Καλή περίπτωση φαίνονται οι Ιταλοί...Μιας και δεν πρόκειται να το πουλήσουμε (ακόμα τουλάχιστον) αρχίσαμε το ψάξιμο για να βελτιώσουμε όπου νομίζουμε ότι έχουμε θέμα....
τα μοντέλα πρίν το 21 έχουν ελαστικά με σαμπρέλες κάτι το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά εμένα με προβληματίζει στα ταξίδια ...
Οπότε άρχισε η έρευνα.
Υπάρχουν 3 επιλογές που έχω βρεί μέχρι στιγμής.
Εργοστασιακή ζάντα με κόστος γύρω στα 500-600 ευρώ η μία
H λύση της Bartubeless
Με κόστος 310 ευρώ για του δύο τροχούς αλλα προϋποθέτει περίπου στις 2 εβδομάδες
η επικοινωνία με την Bartubeless
-------
Moto Guzzi V85TT
We can apply the BARTubeless system on both wheelset since the rims have the hump.
The cost of the conversion is € 220 VAT included for both wheels + € 90 for the shipment Greece/Italy and Italy/Greece of the wheels without the tires.
The application takes about 8/10 days + shipment.
We have to organize a round trip shipment because the application of the BARTubeless system can be done only in our factory in Italy.
-----
και η 3 λύση να το κάνεις μόνος σου με διάφορους τρόπους ...
Αυτά για την ώρα.
Και λογική τιμή μου φαίνεται...
Να κάνω μία ερώτηση και για τα δικά μας...?