Νέo Honda Transalp;!

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ένα θέμα που το 99% τσακώνονται ποιός την έχει καλύτερη...
Χοντεοι αντιχοντειι το μαμησατε...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πέραν των αστειων και της πλάκας το πιο άνετο ταξίδι το κάνει το gs
Αυτό είναι και το καλύτερο για μένα ατού που έχει
Όπως τα κατεμ με την καλύτερη προσέγγιση τους στο χώμα
Τα ντουκατι με το στήσιμο τους
Τα Χόντα για την μακροζωία τους
Κλπ
Αλλά όσο αφορά το τρανσαλπ θεωρω ότι η χοντα πρώτη φορά στα δεδομένα της παρουσίασε σε ον οφ μια πληρότητα και ειδικά με την υποδυναμη ,του εν λόγο εργαλείου που είναι κοντά στην στην αφρικα ( καινούργια) gs 900 κλπ
 
Τελευταία επεξεργασία:

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
(Προσπαθώ επίσης να καταλάβω τι είδους διαστροφή είναι αυτό το "είμαι με την ομάδα των νικητών" γιατί βλέπω την μάρκα μου στο δρόμο και δεν βλέπω την άλλη. Μεγαλώνει το κατιτίς σας έτσι; Καλυτερεύει το μηχανάκι σας; Παρακαλώ, αν έχετε την καλωσύνη, μοιραστείτε την γνώση και την σοφία με το πόπολο. Όσοι έχετε MV Agusta ξερω 'γω, προλαβαίνετε δεν προλαβαίνετε να κόψετε φλέβες από απόγνωση γιατί δεν σας είδε το παρεάκι)
:ha
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πέραν των αστειων και της πλάκας το πιο άνετο ταξίδι το κάνει το gs
Αυτό είναι και το καλύτερο για μένα ατού που έχει
Όπως τα κατεμ με την καλύτερη προσέγγιση τους στο χώμα
Τα ντουκατι με το στήσιμο τους
Τα Χόντα για την μακροζωία τους
Κλπ
Αλλά όσο αφορά το τρανσαλπ θεωρω ότι η χοντα πρώτη φορά στα δεδομένα της παρουσίασε σε ον οφ μια πληρότητα και ειδικά με την υποδυναμη ,του εν λόγο εργαλείου που είναι κοντά στην στην αφρικα ( καινούργια) gs 900 κλπ
Αντικειμενικά, το μοτέρ του Suzuki V-Strom 800 είναι παρόμοιο. Οι παροχές του Suzuki λίγο καλύτερες με λίγο πιο τσιμπημένη τιμή. Η διαφορά στη τιμή -στη πράξη- δεν είναι μεγάλη ακόμη και αν το φορτώσεις με τα "απαραίτητα" αξεσουάρ που απουσιάζουν, γιατί η Honda κάνει καλύτερες εκπτώσεις.
Χούφτες και ποδιά στο V-strom τα θεωρώ ως ανύπαρκτα, εκτός αν το πάρεις μόνο για άσφαλτο. Τι λείπει; Οι φουλ ρυθμίσεις των αναρτήσεων στο ΤΑ750. Στον αντίποδα, το καλό με τη Suzuki είναι πως ;ebgale και την "απλή" έκδοση με τον 19άρι, που θα είναι καλύτερο στην άσφαλτο και από το Transalp.

Οπότε για δυο μοτοσυκλέτες που είναι ας το πούμε παρόμοιες (ΤΑ vs DE) τι μένει; Αυτό που λέει ο φίλος μου ο boxer . Ποιο σου αρέσει περισσότερο, αυτό και θα πάρεις.

Εμένα και τα δυο μου αρέσουν εμφανισιακά, λίγο περισσότερο το Transalp. Θα έπαιρνα όμως το V-Strom γιατί είναι κατά τι πιο ολοκληρωμένη πρόταση. Μιλάμε όπως είναι σήμερα οι μοτοσυκλέτες με αυτά που προσφέρουν. Στο μέλλον αν μια από τις δυο έβαζε Cruise Contro θα έπαιρνα αυτήν. Μετά τις 3-4-5 κλήσεις (δε ξέρω ακόμη) που μάζεψα στην Ευρώπη... κατάλαβα πως θα εκτιμούσα πολύ την παρουσία του στους επαρχιακούς (όχι στην Εθνική).
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
(Κάπου εδώ βλέπω να πεθαίνει το σφρικα)
Καλό θα είναι να κάνεις μια έρευνα αγοράς και στα ανταλλακτικά. Στο NC750X ας πούμε οι τιμές των ανταλλακτικών δεν έχουν σχέση με αυτές του X-ADV (το τσέκαρα για παλστικά και φανάρια σε παρεμφερείς θέσεις). Μπορεί η Africa να έχει πιο νορμάλ τιμές (δε θα μου φανεί περίεργο).

