Λυσσασμένες Μιλφάρες GS1200 vs προοδου GS 1250-1300

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Πανέμορφη,το έχω δει στο βουνό με χωμάτινα ελαστικά,αλλά με 125 διαδρομή αναρτήσεων δεν !
Και πως θα πατάμε κάτω εμείς οι ζουμπάδες;; Απλά θα πηγαίνουμε γυαλό-γυαλό εμείς στους χωματόδρομους όταν την πάρουμε. (λέμε τώρα!)
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Ακόμα ένας Φρόντο με GS?

Ένα ένα τα βγάζετε στη φόρα, εξηγούνται περισσότερα
Σε πληροφορώ ότι στο GS μου πατάω και με τα 2 πόδια κάτω στα 3/4 του πέλματος τουλάχιστον και αν πατήσω στο 1 στο 1/4, το άλλο πατάει όλο flat.

Αρκεί να κάθομαι στη σέλα μετά από ταβέρνα, με όλο το βάρος μου και να κατεβάζω από το βάρος μου την ανάρτηση 5-6 πόντους:p
Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει κανονικά να βάλω τη ρύθμιση για 2 άτομα. Για μένα και την προβατίνα που έκρυψα μέσα μου, αλλά επειδή δε φαίνεται, μπορώ και παίζω λίγο.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Να πάρετε 1300 να σας την κατεβάζει το μηχανάκι σαν ελέφαντας στην Ινδία
Με δεδομένο τα παραπάνω στοιχεία που έδωσα γνώση για setup tuning, στην περίπτωση του 1300 θα μοιάζει με καμήλα περισότερο που σκάει και η κοιλιά καταγής.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R




Κυριακή πρωί ο άλλος φίλος στην Αθήνα "πόσα κιλά έχεις χάσει ρε συ, ακόμα σαν λουκουμάς φαίνεσαι πάνω στο μηχανάκι πάντως"

Κάνε φίλους...
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC




Κυριακή πρωί ο άλλος φίλος στην Αθήνα "πόσα κιλά έχεις χάσει ρε συ, ακόμα σαν λουκουμάς φαίνεσαι πάνω στο μηχανάκι πάντως"

Κάνε φίλους...
Δικός μου είναι αυτός
Βλέπεις πόσο άνετα πατάει;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δικός μου είναι αυτός
Βλέπεις πόσο άνετα πατάει;
Δεν είναι μόνο δικός σου ο φίλος
Το κλαμπ των ευσωμων έχει πολλά μέλη
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Διάβασα και τα δυο θέματα με πρωταγωνιστή την BMW. Προσωπικά δε αντιλήφθηκα πουθενά haters, τουλάχιστον όχι σε βαθμό μεγαλύτερο από τους Honda haters. Για την ακρίβεια δεν διαπιστώνω haters αλλά μάλλον υποστηρικτές ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ οι οποίοι δημιουργούν την εντύπωση ότι γύρω τους έχουν haters. Δεν καταλαβαίνω την τόση ανάγκη υπεράσπισης προς μια εταιρεία και την δικαιολόγηση των τόσων αστοχιών της. Επιπλέον μου κάνει εντύπωση -εν έτη 2024- η ανάγκη για συγκρίσεις. Αυτά ήταν λογικό να υπάρχουν κάποτε όταν υπήρχε πολύ έδαφος και πολύς χώρος για πολύ λίγες επιλογές. Σήμερα ο καθένας μπορεί να βρει ότι του ταιριάζει. Δεν έχει πλέον να κάνει με το τι ήταν ή τι είναι καλύτερο αλλά με το ποιες είναι οι ανάγκες του καθενός από εμάς ή ακόμη πιο σωστά πως νομίζει ο καθένας από εμάς ότι καλύπτονται καλύτερα οι ανάγκες του. Αυτό δεν τα κάνει ούτε καλύτερα, ούτε χειρότερα. Τα κάνει διαφορετικές επιλογές για διαφορετικούς ανθρώπους. Και πλέον κανένας δεν μπορεί να υπερασπιστεί ότι το δικό του είναι καλύτερο από του αλλουνού ακόμη και αν έχει σκάσει 30 χιλιάρικα γιατί απλά είναι πολύ πιθανό να μην καλύπτονται οι ανάγκες του άλλου ή και να υπερκαλύπτονται -χωρίς λόγο- οι ανάγκες του, οπότε, γιατί;

