ιμαντα ειχαν τα απλα gs απο τα adv!!! Το δυναμο απο τα adv παιρνει πιο μακρυ, γιατι ειναι λιγο πιο ψηλα η τροχαλια του.
Δηλαδη, αυτη η διασταση του ιμαντα, δεν κανει για ολα!!!

(αυτο που δεν ανακαλώ στην μνημη μου, ειναι μεχρι ποια χρονια ισχυει αυτο, και εαν οντως παει μεχρι το τελος των αεροψυκτων)
 

apos.zeitou

Μέλος
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
WR250ZH 1996


Αγορασα νεο ιμάντα. Αυτος που ειναι πανω στην μηχανη ειναι made in Romania.
Τον ειχα βάλει σε εξουσιοδοτημένο και οχι σε αντιπροσωπεία.
Αυτος που παρρηγειλα ειναι made in Germany.
Επίσης παρατηρώ αλλαγη στο χρωμα των γραμμάτων.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αστα αυτα και στειλε τιποτα τροποποιητικες Ε1 χαχαχαχαχαχα

#xrv_world_explorer
 

apos.zeitou

Μέλος
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
WR250ZH 1996
Οχι φιλε.
Αυτα εχουν ανορθωτη πλεον κι οχι δυναμο οπως τον ηξερες.
Μια εγνοια λιγοτερη δλδ

wOw κατι που δεν ηξερα...... ολοι οριμαζουν οταν μεγαλωνουν ..... εμπρος στο δρομο που χαραξε ο ιαπωνας χαχαχαχα
 

giamar

οn-offας
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
R1200GS
wOw κατι που δεν ηξερα...... ολοι οριμαζουν οταν μεγαλωνουν ..... εμπρος στο δρομο που χαραξε ο ιαπωνας χαχαχαχα
Ναι δυστυχως ,τερμα τζαπαν το εκαναν .
Τουλαχιστον να ειχε και ποιοτητα .....
 

apos.zeitou

Μέλος
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
WR250ZH 1996
Πωωωω ειναι και αυτο...... Και που τα φοραει στη μεση;;;; η τα παιρνει σε τσαντα ο οδηγος μαζι του;

#xrv_world_explorer
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και εγω υπερ του δυναμο ειμαι!!! Ευκολα επισκευασιμο και προσβασιμο! (και επειδη βγαζεις ντεποζιτο, ειναι μια καλη ευκαιρια για καθαρισμα ολων εκει κατω και ενας καλος γενικος ελεγχος γενικοτερα)
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Πωωωω ειναι και αυτο...... Και που τα φοραει στη μεση;;;; η τα παιρνει σε τσαντα ο οδηγος μαζι του;

#xrv_world_explorer
Ανοίγεις όλο το μοτέρ για αλλαγή... Κλαμα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
FZS1000, Peg650, G650X
Ανοίγεις όλο το μοτέρ για αλλαγή... Κλαμα
έτσι, ενώ πριν για συμπλέκτη που είναι αναλώσιμο ξεμπέρδευες σε τρία λεπτά στα αεροελαιόψυκτα. .
βλάβη σε πηνία δεν έχουμε ακούσει ακόμα πάντως, από τέλη 2013 στην αγορά, θα είχε πετάξει μερικά εκατομμύρια λινκ ήδη ο Juve_750
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ανοίγεις όλο το μοτέρ για αλλαγή... Κλαμα
Γνήσια γερμανική φιλοσοφία...
Offtopic βέβαια αλλά στα γερμανικά αυτοκίνητα του VW Group από το 2008 και μετά για να αλλάξεις το τρομπάκι του συμπλέκτη το οποίο στοιχίζει ως γνήσιο ανταλλακτικό γύρω στα 15 με 20 ευρώ πρέπει να κατεβάσεις ολόκληρο σασμάν...:wacky::wacky::wacky:
Δηλαδή εργασία γύρω στα 150€
στην καλύτερη περίπτωση...
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
έτσι, ενώ πριν για συμπλέκτη που είναι αναλώσιμο ξεμπέρδευες σε τρία λεπτά στα αεροελαιόψυκτα. .
βλάβη σε πηνία δεν έχουμε ακούσει ακόμα πάντως, από τέλη 2013 στην αγορά, θα είχε πετάξει μερικά εκατομμύρια λινκ ήδη ο Juve_750
Πολλές περιπτώσεις. Δυστυχώς. Μέχρι κ τα 2016.
2017 κι έπειτα αλλαξαν κωδικούς ανταλακτικών.
 
Top Bottom