"ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ GS 1300 (άρχισαν τα όργανα) πάρτε χαρτί και μολύβι και γράφτε..."

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το λέει ως προς το χαρακτήρα που απέκτησε το GS σε σχέση με τους προκατόχους του.
Έγινε Sport Touring η μηχανή για όσους περίμεναν mega adventure.
Όλοι οι άλλοι όμως και γνωστοί μου δημοσιογράφοι χωματεροι, λένε ότι έγινε πιο χωμάτινο.
Γενικά οι γνώμες σε μικρή επαφή είναι σαν αυτό που έλεγε ο Κάλαχαν
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Φυσικά και δίνω μόνο προσοχή στα προβλήματα. Αυτό το κάνω με τα πάντα!
Όταν θέλεις να αγοράσεις ένα μηχάνημα (ότι και αν είναι αυτό) για μια δουλειά, ξέρεις τι κάνει και για πιο σκοπό θα το χρησιμοποιήσεις. Την ίδια δουλειά κάνουν και άλλα μηχανήματα. Αυτό που κοιτώ λοιπόν, είναι πιο θα μου έχει όσο το δυνατόν τα λιγότερα προβλήματα για την ίδια χρήση!
Λιγότερα προβλήματα σημαίνει, λιγότερα έξοδα, λιγότερο άγχος, λιγότερη κούραση, λιγότερη δουλειά κτλ κτλ.
Η αγορά κάποιου μηχανήματος από μόνη της δεν λέει κάτι. Το πιο σημαντικό για εμένα είναι το.... μετά!!!!
Τότε πρέπει
Φυσικά και δίνω μόνο προσοχή στα προβλήματα. Αυτό το κάνω με τα πάντα!
Όταν θέλεις να αγοράσεις ένα μηχάνημα (ότι και αν είναι αυτό) για μια δουλειά, ξέρεις τι κάνει και για πιο σκοπό θα το χρησιμοποιήσεις. Την ίδια δουλειά κάνουν και άλλα μηχανήματα. Αυτό που κοιτώ λοιπόν, είναι πιο θα μου έχει όσο το δυνατόν τα λιγότερα προβλήματα για την ίδια χρήση!
Λιγότερα προβλήματα σημαίνει, λιγότερα έξοδα, λιγότερο άγχος, λιγότερη κούραση, λιγότερη δουλειά κτλ κτλ.
Η αγορά κάποιου μηχανήματος από μόνη της δεν λέει κάτι. Το πιο σημαντικό για εμένα είναι το.... μετά!!!!
Τότε πρέπει να κατευθυνθείς στην BMW :p:D:D
Τουλάχιστον τις "πομπές" τις, τις αναλαμβάνει και κάνει ανακλήσεις όπου χρειάζεται και δεν έχει περιττά έξοδα ο ιδιοκτήτης. Μόνο την ταλαιπωρία ίσως.
Όχι σαν κάποιους άλλους που σφυρανε αδιάφορα και κάνουν γαργάρες.;)
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Όλοι οι άλλοι όμως και γνωστοί μου δημοσιογράφοι χωματεροι, λένε ότι έγινε πιο χωμάτινο.
Γενικά οι γνώμες σε μικρή επαφή είναι σαν αυτό που έλεγε ο Κάλαχαν
Πιστεύεις δηλαδή ότι το συγκεκριμένο έτσι πως το βλέπεις, είναι όντως σε αυτήν την κατεύθυνση;
Με πιο μεγάλη ιπποδύναμη, με πιο νευρική χαρτογράφηση, με χυτό πλαίσιο αλουμινίου, με τα φλας στις χούφτες (πληρώνεις έξτρα αν τα θες συμβατικά) με ένα κάρο υποψήφια βραχυκυκλώματα από νερά και λάσπες από τα επιπλέον ηλεκτρονικά, που ήταν ήδη πολλά κι από παλιά;
Σαφώς και θα το πάει κάποιος που θα πήγαινε όμως κι ένα multistrada το ίδιο. Αλλά όχι οι πολλοί που μπορούσαν τουλάχιστον με τα παλιά, κι ακόμη αν μπορεί, δε θα είναι το ίδιο ευχάριστο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πιστεύεις δηλαδή ότι το συγκεκριμένο έτσι πως το βλέπεις, είναι όντως σε αυτήν την κατεύθυνση;
