Μια φωτό θα βοηθούσε.Καλησπέρα.. Σήμερα παρατήρησα διαρροή από το άξονα του λεβιέ ταχυτήτων.. Είναι εύκολη η αλλαγή της τσιμουχας του?
Νομίζω ο el-Gatto είχε αλλάξει τώρα τελευταία σε κάποιο...Η διαρροή είναι σίγουρα από τον άξονα του λεβιέ ταχυτήτων,πληθυκε κ ελέγχθηκε..Το θέμα είναι αν είναι εύκολη η αλλαγή του..
Προφανώς και η μπαταρία είναι για θέμα βάρους.Περίεργη επιλογή της ΚΤΜ να βάλει τόσο χαμηλά τον ανορθωτή και τη μπαταρία. Το προφανές είναι ίσως να βαλει το βάρος χαμηλά, αλλά δεν την ακούνε πιο γρήγορα από τις θερμοκρασίες και τα νερά εκεί;
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
τι σου έδειξε ο προηγούμενος και τον άλλαξες;Προφανώς και η μπαταρία είναι για θέμα βάρους.
Τώρα για τον ανορθωτή δεν ξέρω να σου απαντήσω σίγουρα.
Ο προηγούμενος δεν με άφησε απλά είχε αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα και προκειμένου να με αφήσει κάπου τον άλλαξα.
Τουλάχιστον από ανορθωτή δεν πρόκειται να μείνω...
Κώστα τα volt τον τελευταίο καιρό είχαν γίνει ασανσέρ χωρίς λόγο από 13.3Vεως 13.9V περίπου.τι σου έδειξε ο προηγούμενος και τον άλλαξες;
Οι μαγικες λέξεις ενός καβαλαρη ΚΤΜΚώστα τα volt τον τελευταίο καιρό είχαν γίνει ασανσέρ χωρίς λόγο από 13.3Vεως 13.9V περίπου.
Αυτό που με θορύβησε ήταν ότι φεύγοντας από Καλαρρύτες σε κάποια βόλτα χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος με το που το έβαλα μπροστά ανέβηκε στα 14,5 volt και έφτασε στιγμιαία στα15,1.
Άναψα ότι είχα και δεν είχα και μετά από λίγα χιλιόμετρα ήρθε πάλι στα γνωστά επίπεδα που ανέφερα προηγουμένως.
Μετά από συζήτηση με δύο μηχανικούς μου είπαν ότι είναι ένδειξη ανορθωτή που πνέει τα λοίσθια...
Οπότε καλύτερα το προλαμβάνειν παρά το θεραπεύειν...
Τουλάχιστον είμαστε ειλικρινείς...Η μαγικες λέξεις ενός καβαλαρη ΚΤΜ
Χωρίς να υπάρχει κανενας λόγος..
Βαλε προβολακια και πισω φως ομιχλης....
Άναψα ότι είχα και δεν είχα...
Τελικά ο κλήρος έπεσε στον σειριακό ανορθωτή shindengen fh020aa ο οποίος πήρε τη θέση του mosfet rmstator χωρίς να χρειαστεί καμία επιπλέον μετατροπή.Ημέρα εργασιοθεραπείας σήμερα και αντικατάσταση του ανορθωτή με τύπου Mosfet και τις ανάλογες μοντες για να ταιριάξει.
Κατά περίεργο τρόπο ο παλιός ανορθωτής δεν γράφει οτιδήποτε από κωδικό πάνω του...
Ο καινούργιος είναι της RM STATOR στα 50amp.
Επίσης υπάρχει διαθέσιμος και ένας της shindengen ο FH020AA ο οποίος κουμπώνει κουτί στις φυσες που έφτιαξα σήμερα.
Θα ρίξω κλήρο να δω ποιον τελικά θα βάλω...
Αφαιρούμε τον παλιό ξεβιδώνοντας τις δύο βίδες του, ξεκουμπώνοντας φυσικά και την καφέ φύσα και στην απέναντι πλευρά του κινητήρα ξεβιδώνουμε την γείωση με το πράσινο καλώδιο που βιδώνει στο καρτερ του κινητήρα.
Επίσης αποσυνδέουμε και το φις του ρεύματος δηλαδή το κόκκινο καλώδιο.
Στη συνέχεια θα χρειαστεί να κόψουμε τα τρία κίτρινα καλώδια που έρχονται από τα πηνία και να τα προσαρμόσουμε στο νέο φις.
Ο νέος ανορθωτής ο οποίος να τονίσω είναι universal και έρχεται μαζί με τις καλωδιώσεις την ασφαλειοθήκη και τα φις του κουμπώματος.
Αφού γίναν οι σχετικές συνδεσμολογίες στο + της μπαταρίας παρεμβάλλοντας την ασφαλειοθήκη όπως επίσης και στο σημείο που έπιανε η προηγούμενη γείωση προσπάθησα να δω πώς θα μπορούσε να τοποθετηθεί καλύτερα μιας και είναι αρκετά μεγαλύτερος από τον προηγούμενο.
Ήταν λίγο στριμώκωλα τελικά...
Και ώ του θαύματος...!
Κουμπώνει και η ποδιά...!
Εάν παίρνει και μπρος θα είναι μεγάλη επιτυχία...!!!
Και πήρε λοιπόν και κρατάει σχεδόν σταθερό voltage στα 14.2-14.4V...
Μια χαρά τον βρίσκω...
Και για επιδόρπιο έφτιαξα μια βίδα με helicoil που την είχε ακούσει...
Αυτά για σήμερα...
Καλώς όρισες...!Γεια χαρά στη παρέα, νέο μέλος εδώ και νέος κάτοχος 990 adventure του 2010 εδώ και λίγες μέρες. Επειδή με τρώει ήδη ο ...., έχει κανείς καμιά ιδέα/μόντα σχετικά με την βάση πινακίδας για να γίνει ο πισινός της μηχανής λίγο πιο αεροπλανικός??
Ειναι για να βουτας στα ποταμια και να ψύχεται γρηγορότεραΠερίεργη επιλογή της ΚΤΜ να βάλει τόσο χαμηλά τον ανορθωτή και τη μπαταρία. Το προφανές είναι ίσως να βαλει το βάρος χαμηλά, αλλά δεν την ακούνε πιο γρήγορα από τις θερμοκρασίες και τα νερά εκεί;
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Έχω βάλει ουρά της twalcom αλλά μη νομίζεις ότι αλλάζει δραματικά την εμφάνιση.Γεια χαρά στη παρέα, νέο μέλος εδώ και νέος κάτοχος 990 adventure του 2010 εδώ και λίγες μέρες. Επειδή με τρώει ήδη ο ...., έχει κανείς καμιά ιδέα/μόντα σχετικά με την βάση πινακίδας για να γίνει ο πισινός της μηχανής λίγο πιο αεροπλανικός??