ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τεράστια κουβέντα έχουμε ανοίξει!

Εμπειρικά και μόνο ξέρω ότι οι ελεύθερες εξατμίσεις, φίλτρα και τα λοιπά στεγνώνουν τις μοτοσυκλέτες στις ψηλές στροφές του κινητήρα.

Και θεωρώ ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα(acrapovic) δουλεύει με τις εξατμίσεις αυτής της εταιρείας.
Οι εξατμίσεις acrapovic είναι από τις καλύτερες στην αγορά και δεν μπορεί το r&d τμήμα να μην κάνουν μελέτες.

Δεν μπορεί το μαμά πρόγραμμα να δουλέψει χωρίς καταλύτες (ταπεινή μου γνώμη)

Μπορώ να πω επίσης πως το μαμά πρόγραμμα που είχα πριν δούλευε γραμμικά παντού!

Επίσης δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με ψάξιμο διαφόρων προγραμμάτων και δεν με ενδιαφέρει (αν δεν ήταν τόσο ζεστό αυτό το μότο, δεν θα έμπαινα καν στην διαδικασία αλλαγής εξατμίσεων)

Η ακραποβιτσ είναι μια εταιρεία εξατμίσεων και άμα δε πάρεις κάποιο από τα ολόσωμα συστηματα της των 2 και 3 χιλιάδων ευρώ, δεν παίρνεις κανένα όφελος και κανένα κέρδος πέρα του πουλ Μουρ του ονόματος. Τα τελικά που πουλάει είναι όλα ενός τύπου, και τα δίνει για εκατοντάδες μηχανακια στην αγορά. Οπότε ουσιαστικά κανένα r&d στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, και για τον χάρτη της ακραποβιτσ, είναι τεκμηριωμένο πολλάκις ότι είναι λαθος και ακατάλληλος για το μηχανάκι.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Η ακραποβιτσ είναι μια εταιρεία εξατμίσεων και άμα δε πάρεις κάποιο από τα ολόσωμα συστηματα της των 2 και 3 χιλιάδων ευρώ, δεν παίρνεις κανένα όφελος και κανένα κέρδος πέρα του πουλ Μουρ του ονόματος. Τα τελικά που πουλάει είναι όλα ενός τύπου, και τα δίνει για εκατοντάδες μηχανακια στην αγορά. Οπότε ουσιαστικά κανένα r&d στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, και για τον χάρτη της ακραποβιτσ, είναι τεκμηριωμένο πολλάκις ότι είναι λαθος και ακατάλληλος για το μηχανάκι.
Ωραία αν είναι τεκμηριωμένο αυτό, να πω στον μηχανικό μου να περάσει το μαμά χάρτη!
Ξέρω στην ηλικία που είμαι, ότι οι ελεύθερες εξατμίσεις δεν προσφέρουν τίποτα!
Και μάλιστα είχαμε κουβέντα με φίλο (κάτοχο 990)για την βρώμα που αφήνουν στην ατμόσφαιρα οι μοτοσυκλέτες χωρίς καταλύτη.

Αν όμως βάλω μαμά τελικά θα πάρω φωτιά και εγώ και το μηχανάκι!
Τι είναι λοιπόν σωστό να κάνω?
 

TOUFast_950

Μέλος
Όνομα
dimitris
Μοτό
KTM 950 adv
Ωραία αν είναι τεκμηριωμένο αυτό, να πω στον μηχανικό μου να περάσει το μαμά χάρτη!
Ξέρω στην ηλικία που είμαι, ότι οι ελεύθερες εξατμίσεις δεν προσφέρουν τίποτα!
Και μάλιστα είχαμε κουβέντα με φίλο (κάτοχο 990)για την βρώμα που αφήνουν στην ατμόσφαιρα οι μοτοσυκλέτες χωρίς καταλύτη.

Αν όμως βάλω μαμά τελικά θα πάρω φωτιά και εγώ και το μηχανάκι!
Τι είναι λοιπόν σωστό να κάνω?
Λοιπόν φίλε. Ακου προσεκτικά.Η τσιπουρα η χασούρα κι η καψουρα θέλουν λεφτά. Έχεις 3 επιλογές.
1 βάζεις καρμπυρατερ
2 σκας λεφτα σε δυναμομετρα να βρεις το χάρτη που σου ταιριάζει
3 παιρνεις αλλο μηχανάκι

Κανένα μηχανακι δεν ειναι ίδιο απ την γραμμή παραγωγής, κανένα καύσιμο δεν ειναι ίδιο με το άλλο και καμια θερμοκρασία δεν είναι ίδια με τις άλλες. Όπως είπε κι ένας φίλος πιο πάνω υο μηχανάκι αυτο έχει συγκεκριμένο σκοπό και βλεπω πολυ λεπτομέρεια για το τίποτα! Κανε μια δυναμομετρηση να δεις να χει καύσιμο να μην σκάσουν τα κύλινδρα και καλές βόλτες. Αλλιώς αφού τα κοιτάμε ολα στην τόση λεπτομέρεια ας ξεκινήσουμε μ ενα γέμισμα των τελικών, αλλαγή ζοαν, τρίψιμο βαλβίδες να παταει εκει που πρεπει, φτιάξιμο ροικης κτλ κτλ. Τέλος ας μην ξεχνάμε ότι οποιος εκφράζει διαδικτυακά αποτελέσματα επιδόσεων αναφέρεται και σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο δυναμομετρου κάτι που όπως και στις άλλες περιπτώσεις κάθε δυναμομετρο διαφέρει απ το αλλο.
Επιλογος. Βαλε βενζίνη και βγες βολτα να το σκισεις!

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Είσαι σωστός και αναλυτικός!
Αυτό που με ενδιαφέρει, και μόνο, ειναι το σωστό καύσιμο στους κυλίνδρους.

Το μηχάνημα σπέρνει από μόνο του και δεν μου λέει κάτι αν έχει 2 ίππους πάνω κάτω ;)
Για το δυναμόμετρο έχουμε την ίδια γνώμη!
 

TOUFast_950

Μέλος
Όνομα
dimitris
Μοτό
KTM 950 adv
Είσαι σωστός και αναλυτικός!
Αυτό που με ενδιαφέρει, και μόνο, ειναι το σωστό καύσιμο στους κυλίνδρους.
Το μηχάνημα σπέρνει από μόνο του Αι δεν μου λέει κάτι αν Σχετ Ι 2 ίππους πάνω κάτω ;)
Για το δυναμόμετρο έχουμε την ίδια γνώμη!
Μια δυναμομετρηση-καυσαναληση δεν θα τη γλιτωσεις! Θα βάλω άλλη μια φωτιά ανάμεσα μας και θα πω..... Πριν το κάνεις εφόσον παμε για ωραιες δουλειες καθάρισε τα μπεκ σε υπερηχο....


Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Μια δυναμομετρηση-καυσαναληση δεν θα τη γλιτωσεις! Θα βάλω άλλη μια φωτιά ανάμεσα μας και θα πω..... Πριν το κάνεις εφόσον παμε για ωραιες δουλειες καθάρισε τα μπεκ σε υπερηχο....


Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
23000χλμ (ολικά) και στις 20000χλμ αλλαγή φίλτρων βενζίνης δεν νομίζω ότι θέλουν καθάρισμα
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Η καλύτερη επιλογή είναι akrapovic με τάπες και μαμά χάρτης.
Αν δεν μένει ψηλά, συμφωνώ μαζί σου!
Αυτό (το μαμά χάρτη) είχε ο προηγούμενος που πλήρωσε καινούριες acrapovic και το έφτιαχνε στην βουλιαγμένης
 

kirosen

Μέλος
Όνομα
s
Μοτό
ktm 990 adventure 06
Ψάχνοντας διάφορες λύσεις νομίζω η πιο ενδεδειγμένη λύση για να ξεπεράσω την απότομη συμπεριφορά του γκαζιού στα χαμηλά, εκτός από τη λύση να βάλω δηλαδή carbs :cool:, είναι να φτιάξω custom χάρτη και δυναμόμετρο. Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι παρόμοιο και αν ναι που; Η λογική απ ότι φαίνεται είναι να γίνει πιο φτωχό το μείγμα στα χαμηλά. Υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί και η κατανάλωση;
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Ψάχνοντας διάφορες λύσεις νομίζω η πιο ενδεδειγμένη λύση για να ξεπεράσω την απότομη συμπεριφορά του γκαζιού στα χαμηλά, εκτός από τη λύση να βάλω δηλαδή carbs :cool:, είναι να φτιάξω custom χάρτη και δυναμόμετρο. Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι παρόμοιο και αν ναι που;
Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά από τους χιλιάδες ιδιοκτήτες 990 (που οι περισσότεροι από αυτούς ασχολούνται φανατικά με το μηχανάκι) κανείς δεν το έχει καταφέρει.

