Οτι υπάρχει χρήσιμο είναιΌχι ,τίποτα εντελώς .
Αλλά στην οθόνη εμφανίζει τα volt .
Κι έλεγα ,άλλη μια άχρηστη ένδειξη ,αλλά βλέπω ότι τελικά χρειάζεται
Οτι υπάρχει χρήσιμο είναιΌχι ,τίποτα εντελώς .
Αλλά στην οθόνη εμφανίζει τα volt .
Κι έλεγα ,άλλη μια άχρηστη ένδειξη ,αλλά βλέπω ότι τελικά χρειάζεται
Η στιγμιαια υψηλη ταση δε θα κανει κατι. Οι λιθιου καταστρεφονται απο την υπερφορτωση (πολυ ωρα σε υψηλη ταση) που προκαλει η υπερταση και οχι απο την υπερταση αυτη καθ αυτη.Το θεμα με το βολτομετρο ειναι σαν το λαμπακι πιεσης λαδιων, συνηθως ειναι πολυ αργα οταν δεις την ενδειξη. Υπαρχει ακομη και εδω μεσα περιπτωση που στιγμιαια η ταση ανεβηκε πανω απο τα 14ν και τα εκανε καπελο. Αν καταφερεις να πετυχεις το βολτομετρο την ωρα που θα δειξει 15 (θελει τυχη να κοιτας εκει) και σταματησεις και το γλυτωσεις εχει καλως, αλλα παιζει παρα πολυ ο παραγοντας τυχη. Κι εγω σκεφτομουν προσφατα που αλλαξα μπαταρια στο 1090 την αντιστοιχη Skyrich ή Shido (ΥΤΖ14 φοραει κι αυτο) αλλα (και) για αυτον τον λογο ειπα ασ'το για την επομενη φορα.
Το βιβλίο του ιδιοκτήτη που κυκλοφορεί στα αγγλικά στο νετ δίνει εύρος λειτουργίας της ένδειξης 7.5 - 18.5 V και όταν αναβοσβήνει "_ _ _ _. _" επίσκεψη σε εξιουσιοδοτημένο ...Alarm δινει αν κατι δε παει καλα;
Η υψηλη ταση γενικα δεν κανει τίποτα, τα αμπερ που τη συνοδεύουν κανουν. Οι λιθιου οσο υπερφορτιζονται οδηγούνται σε χημικη αντιδραση που παραγει θερμοτητα/αεριο. Καθε φορα που γίνεται αυτο τρωει και λιγο απο τη μπαταρια.Η στιγμιαια υψηλη ταση δε θα κανει κατι. Οι λιθιου καταστρεφονται απο την υπερφορτωση (πολυ ωρα σε υψηλη ταση) που προκαλει η υπερταση και οχι απο την υπερταση αυτη καθ αυτη.
Υποθετικα μιλωντας παντα γιατι δεν ειμαι σιγουρος, οι μπαταριες λιθιου μοτοσυκλετων εχουν στοιχεια Α123 η καποια αντιστοιχα. Αυτα εχουν max continuous charge rate 10Α και max discharge rate 50A. Συνεχιζοντας την υποθεση, μια τυπικη λιθιου αντιστοιχη με μολυβδου 14ah θα εχει πιθανοτατα 3-4 παραλληλες συστοιχιες απο τετοια στοιχεια. Με αλλα λογια max c.r. περι τα 30-40A. Ισως λοιπον μια καταλληλη ασφαλεια αναμεσα ανορθωτη και μπαταρια να καλυπτει σε θεματα υπερφορτωσης. Υπο την προυποθεση παντα πως το bms εσωτερικα καλυπτει την εξισορροπηση της φορτισης των στοιχειων.Η υψηλη ταση γενικα δεν κανει τίποτα, τα αμπερ που τη συνοδεύουν κανουν. Οι λιθιου οσο υπερφορτιζονται οδηγούνται σε χημικη αντιδραση που παραγει θερμοτητα/αεριο. Καθε φορα που γίνεται αυτο τρωει και λιγο απο τη μπαταρια.
Τεσπα για να μην το τραβαω πολύ, αποψη μου μεχρι να γινουν ολες οι λιθιου ετσι εγω θα τις αποφευγω.
Υποθετικα μιλωντας παντα γιατι δεν ειμαι σιγουρος, οι μπαταριες λιθιου μοτοσυκλετων εχουν στοιχεια Α123 η καποια αντιστοιχα. Αυτα εχουν max continuous charge rate 10Α και max discharge rate 50A. Συνεχιζοντας την υποθεση, μια τυπικη λιθιου αντιστοιχη με μολυβδου 14ah θα εχει πιθανοτατα 3-4 παραλληλες συστοιχιες απο τετοια στοιχεια. Με αλλα λογια max c.r. περι τα 30-40A. Ισως λοιπον μια καταλληλη ασφαλεια αναμεσα ανορθωτη και μπαταρια να καλυπτει σε θεματα υπερφορτωσης. Υπο την προυποθεση παντα πως το bms εσωτερικα καλυπτει την εξισορροπηση της φορτισης των στοιχειων.
>>Μοντς, μηπως να τα παμε ολα τα περι μπαταριων λιθιου στο αντιστοιχο νημα να μη χαθουν?
+1Οτι κυκλωματα προστασιας και να εχεις, μια τετοιου τυπου μπαταρια θελει ενα κανονικο τροφοδοτικο για να την φορτιζει και οχι ενας ανοθρωτης μοτο,ακομα και αν ειναι ''σχετικα'' εξελιγμενος, spikes ρευματων υπαρχουν παντα, και σε περιπτωση αστοχιας, μπορει να γινει μεγαλη ζημια. Ελεω automotive standards, τα κυκλωματα φορτισης στα οχηματα ειναι αρκετα ''πρωτογονα'' για λογους αξιοπιστιας, ενα περιβαλλον με τοσους κραδασμους δημιουργει θεματα σε ηλεκτρονικα σε βαθος χρονου.
Δέν είναι αρκετό να γίνουν όλες οι μπαταρίες σύμφωνα με αυτό το διάγραμμα. Χρειάζονται τα κυκλώματα στο διάγραμμα να κατασκευαστούν σύμφωνα με τα παραπάνω πρωτόκολλα για ένα μίνιμουμ ασφάλειας.Τεσπα για να μην το τραβαω πολύ, αποψη μου μεχρι να γινουν ολες οι λιθιου ετσι εγω θα τις αποφευγω.
Η τάση φαίνεται καλή.Καλησπέρα,
Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα...
Η μπαταρία μου πριν το μιζάρισμα δείχνει 12,6.
Μολις παρει μπρος δείχνει 13,9 - 14.00.
Γενικά ζορίζεται ΠΟΛΥ το μηχανακι να παρει μπρος τα κρύα πρωινα με κρυο λαδι και κρυα μπαταρια.
Καποια στιγμή παιρνει.
Είτε το μοτερ ζεταινεται απ τις μιζιες , ειτε η μπαταρια είτε και τα 2.
Με βάση το παρακάτω πινακακι του κατασκευαστη είμαι για αλλαγη?
Ουτε χρόνο δεν την εχω.
Τέτοια έχω.Το πινάκακι είναι για μπαταρίες Λιθίου.
Τέτοια έχεις και εσύ?
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γυρίζει αλλά δεν σκάει ναι.Η τάση φαίνεται καλή.
Όταν λες ζορίζεται τι εννοείς?
Α) Γυρίζει το μοτέρ αλλά δεν σκάει?
Β) Δεν γυρίζει όσο εύκολα θα έπρεπε?
Ως ψεκαστό θα έπρεπε να παίρνει εύκολα σε όλες τις συνθήκες και υψόμετρα εάν η μπαταρία είναι Οκ...
Αλλού έχεις πρόβλημα...Τέτοια έχω.
Γυρίζει αλλά δεν σκάει ναι.
Μετα απο μερικές μιζιές αρχίζει και κάνει 1 σκάσιμο.
Στις επομενες μιζιές λιγο παραπανω κτλ..
Γενικα δεν το μιζαρω συνεχομενα.
Το κόβω για να μην ξελιγωθει, και ξαναδινω καθως κατα την διάρκεια της μιζίας φαινεται να πεφτει η δυναμη της μπαταριας.
Και βλεπεις οτι με το που σταματας μιζάρισμα,ξανανεβαινουν τα βολτ σε δευτερολεπτα.Οποτε περιμενω να ξανανεβουν για το επομενο μιζαρισμα.
Τωρα για το Β.
Κι αυτο ισχυει.
Εννοω,2 φορες που χρειαστηκε να το βαλω με καλωδια (λογω ακινητοποιησης) προφανως το γύρισμα ηταν πολυ πιο σωστο απ της μπαταριας μονης της.
Μπορεί να θέλει φόρτιση.Καλησπέρα,
Για να μην ανοιγω καινουριο θεμα...
Η μπαταρία μου πριν το μιζάρισμα δείχνει 12,6.
Μολις παρει μπρος δείχνει 13,9 - 14.00.
Γενικά ζορίζεται ΠΟΛΥ το μηχανακι να παρει μπρος τα κρύα πρωινα με κρυο λαδι και κρυα μπαταρια.
Καποια στιγμή παιρνει.
Είτε το μοτερ ζεταινεται απ τις μιζιες , ειτε η μπαταρια είτε και τα 2.
Με βάση το παρακάτω πινακακι του κατασκευαστη είμαι για αλλαγη?
Ουτε χρόνο δεν την εχω.
Τα μπουζί σκεφτομαι αρχικά...Αλλού έχεις πρόβλημα...
Προσωπικά αποκλείω την μπαταρία...
Ήρθε η ώρα να μπει στο test...
Ε τα πρωινα Αθηνας θερμοκρασιες 7-10 βαθμους..Μπορεί να θέλει φόρτιση.
Επίσης αν είναι λιθίου και βρίσκεται σε κρύο περιβάλλον χρειάζεται άνοιγμα του διακόπτη με φώτα αναμμένα και αναμονή μισό με ένα λεπτό πριν πατήσεις μίζα.
Δεν γράφεις αν η μοτοσυκλέτα λειτουργεί τακτικά σε πορεία και για πόσο χρόνο και αν υπάρχουν συνδεδεμένες συσκευές που έχουν κατανάλωση ρεύματος (συναγερμός, tracking κλπ)
Πάρτα με την σειρά.Τα μπουζί σκεφτομαι αρχικά...
που τα χουν τα χιλιομετράκια τους....
Μην τρελαθουμε κιόλας...Ε τα πρωινα Αθηνας θερμοκρασιες 7-10 βαθμους..
Καθημερινα δουλευει και σε πορεια ναι μεγαλη.