Περί Kawasaki KLE 500 το θέμα - Ο KLEαρχος μου

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
βάλαμε 1.2 πίεση αέρα μπροστά.
Είσαι σίγουρος πως η ανάρτηση αυτή μπορεί / πρέπει να δουλεύει με παραπάνω πίεση?
Από όσο ξέρω η πίεση στα μπροστινά πρέπει πάντα να είναι 0, για αυτό και εξαερώνουμε. Η επέμβαση στη σκληρότητα και τη βελτίωση γίνεται στα ελατήρια, το λάδι και το revalving.
Αν δεν έχει κάποια ιδιεταιρότητα η συγκεκριμένη είναι πολύ μπακαλίστικος και λάθος τρόπος για να "διορθώσεις" κάτι έτσι.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Είσαι σίγουρος πως η ανάρτηση αυτή μπορεί / πρέπει να δουλεύει με παραπάνω πίεση?
Από όσο ξέρω η πίεση στα μπροστινά πρέπει πάντα να είναι 0, για αυτό και εξαερώνουμε. Η επέμβαση στη σκληρότητα και τη βελτίωση γίνεται στα ελατήρια, το λάδι και το revalving.
Αν δεν έχει κάποια ιδιεταιρότητα η συγκεκριμένη είναι πολύ μπακαλίστικος και λάθος τρόπος για να "διορθώσεις" κάτι έτσι.
1000 % σίγουρος δεν είμαι γιατί όπως έχω ξανά πει αυτά είναι καινούργια μένα.
Του είπα για να παίξουμε με την ποσότητα του λαδιού ή αν χρειαζεται αποστάτες και μου είπε ότι δεν χρειάζεται.
Με την πίεση αυτή μου είπε ότι δεν θα έχω πρόβλημα.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Επειδή δεν θυμάμαι και βαριέμαι να ψάχνω 8 σελίδες...για ποιο λόγο τό ψηλωσες?
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Επειδή δεν θυμάμαι και βαριέμαι να ψάχνω 8 σελίδες...για ποιο λόγο τό ψηλωσες?
Αλλαξα στην πίσω ανάρτηση τα dogbones με κοντύτερα για να ψηλωσει η μηχανή.
Ο λόγος είναι στη πρώτη σελίδα σε αυτό το τοπικ. Ή εδώ.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Αλλαξα στην πίσω ανάρτηση τα dogbones με κοντύτερα για να ψηλωσει η μηχανή.
Ο λόγος είναι στη πρώτη σελίδα σε αυτό το τοπικ. Ή εδώ.
Δεν έχω καταλάβει μάλλον καλά...
Απλά διαφωνώ να χαλάς την γεωμετρία την μηχανής γενικότερα+ το μην πατάς σωστά κάτω δημιουργεί και άλλα προβλήματα...
Για εκδρομικό εντουρο δεν νομίζω να είχες θέμα με το ύψος...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν έχω καταλάβει μάλλον καλά...
Απλά διαφωνώ να χαλάς την γεωμετρία την μηχανής γενικότερα+ το μην πατάς σωστά κάτω δημιουργεί και άλλα προβλήματα...
Για εκδρομικό εντουρο δεν νομίζω να είχες θέμα με το ύψος...
Το ΚΛΕ έχει θέμα Λιάκο.
Για ΟνΟφφ ,η ποδιά είναι πολύ χαμηλα ,ειδικά με αναβάτη πάνω του.
Βρίσκει για πλάκα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Είσαι σίγουρος πως η ανάρτηση αυτή μπορεί / πρέπει να δουλεύει με παραπάνω πίεση?
Από όσο ξέρω η πίεση στα μπροστινά πρέπει πάντα να είναι 0, για αυτό και εξαερώνουμε. Η επέμβαση στη σκληρότητα και τη βελτίωση γίνεται στα ελατήρια, το λάδι και το revalving.
Αν δεν έχει κάποια ιδιεταιρότητα η συγκεκριμένη είναι πολύ μπακαλίστικος και λάθος τρόπος για να "διορθώσεις" κάτι έτσι.
Προφανώς εννοεί τον αέρα του εμπρός τροχού.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Προφανώς εννοεί τον αέρα του εμπρός τροχού.
Όχι έχει βαλβίδες πλήρωσης ή εκτόνωσης αέρα στις τάπες των καλαμιών.
Όπως στα ελαστικά των αυτοκινήτων.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αυτες οι βαλβιδες υπαρχουν εκει πανω για εξαερωση και εξισωση με την ατμοσφαιρικη πιεση
Αν παντως τα 1,2 ειναι psi τοτε υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα αυτη η πιεση αερα να μην δημιουργεισει κανενα προβλημα Δεν προκειτε ομως να λυσει και κανενα Και αν προκειτε για psi ειμαι πολυ περιεργος να μαθω πως στο καλο μετρηθηκε η πιεση με τοση ακριβεια
Αν ομως ο μηχανικος εβαλε 1,2 bar τοτε...
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Εχω την εντυπωση οντως οτι ειναι για εξαερωση αλλα δε θυμαμαι τι γραφει το πιρουνι του ΚLE , κατι για πιεσεις κλπ
Εχω τρομπα παντως, απο τις εποχες Mountain bike, που μπορεις να βαλεις με ακριβεια τα psi.
Αν τελικα ειναι μονο για εξαερωση , το νου σου στις τσιμουχες...!
 