Αυτό που γράφει ο Γιάννης amyroukai -αρκετά συχνά νομίζω- ότι η μια εταιρεία κάνει ανακλήσεις και την κατηγορούν (και καλά) η άλλη δεν κάνει ανακλήσεις και τα κάνει όλα α-βα-βα και βγαίνει στον αφρό (και καλά) κατά τη γνώμη μου δεν ισχύει. Έχουμε πολλά παραδείγματα όπου τελικά φαίνεται ότι όλες οι εταιρείες κάνουν ανακλήσεις και όλες κάνουν ενίοτε α-βα-βα, αναλόγως τι ορίζει το οικονομικό συμφέρον τους αλλά και οι συνέπειες που μπορεί να φέρει το κάθε τι στο brand name και στις μελλοντικές πωλήσεις. Θεωρώ πως δε θα προσφέρει επιπλέον γνώση το να κάτσουμε να αραδιάζουμε παραδείγματα για κάθε εταιρεία όποια και αν είναι αυτή. Καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς) όλα ορίζονται από golden boys που επιδεικνύονται στα "μεγάλα" αφεντικά καταθέτοντας ιδέες για μεγάλα κέρδη ή μικρές ζημίες... χωρίς κανένα μα κανένα πραγματικό πάθος για το αντικείμενο κατασκευής που είναι ο πρωταγωνιστής. Κάποιος μηχανικός, κάποιος σχεδιαστής μπορεί να έχει μια στάλα πάθος για το δημιούργημα του αλλά στο τέλος την έγκριση θα τη δώσει κάποιος χαρτογιακάς που συμβουλεύεται το λογιστήριο και "εσύ" (τρίτο πρόσωπο) θα φας στη μάπα την διαφημιστική ταινιούλα που σου πλάσαρε το τμήμα μάρκετινγκ. Κάτι "τέτοιοι" χαρτογιακάδες στη Yamaha εδώ στην Ελλάδα έχουν γαμήσει κάθε παλιά πολιτική της αντιπροσωπείας και την έχουν κάνει ένα χάλι. Άλλη συζήτηση, το αφήνω...

Υπήρξα τζαπανόφιλος και συνεχίζω να είμαι, ευτυχώς όμως δεν υπήρξα ποτέ φανατικός και ακόμη πιο ευτυχώς το ότι είμαι τζαπανόφιλος δεν ορίζεται από το ότι είμαι οποιασδήποτε μορφής hater της BMW ή όποιας άλλης Ευρωπαϊκής εταιρείας αλλά γιατί κατά περίπτωση ξέρω τι ταιριάζει στο προφίλ μου. Που σημαίνει πως ενίοτε μπορεί να ταιριάζει και κάποια Ευρωπαϊκή κατασκευή. Συνεχίζουν να έχουν σημασία για εμένα κάποια πράγματα που δεν συμβαδίζουν με την εποχή. Το έχω αποδεχθεί καθώς οι εποχές αλλάζουν και μερικές φορές θέλουμε να επιτρέπουμε να μας προσπερνούν. Για αυτό το λόγο έχω δυο μηχανές η μία με τεχνολογία 2008 και η άλλη με τεχνολογία 2012 και νιώθω να με καλύπτουν στο 100% σε αντίθεση με πολλές σύγχρονες που ακόμη και στις καλύτερες περιπτώσεις σκόνταφτα τελικά σε ένα "αλλά...". Κι έτσι καταλήγω να παίρνω τόνους χαράς από αυτά που έχω χωρίς να νιώθω την ανάγκη να τα αντικαταστήσω. Αλλά όπως είπα, αυτά ισχύουν μόνο για εμένα και όχι για τον διπλανό μου.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Διάβασα και τα δυο θέματα με πρωταγωνιστή την BMW. Προσωπικά δε αντιλήφθηκα πουθενά haters, τουλάχιστον όχι σε βαθμό μεγαλύτερο από τους Honda haters. Για την ακρίβεια δεν διαπιστώνω haters αλλά μάλλον υποστηρικτές ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ οι οποίοι δημιουργούν την εντύπωση ότι γύρω τους έχουν haters. Δεν καταλαβαίνω την τόση ανάγκη υπεράσπισης προς μια εταιρεία και την δικαιολόγηση των τόσων αστοχιών της. Επιπλέον μου κάνει εντύπωση -εν έτη 2024- η ανάγκη για συγκρίσεις. Αυτά ήταν λογικό να υπάρχουν κάποτε όταν υπήρχε πολύ έδαφος και πολύς χώρος για πολύ λίγες επιλογές. Σήμερα ο καθένας μπορεί να βρει ότι του ταιριάζει. Δεν έχει πλέον να κάνει με το τι ήταν ή τι είναι καλύτερο αλλά με το ποιες είναι οι ανάγκες του καθενός από εμάς ή ακόμη πιο σωστά πως νομίζει ο καθένας από εμάς ότι καλύπτονται καλύτερα οι ανάγκες του. Αυτό δεν τα κάνει ούτε καλύτερα, ούτε χειρότερα. Τα κάνει διαφορετικές επιλογές για διαφορετικούς ανθρώπους. Και πλέον κανένας δεν μπορεί να υπερασπιστεί ότι το δικό του είναι καλύτερο από του αλλουνού ακόμη και αν έχει σκάσει 30 χιλιάρικα γιατί απλά είναι πολύ πιθανό να μην καλύπτονται οι ανάγκες του άλλου ή και να υπερκαλύπτονται -χωρίς λόγο- οι ανάγκες του, οπότε, γιατί;

Αυτό που γράφει ο Γιάννης amyroukai -αρκετά συχνά νομίζω- ότι η μια εταιρεία κάνει ανακλήσεις και την κατηγορούν (και καλά) η άλλη δεν κάνει ανακλήσεις και τα κάνει όλα α-βα-βα και βγαίνει στον αφρό (και καλά) κατά τη γνώμη μου δεν ισχύει. Έχουμε πολλά παραδείγματα όπου τελικά φαίνεται ότι όλες οι εταιρείες κάνουν ανακλήσεις και όλες κάνουν ενίοτε α-βα-βα, αναλόγως τι ορίζει το οικονομικό συμφέρον τους αλλά και οι συνέπειες που μπορεί να φέρει το κάθε τι στο brand name και στις μελλοντικές πωλήσεις. Θεωρώ πως δε θα προσφέρει επιπλέον γνώση το να κάτσουμε να αραδιάζουμε παραδείγματα για κάθε εταιρεία όποια και αν είναι αυτή. Καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς) όλα ορίζονται από golden boys που επιδεικνύονται στα "μεγάλα" αφεντικά καταθέτοντας ιδέες για μεγάλα κέρδη ή μικρές ζημίες... χωρίς κανένα μα κανένα πραγματικό πάθος για το αντικείμενο κατασκευής που είναι ο πρωταγωνιστής. Κάποιος μηχανικός, κάποιος σχεδιαστής μπορεί να έχει μια στάλα πάθος για το δημιούργημα του αλλά στο τέλος την έγκριση θα τη δώσει κάποιος χαρτογιακάς που συμβουλεύεται το λογιστήριο και "εσύ" (τρίτο πρόσωπο) θα φας στη μάπα την διαφημιστική ταινιούλα που σου πλάσαρε το τμήμα μάρκετινγκ. Κάτι "τέτοιοι" χαρτογιακάδες στη Yamaha εδώ στην Ελλάδα έχουν γαμήσει κάθε παλιά πολιτική της αντιπροσωπείας και την έχουν κάνει ένα χάλι. Άλλη συζήτηση, το αφήνω...

