rock n rolla_990
Κόπανος
Μου εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο ενα Ducati. Ειχε παρει νερα το ματι του βολαν μετα απο πλυσιμο.
Το tps έχει ελεγχθεί είναι καλα η τρόμπα το ίδιο τώρα τα αλλα δεν ξέρω αν τα έχουν ελέγξει θα τα κρατήσω να τα δουνΤρόμπα και έλεγχος TPS, πράγματα που πρέπει να ελεγχθούν σίγουρα, crankshaft sensor και τσεκαρισμα τα σφάλματα στο διαγνωστικο. Αν θες να είσαι σίγουρος πρέπει να δοκιμάσεις με άλλα. Επίσης, τσεκαρε τις γειώσεις στο μηχανάκι, μια καλή γείωση προκαλεί τα φαινόμενα που περιγραφεις. Τώρα από μακριά και μέσα στον Αύγουστο τα πράγματα είναι δύσκολα δυστυχως
Καλο είναι να τσεκαρεις και την έξοδο του ανόρθωση/γεννήτριας με το μηχανάκι ζεστό. Πρόβλημα εκεί κάνει τα ηλεκτρονικά να παθαίνουν τραλαλα
Το tps έχει ελεγχθεί είναι καλα η τρόμπα το ίδιο τώρα τα αλλα δεν ξέρω αν τα έχουν ελέγξει θα τα κρατήσω να τα δουν
Πολύ μπέρδεμα η κατάσταση ο μάστορας λέει σίγουρα όχι τπσ και τρόμπα τώρα εγώ δεν ξέρω από αυτά καλα έχει σπάσει το κεφάλι του και αυτόςΠολύ συχνά εξαρτήματα δουλεύουν διαφορετικά όταν είναι κρύα και όταν είναι ζεστά, μετά από λίγη ώρα λειτουργίας...μην αποκλείετε τίποτα αν δεν έχετε δοκιμάσει με άλλο που είναι βέβαιο ότι λειτουργεί σωστα
Τραβα πουθενα αλλου να το δούνε..Πολύ μπέρδεμα η κατάσταση ο μάστορας λέει σίγουρα όχι τπσ και τρόμπα τώρα εγώ δεν ξέρω από αυτά καλα έχει σπάσει το κεφάλι του και αυτός
Κατι παρομοιο το εκανε σε φιλο σε εντουρακι κτμ.Δεν θα ήθελα να πω ονόματα Γιατί είναι (κακο)
Σκέψου το πήγα στο 1ο μέσα στην αντιπροσωπία και εκι μου είπε είναι η πίπα που συνδέετε με το μπουζι το πλήρωσα και τελικά τίποτα
Και μετά το πήγα σε έναν αλον που τρέχει με ktm και το έψαξε και δεν μπορούσε να βρει Ούτε αυτός τώρα έκλεισαν για καλοκαίρι
Μου το άλλαξε αυτό το πιπακι και πάλι τα ίδιαΚατι παρομοιο το εκανε σε φιλο σε εντουρακι κτμ.
Το καλωδιο με την πιπα τελικα ηθελε αλλαγή και οταν την αλλαξε του εβαλε καινουργια ελλατωματικη.
Καταλαβαινεις οτι εψαχνε ολο το μηχανακι σχεδον μισο χρονο.
Θα το κοιτάξω και αυτόΜου εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο ενα Ducati. Ειχε παρει νερα το ματι του βολαν μετα απο πλυσιμο.
Αυτό το "πιππάκι" στα 990 ,είναι ΚΑΙ ολόκληρος πολλαπλασιαστής ,κ μπορεί να μετρηθεί στον πάγκο με πολύμετρο ,κ να σου δείξει αν είναι ΟΚ ή όχι...και ΚΟΣΤΙΖΕΙ!!...κ δεν τον αλλάζουμε για "πλάκα" ,επειδή "άλλος πΛερώνει"...Μου το άλλαξε αυτό το πιπακι και πάλι τα ίδια
Ναι αλλά είναι ανατριχίλα και έρωτας!!!Οι βολτες γίνονται απρόβλεπτες οταν στην παρεα υπάρχει 990 κ 640 .
