ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Φταίνε τα αυτοκόλλητα του γκλαμ στραφταλιζέ πέρλα LOL suprise κυρίου onroad του πιο Φλωρινιώτη κατόχου ΚΤΜ, πρώην δηλαδή. Κανονικά έχει ένα νούμερο ίσα με το μπόι του Φρόντο στο πλάι το μηχανάκι.

Εν τω μεταξύ ο θεούλης έχει περάσει το σωληνάκι του τουτόρο ΑΚΡΙΒΩΣ εκεί που πρέπει να βάλεις πόδι για το κεντρικό σταντ. Όπου, συνηθισμένος από το πενφέ που ανεβαίνει στο κεντρικό με προφορική εντολή ενώ αυτό θέλει λίγο "χάδι", πάω να βάλω βενζίνη και μου λέει η βενζινού "να βοηθήσω": Αυτό το ρεζιλίκι, όπως και το ότι νόμιζα ότι η θερμοκρασία είναι στάθμη βενζίνης και μετά κατάλαβα ότι όπου να'ναι μένει και με πέρασε ΤΡΑΝΣΑΛΠ στην εθνική οδό, είναι τα μικρά αστεία της ημέρας.
Πρώτη μέρα με ΚΤΜι, κόντεψες να βγάλεις γκομενάκι ;)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Φταίνε τα αυτοκόλλητα του γκλαμ στραφταλιζέ πέρλα LOL suprise κυρίου onroad του πιο Φλωρινιώτη κατόχου ΚΤΜ, πρώην δηλαδή. Κανονικά έχει ένα νούμερο ίσα με το μπόι του Φρόντο στο πλάι το μηχανάκι.

Εν τω μεταξύ ο θεούλης έχει περάσει το σωληνάκι του τουτόρο ΑΚΡΙΒΩΣ εκεί που πρέπει να βάλεις πόδι για το κεντρικό σταντ. Όπου, συνηθισμένος από το πενφέ που ανεβαίνει στο κεντρικό με προφορική εντολή ενώ αυτό θέλει λίγο "χάδι", πάω να βάλω βενζίνη και μου λέει η βενζινού "να βοηθήσω": Αυτό το ρεζιλίκι, όπως και το ότι νόμιζα ότι η θερμοκρασία είναι στάθμη βενζίνης και μετά κατάλαβα ότι όπου να'ναι μένει και με πέρασε ΤΡΑΝΣΑΛΠ στην εθνική οδό, είναι τα μικρά αστεία της ημέρας.
Μην αγχώνεσαι Γιάννη...Αρχή είναι ακόμα...Θα νΤο μάθεις.
Τα ΚΤΜ ,δεν θέλουν Κόπο...Θέλουν Τρόπο! ;)

ΚαλοΤάξιδο κι απ'εδώ. :friendship:
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Καλησπέρα σε όλους,ρε παίδες εκει που βιδώνει/ πιάνει η ζελατίνα με τις 6 βίδες μου έχει πετάξει το σπειρωμα και το λαστιχάκι που έχει γύρο του στα 2 απ τα 6, με αποτέλεσμα να μην είναι πολύ σταθερή η ζελατίνα ,το έχει παθει άλλος ; Υπάρχει σαν ανταλλακτικό η κάποια λύση;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα σε όλους,ρε παίδες εκει που βιδώνει/ πιάνει η ζελατίνα με τις 6 βίδες μου έχει πετάξει το σπειρωμα και το λαστιχάκι που έχει γύρο του στα 2 απ τα 6, με αποτέλεσμα να μην είναι πολύ σταθερή η ζελατίνα ,το έχει παθει άλλος ; Υπάρχει σαν ανταλλακτικό η κάποια λύση;
Καλησπέρα.
Ζητάς λάστιχα για ζελατίνα μοτό όπως τα παρακάτω.
"ΒΙΔΕΣ ΓΙΑ ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΟΠΑΞΙΜΑΔΑ (ΣΕΤ ΤΩΝ 6) - 8 € EUR - auto-moto accessory shop" ΒΙΔΕΣ ΓΙΑ ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΟΠΑΞΙΜΑΔΑ (ΣΕΤ ΤΩΝ 6) - 8 € - Car.gr
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Καλησπέρα..Τοποθέτησα ένα usb φορτιστή(κινεζικό) στο 990 adv που έχει κ βολτόμετρο..Στο ρελαντί κ στο στροφαρισμα με σβηστά όλα τα φώτα(έχω διακόπτη) δείχνει κοντά στα 14ν..Με ανάμενει την μεσαία σκάλα πέφτει στο 13 κ λίγο παντού κ αν ανάψω τα μεγάλα στο 12 κ κάτι,λίγο κάτω από το 13ν..Όπως είχα αναφέρει όταν έχω να κινήσω την μηχανή καμία εβδομάδα δεν παίρνει μπροστά..Είχα πάει σε συνεργείο κ το είχε μετρήσει μπροστά μου με αναμμένα φώτα κ έδειχνε 13.8 κ πάνω,σε όλες τις στροφές.. Σίγουρα το βολτόμετρο που έβαλα δεν είναι κ τόσο αξιοποιστο αλλά δύσκολο να έχει τόσο μεγάλη απόκλιση.. Παίζει μια να δουλεύει ο ανόρθωτης κ μια όχι?
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Δεν νομίζω ο φορτιστής να δείχνει με ακρίβεια.Το μπριζάκι περνάει μέσα από την καλωδίωση της μηχανής.Καλύτερα σύνδεσε το πολύμετρο απευθείας στην μπαταρία για δοκιμή.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν νομίζω ο φορτιστής να δείχνει με ακρίβεια.Το μπριζάκι περνάει μέσα από την καλωδίωση της μηχανής.Καλύτερα σύνδεσε το πολύμετρο απευθείας στην μπαταρία για δοκιμή.
Ή σε κάποια από τις διαθέσιμες παροχές ACC -1 ή ACC-2.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πολυμετρο στη μπαταρία να είσαι σιγουράντο. Οπουδήποτε αλλού το μετρήσεις θα έχει απώλεια, αν δεν κάνω λάθος.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Από Δευτέρα θα μετρηθεί με πολύμετρο στην μπαταρία για σιγουριά..Το θέμα είναι ότι με σβηστά τα φώτα ισχύουν οι τιμές του κινεζικού, όταν ανοίγω φώτα τόσο μεγάλες απώλειες θα υπήρχαν κ δεν θα έφτανε στο φορτιστή-πολυμετρο το σωστό ρεύμα? Κανονικά δεν θα έπρεπε να έφτανε παντού 14ν με φώτα αναμμένα?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Από Δευτέρα θα μετρηθεί με πολύμετρο στην μπαταρία για σιγουριά..Το θέμα είναι ότι με σβηστά τα φώτα ισχύουν οι τιμές του κινεζικού, όταν ανοίγω φώτα τόσο μεγάλες απώλειες θα υπήρχαν κ δεν θα έφτανε στο φορτιστή-πολυμετρο το σωστό ρεύμα? Κανονικά δεν θα έπρεπε να έφτανε παντού 14ν με φώτα αναμμένα?
Αν έχεις πάρει ρεύμα από τις φύσες πισω από το μούτρο ,τότε ΝΑΙ ,όταν ανάβεις φώτα ,υπάρχει απώλεια (διαφορά τάσης) ,της τάξης των 0,3-0,8 V (δεν έχουν όλες την ίδια) ,σε σχέση με την πραγματική ,αυτή δηλ που υφίσταται στους πόλους της μπαταρίας.
Οταν ανάψεις θερμαινόμενα ,ή όταν ανάβει το βεντιλατερ ,η διαφορά μεγαλώνει κι άλλο.

