Το super enduro οντως επαιζε τρομερα χαλια με τους 19/17, το ειχα οδηγησει και εγω. Ωστοσο, το μηχανακι αυτο εχει αλλο offset στις τιμονοπλακες, αλλο ψαλιδι, πιθανοτατα διαφορες στο πλαισιο (ετσι εχω διαβασει, αλλα δεν υπαρχουν πουθενα τα χαρακτηριστικα του πλαισιου για να βρεις τι παιζει), διαφορετικες διαδρομες μπρος πισω (ενω τα adv εχουν ιδιες τιμες), διαφορετικο πισω αμορτησερ και διαφορετικη θεση που καθεται ο αναβατης, οποτε γενικα η συγκριση ειναι μηλα με πορτοκαλια.
Το adventure απο την αλλη με τους 19/17 παιζει εξαιρετικα, αλλα φυσικα η γεωμετρια θελει λιγο σεταρισμα ωστε το υψος μπρος πισω να ερθει στα καλα του (αν απλα επαιζε τελεια με το ιδιο σεταπ που εχεις για τους 21/18, τοτε παει να πει πως η γεωμετρια του θα ηταν απλα λαθος). Το 19/17 στριτ σεταπ σε σχεση με το 21/18 στριτ σεταπ, ειναι απλα καλυτερο παντου με μεγαλη διαφορα, τρομερα καλυτερη αισθηση και στην ευθεια αλλα και εντος στροφης, δινει πολυ περισσοτερη εμπιστοσυνη υπο κλιση, και γενικα υπερεχει παντου με μοναδικο αρνητικο το οτι η μετατροπη αυτη κοστιζει αρκετα. Ωστοσο ειναι money well spent για οποιον αποφασισει να μπει στη μοντα.
Τωρα για σενα χρηστο, αν δεν εχεις το πολυ ψηλο μοντελο με το 14αρι ελατηριο, ισως χρειαστεις ενα πιο μαλακο ελατηριο πισω γιατι αλλιως θα πεφτει πολυ βαρος στον μπροστα τροχο, κατι που χαλαει τη συνταγη πολυ μιας και το μηχανακι ειναι ηδη αρκετα εμπροστοβαρες (και φυσικα, ενα ελατηριο πισω για 2 ατομα, δεν μπορει εκ των πραγματων να παιζει καλα με ενα ατομο). Το οτι θα πρεπει φυσικα να γινει και δουλεια στο μπροστινο το θεωρουμε δεδομενο, ανεξαρτητου διαστασεων τροχων.
ΥΓ: το πιο ωραιο σχεδιο ειναι φυσικα το go!!!!