Για να γίνουνε τα ηλεκτρικά "καπέλο" ,θα πρέπει το κύλωμα να αφεθεί για ώρες με πάνω από 16 V τάση.Το θεμα με το βολτομετρο ειναι σαν το λαμπακι πιεσης λαδιων, συνηθως ειναι πολυ αργα οταν δεις την ενδειξη. Υπαρχει ακομη και εδω μεσα περιπτωση που στιγμιαια η ταση ανεβηκε πανω απο τα 14ν και τα εκανε καπελο. Αν καταφερεις να πετυχεις το βολτομετρο την ωρα που θα δειξει 15 (θελει τυχη να κοιτας εκει) και σταματησεις και το γλυτωσεις εχει καλως, αλλα παιζει παρα πολυ ο παραγοντας τυχη. Κι εγω σκεφτομουν προσφατα που αλλαξα μπαταρια στο 1090 την αντιστοιχη Skyrich ή Shido (ΥΤΖ14 φοραει κι αυτο) αλλα (και) για αυτον τον λογο ειπα ασ'το για την επομενη φορα.
Ε ναι, εννοειται οτι δεν ειναι σιγουρο οτι θα το δεις αμεσως, αλλα ειναι πιθανο η ταση να αρχισει να παιζει προτου ανεβει πανω απο καποια απαγορευτικη τιμη, οποτε εχεις λιγο παραπανω "παραθυρο" να δεις οτι κατι δεν παει καλα. Και δεν ειναι σιγουρο οτι η μπαταρια λιθιου θα ανατιναχτει ή θα λαμπαδιασει αμεσως μολις δεχτει καποια μεγαλη ταση, υπαρχει ομως παντα το ρισκο σαν μια μικρη πιθανοτητα.Το θεμα με το βολτομετρο ειναι σαν το λαμπακι πιεσης λαδιων, συνηθως ειναι πολυ αργα οταν δεις την ενδειξη. Υπαρχει ακομη και εδω μεσα περιπτωση που στιγμιαια η ταση ανεβηκε πανω απο τα 14ν και τα εκανε καπελο. Αν καταφερεις να πετυχεις το βολτομετρο την ωρα που θα δειξει 15 (θελει τυχη να κοιτας εκει) και σταματησεις και το γλυτωσεις εχει καλως, αλλα παιζει παρα πολυ ο παραγοντας τυχη. Κι εγω σκεφτομουν προσφατα που αλλαξα μπαταρια στο 1090 την αντιστοιχη Skyrich ή Shido (ΥΤΖ14 φοραει κι αυτο) αλλα (και) για αυτον τον λογο ειπα ασ'το για την επομενη φορα.
Οι συγχρονες μοτό ,οι ακριβές ,με τις οθόνες ,έχουν κ ένδειξη Volts μεσα στο μενού.Δεν ειναι και οτι καλυτερο να γεμιζεις με βολτομετρα καινουρια μηχανακια λες και εναν πεζοραλλο απο το μπουρναζι. Με τις οθοναρες που εχουν τα μηχανακια απο τη στιγμη που εχουν βαλει τετοια συστηματα, θα επρεπε να υπηρχε ενα bms στον εγκεφαλο της μοτο που να δειχνει ανα πασα στιγμη ενδειξη αν παει κατι λαθος (δηλαδη για τι αλλοννα βαλεις οθονη λολ) και ενα σοβαρο συστημα housekeeping οπου ο αναβατης θα μπορει να παιρνει αρκετες πληροφοριες αν ο ιδιος το επιθυμει. Παντως εχω διαβασει και για τα vfr καποια θεματακια σοβαρα στα σασμαν, ασχετα με τις μπαταριες.
Οι συγχρονες μοτό ,οι ακριβές ,με τις οθόνες ,έχουν κ ένδειξη Volts μεσα στο μενού.
Τυχαίο ;
Οι παλιότερες ,απλότερες ,κι αυτές που δεν έχουν ,δεν νομίζω ότι είναι τόσο κίτς να μπεί ένα μικρό οργανάκι ,το οποίο μπορεί κ να μπεί σε θέση όχι κοινής θέας.
Τες ,πα ,όλα είναι θέμα επιλογών.
Δεν το γνωρίζω με σιγουριά ,κ βαριέμαι να το ψάξω στα σπεκς ,αλλά το θεωρώ απίθανο να μην εχει.Το αφρικα χωρις να παιρνω και ορκο νομιζω δεν εχει. Αλλα απο τη στιγμη που στην ουσια σε αναγκαζει ο κατασκευαστης να μεινεις με εναν συγκεκριμενο και ευπαθη τυπο μπαταριας, αν δεν θες να προχωρισεις σε πατεντες, πρεπει να το υποστηριζεις καλυτερα.
Το ναβι είναι έξτρα όργανο κ πιθανόν να θυμίζει σαξόραλο...αλλά...με 130 ΕΟ...μάλλον όχι ,οπότε ,μην ανησυχάς.Στα πενφέ το βλέπεις στο navi αν θες, ανεξάρτητα οργάνου.
Το αφρικα χωρις να παιρνω και ορκο νομιζω δεν εχει. Αλλα απο τη στιγμη που στην ουσια σε αναγκαζει ο κατασκευαστης να μεινεις με εναν συγκεκριμενο και ευπαθη τυπο μπαταριας, αν δεν θες να προχωρισεις σε πατεντες, πρεπει να το υποστηριζεις καλυτερα.
Το μονο Αφρικα το οποιο γνωριζω πολυ καλα ειναι το μοντελο 2016-17, επειδη εχω το 2017 και τοχω ψαξει, τα αλλα δεν τα ξερω το ιδιο. Οπως ειπε ο Γιαννης jon t το 1100 εχει σχετικη ενδειξη στην οθονη, για τα 1000 του 2018-19 δεν ξερω.Δεν το γνωρίζω με σιγουριά ,κ βαριέμαι να το ψάξω στα σπεκς ,αλλά το θεωρώ απίθανο να μην εχει.
Ας πει ο ΧΛΓιώργης ,που μάλλον θα ξέρει.
Το μικρό έχει, το μεγάλο μόνο στο gps.Το ναβι είναι έξτρα όργανο κ πιθανόν να θυμίζει σαξόραλο...αλλά...με 130 ΕΟ...μάλλον όχι ,οπότε ,μην ανησυχάς.
Για ψάξε ρε ψηλέ στα υπομενού του πολυ-όργανου ,είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα'χει βολτς σε κάποια καρτέλα.
Το στροματακι το τελευταίο έχει πάντωςΡε τι τραβατε και σεις οι χονταιοι...
Έχει θέματα;;;Το στροματακι το τελευταίο έχει πάντως