Με πιο μεγάλη ιπποδύναμη, με πιο νευρική χαρτογράφηση, με χυτό πλαίσιο αλουμινίου, με τα φλας στις χούφτες (πληρώνεις έξτρα αν τα θες συμβατικά) με ένα κάρο υποψήφια βραχυκυκλώματα από νερά και λάσπες από τα επιπλέον ηλεκτρονικά, που ήταν ήδη πολλά κι από παλιά;
Σαφώς και θα το πάει κάποιος που θα πήγαινε όμως κι ένα multistrada το ίδιο. Αλλά όχι οι πολλοί που μπορούσαν τουλάχιστον με τα παλιά, κι ακόμη αν μπορεί, δε θα είναι το ίδιο ευχάριστο.
Η χαρτογράφηση έχει επιλογή για χώμα
Ξέρεις....όλη αυτή η κουβέντα μου θυμίζει 20 χρόνια πριν, τα ίδια άκουγα για τα 1200.
Όποιος μπαίνει χώμα με μεγάλο θα μπει, απλά πράγματα
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Η χαρτογράφηση έχει επιλογή για χώμα
Ξέρεις....όλη αυτή η κουβέντα μου θυμίζει 20 χρόνια πριν, τα ίδια άκουγα για τα 1200.
Όποιος μπαίνει χώμα με μεγάλο θα μπει, απλά πράγματα
Ναι βρε Κώστα μου, μαζί σου. Δε διαφωνώ Όλα πάνε παντού, αρκεί να μπορεί ο αναβάτης. Εγώ μιλάω για το σε ποια κατεύθυνση πάει το πράγμα. Τον χαρακτήρα που θα έχει το μηχανάκι στο τέλος από τους ίδιους τους χρήστες του και σε ποιούς απευθύνεται.
Νομίζω αν δεν είχαμε το Multistrada ειδικά το V4 ή τα 160 άλογα της ΚΤΜ στον ανταγωνισμό, η συζήτηση θα ήταν άλλη τώρα. Έχει επηρεάσει, όπως και να το κάνουμε, ολόκληρη την κατηγορία των On-Off προς μια στρεβλή κατεύθυνση κατά τη γνώμη μου. H Yamaha δε, έχει εστιάσει περισσότερο στην μεσαία κατηγορία, που το θεωρώ πιο τίμιο. Μόνο η Χόντα με το Africa Twin κρατάει χαμηλό προφίλ στην ιπποδύναμη και γι' αυτό το θεωρώ επιτυχημένη επιλογή γιατί εστιάζει αλλού την προσοχή της σε πράγματα που απαιτεί η κατηγορία των On-Off περισσότερο. Ήταν και η BMW μέχρι τώρα αυτής της φιλοσοφίας, αλλά νομίζω ότι παρασύρεται από τις σειρήνες του marketing και της αγοράς, όπως αυτή διαμορφώνεται τα τελευταία χρόνια. Όλα τα τεστ μέχρι τώρα, εκθειάζουν τον πιο Sportiv χαρακτήρα που απέκτησε η GS. Αυτό τους "καίει" περισσότερο. Θα βρεθεί κάποιος κάποτε που θα το χώσει στις λάσπες και θα μας τα πει τα μαντάτα, αλλά μέχρι τότε, η ρετσινιά θα έχει μπει.
Η ιστορία έχει ήδη ξεκινήσει από το 1200 LC και το 1250 ακόμα.
Έχω βαρεθεί (σιχαθεί) να βλέπω εδώ στη Γερμανία GS που οι ιδιοκτήτες τους καυχιόνται ότι δεν πάτησαν χώμα ποτέ. Μέχρι κι εγώ, σκέφτομαι τα επόμενα λάστιχα που θα βάλω να είναι τα Michelin Road 6 , που είναι κανονικά 100% touring, γιατί οτιδήποτε άλλο δεν έχει πλέον νόημα εδώ. Όσο έχω στην Ελλάδα όταν κατεβαίνω ένα ζευγάρι Karoo να αλλάζω, για εκεί το κόβω το πράγμα. Αυτό έλαβαν υπόψιν τους στην BMW και μας βγήκε το 1300.
 