Υπήρξα τζαπανόφιλος και συνεχίζω να είμαι, ευτυχώς όμως δεν υπήρξα ποτέ φανατικός και ακόμη πιο ευτυχώς το ότι είμαι τζαπανόφιλος δεν ορίζεται από το ότι είμαι οποιασδήποτε μορφής hater της BMW ή όποιας άλλης Ευρωπαϊκής εταιρείας αλλά γιατί κατά περίπτωση ξέρω τι ταιριάζει στο προφίλ μου. Που σημαίνει πως ενίοτε μπορεί να ταιριάζει και κάποια Ευρωπαϊκή κατασκευή. Συνεχίζουν να έχουν σημασία για εμένα κάποια πράγματα που δεν συμβαδίζουν με την εποχή. Το έχω αποδεχθεί καθώς οι εποχές αλλάζουν και μερικές φορές θέλουμε να επιτρέπουμε να μας προσπερνούν. Για αυτό το λόγο έχω δυο μηχανές η μία με τεχνολογία 2008 και η άλλη με τεχνολογία 2012 και νιώθω να με καλύπτουν στο 100% σε αντίθεση με πολλές σύγχρονες που ακόμη και στις καλύτερες περιπτώσεις σκόνταφτα τελικά σε ένα "αλλά...". Κι έτσι καταλήγω να παίρνω τόνους χαράς από αυτά που έχω χωρίς να νιώθω την ανάγκη να τα αντικαταστήσω. Αλλά όπως είπα, αυτά ισχύουν μόνο για εμένα και όχι για τον διπλανό μου.
Τις ανακλήσεις και τα προβλήματα τα αναφέρουμε για να τα καταγράψουμε και να ξέρουμε τι μας γίνεται. Λύθηκαν; Πως λύθηκαν; Μας ικανοποιεί αυτό; Πόσες και ποιες ανακλήσεις έγιναν μέσα σε 10 χρόνια πχ; Όταν θα πάμε να τα πάρουμε μεταχειρισμένα, έγιναν αυτά που έπρεπε; κλπ κλπ
Παρόλα αυτά, θα δει κάποιος πολλά χαιρέκακα σχόλια όπως "στο δικό μας σπίτι δε συμβαίνουν αυτά". Μπορώ να τα δεχθώ μόνο στο πλαίσιο της φιλικής καζούρας, όπως θα ήταν στα αθλητικά όταν θα έχανε η ομάδα μου ένα ματς. Αν το δω σοβαρά θα πάει αλλού η κουβέντα και θα πρέπει να γίνω συνήγορος της BMW στην προκειμένη περίπτωση και προσπαθώ να το αποφύγω.
Αν είχαν όλοι οι χρήστες μηχανών, από όλες της μάρκες καλή γνώση της μηχανής τους και ήταν πραγματικά ειλικρινείς χωρίς να φοβούνται να συγκρουστούν όπου χρειαστεί με την επιλογή της μοτοσυκλέτας τους, θα ήταν τα πράγματα καλύτερα για όλους μας. Θα ήμασταν όλοι καλύτερα ενημερωμένοι καταναλωτές που δεν μπορεί να τους κοροϊδέψει κανείς, γιατί σήμερα έχεις Honda, αύριο Yamaha, και μεθαύριο KTM κοκ. Θα ήξερες από τους προηγούμενους κατόχους πραγματικά reviews κι όχι οπαδικά λες και είναι σπονσοραρισμένα βιντεο στο Youtube.
Ξεχνάνε πολλοί ότι οι περισσότεροι BMWακηδες είχαμε κι άλλα μηχανάκια πριν. Δεν ήταν όλα ρόδινα όταν είχα γιαπωνέζικα στην κατοχή μου λόγου χάριν! Αν τα αναφέρω σαν μοντέλα στην πιάτσα, ο μύθος θέλει να είναι ένα κι ένα όλα τους, δοκιμασμένα, αξιόπιστα, εγγύηση, θρύλοι κλπ κλπ. Αν γίνουμε ειλικρινείς, και αντλίες λαδιού καταρέυσανε χωρίς λόγο που μου δώσαν τον κινητήρα στη μασχάλη, και φρένα δε λειτουργούσαν σωστά που η αντιπροσωπεία δεν είχε λύση, και στα 45.000χλμ ο κινητήρας ήθελε γενική ανακατασκευή γιατί έκαιγε πιο πολύ λάδι από βενζίνη, και με ηλεκτρολογικά δε βγάζαμε άκρη και πήγαινε η μηχανή σα να είχε νερό στο καύσιμο και ένα σωρό άλλα, κι όλα αυτά από διαφορετικούς κατασκευαστές κάθε φορά για να μην πει κανεις μια μόνο εταιρία που μπορεί να χολαίνει κάπου. Πάντως BMW δεν ήταν. Για ανακλήσεις τότε, ούτε λόγος να γίνεται.
Γι αυτό λέω ότι λάθη κι αστοχίες γίνονται παντού. Το θέμα είναι μετά τι γίνεται.
Φιλικά θα πω μόνο σε όλους τους φίλους γιαπωνεζόφιλους και δη της Honda, αν θέλετε να βάλετε κάποιον μπροστάρη σε αξιοπιστία από τους γιαπωνεζους, πετάξτε τη Honda από μπροστά και βάλτε τη Susuki. Είχα τα λιγότερα προβλήματα και αυτά ήταν μικρής σημασίας.
Εγώ πάντως αγαπάω και Ιαπωνία γιατί αγαπάω τις μηχανές που θα μου κάνουν κλικ από όπου κι αν έρχονται.