Εκει εχει βρει πατημα ο μανιακ
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σταματα ,τσουτσουριασα !Ναι αλλά είναι ανατριχίλα και έρωτας!!!
Ότι θέλει κάνει οπότε θέλει!!!
Σαν τα άγρια άλογα!!
Spam
Το πιπακι στην ουσία δεν ήταν προβληματικό και το πλήρωσα τζάμπα γι'αυτό έφυγα και ολας από το συνεργείο της κτμ και πήγα σε άλλο. Η νεκρά ανάβει ακαριαία δεν νομίζω να είναι αυτά γιατί το μηχανάκι όταν το πήγενα χαλαρά μέχρι 6μηση δουλεύει κανονικά μετά της 7 μπερδεύει με το που ξαναπάει 6μηση και κατω πάλι Όλα καλα δεν καταλαβενεις ότι έχει θέμα τον έχω κρεμάσει επίτηδες απότομες αλλαγές απότομα γκάζια τίποτα Όλα μια χαρα όταν πάει στης 7Αυτό το "πιππάκι" στα 990 ,είναι ΚΑΙ ολόκληρος πολλαπλασιαστής ,κ μπορεί να μετρηθεί στον πάγκο με πολύμετρο ,κ να σου δείξει αν είναι ΟΚ ή όχι...και ΚΟΣΤΙΖΕΙ!!...κ δεν τον αλλάζουμε για "πλάκα" ,επειδή "άλλος πΛερώνει"...
Επίσης ,αν μπριζωθεί η ECU σε διαγνωστικό ,θα σου ΤΗΝ δείξει μια τέτοια δυσλειτουργία.
Επίσης ,αν μπριζωθεί η ECU σε διαγνωστικό ,υπάρχει δυνατότητα TEST καλής λειτουργίας του κάθε πολλαπλασιαστή ξεχωριστά ,με αποτέλεσμα που θα ανακοινώσει ο εγκέφαλος του διαγνωστικού ,κι όχι ο εγκέφαλος του μάστορη.
Αν δεν ξέρουμε ΠΩΣ να τον ελέγξουμε (απαράδεκτο για επαγγελματία μηχανικό) ,διαβάζουμε το Φάκινγκ Σέρβις Μάνιουαλ.
Κι αν έχουμε αμφιβολία σωστής λειτουργίας του ,τον αλλάζουμε με έναν spare που ξέρουμε οτι δουλεύει ,ή τον σκατζάρουμε με αυτόν του άλλου κυλίνδρου ,για να δούμε ΑΝ το πρόβλημα μετατοπιστεί εκεί ,άρα να το σιγουρέψουμε.
Ελεγξε κ πες μας ,ΑΝ λειτουργεί σωστά ο μικροδιακόπτης του συμπλέκτη.
Ελεγξε κ πες μας ,ΑΝ λειτουργεί σωστά ο μικροδιακόπτης του σταντ.
Πες μας επίσης ΑΝ ανάβει άμεσα ,σωστά ,κ σταθερά ,το λαμπάκι της νεκράς.
Οι βολτες γίνονται απρόβλεπτες οταν στην παρεα υπάρχει 990 κ 640 .
Εκει εχει βρει πατημα ο μανιακ
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
πολυ σωστο και επρεπε ισως να το εχει δοκιμασει το συνεργειοΕπιμένω, ίσως είναι θέμα χαρτογράφησης.
Δοκίμασε να του αλλάξεις χάρτη, βάλε τον εργοστασιακό να δεις αν θα συνεχίσει να σου κάνει τα ίδια.
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να είναι το πρόγραμμα;Επιμένω, ίσως είναι θέμα χαρτογράφησης.
Δοκίμασε να του αλλάξεις χάρτη, βάλε τον εργοστασιακό να δεις αν θα συνεχίσει να σου κάνει τα ίδια.
Είπες παραπάν ,οτι το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από σερβις (λαδο-φιλτρα)Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να είναι το πρόγραμμα;
Δε χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις και αυτό. Είναι κάτι εύκολο και σχετικά ανέξοδο.Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να είναι το πρόγραμμα;