Τελευταία επεξεργασία:

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
η επιτυχία θα μετρηθεί στις πωλήσεις. Οτι και να λέμε εμείς για το τι είναι πιο ορθολογικό για την κατηγορία, στο τέλος θα αποφασίσουν τα νούμερα
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
η επιτυχία θα μετρηθεί στις πωλήσεις. Οτι και να λέμε εμείς για το τι είναι πιο ορθολογικό για την κατηγορία, στο τέλος θα αποφασίσουν τα νούμερα
Δε με νοιάζει η επιτυχία τους. Για τη δικιά μου/σου/μας ευχαρίστηση μιλάω με το τι επιλογές θα μου δίνονται για μηχανές.

Και τα ναρκωτικά πουλάνε σα τρελά. Τι πάει να πει; Είναι στην σωστή κατεύθυνση;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τότε πρέπει

Τότε πρέπει να κατευθυνθείς στην BMW :p:D:D
Τουλάχιστον τις "πομπές" τις, τις αναλαμβάνει και κάνει ανακλήσεις όπου χρειάζεται και δεν έχει περιττά έξοδα ο ιδιοκτήτης. Μόνο την ταλαιπωρία ίσως.
Όχι σαν κάποιους άλλους που σφυρανε αδιάφορα και κάνουν γαργάρες.;)
Πομπές αναλαμβάνουν πολλές εταιρείες μέσω ανακλήσεων. Υπάρχει σχετικό νήμα ΚΑΙ εδώ!
Την ταλαιπωρία την έχεις όμως, καθώς και έξοδα, γιατί δεν είναι όλες οι ανακλήσεις της "ρόδινες"!!! Εδώ ακόμα και στις "κραυγαλέες" σχεδιαστικά ζημιές/βλάβες, ή εκανε πασάλειμμα ή τον Κινέζο!!!!
Επειδή έχω δεκαετίες κατευθυνθεί εκεί, μπορώ σαν πελάτης να κάνω την κριτική μου. Αν είχα άλλη μάρκα, δεν θα χαριζόμουν ούτε σε "εκείνη", γιατί και εκείνη σίγουρα θα είχε τα άσχημα της!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δε με νοιάζει η επιτυχία τους. Για τη δικιά μου/σου/μας ευχαρίστηση μιλάω με το τι επιλογές θα μου δίνονται για μηχανές.
Δηλαδή δεν σου αρέσει η πενφέ 1300

Και δεν έχει άλλα μηχανάκια; Έχει.

Άρα επιλογές έχεις πολλές

Αν δεν σου κάνουν γιατί δεν έχουν το σωστό σήμα επάνω, μάλλον το πρόβλημα δεν είναι στις επιλογές της BMW για το μέλλον της. Για κάθε έναν που δεν του αρέσει το 1300 έχει πολλούς που τους αρέσει.

Το 1300 είναι απλά εξαιρετικό πλην τιμής :p
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Δηλαδή δεν σου αρέσει η πενφέ 1300

Και δεν έχει άλλα μηχανάκια; Έχει.

Άρα επιλογές έχεις πολλές

Αν δεν σου κάνουν γιατί δεν έχουν το σωστό σήμα επάνω, μάλλον το πρόβλημα δεν είναι στις επιλογές της BMW για το μέλλον της. Για κάθε έναν που δεν του αρέσει το 1300 έχει πολλούς που τους αρέσει.

Το 1300 είναι απλά εξαιρετικό πλην τιμής :p
Πολύ καλή είναι και η 1300 και πολλές άλλες. Στις σημαντικές λεπτομέρειες έχουμε θέμα.
Νομίζουμε ότι έχουμε επιλογές αλλά είναι πιο μαζικό το κριτήριο. Οι τάσεις, οι εταιρείες που τροφοδοτούνται από αυτές και τις ανατροφοδωτούν ξανά πίσω κοκ.
Η εξέλιξη δε σταματά ότι κι αν λέμε. Το ζήτημα είναι προς ποια κατεύθυνση είναι αυτή, κι εμένα δε με πολυεκφράζει προς τα κει που πάει. (Προσωπικό θέμα αυτό)
Αν θα πάρω ποτέ άλλη μηχανή πάντως, θα είναι το. Himalayan 450, οπότε δεν έχω θέμα με μάρκες με αυτήν την έννοια. Απλά τυχαίνει να γνωρίζω τις GS καλύτερα κι αυτό όσο να πεις μετράει.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
... οι πωλήσεις δείχνουν τη σωστή (ή μη) κατεύθυνση.
πιο ακριβής μέτρηση δεν υπάρχει

Τότε σύμφωνα με αυτό, οι GS είναι οι καλύτερες μηχανές του κόσμου.
Πάτε καλά ορέ παιδιά και πιστεύετε ότι οι πολλές πωλήσεις είναι και η "σωστή κατεύθυνση";
Οι πωλήσεις έχουν στόχο το κέρδος των κατασκευαστών, όχι τη δική μας κ@βλ@.
Θα αναγκαστώ να επεκταθώ λίγο από το θέμα, μήπως και γίνει κατανοητό το πόσο λάθος κι επικίνδυνο είναι για μας τους καταναλωτές να υποστηρίζουμε τέτοιες απόψεις.