Όπως καταλαβαίνεις, θα συμφωνήσω μαζί σου στο δεύτερο κομμάτι του κειμένου σου, αλλά όχι στο ότι δεν υπάρχουν haters.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε σεις άντε παθητική φωνή και ενεργητική την έχετε κάνει ρόιδο

Άντε τα πρόσωπα στην κλίση ρημάτων

Μείζον σημαίνει μεγάλο
Έλασσον το μικρό

Άρα η Σουζούκι είχε θέματα ελάσσονος σημασίας αν το λέμε για καλό αυτό. Η σουσούκι μπορεί να είχε μείζονος και για αυτό να μην υπάρχει. Αυτή και το 790/890 S.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Φιλικά θα πω μόνο σε όλους τους φίλους γιαπωνεζόφιλους και δη της Honda, αν θέλετε να βάλετε κάποιον μπροστάρη σε αξιοπιστία από τους γιαπωνεζους, πετάξτε τη Honda από μπροστά και βάλτε τη Susuki. Είχα τα λιγότερα προβλήματα και αυτά μείζονος σημασίας.
Εγώ πάντως αγαπάω και Ιαπωνία γιατί αγαπάω τις μηχανές που θα μου κάνουν κλικ από όπου κι αν έρχονται.

Όπως καταλαβαίνεις, θα συμφωνήσω μαζί σου στο δεύτερο κομμάτι του κειμένου σου, αλλά όχι στο ότι δεν υπάρχουν haters.
Στις ΗΠΑ που καταγράφουν τα πάντα λένε ότι η πιο αξιόπιστη μάρκα στο γκόζμο είναι η Γιαμάχα
:yew:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι βέβαια η bmw κάνει σοβαρές ανακλήσεις όπως για τα φανάρια και το σετ πηνία βολάν των 800gs. Εδώ γελάνε.

Αν κάτι κάνει πιο σοβαρό τον αυξημενο αριθμό ανακλήσεων εταιρειών premium όπως η bmw είναι η αμέλεια τους σε ισαριθμο αριθμό μη ανακλήσεων εκεί που έπρεπε να κάνουν.

Το να κάνεις ανάκληση για ένα ρελέ είναι φτηνο προφανώς και σε κάνει και μάγκα στα μάτια κάποιων. Το να χρεωθείς μερικά εκατομμύρια για ελαττωματικές παρτίδες φωτιστικών σωμάτων και άλλων ακριβών κομματιών όμως δε βγαίνει στον ισολογισμό και εκεί δεν είσαι premium,ψάχνεις για χαλί να τα ρίξεις από κάτω.

Εγώ δεν ξέρω από haters ξέρω από στοιχεία και δεδομένα. Και τυφλός υποστηρικτής δεν ήμουν δε θα γίνω. Αν υπάρχουν αλήθειες να λεγονται.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ναι βέβαια η bmw κάνει σοβαρές ανακλήσεις όπως για τα φανάρια και το σετ πηνία βολάν των 800gs. Εδώ γελάνε.

