onroad
Superhero
Ναι αλλα θα τα εχεις σε pdf να τα δειχνεις στους φιλους σου
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ το κόλλησα στη ζελατίνα αλλά στις πρώτες λάσπες έφυγεΝαι αλλα θα τα εχεις σε pdf να τα δειχνεις στους φιλους σου
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ασε που σου λενε ολοι να υπογραψεις χαρτι, οτι δεν ευθυνονται για οποιαδηποτε ζημια.........................Θα βαράνε κόφτες πάνω στο τύμπανο του δυναμόμετρου και το χαμόγελο θα φτάνει στα αυτιά.....άσε....θα σου βγάλουν και καμια 10άρια άλογα παραπάνω και θα είσαι και άρχοντας!
Ασε φίλε.....τα έχουμε κάνει.............ΚΑΙ αυτά........γι αυτό λέω μακρυάααααα.......Ναι αλλα θα τα εχεις σε pdf να τα δειχνεις στους φιλους σου
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα ηθελα να εχω βε στρομ 650 και pdf δυναμομετρησης να το τρίβω στα μουτρα τον haters
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και η λειτουργία του ψεκασμού βελτιώνεται ,κ η κατανάλωση.
Υπάρχουν λύσεις.
Οι οποίες αφορούν μια σειρά ενεργειών ,και άλλη "χαρτογράφηση" μεταξύ αυτών.
Υπάρχει δυνατότητα επίσης ,να φοράς 2 διαφορετικούς χάρτες ταυτόχρονα στην ECU ,με άμεση δυνατότητα επιλογής k αλλαγής μεταξύ τους.
Και άλλα πολλά υπάρχουν...
Κάτι τέτοιο πιστεύω κι εγώ γι αυτό και ήθελα να ξέρω αν το έχει επιχειρήσει κανείς και τι άκρη έβγαλε με τους δυναμομετράδες. Απ' όσο έχω ψάξει σαν βασική αιτία αναφέρεται ο πλούσιος χάρτης ανάφλεξης χαμηλά οπότε μάλλον το πρόβλημα και η θεραπεια βρίσκεται εκεί. Στη σειρά ενεργειων που λέει ο el-Gatto να υποθέσω ότι περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αλλαγη φίλτρου (ανοιχτό) κ αφαίρεση του SAS. Βέβαια αν ρυθμιστεί κατάλληλα ο χαρτης νομίζω αυτές οι παρεμβάσεις ειναι περιττέςΜια χαρά φτιάχνει. Θα καταργήσεις το lamda και θα πας να φτιάξεις τη χαρτογράφηση σε δυναμομετρο. Το κλειδί για να βελτιωθεί η απόκριση που θες είναι να γίνει δουλειά στο χάρτη ανάφλεξης, κάτι που οι περισσότεροι δυναμομετραδες κάνουν την πάπια όταν τους το ζητάς. Αν εξηγήσεις τι θες και αναφέρεις αυτή τη λεξουλα κλειδί, θα φτάσεις στο επιθυμητό αποτελεσμα
Στοιχηματίζω ότι μετά την επίσκεψη στους "μάστορες δυναμομετράδες" της Αθήνας το μηχανάκι θα είναι χειρότερο από πριν..
Σε συνέχεια της χθεσινής κουβέντας αντικαταστάθηκε το κυρίως μέρος της τρόμπας με μια σχεδόν καινούρια αλλά παρόλα αυτά το κιτ του Dr Bean εξακολουθεί να μην λειτουργεί.Παίζω και μαθαίνω...
Τοποθετώντας το Κιτ του Dr bean σε μία παλιά τρόμπα mitsubishi (μάλλον η πρώτη που φορούσε το μηχανάκι).
Το πείραμα δεν πέτυχε διότι στο πρώτο λεπτό λειτουργίας σε κάποιο σημείο του σώματος της τρόμπας άρχισε να τρέχει βενζίνα πιθανόν και από το σημείο του εμβόλου.
Πράγμα όμως που σταμάτησε πολύ σύντομα αλλά παρόλα αυτά η τρόμπα δεν λειτουργεί.