Όπως πιθανά θα γνωρίζεται, ζω εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό. Παρατηρώ ότι αυτά που συμβαίνουν εδώ τώρα, αργά ή γρήγορα εξαπλώνωνται παντού. Μπορώ με βεβαιότητα να σας ενημερώσω ότι ο μοτοσυκλετισμός πεθαίνει και σε λίγες δεκαετίες θα έχει αφανιστεί με την μορφή που το γνωρίζουμε σήμερα και υφίσταται τα τελευταία 40-50 χρόνια τουλάχιστον. Ήδη κάποια κομμάτια του, έχουν πια πεθάνει, όπως η καθημερινή χρήση της μηχανής. Ευτυχώς για μένα, όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, εγώ θα ψάχνω το νέο μοντέλο περπατούρας στην καλύτερη περίπτωση. Ο λόγος που γίνεται αυτό; Μάντεψε! Οι πωλήσεις που δείχνουν την κατεύθυνση προς άλλα πράγματα.
Σήμερα η πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών στην Γερμανία, είναι κάποιας προχωρημένης ηλικίας και κάποιας καλής οικονομικής κατάστασης σχετικά. Ο Μοτοσυκλετισμός υφίσταται κατά 95% ως ακριβό χόμπυ. Οι νέοι που ακολουθούν από πίσω να συνεχίσουν τον μοτοσυκλετισμό, είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. Υπάρχουν ένα σωρό αντικίνητρα να ασχοληθεί κάποιος με τις μηχανές. Απαγορεύσεις, περιορισμοί, επιβολή της ηλεκτροκίνησης με υπερφορολόγηση σε ότι έχει να κάνει με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με απότερο σκοπό την κατάργησή τους το 2035, την μη ουσιαστική ανάπτυξη των μοτοσυκλετών, έστω και στην λανθασμένη κατ'εμέ, ηλεκτροκίνηση.
Οι νέοι που γεννήθηκαν μετά το 2000, μεγάλωσαν σε έναν κόσμο που μπορεί ο μπαμπάς ή κάποιος γείτονας να είχε μηχανή, αλλά γαλουχήθηκαν με το ψευτοόραμα της διάσωσης του πλανήτη από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ή βομβαρδίστηκαν με διαφημίσεις "καθαρών" αυτοκινήτων που κάνουν και "παπάδες". Οι μοτοσυκλέτες δεν χωρέσαν το ίδιο όπως παλιά σε αυτήν την εξίσωση γιατί είχε να ανταγωνιστεί άλλα χόμπι, το διαδίκτυο, το Xbox κλπ.
Αν επρόκειτο για κάποιο διαφορετικό θέμα με παρόμοια λογική, θα έλεγα κι εγώ, αυτά μπορεί να συμβαίνουν στη Γερμανία και γενικότερα στις δυτικές προηγμένες οικονομικά κοινωνίες, αλλά εδώ είναι Ελλάδα κι έχουμε τους δικούς μας ρυθμούς και τρόπους. Σε αυτήν την περίπτρωση όμως τα πράγματα θα γίνουν εξαναγκαστικά γρηγορότερα γιατί πρώτον, δεν θα υπάρχουν επιλογές στο πλαίσιο της Ε.Ε και δεύτερον, από τη στιγμή που Ελλάδα δεν κατασκευάζει μηχανές αυτοκίνητα κλπ. θα είμαστε αναγκασμένοι να προσαρμοστούμε στο τι θα αποφασίσουν οι χώρες των εταιριών που τα κατασκευάζουν αυτά. Και τότε θα λέμε, βάσει των πωλήσεων Α ή Β επιλέξαμε ότι η Γ κατεύθυνση είναι και η σωστή.
Ας αφήσουμε τις πωλήσεις και τα νούμερα για το marketing κι ας δούμε τι μας αρέσει και θέλουμε εμείς. Αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση για μας.
Θα κλείσω με ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Δεν υπάρχει περιπτωση να βρεθεί κοντά μου μια μηχανή Moto Cuzzi και να μη μου τραβήξει την προσοχή. Θα μου γυρίσει το κεφάλι, όπως και να'χει. Συμφωνα με τις πωλήσεις θα έπρεπε να είχαν εξαφανιστεί. Παρόλα αυτά χαίρομαι που είναι εκεί και κάνουν το μοτοσυκλετιστικό μου soundtrack τόσο πολύ πιο όμορφο και πλούσιο με αυτόν το μοναδικό ήχο του χαρακτηριστικού κινητήρα V-Boxer που έχει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τότε σύμφωνα με αυτό, οι GS είναι οι καλύτερες μηχανές του κόσμου.
Πάτε καλά ορέ παιδιά και πιστεύετε ότι οι πολλές πωλήσεις είναι και η "σωστή κατεύθυνση";
Οι πωλήσεις έχουν στόχο το κέρδος των κατασκευαστών, όχι τη δική μας κ@βλ@.
Θα αναγκαστώ να επεκταθώ λίγο από το θέμα, μήπως και γίνει κατανοητό το πόσο λάθος κι επικίνδυνο είναι για μας τους καταναλωτές να υποστηρίζουμε τέτοιες απόψεις.

