Εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί η ΕΚΟ (καλυψώ) την έχει την 100αρα 1.639lt/€ και 500 μέτρα πιο δίπλα ΕΚΟ (Ιδιωτικό) 1.549lt/€.
τα καλυψω εχουν τρομερα εξοδα και πρεπει να πουλησουν ακριβα!
Εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί η ΕΚΟ (καλυψώ) την έχει την 100αρα 1.639lt/€ και 500 μέτρα πιο δίπλα ΕΚΟ (Ιδιωτικό) 1.549lt/€.
Νομιζω τα υψηλής συμπίεσης και με κνορ σενζορ δουλεύουν καλυτερα με σπέσιαλ βενζίνηΠαντως στο βιβλιαρακι του 1200 του 10 γραφει προτεινομενη βενζινη 98 οκτανιων
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
η ταπεινη μου γνωμη (επειδη ειμαι στον χωρο του καυσιμου) ειναι οτι η 100αρα δεν εχει καλυτερη αποδοση στον κινητηρα , ουτε παραπανω
χιλιομετρικη εκτος απο ορισμενες περιπτωσεις (σε κινητηρες πιστολια δηλαδη ).
εχει ενισχυτικα τα οποια πεφτουν στα βυτια μαζι με το προιον !
αν θελει καποιος να εχει τον κινητηρα καθαρο να χρησιμοποιει καθαριστικα προιοντα κυκλωματος βενζινης
δοκιμασμενο liqui moly , οχι καθαριστικο βαλβιδων Η ενισχυτικο βενζινης αλλα αυτο ακριβως που γραφω παραπανω!
ετσι οπου και αν βαζουμε βενζινη (εμεις οι παγκοσμιοι) δεν θα εχουμε προβλημα
fuel system cleaner :ltsg:
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiml_iy_9jVAhVmKMAKHU1PBScQFgguMAE&url=https://www.amazon.com/Liqui-Moly-2030-Pro-Line-Cleaner/dp/B01BIQWYYY&usg=AFQjCNGrR9S_v2pU5f5gdCs_mU47Xj5HxQΓια δώσε κανά λινκ για το liqui που έχεις δοκιμάσει...
μην ορκιζεσαι κιολαςοταν ειχα το μπιφερ εσκασα μεχρι να βρω γιατι δε δουλευει το μοτερ ηλεκτρικα μετα απο γεμισμα απο συγκεκριμενο πρατηριο(εννοειται πως δε μου χε παει το μυαλο καθολου και φυσικα δεν ημουν πελατης του εν λογω πρατηριου)...αλλαξα μπετζινα και ολα καλα ετσι απλαΈμαθαν για τη νοθεία στην Ελλάδα και σου λέει μλκ μου αν κλωτσάει πήγαινε αλλού κ αλλού μέχρι να βρεις σωστή βενζίνη. Πλέον πιστεύω ότι τα εταιρικά βενζινάδικα δε νοθευουν βενζίνη ή δε το κάνουν σε μεγάλο βαθμό
Είπα ότι αν όχι εντελώς τουλάχιστον σε μικρότερο βαθμό απ ότι ο ιδιώτης. Και ειδικά κάνα 2 εταιρίες που σου επιτρέπουν και τεστ καυσίμου. Εκεί δλδ να είναι τόσο χαζοί; εκτός κ αν νοθευουν με τρόπο που δε φαίνεται ούτε στο τεστ. Εκεί έχει πάει σε άλλο επίπεδομην ορκιζεσαι κιολαςοταν ειχα το μπιφερ εσκασα μεχρι να βρω γιατι δε δουλευει το μοτερ ηλεκτρικα μετα απο γεμισμα απο συγκεκριμενο πρατηριο(εννοειται πως δε μου χε παει το μυαλο καθολου και φυσικα δεν ημουν πελατης του εν λογω πρατηριου)...αλλαξα μπετζινα και ολα καλα ετσι απλα
μαλλον ειναι αλλο το επιπεδο και τελειωνω εδωΕίπα ότι αν όχι εντελώς τουλάχιστον σε μικρότερο βαθμό απ ότι ο ιδιώτης. Και ειδικά κάνα 2 εταιρίες που σου επιτρέπουν και τεστ καυσίμου. Εκεί δλδ να είναι τόσο χαζοί; εκτός κ αν νοθευουν με τρόπο που δε φαίνεται ούτε στο τεστ. Εκεί έχει πάει σε άλλο επίπεδο
Στο yamaha παπι μου, λεει το μανιουαλ οτι αν χτυπαει πυρακια ΑΥΤΟ το μοτερ..... αλλαξτε χώρα!!!!!! :fun:fun:fun......Πάντως το manual στο δικό μου μικρό μονοκύλινδρο λέει:
Your Yamaha engine has been designed to use premium unleaded gasoline with a research octane number of 95 or higher.
If knocking (or pinging) occurs, use a gasoline of a different brand. Use of unleaded fuel will extend spark plug life and reduce maintenance costs.
...και αν "χτυπάει" πειράκια συμβουλεύει να αλλάξουμε μάρκα βενζίνης! Φοβεροί οι Γιαπωνέζοι
Το πρώτο είναι για ιδανικό για υγραέριο.Ποια η γνωμη σας γι αυτο? http://www.trade-wind.gr/motorkote-upper-cylinder-155-ml.html
Εχει καποια σχεση με τα προσθετα που λετε πιο πανω η καλυτερα αυτο http://www.trade-wind.gr/motorkote-hyper-octane-boost-473-ml.html ?
Λιγο προσοχή στα αντίτριβικα διότι πολλα αντί να κάνουν καλο δημιουργούν και προβληματαΠοια η γνωμη σας γι αυτο? http://www.trade-wind.gr/motorkote-upper-cylinder-155-ml.html
Εχει καποια σχεση με τα προσθετα που λετε πιο πανω η καλυτερα αυτο http://www.trade-wind.gr/motorkote-hyper-octane-boost-473-ml.html ?
??Λιγο προσοχή στα αντίτριβικα διότι πολλα αντί να κάνουν καλο δημιουργούν και προβληματα
Εχεις δικιο??
Για βενζινη ειναι τα παραπανω οχι για λαδι!
Έτσι και αλλιώς. Κατά τη γνώμη μου και τα ενισχυτικά και τα καθαριστικά μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα. Είναι ένα πρόβλημα η ποιότητα καυσίμου αλλά δεν πιστεύω πως μπορείς να τη βελτιώσης με πρόσθετα. Εάν ένα καθαριστικό έχει τη δύναμη χρησιμοποιώντας το μιά φορά κάθε 5000, 10000, 15000 χλμ να καθαρίζει το κινητήρα, αυτό από μόνο του με βάζει σε σλέψεις. Υποθέτω, όπως είπε ο Κώστας @gsmaniac (αν και ανέφερε πως και αυτός περιοδικά χρησιμοποιεί κάποιο καθαριστικό) το καλύτερο που μπορεί να κάνει κάποιος στη χώρα μας είναι να χρησιμοποιείς 100άρα για τη προστασία του κινητήρα και για να τον διατηρήσεις κατά το δυνατό καθαρό (όχι για επιδόσεις). Επίσης.... δε πιστεύω πως η 100άρα μένει πάνω από μήνα στη δεξαμενή του πρατηρίου - ιδιαίτερα σε κεντρικό- άρα δε παίζει και η "μπαγιατίλα" που προαναφέρθηκε.??
Για βενζινη ειναι τα παραπανω οχι για λαδι!
Εσύ πρέπει να είσαι περίπτωση σοβαρή. Κάθε φορά που ποσταρεις γελάω μόνος μουΕχεις δικιο