nikk

Μέλος
Περιοχή
Βόλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Kle 500
Νομίζω ότι τώρα ήρθαμε στα ίσια μας.



Κατεβάσαμε σήμερα στον μηχανικό μου μια σκάλα την πίσω ανάρτηση και βάλαμε 1.2 πίεση αέρα μπροστά.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές στον δρόμο.
Μένει να δοκιμαστεί η μηχανή με δικάβαλο και στο χώμα.



Ααα και να βάλω 5εκ επιπλέων σόλες στα παπούτσια μου! :hh:
Οσον αφορά την προσθήκη αέρα στο μπροστινο, το μανουαλι λέει μηδέν πιεση, αφηνει ομως υπονoιες με το adjustable[Air Pressure 0 kPa (Adjustable)] Πολυς κόσμος προσθετει αερα για να σκληρηνει σε αίσθηση, αλλα υπαρχει κ κινδυνος,εστω μικρος, να σκασουν οι τσιμουχες. Οπως κ να χει, εμπεριεχει ενα μινι ρισκο..... :rolleyes:
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Οσον αφορά την προσθήκη αέρα στο μπροστινο, το μανουαλι λέει μηδέν πιεση, αφηνει ομως υπονoιες με το adjustable[Air Pressure 0 kPa (Adjustable)] Πολυς κόσμος προσθετει αερα για να σκληρηνει σε αίσθηση, αλλα υπαρχει κ κινδυνος,εστω μικρος, να σκασουν οι τσιμουχες. Οπως κ να χει, εμπεριεχει ενα μινι ρισκο..... :rolleyes:
α μπραβο αυτο γραφει!!
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Οσον αφορά την προσθήκη αέρα στο μπροστινο, το μανουαλι λέει μηδέν πιεση, αφηνει ομως υπονoιες με το adjustable[Air Pressure 0 kPa (Adjustable)] Πολυς κόσμος προσθετει αερα για να σκληρηνει σε αίσθηση, αλλα υπαρχει κ κινδυνος,εστω μικρος, να σκασουν οι τσιμουχες. Οπως κ να χει, εμπεριεχει ενα μινι ρισκο..... :rolleyes:
Υπάρχει αυτοκόλλητο στην δεξιά μπουκάλα του KLE που και για αυτές τις πιέσεις.
Στο δικό μου έχει ξεκολλήσει.

Σίγουρα είναι μια προσωρινή λύση και από την στιγμή που ο μηχανικός μου είπε ότι δεν έχουν πρόβλημα οι τσιμούχες.
Θα κοιτάξω για μια πιο μόνιμη λύση.
Σίγουρα δεν παίζουν με αυτά.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Άντε και δύο κομμάτια έμειναν και η νέα ποδιά είναι έτοιμη.
Περτσίνωσα όλα τα κομμάτια πλέον και έμειναν τώρα τα δύο τελευταία να κοπούν και να περτσινωθούν.
Λογικά το άλλο Σαββατοκύριακο θα είναι στην θέση της και θα δοκιμαστεί.





 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Σε είδα Πατησίων μια χαρά πατάς κάτω!
Στα φανάρια δεν έχω πρόβλημα.
Εκεί μάλλον με είδες.
Στην μετακίνηση της μπρος πίσω έχω ένα θεματάκι και λόγο βάρους μη μου πέσει όπως την πρώτη φορά.
 
Top Bottom