Δυστυχώς το πρόβλημα με τα πηνία στο 800 δεν ήταν στην ποιοτητα των πηνίων καθεαυτών να πεις πάει το παλιάμπελο αλλά στον σχεδιασμό του βολάν. Η BMW ξεκάθαρα το παραδέχτηκε βγάζοντας βελτιωμένο κωδικό με άλλο βολάν με τρύπες στα μοντέλα 2013+. Παρόλα αυτά τα 900€ της επιβάρυνσης σε όποιον αγόρασε πριν την βελτίωση του εξαρτήματος επιβάρυνε μονάχα τον ιδιοκτήτη εφόσον ήθελε να τα δώσει. Αλλιώς άλλαζε πηνία και έψαχνε πατέντες ή έβαζε βολτόμετρα να δει ποτε θα αστοχήσει το νέο. Πολύ χτυπητό παράδειγμα θαψίματος. Σίγουρα δεν είναι η μόνη που το έχει κάνει αλλά είναι απο αυτές που το έχουν κάνει και πολλάκις. Συνεπώς για μένα κατατάσσεται και αυτή σαν εταιρεία σε όσες κορόιδεψαν τον αγοραστή τους και πάνω απο μία φορά.Έχει κάποια εταιρεία ανάκληση πηνειων βρε βαγγελη?
Άπειρα "αξιόπιστων" μοτέρ θέλουν πηνία στις 30000-40000, μάλλον θεωρούνται αναλώσιμα.
Για το φανάρι συμφωνώ, έπρεπε να γίνει ανάκληση, γιατί παρατηρήθηκε σε πολλά 800.
Όσο για το φανάρι ηλίου φαεινότερο. Άλλη μια ξεκάθαρη περίπτωση. 1300€ πρόβληματα σύνολο φανάρι και βολάν πηνία κατασκευαστικά προβληματα σε μια μοτοσυκλέτα πάει πολύ και δεν τρώγεται.