Αν κάτι κάνει πιο σοβαρό τον αυξημενο αριθμό ανακλήσεων εταιρειών premium όπως η bmw είναι η αμέλεια τους σε ισαριθμο αριθμό μη ανακλήσεων εκεί που έπρεπε να κάνουν.

Το να κάνεις ανάκληση για ένα ρελέ είναι φτηνο προφανώς και σε κάνει και μάγκα στα μάτια κάποιων. Το να χρεωθείς μερικά εκατομμύρια για ελαττωματικές παρτίδες φωτιστικών σωμάτων και άλλων ακριβών κομματιών όμως δε βγαίνει στον ισολογισμό και εκεί δεν είσαι premium,ψάχνεις για χαλί να τα ρίξεις από κάτω.

Εγώ δεν ξέρω από haters ξέρω από στοιχεία και δεδομένα. Και τυφλός υποστηρικτής δεν ήμουν δε θα γίνω. Αν υπάρχουν αλήθειες να λεγονται.
Όταν τόσο καιρό λέω τα ίδια ακριβώς πράγματα, με αυτά που έγραψες τώρα, (και λίγα ακριβά παραδείγματα έγραψες), έχω χαρακτηριστεί hater και εμμονικος. Γιατί απλά λέω αυτά που βλέπω, αυτά που ζω και ξέρω από στοιχεία και δεδομένα, της μάρκας που είμαι ιδιοκτήτης πάρα πολλά χρόνια τώρα!!!!!

Άλλο πράγμα η αλήθεια, άλλο πράγμα η παραπληροφόρηση και άλλο πράγμα ο στρουθοκαμηλισμός!!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οι συμπλέκτες της ΚΤΜ σας κοιτάνε με απορία
Την έχουμε φάει και από την ktm όχι από ένα φτηνό συμπλέκτη αλλά από ολόκληρο μοτέρ με πρόβλημα oil transfer exc 450-530 2008-2009. Έκαναν κι εκεί ανακλησαχαχαχαχαχα
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Ρε σεις άντε παθητική φωνή και ενεργητική την έχετε κάνει ρόιδο

Άντε τα πρόσωπα στην κλίση ρημάτων

Μείζον σημαίνει μεγάλο
Έλασσον το μικρό

Άρα η Σουζούκι είχε θέματα ελάσσονος σημασίας αν το λέμε για καλό αυτό. Η σουσούκι μπορεί να είχε μείζονος και για αυτό να μην υπάρχει. Αυτή και το 790/890 S.
Έχεις απόλυτο δίκιο.
Me Foul
Το αλλάζω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι βέβαια η bmw κάνει σοβαρές ανακλήσεις όπως για τα φανάρια και το σετ πηνία βολάν των 800gs. Εδώ γελάνε.

Αν κάτι κάνει πιο σοβαρό τον αυξημενο αριθμό ανακλήσεων εταιρειών premium όπως η bmw είναι η αμέλεια τους σε ισαριθμο αριθμό μη ανακλήσεων εκεί που έπρεπε να κάνουν.

Το να κάνεις ανάκληση για ένα ρελέ είναι φτηνο προφανώς και σε κάνει και μάγκα στα μάτια κάποιων. Το να χρεωθείς μερικά εκατομμύρια για ελαττωματικές παρτίδες φωτιστικών σωμάτων και άλλων ακριβών κομματιών όμως δε βγαίνει στον ισολογισμό και εκεί δεν είσαι premium,ψάχνεις για χαλί να τα ρίξεις από κάτω.

Εγώ δεν ξέρω από haters ξέρω από στοιχεία και δεδομένα. Και τυφλός υποστηρικτής δεν ήμουν δε θα γίνω. Αν υπάρχουν αλήθειες να λεγονται.
Έχει κάποια εταιρεία ανάκληση πηνειων βρε βαγγελη?
Άπειρα "αξιόπιστων" μοτέρ θέλουν πηνία στις 30000-40000, μάλλον θεωρούνται αναλώσιμα.
Για το φανάρι συμφωνώ, έπρεπε να γίνει ανάκληση, γιατί παρατηρήθηκε σε πολλά 800.
 
Top Bottom