ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Μου εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο ενα Ducati. Ειχε παρει νερα το ματι του βολαν μετα απο πλυσιμο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τρόμπα και έλεγχος TPS, πράγματα που πρέπει να ελεγχθούν σίγουρα, crankshaft sensor και τσεκαρισμα τα σφάλματα στο διαγνωστικο. Αν θες να είσαι σίγουρος πρέπει να δοκιμάσεις με άλλα. Επίσης, τσεκαρε τις γειώσεις στο μηχανάκι, μια καλή γείωση προκαλεί τα φαινόμενα που περιγραφεις. Τώρα από μακριά και μέσα στον Αύγουστο τα πράγματα είναι δύσκολα δυστυχως

Καλο είναι να τσεκαρεις και την έξοδο του ανόρθωση/γεννήτριας με το μηχανάκι ζεστό. Πρόβλημα εκεί κάνει τα ηλεκτρονικά να παθαίνουν τραλαλα
 

AggelosSmt

Μέλος
Όνομα
Aggelos
Μοτό
Smt
Τρόμπα και έλεγχος TPS, πράγματα που πρέπει να ελεγχθούν σίγουρα, crankshaft sensor και τσεκαρισμα τα σφάλματα στο διαγνωστικο. Αν θες να είσαι σίγουρος πρέπει να δοκιμάσεις με άλλα. Επίσης, τσεκαρε τις γειώσεις στο μηχανάκι, μια καλή γείωση προκαλεί τα φαινόμενα που περιγραφεις. Τώρα από μακριά και μέσα στον Αύγουστο τα πράγματα είναι δύσκολα δυστυχως

Καλο είναι να τσεκαρεις και την έξοδο του ανόρθωση/γεννήτριας με το μηχανάκι ζεστό. Πρόβλημα εκεί κάνει τα ηλεκτρονικά να παθαίνουν τραλαλα
Το tps έχει ελεγχθεί είναι καλα η τρόμπα το ίδιο τώρα τα αλλα δεν ξέρω αν τα έχουν ελέγξει θα τα κρατήσω να τα δουν
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το tps έχει ελεγχθεί είναι καλα η τρόμπα το ίδιο τώρα τα αλλα δεν ξέρω αν τα έχουν ελέγξει θα τα κρατήσω να τα δουν

Πολύ συχνά εξαρτήματα δουλεύουν διαφορετικά όταν είναι κρύα και όταν είναι ζεστά, μετά από λίγη ώρα λειτουργίας...μην αποκλείετε τίποτα αν δεν έχετε δοκιμάσει με άλλο που είναι βέβαιο ότι λειτουργεί σωστα
 

AggelosSmt

Μέλος
Όνομα
Aggelos
Μοτό
Smt
Πολύ συχνά εξαρτήματα δουλεύουν διαφορετικά όταν είναι κρύα και όταν είναι ζεστά, μετά από λίγη ώρα λειτουργίας...μην αποκλείετε τίποτα αν δεν έχετε δοκιμάσει με άλλο που είναι βέβαιο ότι λειτουργεί σωστα
Πολύ μπέρδεμα η κατάσταση ο μάστορας λέει σίγουρα όχι τπσ και τρόμπα τώρα εγώ δεν ξέρω από αυτά καλα έχει σπάσει το κεφάλι του και αυτός
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Πολύ μπέρδεμα η κατάσταση ο μάστορας λέει σίγουρα όχι τπσ και τρόμπα τώρα εγώ δεν ξέρω από αυτά καλα έχει σπάσει το κεφάλι του και αυτός
Τραβα πουθενα αλλου να το δούνε..
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Δεν θα ήθελα να πω ονόματα Γιατί είναι (κακο)
Σκέψου το πήγα στο 1ο μέσα στην αντιπροσωπία και εκι μου είπε είναι η πίπα που συνδέετε με το μπουζι το πλήρωσα και τελικά τίποτα
Και μετά το πήγα σε έναν αλον που τρέχει με ktm και το έψαξε και δεν μπορούσε να βρει Ούτε αυτός τώρα έκλεισαν για καλοκαίρι
Κατι παρομοιο το εκανε σε φιλο σε εντουρακι κτμ.
Το καλωδιο με την πιπα τελικα ηθελε αλλαγή και οταν την αλλαξε του εβαλε καινουργια ελλατωματικη.
Καταλαβαινεις οτι εψαχνε ολο το μηχανακι σχεδον μισο χρονο.
 