Μάλλον υπολειτουργεί για να είμαι ακριβής.
Μια δουλεύει μια όχι.
Το μηχανάκι φυσικά δεν μπορεί να κινηθεί μιας και δεν παίρνει μπροστά εύκολα,όταν πάρει δεν ανεβάζει στροφές και διάφορα ευχάριστα...
Υποψιάζομαι ότι τα έχει παίξει η μεμβράνη της τρόμπας μιας και ήταν χρόνια στο ράφι.
Θα με ενδιέφερε βέβαια και η γνώμη σας...
Θα δοκιμάσω αύριο να το βάλω σε μια άλλη που έχω και θα ενημερώσω σχετικά.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φιλε δεν εχω αποψη απλα λεω κατι.... Υπάρχει περίπτωση να το επηρεάζει η απόσταση που πλέον έχει? Μήπως το έμβολο δεν κάνει τη διαδρομή του ολόκληρη εννοώ. Απ ότι θυμάμαι η μαμα "πλακέτα" δεν στέκεται τοσο ψηλα απμτο σώμα της τρομπαςΣε συνέχεια της χθεσινής κουβέντας αντικαταστάθηκε το κυρίως μέρος της τρόμπας με μια σχεδόν καινούρια αλλά παρόλα αυτά το κιτ του Dr Bean εξακολουθεί να μην λειτουργεί.
Μάλλον λειτουργεί αλλά όχι όπως πρέπει.
Τουλάχιστον δεν υπάρχει διαρροή πλέον.
Ανοίγοντας τον διακόπτη το έμβολο θα έπρεπε να ανεβοκατέβαινε γρήγορα πάνω κάτω.
Αντί αυτού γίνεται όπως στο παρακάτω βίντεο...
Καμιά ιδέα κανείς γιατί συμβαίνει αυτό?
New video by ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
Δεν νομίζω...Φιλε δεν εχω αποψη απλα λεω κατι.... Υπάρχει περίπτωση να το επηρεάζει η απόσταση που πλέον έχει? Μήπως το έμβολο δεν κάνει τη διαδρομή του ολόκληρη εννοώ. Απ ότι θυμάμαι η μαμα "πλακέτα" δεν στέκεται τοσο ψηλα απμτο σώμα της τρομπας
Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν θα ήθελα να πω ονόματα Γιατί είναι (κακο)Δεν έχω ιδέα από κτμια.... Σου κάνω παρέα μέχρι να σου δώσουν φώτα οι γνώστες.
Σε ποιά συνεργεία πηγες?
Για δώσε και άλλες πληροφορίες.Καλησπέρα σε όλους έχω πάρει κάνα 3μηνο ένα smt990 του 09 και εδώ και 1 μήνα είναι μέσα (συνεργείο) και δεν μπορούν να βρούνε τι έχει.
Το μηχανάκι μου κάνει το εξής, όταν ζεσταθεί στο ρελαντί αρχίζει και κάνει αριθμιες μέχρι που κάποια στιγμή σβήνει και όταν το ανοίξω το μηχανάκι στης 7χιλιαδες στροφές μπερδεύει φουλ και κόβει σαν κοφτές ένα πράγμα και πετάει φλόγες και σκάει. Στο υπόλοιπο εύρος δουλεύει άριστα. Δηλαδή το πάω βόλτα χαλαρά και όλα μια χαρά σαν να μην έχει τίποτα. Έχω αλλάξει 2 συνεργεία και τίποτα.. Τώρα έκλεισαν για καλοκαίρι. Έχουν τσεκάρει tps την τρομπα βενζίνης και δείχνουν κανονικά ( βασικά η τρόμπα πέφτει στοις 7) Αλλά μου λέει ο μάστορας δεν φταίει η τρόμπα Γιατί στο ρελαντί δουλεύει κανονικά και κάνει αριθμιες.. κάτι άλλο την ρίχνει.. Μήπως έχει πάθει κανεις τίποτα παρόμοιο και μπορεί να με βοηθήσει
Κοίτα πιο καλά την τρόμπα,καθαρισμό και αλλαγή των φίλτρων της.Ίσως ψηλά που ζητάει καύσιμο και κάνουν πιο πολλούς κύκλους τα μπεκ δεν φτάνει η παροχή της.Επίσης μου μοιάζει και λίγο για λάθος αβανς εκεί ψηλά.Δες και τα σώματα αν κάθονται σωστά.Καλησπέρα σε όλους έχω πάρει κάνα 3μηνο ένα smt990 του 09 και εδώ και 1 μήνα είναι μέσα (συνεργείο) και δεν μπορούν να βρούνε τι έχει.