Άποψη μου είναι να ευχαριστηθείς το εργαλείο ως έχει και να σταματήσεις να βάζεις και άλλους μπελάδες στο κεφάλι σου, πέρα από αυτούς που ήδη λογικά θα εχεις με το ktm..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νομίζω είναι πολύ δύσκολο να φτιάξεις την απόκριση στα ψεκαστα.
Όσα έχω διαβάσει είναι αποτυχημένες προσπάθειες.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Νομίζω είναι πολύ δύσκολο να φτιάξεις την απόκριση στα ψεκαστα.
Όσα έχω διαβάσει είναι αποτυχημένες προσπάθειες.
εκτος απο τα smt/sm
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ψάχνοντας διάφορες λύσεις νομίζω η πιο ενδεδειγμένη λύση για να ξεπεράσω την απότομη συμπεριφορά του γκαζιού στα χαμηλά, εκτός από τη λύση να βάλω δηλαδή carbs :cool:, είναι να φτιάξω custom χάρτη και δυναμόμετρο. Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι παρόμοιο και αν ναι που; Η λογική απ ότι φαίνεται είναι να γίνει πιο φτωχό το μείγμα στα χαμηλά. Υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί και η κατανάλωση;
Και η λειτουργία του ψεκασμού βελτιώνεται ,κ η κατανάλωση.
Υπάρχουν λύσεις.
Οι οποίες αφορούν μια σειρά ενεργειών ,και άλλη "χαρτογράφηση" μεταξύ αυτών.
Υπάρχει δυνατότητα επίσης ,να φοράς 2 διαφορετικούς χάρτες ταυτόχρονα στην ECU ,με άμεση δυνατότητα επιλογής k αλλαγής μεταξύ τους.
Και άλλα πολλά υπάρχουν...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ψάχνοντας διάφορες λύσεις νομίζω η πιο ενδεδειγμένη λύση για να ξεπεράσω την απότομη συμπεριφορά του γκαζιού στα χαμηλά, εκτός από τη λύση να βάλω δηλαδή carbs :cool:, είναι να φτιάξω custom χάρτη και δυναμόμετρο. Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι παρόμοιο και αν ναι που; Η λογική απ ότι φαίνεται είναι να γίνει πιο φτωχό το μείγμα στα χαμηλά. Υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί και η κατανάλωση;

Μια χαρά φτιάχνει. Θα καταργήσεις το lamda και θα πας να φτιάξεις τη χαρτογράφηση σε δυναμομετρο. Το κλειδί για να βελτιωθεί η απόκριση που θες είναι να γίνει δουλειά στο χάρτη ανάφλεξης, κάτι που οι περισσότεροι δυναμομετραδες κάνουν την πάπια όταν τους το ζητάς. Αν εξηγήσεις τι θες και αναφέρεις αυτή τη λεξουλα κλειδί, θα φτάσεις στο επιθυμητό αποτελεσμα
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Μια χαρά φτιάχνει. Θα καταργήσεις το lamda και θα πας να φτιάξεις τη χαρτογράφηση σε δυναμομετρο. Το κλειδί για να βελτιωθεί η απόκριση που θες είναι να γίνει δουλειά στο χάρτη ανάφλεξης, κάτι που οι περισσότεροι δυναμομετραδες κάνουν την πάπια όταν τους το ζητάς. Αν εξηγήσεις τι θες και αναφέρεις αυτή τη λεξουλα κλειδί, θα φτάσεις στο επιθυμητό αποτελεσμα
Στοιχηματίζω ότι μετά την επίσκεψη στους "μάστορες δυναμομετράδες" της Αθήνας το μηχανάκι θα είναι χειρότερο από πριν..
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Στοιχηματίζω ότι μετά την επίσκεψη στους "μάστορες δυναμομετράδες" της Αθήνας το μηχανάκι θα είναι χειρότερο από πριν..
Θα βαράνε κόφτες πάνω στο τύμπανο του δυναμόμετρου και το χαμόγελο θα φτάνει στα αυτιά.....άσε....θα σου βγάλουν και καμια 10άρια άλογα παραπάνω και θα είσαι και άρχοντας!
 
Top Bottom