Νέo Honda Transalp;!

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όταν μιλάει η εμπειρία θα σέβεστε
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σκέφτομαι πάντως ότι πριν από 4 χρόνια η μεσαία κατηγορία είχε σχεδόν εξαφανιστεί στα δικύλινδρα με μοναδικό εκπρόσωπο την BMW.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σκέφτομαι πάντως ότι πριν από 4 χρόνια η μεσαία κατηγορία είχε σχεδόν εξαφανιστεί στα δικύλινδρα με μοναδικό εκπρόσωπο την BMW.
και η bmw τα ανεστησε...γιατί όταν εφτιαξε τη νεα σειρα 750/850 με βαρος 230 κιλά...σκέφτηκαν οι ανταγωνιστές ότι εμείς μπορούμε καλύτερα...δλδ να φτιαξουν μηχανακια πιο ελαφρια και πιο true adve...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ta ΒΜW F750GS & F850GS φοράνε κινητήρες της Loncin, με ότι αυτό συνεπάγεται...

Το 1975 πέθανε ο Karl Schwanzer που ήταν ο σχεδιαστής αρχιτέκτονας του κεντρικού κτιρίου διοίκησης της BMW στο Μόναχο. Το κτίριο μιμείται κατά κάποιους ένα τετράφυλλο τριφύλλι ή κατά άλλους ένα 4 κύλινδρο σύνολο με το διπλανό και κατά πολύ χαμηλότερο κτίριο να έχει το ρόλο της κυλινδροκεφαλής. Όσοι ενδιαφέρεστε για την αρχιτεκτονική κτιρίων να πάτε να το δείτε, έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον γιατί οι 4 αυτοί κύλινδροι στη πραγματικότητα μοιάζουν να αιωρούνται αφού δεν εφάπτουν στο έδαφος. Σημειώνω πως το κτίριο έχει συνολικό ύψος 101 μέτρα. Επίσης ο εσωτερικός σχεδιασμός του κτιρίου είναι φτιαγμένος με στόχο ένα εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας από άποψη ατμόσφαιρας, φωτισμού και εργονομίας. Δίπλα είναι το μουσείο της BMW. Πάρα δίπλα είναι ένα από τα πρώτα εργοστάσια της BMW στο οποίο εργάστηκε ο πατέρας μου.
Αυτό που δύσκολα θα βρείτε είναι πως πέθανε ο Karl Schwanzer. Ο Karl αυτοκτόνησε το 1975 σε ηλικία 57 ετών και ενώ 3 χρόνια νωρίτερα είχε παραδοθεί το υπέροχο κτίριο της BMW. Ακόμη πιο δύσκολα θα βρείτε γιατί αυτοκτόνησε. Ο Καρλ αυτοκτόνησε γιατί κατηγορήθηκε ότι το σχέδιο του κτιρίου της BMW ήταν κλεμμένο από κάποιο άλλο κτίριο που βρισκόταν σε μια άλλην χώρα (δεν θυμάμαι καλά πια, νομίζω όμως ότι ήταν στη Βραζιλία). Δε θα γράψω περισσότερα για το κτίριο παρά μόνο πως για μένα είναι ένα από τα must που πρέπει να επισκεφθεί κάποιος όταν πηγαίνει στο Μόναχο μαζί με το Ολυμπιακό Στάδιο (που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από τη BMW) και το Deutsche Museum. Γεννήθηκα στο Μόναχο το 1970 και έφυγα από εκεί το 1978. Το 2004 πήγα στο Μόναχο για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 26 χρόνια. Από τότε συνεχίζω να πηγαίνω κάθε 2 ή 3 χρόνια. Σχεδόν πάντα θα επισκεφτώ αυτό το κτίριο.

Τώρα γιατί τα γράφω όλα αυτά; Κάποτε είχαν τσίπα εκεί στη BMW.

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Μην αρπαχτείτε μερικοί, ήταν ευκαιρία να σας μεταφέρω μια ενδιαφέρουσα ιστορία και να κάνω λίγο μαύρο χιούμορ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Ta ΒΜW F750GS & F850GS φοράνε κινητήρες της Loncin, με ότι αυτό συνεπάγεται...

Τώρα γιατί τα γράφω όλα αυτά; Κάποτε είχαν τσίπα εκεί στη BMW.

Μην αρπαχτείτε μερικοί, ήταν ευκαιρία να σας μεταφέρω μια ενδιαφέρουσα ιστορία και να κάνω λίγο μαύρο χιούμορ.
Σωστά , και εγώ νοσταλγώ την εποχή των R 100 GS PD αλλά με τα σημερινά δεδομένα και με στόχο το κέρδος , μια εταιρία ή θα κάνει αυτό που κάνουν όλες ή θα παραμείνει μικρή και...γραφική κάτι σαν την moto guzzi.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
παντως το μαρτιο θα το δουμε ελλαδα...ειχαμε μια κουβεντα καπου προχθες,μπας και το εχουμε test ride στο οδοιπορικο τον μαιο
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Η Honda ετοιμαζε τον νεο κινητηρα πολλααα χρονια. 92 αλογα σε σxεση με 72-84 του ανταγωνισμου. Για Honda μιλαμε ετσι. Μην συγκρινεις τα Honda με μηχανακια τυπου Αprilia,CF Moto που στο μελλον κανεις κολλητο τον μαστορα στο συνεργειο. Ακομα και to T7 μετα απο 1 χρονο βγαζει σκουριες σε διαφορα σημεια
Να κάτι τέτοια λέει και ο πατέρας μου και κάθε δεύτερη βδομάδα με παίρνει τηλέφωνο να πάω να τον πάρω από το συνεργείο.
 

mr.mister

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
Transalp 750
Να κάτι τέτοια λέει και ο πατέρας μου και κάθε δεύτερη βδομάδα με παίρνει τηλέφωνο να πάω να τον πάρω από το συνεργείο.
Κοιτα μια το Throttle response problem στο Τ7 παντως και προς θεου οχι πτωση γιατι πας για νεο ψαλιδι εκτος αν βαλεις αλλη εξατμιση η΄ προστατευτικο ψαλιδιου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Κοιτα μια το Throttle response problem στο Τ7 παντως και προς θεου οχι πτωση γιατι πας για νεο ψαλιδι.
Ασε μεγάλο πρόβλημα το θροτλρισπονςπροβλεμ. Το δα κι εγώ σ ένα βίντεο. Το βάζω αγγελία να πάρω τρανσαλπ που ενώ η εξάτμιση είναι πιο χαμηλά μάλλον δεν θα βρίσκει ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΧΟΟΟΟΝΤΑ.

ΕΔΙΤ!: Καλά τώρα είδα τα βίντεα στο κινητό δεν μου τα εμφάνιζε! Πω τον καημένο στο πρώτο έπρεπε να τεντώσει την ντίζα γκαζιού ; Θα σου πω εγώ και κάτι άλλο, εγώ έχω χρειαστεί να τεντώσω ΚΑΙ την ντίζα συμπλέκτη! Προφανώς πήγα μάστορα και προφανώς μου πήρε ένα σκασμό λεφτά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