Το μηχανάκι μου κάνει το εξής, όταν ζεσταθεί στο ρελαντί αρχίζει και κάνει αριθμιες μέχρι που κάποια στιγμή σβήνει και όταν το ανοίξω το μηχανάκι στης 7χιλιαδες στροφές μπερδεύει φουλ και κόβει σαν κοφτές ένα πράγμα και πετάει φλόγες και σκάει. Στο υπόλοιπο εύρος δουλεύει άριστα. Δηλαδή το πάω βόλτα χαλαρά και όλα μια χαρά σαν να μην έχει τίποτα. Έχω αλλάξει 2 συνεργεία και τίποτα.. Τώρα έκλεισαν για καλοκαίρι. Έχουν τσεκάρει tps την τρομπα βενζίνης και δείχνουν κανονικά ( βασικά η τρόμπα πέφτει στοις 7) Αλλά μου λέει ο μάστορας δεν φταίει η τρόμπα Γιατί στο ρελαντί δουλεύει κανονικά και κάνει αριθμιες.. κάτι άλλο την ρίχνει.. Μήπως έχει πάθει κανεις τίποτα παρόμοιο και μπορεί να με βοηθήσει
Μετά από σέρβις το έκανε στα λαδια και στο Φ.λαδιου. Δεν έχω πράξει τίποτα απλά εκι που το έβγαζα μια μέρα στην βόλτα το έκανε και μετά συνεργείο το μηχανάκι φοράει πρόγραμμα δεν ξέρω αν παίζει ρόλο. Έχει αλλαχτεί τρόμπα από τον προηγούμενο και έχει 44 χιλιαδεςΓια δώσε και άλλες πληροφορίες.
Ποτέ ξεκίνησε να στο παρουσιάζει?
Πριν στο παρουσιάσει έκανες κάτι εσύ ή ο μηχανικός σου? Πχ, στο παρουσίασε μετά από σέρβις ας πουμε?
Εχεις πειράξει καθόλου την χαρτογράφηση?
Έχεις συνδέσει μόνος σου το tune ecu για να πειραματιστεις (ρελαντι π.χ η κάτι άλλο)
Πόσα χλμ έχεις?
Τρόμπα ποτέ έκανες σέρβις (άλλαξες φίλτρα?)
Γενικά ότι μπορείς να θυμιθεις θα βοηθήσει.
Δεν είμαι μηχανικός ούτε ξέρω πάρα πολλά από διαγνώσεις, απλά ότι παραπάνω γράψεις θα βοηθήσει στην τηλεδιαγνωση.
Αυτό που έχει μπερδέψει τον μάστορα δεν είναι τα υψηλά αν ήταν μόνο ψηλά θα αλλάζαμε τρόμπα τους έχει μπερδέψει πολύ το ρελαντί και ότι όλα αυτά τα κάνει αφού ζεσταθεί δηλαδή μετά από κάνα 10λεπτο εν κίνηση ρελαντί θέλει κάνα 40λεπτο για να αρχίσειΚοίτα πιο καλά την τρόμπα,καθαρισμό και αλλαγή των φίλτρων της.Ίσως ψηλά που ζητάει καύσιμο και κάνουν πιο πολλούς κύκλους τα μπεκ δεν φτάνει η παροχή της.Επίσης μου μοιάζει και λίγο για λάθος αβανς εκεί ψηλά.Δες και τα σώματα αν κάθονται σωστά.