και η bmw τα ανεστησε...γιατί όταν εφτιαξε τη νεα σειρα 750/850 με βαρος 230 κιλά...σκέφτηκαν οι ανταγωνιστές ότι εμείς μπορούμε καλύτερα...δλδ να φτιαξουν μηχανακια πιο ελαφρια και πιο true adve...Σκέφτομαι πάντως ότι πριν από 4 χρόνια η μεσαία κατηγορία είχε σχεδόν εξαφανιστεί στα δικύλινδρα με μοναδικό εκπρόσωπο την BMW.
Σωστά , και εγώ νοσταλγώ την εποχή των R 100 GS PD αλλά με τα σημερινά δεδομένα και με στόχο το κέρδος , μια εταιρία ή θα κάνει αυτό που κάνουν όλες ή θα παραμείνει μικρή και...γραφική κάτι σαν την moto guzzi.Ta ΒΜW F750GS & F850GS φοράνε κινητήρες της Loncin, με ότι αυτό συνεπάγεται...
Τώρα γιατί τα γράφω όλα αυτά; Κάποτε είχαν τσίπα εκεί στη BMW.
Μην αρπαχτείτε μερικοί, ήταν ευκαιρία να σας μεταφέρω μια ενδιαφέρουσα ιστορία και να κάνω λίγο μαύρο χιούμορ.
Να κάτι τέτοια λέει και ο πατέρας μου και κάθε δεύτερη βδομάδα με παίρνει τηλέφωνο να πάω να τον πάρω από το συνεργείο.Η Honda ετοιμαζε τον νεο κινητηρα πολλααα χρονια. 92 αλογα σε σxεση με 72-84 του ανταγωνισμου. Για Honda μιλαμε ετσι. Μην συγκρινεις τα Honda με μηχανακια τυπου Αprilia,CF Moto που στο μελλον κανεις κολλητο τον μαστορα στο συνεργειο. Ακομα και to T7 μετα απο 1 χρονο βγαζει σκουριες σε διαφορα σημεια
Κοιτα μια το Throttle response problem στο Τ7 παντως και προς θεου οχι πτωση γιατι πας για νεο ψαλιδι εκτος αν βαλεις αλλη εξατμιση η΄ προστατευτικο ψαλιδιου.Να κάτι τέτοια λέει και ο πατέρας μου και κάθε δεύτερη βδομάδα με παίρνει τηλέφωνο να πάω να τον πάρω από το συνεργείο.
Ασε μεγάλο πρόβλημα το θροτλρισπονςπροβλεμ. Το δα κι εγώ σ ένα βίντεο. Το βάζω αγγελία να πάρω τρανσαλπ που ενώ η εξάτμιση είναι πιο χαμηλά μάλλον δεν θα βρίσκει ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΧΟΟΟΟΝΤΑ.Κοιτα μια το Throttle response problem στο Τ7 παντως και προς θεου οχι πτωση γιατι πας για νεο ψαλιδι.
Tουλαχιστον δεν θα παρει καποιος το ψαλιδι στο χερι. Προλαβαινεις μεχρι τον Απριλιο παντως να το βαλεις αγγελια γιατι μολις δουν τα +20 αλογακια οταν βγει στην ιδια τιμη με το Τ7 πρεπει να ειναι κοτσυφας καποιος να προβει καποιος σε αγορα Τ7.Ασε μεγάλο πρόβλημα το θροτλρισπονςπροβλεμ. Το δα κι εγώ σ ένα βίντεο. Το βάζω αγγελία να πάρω τρανσαλπ που ενώ η εξάτμιση είναι πιο χαμηλά μάλλον δεν θα βρίσκει ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΧΟΟΟΟΝΤΑ.
Για το 650 λεει..........Tουλαχιστον δεν θα παρει καποιος το ψαλιδι στο χερι. Προλαβαινεις μεχρι τον Απριλιο παντως να το βαλεις αγγελια γιατι μολις δουν τα +20 αλογακια οταν βγει στην ιδια τιμη με το Τ7 πρεπει να ειναι κοτσυφας καποιος να προβει καποιος σε αγορα Τ7.
Έτσι ακριβώς. Για τις αναρτήσεις του τενεκέ όμως ξέχασες να γράψεις.Tουλαχιστον δεν θα παρει καποιος το ψαλιδι στο χερι. Προλαβαινεις μεχρι τον Απριλιο παντως να το βαλεις αγγελια γιατι μολις δουν τα +20 αλογακια οταν βγει στην ιδια τιμη με το Τ7 πρεπει να ειναι κοτσυφας καποιος να προβει καποιος σε αγορα Τ7.
Καλά αυτό με το ψαλίδι στο Τ7 έχει καταντήσει αηδία.Κοιτα μια το Throttle response problem στο Τ7 παντως και προς θεου οχι πτωση γιατι πας για νεο ψαλιδι εκτος αν βαλεις αλλη εξατμιση η΄ προστατευτικο ψαλιδιου.
Όλες εκτός από τα Honda...Καλά τώρα μας έβαλες το Ιταλικό ενώ εδώ μιλάμε για γιαπωνέζικο ΧΟΝΤΑ ?Όλες οι μοτοσυκλέτες έχουν τα αδύνατα σημεία τους. Κάτσε να κυκλοφρήσει το τρανσαλπ και κάτι θα βρεθεί.
Δες για παράδειγμα το καινούργιο Ducati Desert X. Πρέπει να λυθεί και να κατέβει όλο το ντεπόζιτο για να έχεις πρόσβαση στο φιλτροκούτι.
Κερναω παντως το καφε την παρηγοριας που μαλλον ξεχασες να πιεις στην EICMA. Ενταξει μωρε μην το περνετε κατακαρδα εσεις οι Tενερακηδες, σας βαλαν για το 23 νεο μπλιμπλικι 5 ιντσών να γουσταρετε.Όλες εκτός από τα Honda...Καλά τώρα μας έβαλες το Ιταλικό ενώ εδώ μιλάμε για γιαπωνέζικο ΧΟΝΤΑ ?
mr.mister άλλη μια ερώτηση. Άλλαζες κάθε χρόνο μιάμιση μηχανή και έχεις φτάσει στις 50 γιατί είχες μπλέξει με τίποτα ευρωπαικές μπουρούχες μέχρι να μπεις στο τάγμα ΜΟΝΟΧΟΝΤΑ ή άλλαζες τα honda κάθε χρόνο γιατί δεν σου έκανε αλλά ξανάπαιρνες honda ; Σε ρωτάω επειδή ο πατέρας μου είναι στην δεύτερη κατηγορία αν είναι να σου δώσω τηλεφωνάκι να τα λέτε
Δεν κερνάς κανά κονιάκ καλύτερα γιατί η οθόνη δεν μπαίνει στα παλιότερα μοντέλα και δεν ξέρω τι να κάνω.Κερναω παντως το καφε την παρηγοριας που μαλλον ξεχασες να πιεις στην EICMA. Ενταξει μωρε μην το περνετε κατακαρδα εσεις οι Tενερακηδες, σας βαλαν νεο μπλιμπλικι 5 ιντσών να γουσταρετε.
Άλλος ένας με ευρωπαικά που τον ΠΟΝΕΣΕ η ΧΟΝΤΑΝομίζω ότι πρέπει να σοβαρέψετε την συζήτηση λίγο.
Περιμένω να δω επιχειρήματα τύπου "στο δικό μου δεν χωράει στο δικό σου κολυμπάει" "το γιαμάχα κάνει κρος και το χόντα μοτοκρός" "στο δικό μου ειναι ναύτης (καθότι μπλε) στο δικό σου αστροναύτης (καθότι λευκό)"