Εσύ πρέπει να είσαι περίπτωση σοβαρή. Κάθε φορά που ποσταρεις γελάω μόνος μου
Εσύ πρέπει να είσαι περίπτωση σοβαρή. Κάθε φορά που ποσταρεις γελάω μόνος μου
Δεν ειμαι περίπτωση σοβαρήΕσύ πρέπει να είσαι περίπτωση σοβαρή. Κάθε φορά που ποσταρεις γελάω μόνος μου
Αν και καθιστός μιλάς ορθάΔεν ειμαι περίπτωση σοβαρή
Ειμαι η !!!περιπτωση !!!!
Και αυτη ειναι μια απο της συμβολές μου στην κοινότητα δηλαδη το γελιο !!!
Αφου να φανταστείς γελάω και εγω με αυτα που γράφω
Μεγάλη υπόθεση το γελιο η χαρά
Οτι πιο προχειρογραμμενο διαβασα εβερ....https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Katostara-petamena-lefta_119418.asp
Στάλθηκε από το SM-G388F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχει ανοίξει προσωπικό πόλεμο με τη 100αρα. Πάντως στο scooter εγώ που το δουλεύω κάθε μέρα σε 200 κυβικά βλέπω διαφορά. Και στο σκάσιμο το πρωί που είναι παγωμένο αλλά και στο πόσο μου κρατάει. Μιας κ κάθε μέρα κάνω το ίδιο δρομολόγιο με τον ίδιο ρυθμό.Οτι πιο προχειρογραμμενο διαβασα εβερ....
Ενα σωστο και τρια λαθη....
Γενικευσεις....
Κακο αρθρο κι απο ημιμαθη.
Απλά κάποιοι κάνουν λόγο για καλύτερη κατάσταση του θαλάμου καύσης με τη 100αρα. Αν κ πιστεύω ότι οι περισσότερες 100αρες είναι ανόθευτη απλή βενζίνη. Έλα κάποιος θα υπάρχει εδώ με πρατήριο που θα το βλέπει και θα γελάει. Ας μιλήσειΤο θέμα είναι ευαίσθητο και θέλει σωστή προσέγγιση για να βγει συμπέρασμα, κι όχι γενικεύσεις!
Όταν έχεις κινητήρα με ηλεκτρονική διαχείρηση καυσίμου κι ανάφλεξης, με knock sensor κλπ, με σιμπίεση πάνω 10:1 (κι όχι πάνω από 13 που λέει ο άσχετος αρθογράφος)και ο κατασκευαστής λέει ότι το 100% το έχεις με 98+ οκτάνια, ε τότε βάζεις κατοστάρα. Αλλιώς με το που θα "δει " πειράκια θα αλλάξει τη χαρτογράφηση η ecu κόβοντας αβανς κλπ.
Αμα έχεις έναν κινητήρα χωρίς τα παραπάνω, ε τότε είναι πεταμένα λ7.