Περί βενζίνης ο λόγος

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εσύ πρέπει να είσαι περίπτωση σοβαρή. Κάθε φορά που ποσταρεις γελάω μόνος μου
Δεν ειμαι περίπτωση σοβαρή
Ειμαι η !!!περιπτωση !!!!
Και αυτη ειναι μια απο της συμβολές μου στην κοινότητα δηλαδη το γελιο !!!
Αφου να φανταστείς γελάω και εγω με αυτα που γράφω
Μεγάλη υπόθεση το γελιο η χαρά
 

chaosm

Μέλος
Δεν ειμαι περίπτωση σοβαρή
Ειμαι η !!!περιπτωση !!!!
Και αυτη ειναι μια απο της συμβολές μου στην κοινότητα δηλαδη το γελιο !!!
Αφου να φανταστείς γελάω και εγω με αυτα που γράφω
Μεγάλη υπόθεση το γελιο η χαρά
Αν και καθιστός μιλάς ορθά
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

chaosm

Μέλος
Οτι πιο προχειρογραμμενο διαβασα εβερ....
Ενα σωστο και τρια λαθη....
Γενικευσεις....
Κακο αρθρο κι απο ημιμαθη.
Έχει ανοίξει προσωπικό πόλεμο με τη 100αρα. Πάντως στο scooter εγώ που το δουλεύω κάθε μέρα σε 200 κυβικά βλέπω διαφορά. Και στο σκάσιμο το πρωί που είναι παγωμένο αλλά και στο πόσο μου κρατάει. Μιας κ κάθε μέρα κάνω το ίδιο δρομολόγιο με τον ίδιο ρυθμό.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το θέμα είναι ευαίσθητο και θέλει σωστή προσέγγιση για να βγει συμπέρασμα, κι όχι γενικεύσεις!
Όταν έχεις κινητήρα με ηλεκτρονική διαχείρηση καυσίμου κι ανάφλεξης, με knock sensor κλπ, με σιμπίεση πάνω 10:1 (κι όχι πάνω από 13 που λέει ο άσχετος αρθογράφος)και ο κατασκευαστής λέει ότι το 100% το έχεις με 98+ οκτάνια, ε τότε βάζεις κατοστάρα. Αλλιώς με το που θα "δει " πειράκια θα αλλάξει τη χαρτογράφηση η ecu κόβοντας αβανς κλπ.
Αμα έχεις έναν κινητήρα χωρίς τα παραπάνω, ε τότε είναι πεταμένα λ7.
 

chaosm

Μέλος
Το θέμα είναι ευαίσθητο και θέλει σωστή προσέγγιση για να βγει συμπέρασμα, κι όχι γενικεύσεις!
Όταν έχεις κινητήρα με ηλεκτρονική διαχείρηση καυσίμου κι ανάφλεξης, με knock sensor κλπ, με σιμπίεση πάνω 10:1 (κι όχι πάνω από 13 που λέει ο άσχετος αρθογράφος)και ο κατασκευαστής λέει ότι το 100% το έχεις με 98+ οκτάνια, ε τότε βάζεις κατοστάρα. Αλλιώς με το που θα "δει " πειράκια θα αλλάξει τη χαρτογράφηση η ecu κόβοντας αβανς κλπ.
Αμα έχεις έναν κινητήρα χωρίς τα παραπάνω, ε τότε είναι πεταμένα λ7.
Απλά κάποιοι κάνουν λόγο για καλύτερη κατάσταση του θαλάμου καύσης με τη 100αρα. Αν κ πιστεύω ότι οι περισσότερες 100αρες είναι ανόθευτη απλή βενζίνη. Έλα κάποιος θα υπάρχει εδώ με πρατήριο που θα το βλέπει και θα γελάει. Ας μιλήσει
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μόνο για το θάλαμο καύσης, δε θα έβαζα. Καλύτερα ένα καθαριστικό γι αυτή τη δουλειά, αλλά ο καθένας ότι γουσταρει.
Το άλλο με την καθαρότητα/γνησιότητα κλπ... τεράστιο θέμα!
Μόνο από εταιρικά πρατήρια έχεις μια σιγουριά παραπάνω. Τίποτα παραπέρα. Ο καθένας κάνει ότι γουσταρει πραγματικά (στα ιδιωτικά πρατηρια λέω). :(
 
Top Bottom