mr.mister

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
Transalp 750
Ασε μεγάλο πρόβλημα το θροτλρισπονςπροβλεμ. Το δα κι εγώ σ ένα βίντεο. Το βάζω αγγελία να πάρω τρανσαλπ που ενώ η εξάτμιση είναι πιο χαμηλά μάλλον δεν θα βρίσκει ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΧΟΟΟΟΝΤΑ.
Tουλαχιστον δεν θα παρει καποιος το ψαλιδι στο χερι. Προλαβαινεις μεχρι τον Απριλιο παντως να το βαλεις αγγελια γιατι μολις δουν τα +20 αλογακια οταν βγει στην ιδια τιμη με το Τ7 πρεπει να ειναι κοτσυφας καποιος να προβει καποιος σε αγορα Τ7.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Tουλαχιστον δεν θα παρει καποιος το ψαλιδι στο χερι. Προλαβαινεις μεχρι τον Απριλιο παντως να το βαλεις αγγελια γιατι μολις δουν τα +20 αλογακια οταν βγει στην ιδια τιμη με το Τ7 πρεπει να ειναι κοτσυφας καποιος να προβει καποιος σε αγορα Τ7.
Για το 650 λεει..........
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Tουλαχιστον δεν θα παρει καποιος το ψαλιδι στο χερι. Προλαβαινεις μεχρι τον Απριλιο παντως να το βαλεις αγγελια γιατι μολις δουν τα +20 αλογακια οταν βγει στην ιδια τιμη με το Τ7 πρεπει να ειναι κοτσυφας καποιος να προβει καποιος σε αγορα Τ7.
Έτσι ακριβώς. Για τις αναρτήσεις του τενεκέ όμως ξέχασες να γράψεις.
Θα μου εξηγήσεις με ποιον μαγικό τρόπο δεν θα βρίσκει η εξάτμιση στο ψαλιδι μετά από πτώση στο τρανσαλπ ενώ είναι όλη κατα μήκος του ψαλιδιού; Μην έχω το ίδιο θέμα, έχω αλλάξει ήδη 3 ψαλίδια.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Κοιτα μια το Throttle response problem στο Τ7 παντως και προς θεου οχι πτωση γιατι πας για νεο ψαλιδι εκτος αν βαλεις αλλη εξατμιση η΄ προστατευτικο ψαλιδιου.
Καλά αυτό με το ψαλίδι στο Τ7 έχει καταντήσει αηδία.
Εγώ επηρεασμένος από όλα τα σχόλια έβαλα την ψηλή HP Corse εξάτμιση. Τελικά κάνει ζημιά στο ψαλίδι χαμηλά, κοντά στην ένωση με τον καταλύτη. Έχει μεγαλύτερη διαδρομή η ανάρτηση στο World Raid και βρίσκει εκεί.
Θα βάλω κανονική εξάτμιση και αν χρειαστεί να αλλάξω ψαλιδι ας αλλάξω. Αν σπάσει η βάση της εξάτμισης και βγει από την ασφαλιστική μου off όλη η μηχανή (μιας και είναι μέρος του πλαισίου) ας με πληρώσουν να αλλάξω μηχανή. Γι΄αυτό έχω μεικτή ασφάλεια και την πληρώνω πανάκριβα.
Ας βγω έξω και ας το λιώσω το Τ7 από το να σκέφτομαι αν το ένα και αν το άλλο.

Όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν τα αδύνατα σημεία τους. Κάτσε να κυκλοφρήσει το τρανσαλπ και κάτι θα βρεθεί.
Δες για παράδειγμα το καινούργιο Ducati Desert X. Πρέπει να λυθεί και να κατέβει όλο το ντεπόζιτο για να έχεις πρόσβαση στο φιλτροκούτι.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν τα αδύνατα σημεία τους. Κάτσε να κυκλοφρήσει το τρανσαλπ και κάτι θα βρεθεί.
Δες για παράδειγμα το καινούργιο Ducati Desert X. Πρέπει να λυθεί και να κατέβει όλο το ντεπόζιτο για να έχεις πρόσβαση στο φιλτροκούτι.
Όλες εκτός από τα Honda...Καλά τώρα μας έβαλες το Ιταλικό ενώ εδώ μιλάμε για γιαπωνέζικο ΧΟΝΤΑ ?

mr.mister άλλη μια ερώτηση. Άλλαζες κάθε χρόνο μιάμιση μηχανή και έχεις φτάσει στις 50 γιατί είχες μπλέξει με τίποτα ευρωπαικές μπουρούχες μέχρι να μπεις στο τάγμα ΜΟΝΟΧΟΝΤΑ ή άλλαζες τα honda κάθε χρόνο γιατί δεν σου έκανε αλλά ξανάπαιρνες honda ; Σε ρωτάω επειδή ο πατέρας μου είναι στην δεύτερη κατηγορία αν είναι να σου δώσω τηλεφωνάκι να τα λέτε
 

mr.mister

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
Transalp 750
Όλες εκτός από τα Honda...Καλά τώρα μας έβαλες το Ιταλικό ενώ εδώ μιλάμε για γιαπωνέζικο ΧΟΝΤΑ ?

mr.mister άλλη μια ερώτηση. Άλλαζες κάθε χρόνο μιάμιση μηχανή και έχεις φτάσει στις 50 γιατί είχες μπλέξει με τίποτα ευρωπαικές μπουρούχες μέχρι να μπεις στο τάγμα ΜΟΝΟΧΟΝΤΑ ή άλλαζες τα honda κάθε χρόνο γιατί δεν σου έκανε αλλά ξανάπαιρνες honda ; Σε ρωτάω επειδή ο πατέρας μου είναι στην δεύτερη κατηγορία αν είναι να σου δώσω τηλεφωνάκι να τα λέτε
Κερναω παντως το καφε την παρηγοριας που μαλλον ξεχασες να πιεις στην EICMA. Ενταξει μωρε μην το περνετε κατακαρδα εσεις οι Tενερακηδες, σας βαλαν για το 23 νεο μπλιμπλικι 5 ιντσών να γουσταρετε.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Κερναω παντως το καφε την παρηγοριας που μαλλον ξεχασες να πιεις στην EICMA. Ενταξει μωρε μην το περνετε κατακαρδα εσεις οι Tενερακηδες, σας βαλαν νεο μπλιμπλικι 5 ιντσών να γουσταρετε.
Δεν κερνάς κανά κονιάκ καλύτερα γιατί η οθόνη δεν μπαίνει στα παλιότερα μοντέλα και δεν ξέρω τι να κάνω.
ΜΑΣ ΠΟΝΕΣΕ Η ΕΙΚΜΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΤΕΝΕΡΑΚΙΔΕΣ! ΚΟΥΒΑ ΠΑΛΙ ΤΟ ΤΕΝΕΡΕΕΕΕΕΕ!

Τάγμα ΜΟΝΟΧΟΝΤΑ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω ότι πρέπει να σοβαρέψετε την συζήτηση λίγο.

Περιμένω να δω επιχειρήματα τύπου "στο δικό μου δεν χωράει στο δικό σου κολυμπάει" "το γιαμάχα κάνει κρος και το χόντα μοτοκρός" "στο δικό μου ειναι ναύτης (καθότι μπλε) στο δικό σου αστροναύτης (καθότι λευκό)"
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Νομίζω ότι πρέπει να σοβαρέψετε την συζήτηση λίγο.

Περιμένω να δω επιχειρήματα τύπου "στο δικό μου δεν χωράει στο δικό σου κολυμπάει" "το γιαμάχα κάνει κρος και το χόντα μοτοκρός" "στο δικό μου ειναι ναύτης (καθότι μπλε) στο δικό σου αστροναύτης (καθότι λευκό)"
Άλλος ένας με ευρωπαικά που τον ΠΟΝΕΣΕ η ΧΟΝΤΑ
 

mr.mister

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
Transalp 750
Κλασσικη περιπτωση Ελληναραδων που το αυτοκινητο και η μηχανη ειναι προεκταση του εαυτου τους για να μην πω του πουλιου τους. Ο καθενας επισης νομιζει οτι εχει την καλυτερη γυναικα, γκομενα σε αυτη την χωρα. Επισης σου λεει ο αλλος εδωσα 11Κ και ειμαι ο γαμαω. Αμα δεν υποστηριξω και την μοτο μου μετα χανει μεταπωλητικη αξια. Μιλαμε για σιδερα και η γνωμη του καθενα ειναι υποκειμενικη. Χεστηκα για Honda και οτιδηποτε υπαρχει. Η δικια μου η αποψη ειναι οτι μια μηχανη που βγηκε το 2019 με αυτα τα χαρακτηριστικα(με εξαιρεση τον off road προσανατολισμο) με αμελητεο facelift δεν μπορει να ανταπαρατεθει με τα χαρακτηριστικα του Transalp 750 2023. Ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο.Τωρα ο καθενας μπορει να υποστηριξει το αντιθετο και να ειναι ευχαριστημενος με την μοτοσυκλετα του.
 
Top Bottom