Από Δευτέρα θα μετρηθεί με πολύμετρο στην μπαταρία για σιγουριά..Το θέμα είναι ότι με σβηστά τα φώτα ισχύουν οι τιμές του κινεζικού, όταν ανοίγω φώτα τόσο μεγάλες απώλειες θα υπήρχαν κ δεν θα έφτανε στο φορτιστή-πολυμετρο το σωστό ρεύμα? Κανονικά δεν θα έπρεπε να έφτανε παντού 14ν με φώτα αναμμένα?
Αν έχεις πάρει ρεύμα από τις φύσες πισω από το μούτρο ,τότε ΝΑΙ ,όταν ανάβεις φώτα ,υπάρχει απώλεια (διαφορά τάσης) ,της τάξης των 0,3-0,8 V (δεν έχουν όλες την ίδια) ,σε σχέση με την πραγματική ,αυτή δηλ που υφίσταται στους πόλους της μπαταρίας.
Οταν ανάψεις θερμαινόμενα ,ή όταν ανάβει το βεντιλατερ ,η διαφορά μεγαλώνει κι άλλο.
Σε πολλές μοτοσυκλέτες συμβαίνει αυτό.
Σε άλλες μικρότερη ,σε άλλες μεγαλύτερη απόκλιση.
Για να βλέπεις πραγματική τάση φόρτισης-μπαταρίας ,θα πρέπει να τραβήξεις γραμμή απ'ευθείας από τους πόλους ,κ να παρεμβάλεις ένε ρελέ (normal open-normal close) το οποίο θα ανοίγει-κλείνει το κύκλωμα με τις φύσες του μούτρου (ACC)
Αν δεν θέλεις να μπείς στη διαδικασία ,μέτρα μ'ένα πολύμετρο ,στους πόλους της μπαταρίας ,την ταση σε λειτουργία με αναμένα φώτα κ βεντιλατερ ,ή ότι άλλο αναβεις ,δες την διαφορά με την ένδειξη του βολτόμετρου ,κ απλά θα ξέρεις κάθε στιγμή ,ότι έχεις πραγματικά V ->την ένδειξη + την διαφορά που μέτρησες.