Έπειτα από τις δύο φορές που με άφησε η μαμά τρόμπα βενζίνης και η δεύτερη στο βουνό το πήρα απόφαση ότι κάτι έπρεπε να κάνω με αυτό το θέμα για να μην έχω το μυαλό μου και σε αυτό...
Μετά από κουβέντες και διάφορες γνώμες δεν πήγα στις λύσεις που προτείνονται για αυτό τύπου Facet και το κιτ του DrBean αλλά προτίμησα να βάλω κάποια που έχει χρησιμοποιηθεί σε Varadero το οποίο χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα τρόμπας βενζίνης και δουλεύει απροβλημάτιστα για πολλά χρόνια και χιλιόμετρα.
Πρόκειται για μια που προορίζεται για αυτοκίνητα κλειστού τύπου μάρκας Kyosan EP80-10.
Έγινε η τοποθέτηση με λίγη ταλαιπωρία μπορώ να πω αλλά το αποτέλεσμα είναι άκρως ενθαρρυντικό!
Κατ' αρχήν δεν τίθεται θέμα υπερχείλισης διότι από την στιγμή που θα ανοίξει ο διακόπτης και θα ξεκινήσει να δουλεύει η τρόμπα εάν δεν πατηθεί η μίζα μετά από 3-4 δευτερόλεπτα κλείνει η παροχή ρεύματος οπότε και σταματά η λειτουργία της.
Είδα καλύτερη απόκριση στις χαμηλομεσαίες στροφές στις μεσαίες με γκάζι καρύδι νομίζω είναι όπως πριν και από τις 6000σαλ. έως το κόκκινο ανεβάζει πολύ ικανοποιητικά...
Εάν θα προκύψει κάποιο πρόβλημα καθώς και κάποια διαφορά στην κατανάλωση θα το δούμε στην πορεία αν και πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί να ξανασχοληθώ.
Βέβαια γίναν και οι σχετικές μετατροπές σε καλωδιώσεις για να ταιριάξει...
Φυσικά για την συγκεκριμένη μοντα εγινε μελέτη ώστε να μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί σε περίπτωση δυσλειτουργίας και να τοποθετηθεί η παλιού τύπου οπουδήποτε πολύ εύκολα...
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk