Περί βενζίνης ο λόγος

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί η ΕΚΟ (καλυψώ) την έχει την 100αρα 1.639lt/€ και 500 μέτρα πιο δίπλα ΕΚΟ (Ιδιωτικό) 1.549lt/€.

τα καλυψω εχουν τρομερα εξοδα και πρεπει να πουλησουν ακριβα!;)
 

aeriko

Μέλος
Όνομα
Πάνος
Μοτό
R 1200GS
Παντως στο βιβλιαρακι του 1200 του 10 γραφει προτεινομενη βενζινη 98 οκτανιων

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Παντως στο βιβλιαρακι του 1200 του 10 γραφει προτεινομενη βενζινη 98 οκτανιων

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομιζω τα υψηλής συμπίεσης και με κνορ σενζορ δουλεύουν καλυτερα με σπέσιαλ βενζίνη
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
η ταπεινη μου γνωμη (επειδη ειμαι στον χωρο του καυσιμου) ειναι οτι η 100αρα δεν εχει καλυτερη αποδοση στον κινητηρα , ουτε παραπανω

χιλιομετρικη εκτος απο ορισμενες περιπτωσεις (σε κινητηρες πιστολια δηλαδη ):eek:.

εχει ενισχυτικα τα οποια πεφτουν στα βυτια μαζι με το προιον !

αν θελει καποιος να εχει τον κινητηρα καθαρο να χρησιμοποιει καθαριστικα προιοντα κυκλωματος βενζινης ;)

δοκιμασμενο liqui moly , οχι καθαριστικο βαλβιδων Η ενισχυτικο βενζινης αλλα αυτο ακριβως που γραφω παραπανω!

ετσι οπου και αν βαζουμε βενζινη (εμεις οι παγκοσμιοι:happy:) δεν θα εχουμε προβλημα

fuel system cleaner :ltsg:

Για δώσε κανά λινκ για το liqui που έχεις δοκιμάσει...:)
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Για δώσε κανά λινκ για το liqui που έχεις δοκιμάσει...:)
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiml_iy_9jVAhVmKMAKHU1PBScQFgguMAE&url=https://www.amazon.com/Liqui-Moly-2030-Pro-Line-Cleaner/dp/B01BIQWYYY&usg=AFQjCNGrR9S_v2pU5f5gdCs_mU47Xj5HxQ
το εχω δοκιμασει και σε αυτοκινητο με ρεταρισμα απο βρωμα σε μπεκ ,μεσα στην εισαγωγη , tsi moter δηλαδη!

το πηρα απο κορινθο 20 € στην αθηνα εχει 15,70;)
 

chaosm

Μέλος
Liqui moly 2030. Σε online Ελληνικό δε το βλέπω. Σε μαγαζί που πήγα από σειρά liqui moly είχε τα κλασικά και πήρα το καθαρ βαλβίδων
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως το manual στο δικό μου μικρό μονοκύλινδρο λέει:

Your Yamaha engine has been designed to use premium unleaded gasoline with a research octane number of 95 or higher.
If knocking (or pinging) occurs, use a gasoline of a different brand. Use of unleaded fuel will extend spark plug life and reduce maintenance costs.

...και αν "χτυπάει" πειράκια συμβουλεύει να αλλάξουμε μάρκα βενζίνης! Φοβεροί οι Γιαπωνέζοι :p:p:p
 

chaosm

Μέλος
Έμαθαν για τη νοθεία στην Ελλάδα και σου λέει μλκ μου αν κλωτσάει πήγαινε αλλού κ αλλού μέχρι να βρεις σωστή βενζίνη. Πλέον πιστεύω ότι τα εταιρικά βενζινάδικα δε νοθευουν βενζίνη ή δε το κάνουν σε μεγάλο βαθμό
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Έμαθαν για τη νοθεία στην Ελλάδα και σου λέει μλκ μου αν κλωτσάει πήγαινε αλλού κ αλλού μέχρι να βρεις σωστή βενζίνη. Πλέον πιστεύω ότι τα εταιρικά βενζινάδικα δε νοθευουν βενζίνη ή δε το κάνουν σε μεγάλο βαθμό
μην ορκιζεσαι κιολας:)οταν ειχα το μπιφερ εσκασα μεχρι να βρω γιατι δε δουλευει το μοτερ ηλεκτρικα μετα απο γεμισμα απο συγκεκριμενο πρατηριο(εννοειται πως δε μου χε παει το μυαλο καθολου και φυσικα δεν ημουν πελατης του εν λογω πρατηριου)...αλλαξα μπετζινα και ολα καλα ετσι απλα:)
 

chaosm

Μέλος
μην ορκιζεσαι κιολας:)οταν ειχα το μπιφερ εσκασα μεχρι να βρω γιατι δε δουλευει το μοτερ ηλεκτρικα μετα απο γεμισμα απο συγκεκριμενο πρατηριο(εννοειται πως δε μου χε παει το μυαλο καθολου και φυσικα δεν ημουν πελατης του εν λογω πρατηριου)...αλλαξα μπετζινα και ολα καλα ετσι απλα:)
Είπα ότι αν όχι εντελώς τουλάχιστον σε μικρότερο βαθμό απ ότι ο ιδιώτης. Και ειδικά κάνα 2 εταιρίες που σου επιτρέπουν και τεστ καυσίμου. Εκεί δλδ να είναι τόσο χαζοί; εκτός κ αν νοθευουν με τρόπο που δε φαίνεται ούτε στο τεστ. Εκεί έχει πάει σε άλλο επίπεδο
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
να πω επισης πως αλλαξα φιλτρα αντλιας στον κανιβαλο επειτα απο π@στη βενζινα στο πηλιο....οχι οτι εχει σημασια το μερος το οποιο λατρευω...για τον π@στη ο λογος!!!!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Είπα ότι αν όχι εντελώς τουλάχιστον σε μικρότερο βαθμό απ ότι ο ιδιώτης. Και ειδικά κάνα 2 εταιρίες που σου επιτρέπουν και τεστ καυσίμου. Εκεί δλδ να είναι τόσο χαζοί; εκτός κ αν νοθευουν με τρόπο που δε φαίνεται ούτε στο τεστ. Εκεί έχει πάει σε άλλο επίπεδο
μαλλον ειναι αλλο το επιπεδο και τελειωνω εδω;)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πάντως το manual στο δικό μου μικρό μονοκύλινδρο λέει:

Your Yamaha engine has been designed to use premium unleaded gasoline with a research octane number of 95 or higher.
If knocking (or pinging) occurs, use a gasoline of a different brand. Use of unleaded fuel will extend spark plug life and reduce maintenance costs.

...και αν "χτυπάει" πειράκια συμβουλεύει να αλλάξουμε μάρκα βενζίνης! Φοβεροί οι Γιαπωνέζοι :p:p:p
Στο yamaha παπι μου, λεει το μανιουαλ οτι αν χτυπαει πυρακια ΑΥΤΟ το μοτερ..... αλλαξτε χώρα!!!!!! :D:D:D:fun:fun:fun......
Δεν σωζομαστε σε λεω
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ποια η γνωμη σας γι αυτο? http://www.trade-wind.gr/motorkote-upper-cylinder-155-ml.html
Εχει καποια σχεση με τα προσθετα που λετε πιο πανω η καλυτερα αυτο http://www.trade-wind.gr/motorkote-hyper-octane-boost-473-ml.html ?
Λιγο προσοχή στα αντίτριβικα διότι πολλα αντί να κάνουν καλο δημιουργούν και προβληματα
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Λιγο προσοχή στα αντίτριβικα διότι πολλα αντί να κάνουν καλο δημιουργούν και προβληματα
??
Για βενζινη ειναι τα παραπανω οχι για λαδι!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
??
Για βενζινη ειναι τα παραπανω οχι για λαδι!
Έτσι και αλλιώς. Κατά τη γνώμη μου και τα ενισχυτικά και τα καθαριστικά μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα. Είναι ένα πρόβλημα η ποιότητα καυσίμου αλλά δεν πιστεύω πως μπορείς να τη βελτιώσης με πρόσθετα. Εάν ένα καθαριστικό έχει τη δύναμη χρησιμοποιώντας το μιά φορά κάθε 5000, 10000, 15000 χλμ να καθαρίζει το κινητήρα, αυτό από μόνο του με βάζει σε σλέψεις. Υποθέτω, όπως είπε ο Κώστας @gsmaniac (αν και ανέφερε πως και αυτός περιοδικά χρησιμοποιεί κάποιο καθαριστικό) το καλύτερο που μπορεί να κάνει κάποιος στη χώρα μας είναι να χρησιμοποιείς 100άρα για τη προστασία του κινητήρα και για να τον διατηρήσεις κατά το δυνατό καθαρό (όχι για επιδόσεις). Επίσης.... δε πιστεύω πως η 100άρα μένει πάνω από μήνα στη δεξαμενή του πρατηρίου - ιδιαίτερα σε κεντρικό- άρα δε παίζει και η "μπαγιατίλα" που προαναφέρθηκε.

Τώρα, αν μια μηχανή μείνει στα χέρια μας 200.000 χλμ είναι ένα θέμα αν αε συτό το διάστημα έχουμε ήδη πληρώσει -βάζωντας 100άρα- μια αλλαγή κυλίνδρου/πιστονιών/ελατηρίων/μπιέλας, όμως τα πράγματα δεν τίθονται πάντα σε οικονομική βάση. Εγώ χαίρομαι τη διαδικασία φροντίδας μιας μοτοσυκλέτας. Δεν υιοθετούμε όλοι τις ίδιες μεθόδους και λύσεις, σίγουρα όμως η νοοτροπία έχει σημασία!

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom