Ισχύει και το ότι υπάρχει πρόβλημα στην κατανόηση ελληνικής γλώσσας, δεν αξίζει να πω κάτι παραπάνω.
Οπότε για να "κερδίζει" το ΤΑ κάπου (αφού ΠΡΕΠΕΙ να είναι το καλύτερο μηχανάκι το Χόντα) βρίσκουμε την ειδική συνθήκη:
Δικάβαλο, με topcase και μέση κατανάλωση με 130-150 (σε μεικτή διαδρομή) κερδίζει τα πάντα, όχι ότι συγκρίνουμε τώρα, απλά λέμε ΑΝ παίζαμε υπερατού.
Μέχρι πρόσφατα ήταν "ξεμπαζώνει η χόντα και σας κλείνει το σπίτι με τα άλογα" μέχρι που κυκλοφόρησαν τα διαγράμματα.
Καλά πάει αυτό.
Πέρα από την πλάκα τώρα, σας αρέσει και καλά κάνετε. Αφού το πήρε κόσμος, θα περίμενα εκτός από φανατισμένες ανοησίες να διαβάσω και κάτι πιο πρακτικό, καλή ώρα αυτό που έγραψε το παλικάρι πιο πάνω που είναι ΧΡΗΣΙΜΗ πληροφορία, όχι για την κόντρα ποιανού το πουλί πάει μακρύτερα (γιατί εκεί καταντάτε τα νήματα οι φανατικοί) αλλά για την ποιότητα ζωής του χρήστη και το πιθανό του εξοδολόγιο κατά την συμβίωση. Χαμηλή κατανάλωση λοιπόν, φτηνά σερβις (ρώτησα ο ίδιος).
Να μην ρωτήσω αν έχετε μετρήσει sag και τέτοια πεζά πράγματα και πόσα κιλά φορτώνετε και αν κρατάνε τα ελατήρια που (θα έπρεπε να) ενδιαφέρει και άλλους γιατί τι σημασία έχει, μόνο Χόντα...