Σε πολλές μοτοσυκλέτες συμβαίνει αυτό.
Σε άλλες μικρότερη ,σε άλλες μεγαλύτερη απόκλιση.

Για να βλέπεις πραγματική τάση φόρτισης-μπαταρίας ,θα πρέπει να τραβήξεις γραμμή απ'ευθείας από τους πόλους ,κ να παρεμβάλεις ένε ρελέ (normal open-normal close) το οποίο θα ανοίγει-κλείνει το κύκλωμα με τις φύσες του μούτρου (ACC)

Αν δεν θέλεις να μπείς στη διαδικασία ,μέτρα μ'ένα πολύμετρο ,στους πόλους της μπαταρίας ,την ταση σε λειτουργία με αναμένα φώτα κ βεντιλατερ ,ή ότι άλλο αναβεις ,δες την διαφορά με την ένδειξη του βολτόμετρου ,κ απλά θα ξέρεις κάθε στιγμή ,ότι έχεις πραγματικά V ->την ένδειξη + την διαφορά που μέτρησες.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Ναι πίσω από το μούτρο έχω πάρει ρεύμα,κ όσο ανάβω φώτα,γκριπς,μεγάλη σκάλα όλο κ πέφτει..Οπότε το αφήνω έτσι κ απλά όταν θα τα έχω όλα κλειστά (μιας κ έχω διακόπτη στα φώτα) θα παίρνω την πραγματική τάση...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάντως ένα πολυμετρακι χρειάζεται και είναι σχετικά φτηνά.
Πέρα από την τάση της μπαταρίας, μπορείς να μετρήσεις απώλειες κτλ και να σου δώσει απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
.....και να σου δώσει απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα.
Το δικό μου πάντως δεν μου μιλάει καιρό τώρα...
Λες να μου κρατάει μούτρα...? :thumbsdown:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το δικό μου πάντως δεν μου μιλάει καιρό τώρα...
Λες να μου κρατάει μούτρα...? :thumbsdown:
Ξεματιασμα Θάνο, αφού τα ξέρεις... ;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Για πολυμετρο έγραψα ρε κατσαπλιαδες, όχι για την Πυθία o_O
 

lamogio0

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Bilakos
Μοτό
Ktm 990 Adventure 2009
Suzuki RM450Ζ 2009
Καλησπέρα σε όλους,ρε παίδες εκει που βιδώνει/ πιάνει η ζελατίνα με τις 6 βίδες μου έχει πετάξει το σπειρωμα και το λαστιχάκι που έχει γύρο του στα 2 απ τα 6, με αποτέλεσμα να μην είναι πολύ σταθερή η ζελατίνα ,το έχει παθει άλλος ; Υπάρχει σαν ανταλλακτικό η κάποια λύση;
Καλημέρα φιλαράκι μου,νομίζω πως έχω μερικά τέτοια λάστιχα με παξιμάδι να σε φτιάξω.τα θες ακόμα?απλά υπάρχει ένα προβλήμα θα στα στείλω σε μια εβδομάδα γτ τότε γυρίζω.θα σου στοιχίσουν κάτι παραπάνω (σε χρονο γτ σε χρήμα είναι ντροπή να πάρω λεφτά από κτμακια.χαχαα)αλλά χαλάλι τους .Δες ότι είναι και μου λες νομίζω έχουμε ανταλλάξει και βαϊμπερ κάποια στιγμή.
 
Top Bottom