Όπως πιθανά θα γνωρίζεται, ζω εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό. Παρατηρώ ότι αυτά που συμβαίνουν εδώ τώρα, αργά ή γρήγορα εξαπλώνωνται παντού. Μπορώ με βεβαιότητα να σας ενημερώσω ότι ο μοτοσυκλετισμός πεθαίνει και σε λίγες δεκαετίες θα έχει αφανιστεί με την μορφή που το γνωρίζουμε σήμερα και υφίσταται τα τελευταία 40-50 χρόνια τουλάχιστον. Ήδη κάποια κομμάτια του, έχουν πια πεθάνει, όπως η καθημερινή χρήση της μηχανής. Ευτυχώς για μένα, όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, εγώ θα ψάχνω το νέο μοντέλο περπατούρας στην καλύτερη περίπτωση. Ο λόγος που γίνεται αυτό; Μάντεψε! Οι πωλήσεις που δείχνουν την κατεύθυνση προς άλλα πράγματα.
Σήμερα η πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών στην Γερμανία, είναι κάποιας προχωρημένης ηλικίας και κάποιας καλής οικονομικής κατάστασης σχετικά. Ο Μοτοσυκλετισμός υφίσταται κατά 95% ως ακριβό χόμπυ. Οι νέοι που ακολουθούν από πίσω να συνεχίσουν τον μοτοσυκλετισμό, είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. Υπάρχουν ένα σωρό αντικίνητρα να ασχοληθεί κάποιος με τις μηχανές. Απαγορεύσεις, περιορισμοί, επιβολή της ηλεκτροκίνησης με υπερφορολόγηση σε ότι έχει να κάνει με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με απότερο σκοπό την κατάργησή τους το 2035, την μη ουσιαστική ανάπτυξη των μοτοσυκλετών, έστω και στην λανθασμένη κατ'εμέ, ηλεκτροκίνηση.
Οι νέοι που γεννήθηκαν μετά το 2000, μεγάλωσαν σε έναν κόσμο που μπορεί ο μπαμπάς ή κάποιος γείτονας να είχε μηχανή, αλλά γαλουχήθηκαν με το ψευτοόραμα της διάσωσης του πλανήτη από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ή βομβαρδίστηκαν με διαφημίσεις "καθαρών" αυτοκινήτων που κάνουν και "παπάδες". Οι μοτοσυκλέτες δεν χωρέσαν το ίδιο όπως παλιά σε αυτήν την εξίσωση γιατί είχε να ανταγωνιστεί άλλα χόμπι, το διαδίκτυο, το Xbox κλπ.
Αν επρόκειτο για κάποιο διαφορετικό θέμα με παρόμοια λογική, θα έλεγα κι εγώ, αυτά μπορεί να συμβαίνουν στη Γερμανία και γενικότερα στις δυτικές προηγμένες οικονομικά κοινωνίες, αλλά εδώ είναι Ελλάδα κι έχουμε τους δικούς μας ρυθμούς και τρόπους. Σε αυτήν την περίπτρωση όμως τα πράγματα θα γίνουν εξαναγκαστικά γρηγορότερα γιατί πρώτον, δεν θα υπάρχουν επιλογές στο πλαίσιο της Ε.Ε και δεύτερον, από τη στιγμή που Ελλάδα δεν κατασκευάζει μηχανές αυτοκίνητα κλπ. θα είμαστε αναγκασμένοι να προσαρμοστούμε στο τι θα αποφασίσουν οι χώρες των εταιριών που τα κατασκευάζουν αυτά. Και τότε θα λέμε, βάσει των πωλήσεων Α ή Β επιλέξαμε ότι η Γ κατεύθυνση είναι και η σωστή.
Ας αφήσουμε τις πωλήσεις και τα νούμερα για το marketing κι ας δούμε τι μας αρέσει και θέλουμε εμείς. Αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση για μας.
Θα κλείσω με ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Δεν υπάρχει περιπτωση να βρεθεί κοντά μου μια μηχανή Moto Cuzzi και να μη μου τραβήξει την προσοχή. Θα μου γυρίσει το κεφάλι, όπως και να'χει. Συμφωνα με τις πωλήσεις θα έπρεπε να είχαν εξαφανιστεί. Παρόλα αυτά χαίρομαι που είναι εκεί και κάνουν το μοτοσυκλετιστικό μου soundtrack τόσο πολύ πιο όμορφο και πλούσιο με αυτόν το μοναδικό ήχο του χαρακτηριστικού κινητήρα V-Boxer που έχει.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν υπάρχει περιπτωση να βρεθεί κοντά μου μια μηχανή Moto Cuzzi και να μη μου τραβήξει την προσοχή. Θα μου γυρίσει το κεφάλι, όπως και να'χει. Συμφωνα με τις πωλήσεις θα έπρεπε να είχαν εξαφανιστεί.
Προφανώς είσαι και κάποιας ηλικίας... Μπουμερ που λένε οι μετά το 2000


Σου αρέσουν οι moto guzzi πόσες έχεις αγοράσει; Μηδέν. Καινούριες λέω τώρα, κανένα εργοστάσιο δεν έχει κέρδος από τα σκραπ των σεβεντις που θεοποιηθηκαν από τους ξιψτερ. Να γιατί θα έπρεπε να κλείσει, γιατί έμεινε στο "ποτέ" προς τέρψη των γέρων που αρέσκονται αλλά δεν πληρώνουν. Και για αυτό έκλεισε κιόλας δηλαδή και συντηρείται από τον σουγκαρντάντι κράτος παλιότερα και τώρα πιάτζιο. Γουστάρετε αλλά δεν πληρώνετε ίσον λουκέτο, νόμος της αγοράς.

Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ. Αυτό που μένει από την ιστορία όχι μόνο της Γκουτσι είναι ότι αυτό που δεν προσαρμόζεται σε κάθε εποχή χάνεται.
 

parkaris

Μέλος
Όνομα
-
Μοτό
cbf125
Τότε σύμφωνα με αυτό, οι GS είναι οι καλύτερες μηχανές του κόσμου.
Πάτε καλά ορέ παιδιά και πιστεύετε ότι οι πολλές πωλήσεις είναι και η "σωστή κατεύθυνση";
Οι πωλήσεις έχουν στόχο το κέρδος των κατασκευαστών, όχι τη δική μας κ@βλ@.
Θα αναγκαστώ να επεκταθώ λίγο από το θέμα, μήπως και γίνει κατανοητό το πόσο λάθος κι επικίνδυνο είναι για μας τους καταναλωτές να υποστηρίζουμε τέτοιες απόψεις.

Όπως πιθανά θα γνωρίζεται, ζω εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό. Παρατηρώ ότι αυτά που συμβαίνουν εδώ τώρα, αργά ή γρήγορα εξαπλώνωνται παντού. Μπορώ με βεβαιότητα να σας ενημερώσω ότι ο μοτοσυκλετισμός πεθαίνει και σε λίγες δεκαετίες θα έχει αφανιστεί με την μορφή που το γνωρίζουμε σήμερα και υφίσταται τα τελευταία 40-50 χρόνια τουλάχιστον. Ήδη κάποια κομμάτια του, έχουν πια πεθάνει, όπως η καθημερινή χρήση της μηχανής. Ευτυχώς για μένα, όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, εγώ θα ψάχνω το νέο μοντέλο περπατούρας στην καλύτερη περίπτωση. Ο λόγος που γίνεται αυτό; Μάντεψε! Οι πωλήσεις που δείχνουν την κατεύθυνση προς άλλα πράγματα.
Σήμερα η πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών στην Γερμανία, είναι κάποιας προχωρημένης ηλικίας και κάποιας καλής οικονομικής κατάστασης σχετικά. Ο Μοτοσυκλετισμός υφίσταται κατά 95% ως ακριβό χόμπυ. Οι νέοι που ακολουθούν από πίσω να συνεχίσουν τον μοτοσυκλετισμό, είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. Υπάρχουν ένα σωρό αντικίνητρα να ασχοληθεί κάποιος με τις μηχανές. Απαγορε
ρες εσωτερικής καύσης ή βομβαρδίστηκαν με διαφημίσεις "καθαρών" αυτοκινήτων που κάνουν και "παπάδες". Οι μοτοσυκλέτες δεν χωρέσαν το ίδιο όπως παλιά σε αυτήν την εξίσωση γιατί είχε να ανταγωνιστεί άλλα χόμπι, το διαδίκτυο, το Xbox κλπ.

Αν επρόκειτο για κάποιο διαφορετικό θέμα με παρόμοια λογική, θα έλεγα κι εγώ, αυτά μπορεί να συμβαίνουν στη Γερμανία και γενικότερα στις δυτικές προηγμένες οικονομικά κοινωνίες, αλλά εδώ είναι Ελλάδα κι έ
ύσεις, περιορισμοί, επιβολή της ηλεκτροκίνησης με υπερφορολόγηση σε ότι έχει να κάνει με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με απότερο σκοπό την κατάργησή τους το 2035, την μη ουσιαστική ανάπτυξη των μοτοσυκλετών, έστω και στην λανθασμένη κατ'εμέ, ηλεκτροκίνηση.
Οι νέοι που γεννήθηκαν μετά το 2000, μεγάλωσαν σε έναν κόσμο που μπορεί ο μπαμπάς ή κάποιος γείτονας να είχε μηχανή, αλλά γαλουχήθηκαν με το ψευτοόραμα της διάσωσης του πλανήτη από τους κινητήχουμε τους δικούς μας ρυθμούς και τρόπους. Σε αυτήν την περίπτρωση όμως τα πράγματα θα γίνουν εξαναγκαστικά γρηγορότερα γιατί πρώτον, δεν θα υπάρχουν επιλογές στο πλαίσιο της Ε.Ε και δεύτερον, από τη στιγμή που Ελλάδα δεν κατασκευάζει μηχανές αυτοκίνητα κλπ. θα είμαστε αναγκασμένοι να προσαρμοστούμε στο τι θα αποφασίσουν οι χώρες των εταιριών που τα κατασκευάζουν αυτά. Και τότε θα λέμε, βάσει των πωλήσεων Α ή Β επιλέξαμε ότι η Γ κατεύθυνση είναι και η σωστή.
Ας αφήσουμε τις πωλήσεις και τα νούμερα για το marketing κι ας δούμε τι μας αρέσει και θέλουμε εμείς. Αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση για μας.
Θα κλείσω με ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Δεν υπάρχει περιπτωση να βρεθεί κοντά μου μια μηχανή Moto Cuzzi και να μη μου τραβήξει την προσοχή. Θα μου γυρίσει το κεφάλι, όπως και να'χει. Συμφωνα με τις πωλήσεις θα έπρεπε να είχαν εξαφανιστεί. Παρόλα αυτά χαίρομαι που είναι εκεί και κάνουν το μοτοσυκλετιστικό μου soundtrack τόσο πολύ πιο όμορφο και πλούσιο με αυτόν το μοναδικό ήχο του χαρακτηριστικού κινητήρα V-Boxer που έχει.
:hlb::hlb:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τότε σύμφωνα με αυτό, οι GS είναι οι καλύτερες μηχανές του κόσμου.
Πάτε καλά ορέ παιδιά και πιστεύετε ότι οι πολλές πωλήσεις είναι και η "σωστή κατεύθυνση";
Οι πωλήσεις έχουν στόχο το κέρδος των κατασκευαστών, όχι τη δική μας κ@βλ@.
Θα αναγκαστώ να επεκταθώ λίγο από το θέμα, μήπως και γίνει κατανοητό το πόσο λάθος κι επικίνδυνο είναι για μας τους καταναλωτές να υποστηρίζουμε τέτοιες απόψεις.