AggelosSmt

Μέλος
Όνομα
Aggelos
Μοτό
Smt
Κατι παρομοιο το εκανε σε φιλο σε εντουρακι κτμ.
Το καλωδιο με την πιπα τελικα ηθελε αλλαγή και οταν την αλλαξε του εβαλε καινουργια ελλατωματικη.
Καταλαβαινεις οτι εψαχνε ολο το μηχανακι σχεδον μισο χρονο.
Μου το άλλαξε αυτό το πιπακι και πάλι τα ίδια
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μου το άλλαξε αυτό το πιπακι και πάλι τα ίδια
Αυτό το "πιππάκι" στα 990 ,είναι ΚΑΙ ολόκληρος πολλαπλασιαστής ,κ μπορεί να μετρηθεί στον πάγκο με πολύμετρο ,κ να σου δείξει αν είναι ΟΚ ή όχι...και ΚΟΣΤΙΖΕΙ!!...κ δεν τον αλλάζουμε για "πλάκα" ,επειδή "άλλος πΛερώνει"...
Επίσης ,αν μπριζωθεί η ECU σε διαγνωστικό ,θα σου ΤΗΝ δείξει μια τέτοια δυσλειτουργία.
Επίσης ,αν μπριζωθεί η ECU σε διαγνωστικό ,υπάρχει δυνατότητα TEST καλής λειτουργίας του κάθε πολλαπλασιαστή ξεχωριστά ,με αποτέλεσμα που θα ανακοινώσει ο εγκέφαλος του διαγνωστικού ,κι όχι ο εγκέφαλος του μάστορη.

Αν δεν ξέρουμε ΠΩΣ να τον ελέγξουμε (απαράδεκτο για επαγγελματία μηχανικό) ,διαβάζουμε το Φάκινγκ Σέρβις Μάνιουαλ.
Κι αν έχουμε αμφιβολία σωστής λειτουργίας του ,τον αλλάζουμε με έναν spare που ξέρουμε οτι δουλεύει ,ή τον σκατζάρουμε με αυτόν του άλλου κυλίνδρου ,για να δούμε ΑΝ το πρόβλημα μετατοπιστεί εκεί ,άρα να το σιγουρέψουμε.

Ελεγξε κ πες μας ,ΑΝ λειτουργεί σωστά ο μικροδιακόπτης του συμπλέκτη.

Ελεγξε κ πες μας ,ΑΝ λειτουργεί σωστά ο μικροδιακόπτης του σταντ.

Πες μας επίσης ΑΝ ανάβει άμεσα ,σωστά ,κ σταθερά ,το λαμπάκι της νεκράς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Οι βολτες γίνονται απρόβλεπτες οταν στην παρεα υπάρχει 990 κ 640 .

Εκει εχει βρει πατημα ο μανιακ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Οι βολτες γίνονται απρόβλεπτες οταν στην παρεα υπάρχει 990 κ 640 .

Εκει εχει βρει πατημα ο μανιακ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι αλλά είναι ανατριχίλα και έρωτας!!!
Ότι θέλει κάνει οπότε θέλει!!!
Σαν τα άγρια άλογα!!
Spam
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ναι αλλά είναι ανατριχίλα και έρωτας!!!
Ότι θέλει κάνει οπότε θέλει!!!
Σαν τα άγρια άλογα!!
Spam
Σταματα ,τσουτσουριασα !

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

AggelosSmt

Μέλος
Όνομα
Aggelos
Μοτό
Smt
Αυτό το "πιππάκι" στα 990 ,είναι ΚΑΙ ολόκληρος πολλαπλασιαστής ,κ μπορεί να μετρηθεί στον πάγκο με πολύμετρο ,κ να σου δείξει αν είναι ΟΚ ή όχι...και ΚΟΣΤΙΖΕΙ!!...κ δεν τον αλλάζουμε για "πλάκα" ,επειδή "άλλος πΛερώνει"...
Επίσης ,αν μπριζωθεί η ECU σε διαγνωστικό ,θα σου ΤΗΝ δείξει μια τέτοια δυσλειτουργία.
Επίσης ,αν μπριζωθεί η ECU σε διαγνωστικό ,υπάρχει δυνατότητα TEST καλής λειτουργίας του κάθε πολλαπλασιαστή ξεχωριστά ,με αποτέλεσμα που θα ανακοινώσει ο εγκέφαλος του διαγνωστικού ,κι όχι ο εγκέφαλος του μάστορη.

Αν δεν ξέρουμε ΠΩΣ να τον ελέγξουμε (απαράδεκτο για επαγγελματία μηχανικό) ,διαβάζουμε το Φάκινγκ Σέρβις Μάνιουαλ.
Κι αν έχουμε αμφιβολία σωστής λειτουργίας του ,τον αλλάζουμε με έναν spare που ξέρουμε οτι δουλεύει ,ή τον σκατζάρουμε με αυτόν του άλλου κυλίνδρου ,για να δούμε ΑΝ το πρόβλημα μετατοπιστεί εκεί ,άρα να το σιγουρέψουμε.

Ελεγξε κ πες μας ,ΑΝ λειτουργεί σωστά ο μικροδιακόπτης του συμπλέκτη.

Ελεγξε κ πες μας ,ΑΝ λειτουργεί σωστά ο μικροδιακόπτης του σταντ.

Πες μας επίσης ΑΝ ανάβει άμεσα ,σωστά ,κ σταθερά ,το λαμπάκι της νεκράς.
Το πιπακι στην ουσία δεν ήταν προβληματικό και το πλήρωσα τζάμπα γι'αυτό έφυγα και ολας από το συνεργείο της κτμ και πήγα σε άλλο. Η νεκρά ανάβει ακαριαία δεν νομίζω να είναι αυτά γιατί το μηχανάκι όταν το πήγενα χαλαρά μέχρι 6μηση δουλεύει κανονικά μετά της 7 μπερδεύει με το που ξαναπάει 6μηση και κατω πάλι Όλα καλα δεν καταλαβενεις ότι έχει θέμα τον έχω κρεμάσει επίτηδες απότομες αλλαγές απότομα γκάζια τίποτα Όλα μια χαρα όταν πάει στης 7
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Επιμένω, ίσως είναι θέμα χαρτογράφησης.

Δοκίμασε να του αλλάξεις χάρτη, βάλε τον εργοστασιακό να δεις αν θα συνεχίσει να σου κάνει τα ίδια.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Οι βολτες γίνονται απρόβλεπτες οταν στην παρεα υπάρχει 990 κ 640 .

Εκει εχει βρει πατημα ο μανιακ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ειπε ο ανθρωπας που τον στοιχιωνει το ΤρανσΑλπ , η ανηφορα του Μαρτινο και το Απερολ Σπριτς....
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Επιμένω, ίσως είναι θέμα χαρτογράφησης.

Δοκίμασε να του αλλάξεις χάρτη, βάλε τον εργοστασιακό να δεις αν θα συνεχίσει να σου κάνει τα ίδια.
πολυ σωστο και επρεπε ισως να το εχει δοκιμασει το συνεργειο
 

AggelosSmt

Μέλος
Όνομα
Aggelos
Μοτό
Smt
Επιμένω, ίσως είναι θέμα χαρτογράφησης.

Δοκίμασε να του αλλάξεις χάρτη, βάλε τον εργοστασιακό να δεις αν θα συνεχίσει να σου κάνει τα ίδια.
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να είναι το πρόγραμμα;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να είναι το πρόγραμμα;
Είπες παραπάν ,οτι το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από σερβις (λαδο-φιλτρα)
Αν πρίν δούλευε ΟΚ ,κ σου πέρασαν νέο πρόγραμμα στο "σέρβις" ,τότε είναι παραπάνω από πιθανό.

Αν δεν έγινε φλασάρισμα ΕCU ,τότε δεν είναι.

Εκτός κι αν δούλευε έτσι μπερδεμένα από πρίν ,οπότε κ πάλι μπορεί να φταίει το προ-εγκατεστημένο πρόγραμμα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να είναι το πρόγραμμα;
Δε χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις και αυτό. Είναι κάτι εύκολο και σχετικά ανέξοδο.
 
Top Bottom