Περί βενζίνης ο λόγος

chaosm

Μέλος
Σίγουρα ότι έχει γίνει κουβέντα ξανά γι αυτό το θέμα. Θέλω κάποια γνώμη που να ισχύει ή έστω να έχει κάνει κάποιος μετρήσεις και να ξέρει.

Έστω ότι σε βενζινάδικο που δεν έχει νοθευμένη βενζίνη.

Υπάρχει η απλή με 1.40 και 1.60 η κατοστάρα. Βάζουμε 20 λίτρα

Στην απλή θα δώσουμε 28 ευρώ ενώ στη κατοστάρα 32.

Φεύγουμε ταξίδι και με μια χαλαρή μέση οδήγηση φτάνουμε στον προορισμό μας.

Τι αποτέλεσμα θα έχουμε;
Θα την έχει κάψει εξίσου το ίδιο την απλή με τη κατοστάρα;
Αξίζει η διαφορά των 4 ευρώ ή αν αυτά τα 4 ευρώ τα βάζαμε πάλι σε απλή θα βγάζαμε παραπάνω χλμ;

Μήπως διαφορά βλέπεις μόνο σε ψεκαστα μηχανάκια βλέπε 990 και όχι τόσο σε καρμπυρατέρ βλέπε 950;
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Μεγαλη κουβέντα η κατοσταρα...Εγώ πάντως όσες φορές έχω γεμίσει με κατοσταρα έχω κάνει τα ίδια χιλιόμετρα που κάνω και με τη απλή πάντα σε βολτες μονοημερες η ταξίδια με τον ίδιο ρυθμό οδήγησης.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Δεν ειμαι μονο το χιλιομετρικο οφελος.
Ειναι ολοκληρη κουβεντα θερμοδυναμικης.
Μολις βρω υπολογιστη το αναλυουμε.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Παραδόξως, όσα περισσότερα είναι τα οκτάνια, τόσο μικρότερη είναι η θερμοδυναμική απόδοση του καυσίμου.

Όμως, πέρα από τα υπόλοιπα πρόσθετα που έχουν μέσα οι "κατοστάρες",
το βασικό όφελος της (και το ζητούμενο με διάφορες άλλες μετατροπές/πρόσθετα κλπ) είναι η αντίσταση του μείγματος σε προ/αυτανάφλεξη ("πειράκια").
Περιορίζοντας αυτό το φαινόμενο μπορείς να κερδίσεις σε δύναμη από την καλύτερη/πιο οριακή (χρονικά) ανάφλεξη του μείγματος (προπορεία/advance).
Το αν το μηχάνημα σου μπορεί να το αξιοποιήσει αυτό, ε, είναι θέμα του μηχανήματος :p

Πχ το 1190 δεν έχει knock sensor, και δεν έχω ασχοληθεί περαιτέρω.
Στο subaru μου που είχε knock sensor, αν λόγω κακής βενζίνης έκοβε αρκετές μοίρες για ασφάλεια, για να αρχίσει να ξεθαρεύει από μόνο του
και να επιστρέψει ότι advance είχε κόψει, ήθελε να κάψει αρκετή βενζίνη της προκοπής, ή να το κάνεις reset και φτου κι απ' την αρχή.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντοτε είχα την απορία κι εγώ. Όποτε έβαζα προσπαθούσα να έχει αδειάσει σχετικά το ντεπόζιτο μου από την απλή για να δώ διαφορά. Ποτέ δεν είδα....

Θυμάμαι μια εκπομπή στο Βρετανικό Top Gear που είχαν ασχοληθεί και είχαν δείξει πως διαφορά από άποψη επίδοσης υπήρχε μόνο σε κινητήρες υψηλής απόδοσης, τύπου EVO, IMPREZA, PORSCHE κτλ. Σε συμβατικούς κινητήρες τύπου 100-140 άλογα κανένα κέρδος -σε αριθμούς- πουθενά...
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Πάντοτε είχα την απορία κι εγώ. Όποτε έβαζα προσπαθούσα να έχει αδειάσει σχετικά το ντεπόζιτο μου από την απλή για να δώ διαφορά. Ποτέ δεν είδα....

Θυμάμαι μια εκπομπή στο Βρετανικό Top Gear που είχαν ασχοληθεί και είχαν δείξει πως διαφορά από άποψη επίδοσης υπήρχε μόνο σε κινητήρες υψηλής απόδοσης, τύπου EVO, IMPREZA, PORSCHE κτλ. Σε συμβατικούς κινητήρες τύπου 100-140 άλογα κανένα κέρδος -σε αριθμούς- πουθενά...

Tα ειπες ολα !
Για εμας ειναι αδιαφορη....
Και μην ακουω οτι βγαζει παρα πανω χλμ γιατι με τα 4€ διαφορα στο γεμισμα κανω περισσοτερα αν τα ριξω ξανα!
Το θεμα ειναι να βρουμε ποιοτικη βενζινη.
Σε ταξιδι μου στο εξωτερικο ειδα μεγαλη διαφορα με της Βουλγαριας σε σχεση με την Ελλαδα (μεγαλυτερη αυτονομια).
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγω μονο σούπερ του βάζω γιατι το βιβλίο του κατασκευαστή λεει οτι αν θελω ολα τα αλογα στον τροχο δηλαδη 114 και ενα μουλαρι πρεπει να εχει σούπερ αμόλυβδη
Αν δεν με πιστεύετε μπορείτε να ρωτήσετε τον μανιακ που γνωρίζει .........
Συμφωνώ με αυτο που εγραψε ο Αλέξανδρος !!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγω μονο σούπερ του βάζω γιατι το βιβλίο του κατασκευαστή λεει οτι αν θελω ολα τα αλογα στον τροχο δηλαδη 114 και ενα μουλαρι πρεπει να εχει σούπερ αμόλυβδη
Αν δεν με πιστεύετε μπορείτε να ρωτήσετε τον μανιακ που γνωρίζει .........
Συμφωνώ με αυτο που εγραψε ο Αλέξανδρος !!
Εσύ και 200 οκτανια να βάλεις.....πισω μου θα είσαι!!
Μην λέμε τα ιδια....:D

Η διαφορά θεωρώ ότι φαινεται σε βάθος χρόνου και στην καλύτερη κατάσταση του χώρου καύσης....γενικα!
Όπως και τα καθαριστικα-βελτιωτικα!
Δεν έχω μετρήσει ποτέ αν βγάζεις περισσότερα χλμ κλπ
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αυτο που ειπε ο αργος απο πανω για τον χωρο καύσης οτι δεν πιάνει μουργα ειναι σωστό
Αυτο που ειπε καποιος οτι βουλγαρική βενζίνη βγάζει περισσοτερα χλμ ειναι αλήθεια
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν υπαρχει knocksensor κι υψηλη συμπιεση, 100αρα αβλεπει ;)
Στα gs συστηνεται!!!!
Αν οχι , τζαμπα φραγκα...
 

chaosm

Μέλος
Συγκεκριμένα αναφέρομαι στο 950 οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει knocksensor. Έχω την εντύπωση ότι σε καρμπυρατέρ λόγω μη άμεσου ψεκασμού δεν υπάρχει τρομερή διαφορά απλής με κατοστάρας
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ερώτηση... ο knocksensor αυτή τη δουλειά δε κάνει; Δηλαδή δεν ενημερώνει την ECU για την κρουστική καύση. Άρα ότι και του βάλεις δεν διορθώνει το αβάνς. Εγώ θα νόμιζα πως όταν ΔΕΝ υπάρχει knocksensor καλύτερα να βάζεις σούπερ βενζίνη για να σταματάς να ακούς πηράκια!

Έχω λάθος;
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Εγω δεν εχω καταλαβει γιατι με ρωτανε καθε φορα αν θελω να βαλω 100αρα γιατι την εχουν προσφορα.
Βγαζουν περισσοτερο κερδος μαλλον.
 

chaosm

Μέλος
Εγω δεν εχω καταλαβει γιατι με ρωτανε καθε φορα αν θελω να βαλω 100αρα γιατι την εχουν προσφορα.
Βγαζουν περισσοτερο κερδος μαλλον.
Αφού μένει επειδή δε βάζει κανείς. Και να φανταστώ όπως σε κάθε δουλειά τα premiun πράγματα φέρουν και μπόνους από τους από πάνω
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι σχέσεις εργασίας των υπαλλήλων στα βενζινάδικα (ειδικά σε αυτά που ανήκουν στις μαμά εταιρείες π.χ. Schell, BP, EKO) είναι μεσαιωνικές. Φυσικά έχει θέσει τις βάσεις το κοινωνικό μας κράτος σε αυτό. Όχι bonus, τι bonus; (ούτε κατά διάνοια). Τους βάζουν στόχους σε 100άρες βενζίνες, πετρέλαια και λιπαντικά για να εξασφαλίσουν την ίδια τους την εργασία. Τραγικές καταστάσεις. Βάζω σε μια συγκεκριμένη ΕΚΟ (ξέρει ο @est) και με το πέρασμα του χρόνου έχω αποκτήσει φιλικές σχέσεις, Ο ένας παραιτήθηκε πρόσφατα. Τους ξεζουμίζουν σε ώρες και μέρες εργασίας χωρίς ρεπώ για ψίχουλα.
 

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί η ΕΚΟ (καλυψώ) την έχει την 100αρα 1.639lt/€ και 500 μέτρα πιο δίπλα ΕΚΟ (Ιδιωτικό) 1.549lt/€.
 

Nikkyo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα Χαλάνδρι
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Bmw f800gs
Εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί η ΕΚΟ (καλυψώ) την έχει την 100αρα 1.639lt/€ και 500 μέτρα πιο δίπλα ΕΚΟ (Ιδιωτικό) 1.549lt/€.
μηπως επειδη ο ιδιωτης την νοδευει και δεν σου βαζει 100αρα αλλα 95 και την πουλαει για 100αρα??
χωρις να ξερω κανω απλα μια κακοπροαιρετη εικασια??
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Οι σχέσεις εργασίας των υπαλλήλων στα βενζινάδικα (ειδικά σε αυτά που ανήκουν στις μαμά εταιρείες π.χ. Schell, BP, EKO) είναι μεσαιωνικές. Φυσικά έχει θέσει τις βάσεις το κοινωνικό μας κράτος σε αυτό. Όχι bonus, τι bonus; (ούτε κατά διάνοια). Τους βάζουν στόχους σε 100άρες βενζίνες, πετρέλαια και λιπαντικά για να εξασφαλίσουν την ίδια τους την εργασία. Τραγικές καταστάσεις. Βάζω σε μια συγκεκριμένη ΕΚΟ (ξέρει ο @est) και με το πέρασμα του χρόνου έχω αποκτήσει φιλικές σχέσεις, Ο ένας παραιτήθηκε πρόσφατα. Τους ξεζουμίζουν σε ώρες και μέρες εργασίας χωρίς ρεπώ για ψίχουλα.
Δηλαδη βαζοντας 100αρα μπορει να αποτρεψουμε μια απολυση?
Ενδιαφερον.
 
Top Bottom