Όπως πιθανά θα γνωρίζεται, ζω εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό. Παρατηρώ ότι αυτά που συμβαίνουν εδώ τώρα, αργά ή γρήγορα εξαπλώνωνται παντού. Μπορώ με βεβαιότητα να σας ενημερώσω ότι ο μοτοσυκλετισμός πεθαίνει και σε λίγες δεκαετίες θα έχει αφανιστεί με την μορφή που το γνωρίζουμε σήμερα και υφίσταται τα τελευταία 40-50 χρόνια τουλάχιστον. Ήδη κάποια κομμάτια του, έχουν πια πεθάνει, όπως η καθημερινή χρήση της μηχανής. Ευτυχώς για μένα, όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, εγώ θα ψάχνω το νέο μοντέλο περπατούρας στην καλύτερη περίπτωση. Ο λόγος που γίνεται αυτό; Μάντεψε! Οι πωλήσεις που δείχνουν την κατεύθυνση προς άλλα πράγματα.
Σήμερα η πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών στην Γερμανία, είναι κάποιας προχωρημένης ηλικίας και κάποιας καλής οικονομικής κατάστασης σχετικά. Ο Μοτοσυκλετισμός υφίσταται κατά 95% ως ακριβό χόμπυ. Οι νέοι που ακολουθούν από πίσω να συνεχίσουν τον μοτοσυκλετισμό, είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. Υπάρχουν ένα σωρό αντικίνητρα να ασχοληθεί κάποιος με τις μηχανές. Απαγορεύσεις, περιορισμοί, επιβολή της ηλεκτροκίνησης με υπερφορολόγηση σε ότι έχει να κάνει με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με απότερο σκοπό την κατάργησή τους το 2035, την μη ουσιαστική ανάπτυξη των μοτοσυκλετών, έστω και στην λανθασμένη κατ'εμέ, ηλεκτροκίνηση.
Οι νέοι που γεννήθηκαν μετά το 2000, μεγάλωσαν σε έναν κόσμο που μπορεί ο μπαμπάς ή κάποιος γείτονας να είχε μηχανή, αλλά γαλουχήθηκαν με το ψευτοόραμα της διάσωσης του πλανήτη από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ή βομβαρδίστηκαν με διαφημίσεις "καθαρών" αυτοκινήτων που κάνουν και "παπάδες". Οι μοτοσυκλέτες δεν χωρέσαν το ίδιο όπως παλιά σε αυτήν την εξίσωση γιατί είχε να ανταγωνιστεί άλλα χόμπι, το διαδίκτυο, το Xbox κλπ.
Αν επρόκειτο για κάποιο διαφορετικό θέμα με παρόμοια λογική, θα έλεγα κι εγώ, αυτά μπορεί να συμβαίνουν στη Γερμανία και γενικότερα στις δυτικές προηγμένες οικονομικά κοινωνίες, αλλά εδώ είναι Ελλάδα κι έχουμε τους δικούς μας ρυθμούς και τρόπους. Σε αυτήν την περίπτρωση όμως τα πράγματα θα γίνουν εξαναγκαστικά γρηγορότερα γιατί πρώτον, δεν θα υπάρχουν επιλογές στο πλαίσιο της Ε.Ε και δεύτερον, από τη στιγμή που Ελλάδα δεν κατασκευάζει μηχανές αυτοκίνητα κλπ. θα είμαστε αναγκασμένοι να προσαρμοστούμε στο τι θα αποφασίσουν οι χώρες των εταιριών που τα κατασκευάζουν αυτά. Και τότε θα λέμε, βάσει των πωλήσεων Α ή Β επιλέξαμε ότι η Γ κατεύθυνση είναι και η σωστή.
Ας αφήσουμε τις πωλήσεις και τα νούμερα για το marketing κι ας δούμε τι μας αρέσει και θέλουμε εμείς. Αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση για μας.
Θα κλείσω με ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Δεν υπάρχει περιπτωση να βρεθεί κοντά μου μια μηχανή Moto Cuzzi και να μη μου τραβήξει την προσοχή. Θα μου γυρίσει το κεφάλι, όπως και να'χει. Συμφωνα με τις πωλήσεις θα έπρεπε να είχαν εξαφανιστεί. Παρόλα αυτά χαίρομαι που είναι εκεί και κάνουν το μοτοσυκλετιστικό μου soundtrack τόσο πολύ πιο όμορφο και πλούσιο με αυτόν το μοναδικό ήχο του χαρακτηριστικού κινητήρα V-Boxer που έχει.