Θα έλεγα ότι μια έρευνα για κάθε μοτοσυκλέτα -ανεξαρτήτως μάρκας- στις τιμές ανταλλακτικών, σήμερα έχει νόημα. Δεν είναι θέμα να αποφύγεις το ακριβό αλλά το παράλογα ακριβό.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Εξωτερικό που βγήκαμε εμείς φέτος μόνο GS στο δρόμο ! Και για ένα περίεργο λόγο το αμέσως επόμενο ήταν τα Harley !!! :wacky: Αυτά που μοιάζουν με την gold wing που παίζουν κι μουσική , δεν θυμάμαι το μοντέλο
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ είδα πολλά BMW και πολλά Honda. Ελάχιστα KTM, ακόμη και στην Αυστρία και αυτό είναι κάτι που το παρατηρώ από το 2010 που άρχισα ξανά να βγαίνω -οδικώς- στην Ευρώπη.

Πιθανολογώ πως οι ιδιοκτήτες ΚΤΜ είναι οδηγοί του ΠΣΚ και δεν τις αγοράζουν τόσο για τουριστική χρήση. Πιθανότατα θα έβλεπα πολύ περισσότερες τον Ιούνιο παρά τον Αύγουστο.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εξωτερικό που βγήκαμε εμείς φέτος μόνο GS στο δρόμο ! Και για ένα περίεργο λόγο το αμέσως επόμενο ήταν τα Harley !!! :wacky: Αυτά που μοιάζουν με την gold wing που παίζουν κι μουσική , δεν θυμάμαι το μοντέλο
Road Glide,street Glide, Electra klp.μωρε ας είχα ένα road Glide κ ας πρασινίζατε όλοι :prft:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εγώ είδα πολλά BMW και πολλά Honda. Ελάχιστα KTM, ακόμη και στην Αυστρία και αυτό είναι κάτι που το παρατηρώ από το 2010 που άρχισα ξανά να βγαίνω -οδικώς- στην Ευρώπη.

Πιθανολογώ πως οι ιδιοκτήτες ΚΤΜ είναι οδηγοί του ΠΣΚ και δεν τις αγοράζουν τόσο για τουριστική χρήση. Πιθανότατα θα έβλεπα πολύ περισσότερες τον Ιούνιο παρά τον Αύγουστο.
Ιούλιο που δεν βρέχει πολυ...
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L

Το πρώτο βίντεο απτην συλλογή συμβίωσης με το Τρανσαλπ του big rock
Γνωρίζει κανείς το λόγο που στην Αμερική έχει 7 λιγότερα άλογα από ότι στην Ευρώπη; Επειδή ο Big Rock το αναφέρει συνέχεια ότι του λείπουν.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γνωρίζει κανείς το λόγο που στην Αμερική έχει 7 λιγότερα άλογα από ότι στην Ευρώπη; Επειδή ο Big Rock το αναφέρει συνέχεια ότι του λείπουν.
Και χιούμορ του λείπει και ενδιαφέρον του λείπει άλλα δεν το καταλαβαίνει, ο κωλος του κατάλαβε τα επτά άλογα όμως. Έλεος με την ξανθιά ντίβα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εγώ είδα πολλά BMW και πολλά Honda. Ελάχιστα KTM, ακόμη και στην Αυστρία και αυτό είναι κάτι που το παρατηρώ από το 2010 που άρχισα ξανά να βγαίνω -οδικώς- στην Ευρώπη.
Ετσι ακριβως, ταξιδευω στην Ευρωπη καθε χρονο με μηχανη τα τελευταια 20+ χρονια και τα τελευταια 10 οι πιο πολλες μηχανες ειναι BMW 12x0 GS, τη διαφορα εκανε το 1200 σε σχεση με τα προηγουμενα. Τα υπολοιπα ειναι κυριως τζαπανεζικα αλλα τα τελευταια δυο χρονια στην Ιταλια ειδα και πολλα Multistrada. Οπως ειπε καποιος της παρεας αστειευομενος οταν ψαχναμε με το φακο για ΚΤΜ "Ε, σου λενε οι Ιταλοι αν ειναι να παρουμε κατι με θεματα κλπ, καλυτερα να παρουμε κατι ντοπιο, βλεπε Ντουκο!" (Και βεβαια οι τελευταιες γενιες Ducati εχουν σχετικα λιγα θεματα αλλά μεγαλο κοστος χρησης). Επισης φετος το καλοκαιρι σε Γαλλια και Ιταλια ειδα παρα πολλα Αφρικα 1100 Adventure Sports, μακραν το δευτερο μηχανακι μετα τα μεγαλα GS - και ολα σε τρικολορε.


Πιθανολογώ πως οι ιδιοκτήτες ΚΤΜ είναι οδηγοί του ΠΣΚ και δεν τις αγοράζουν τόσο για τουριστική χρήση. Πιθανότατα θα έβλεπα πολύ περισσότερες τον Ιούνιο παρά τον Αύγουστο.
Ε ναι, το ready to race δεν ειναι ακριβως αυτο που χρειαζεται για μακρινα ταξιδια με πολλα χμ και ειδικα με δυο ατομα. Παντως στο Νησι που ζω, ουτε τα σ/κ βλεπω αρκετα ΚΤΜ σε κλασικα μερη συναντησης μηχανοβιων που παω, "κατεμιαση" σε στυλ Ελλαδας δεν παιζει. Εξ'αλλου εδω αυτοι που θελουν γκαζια παιρνουν κυριως super sports.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom