για παμε ..
ενα προβλημα για δυνατα μηχανολογικα μυαλα ..
στα γρηγορα το κυριως προβλημα.
torque limiter failure...η λυση? καπακι βολαν απο 990 καθως και τα 2 γραναζια που συνδεουν το βολαν με τη μιζα... .... τα βρηκαμε μεταχειρισμενα τα αγορασαμε .. τριψαμε ... βαψαμε το καπακι .. ολα like new.......
αμ δεεε ομως
κατα τη συναρμολογιση ολα εδειχναν ενταξη .. κατα την τοποθετηση-σφιξιμο καπακιου .. τπτ ..
Σαν να ζοριζει κατι τη μιζα και να μην γυρναει.
λυσιμο 1.....2... φορες .. και την τριτη λοιπον εγινε εμφανες το προβλημα
η αποσταση 1 με την αποσταση 2 εχουν διαφορα .. αυτο δειχνει οτι η φλατζα που γραφει 30 πανω ως προς το γραναζι (4) ειναι παρακεντρα
επισης αν μετραγαμε την κορυφη του (3) με τις ακρες του γραναζιου απο τις πλευρες του γραναζιου 1,2 θα υπαρχει διαφορα αρα ο αφαλος (3) ως προς το γραναζι δεν ειναι ακριβως καθετος(αυτο φενετε δια γυμνου οφθαλμου αν δουμε και την ασφαλεια μεταξυ γραναζιου-αφαλου που απο τη μια κανει μεγαλυτερο "σκαλακι" απο οτι απο την αλλη πλευρα )
Πιθανες αιτιες ??
στραβοπρεσαρισμενο?
στραβο γραναζι
στραβος αφαλος ?
Πιθανες λυσεις???
ανοιγμα ολο σα γαρυφαλλο και ξανα κλεισιμο ?
Σκοπος οχι να παω σε καινουριο κατευθειαν αλλα να βρω την αιτια του προβληματος
Θεωρητικα η κατασκευη αφαλου και γραναζιου εχουν τελεια εφαρμογη αρα πως γκενεν αυτο ?
@Blue line για πες καμια γνωμη
@Carooly εσυ μου τα πες