Δε βγαζεις και πολυ νοημα συντροχε. Αν οι πωλησεις δεν ειναι το μετρο συγκρισης, τοτε τι ειναι? Η δικη σου αποψη? Η οποια μονο και μονο απο το γεγονος οτι ανοιξες νημα με το τιτλο και υφος που το ανοιξες, ειναι πασιφανες το ποσο πολωμενη ειναι προς την πλευρα του συναισθηματος και οχι της λογικης. Να τα λεγες για πλακα να εβαζες και χιουμορ να γελασουμε κι εμεις. Αλλα που τετοια τυχη!

You made our balls baloons mate!
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ας αφήσουμε τις πωλήσεις και τα νούμερα για το marketing κι ας δούμε τι μας αρέσει και θέλουμε εμείς. Αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση για μας.
Ταυτίζομαι .
Παράδειγμα εγώ -οπως ξέρουν και εδώ μέσα αρκετοί -ειχα εκδηλώσει ενδιαφερον και τις προάλλες πήγα να δω το 450mt cfmoto με σκοπό να αντικαταστήσω το 300voge rallye και δευτερευόντως να δω και 800explore μήπως και προχωρήσω και σε αυτό βλέποντας αν έχει αυτό τον γνωστό λόξυγκα στο ιντζακσιον .
Αμ δε ....
Μόλις είδα ένα Ρόγιαλ εντφιλτ κλασικ και ανέβηκα στη σέλα του δεν ήθελα να κατέβω και μπερδεύτηκα περισσότερο
Έχω καμιά βδομάδα δεν μπορώ να το βγάλω απ'το μυαλό μου .
Με βλέπω με ένα τέτοιο στο φινάλε φινάλε
Βέβαια εγώ είμαι γνωστός ανώμαλος ,το 1300 ούτε να το δω ,όχι να το πληρώσω και ένα κοντά 30αρι χαχαχαχαχαχα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ταυτίζομαι .
Παράδειγμα εγώ -οπως ξέρουν και εδώ μέσα αρκετοί -ειχα εκδηλώσει ενδιαφερον και τις προάλλες πήγα να δω το 450mt cfmoto με σκοπό να αντικαταστήσω το 300voge rallye και δευτερευόντως να δω και 800explore μήπως και προχωρήσω και σε αυτό βλέποντας αν έχει αυτό τον γνωστό λόξυγκα στο ιντζακσιον .
Αμ δε ....
Μόλις είδα ένα Ρόγιαλ εντφιλτ κλασικ και ανέβηκα στη σέλα του δεν ήθελα να κατέβω και μπερδεύτηκα περισσότερο
Έχω καμιά βδομάδα δεν μπορώ να το βγάλω απ'το μυαλό μου .
Με βλέπω με ένα τέτοιο στο φινάλε φινάλε
Βέβαια εγώ είμαι γνωστός ανώμαλος ,το 1300 ούτε να το δω ,όχι να το πληρώσω και ένα κοντά 30αρι χαχαχαχαχαχα
Από την άλλη αυτός που κοιτάει την κατηγορία του 1300, δεν κοιτάει τα fc κλπ της κατηγορίας,,προφανώς γιατί τα 20000 και κάτι είναι έτοιμος να τα δώσει
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Από την άλλη αυτός που κοιτάει την κατηγορία του 1300, δεν κοιτάει τα fc κλπ της κατηγορίας,,προφανώς γιατί τα 20000 και κάτι είναι έτοιμος να τα δώσει
Σίγουρα .
Αν ειδικά αυτό που βλέπει στο πάρκιν θα τον κάνει να χαμογελάει ναι .
Εσύ θα το έπαιρνες ;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σίγουρα .
Αν ειδικά αυτό που βλέπει στο πάρκιν θα τον κάνει να χαμογελάει ναι .
Εσύ θα το έπαιρνες ;
Έχω αλλάξει κατηγορία όπως ξέρεις, αλλά αν στόχευα σε μεγαονοφ...σίγουρα
Θα περίμενα το χοντρό βεβαια
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Έχω αλλάξει κατηγορία όπως ξέρεις, αλλά αν στόχευα σε μεγαονοφ...σίγουρα
Θα περίμενα το χοντρό βεβαια
Το χοντρό τελικά είναι η τελευταία ελπίδα .
Αλλιώς ,έχει κι αλλού περτικαλιές ,παράδειγμα:


ή μιας που κοιτάμε και μαζεμένα μηχανάκια ,αυτή εδώ την Μνάρα :
 
Top Bottom