Sevax
Πλανόδιος
Εγω πάντως όποτε ακούω για μεταλλικές αυτές μου έρχονται ....
http://www.heavyduties.ro/panniers/
http://www.heavyduties.ro/panniers/
Αυτες εχω σταμπαρει και εγω.Εγω πάντως όποτε ακούω για μεταλλικές αυτές μου έρχονται ....
http://www.heavyduties.ro/panniers/
Γιώργο καλησπέρα και χρόνια σου πολλάΚαλησπέρα παιδιά!
Καθότι είμαι κι εγώ έτοιμος να προχωρήσω στην αγορά αλουμινένιων πλαϊνών βαλιτσών θα σας ζαλίσω λίγο με τις ερωτήσεις μου..
Κάτοχος ενός Vstrom του '17 με τα Givi PL κάγκελα, με κυρίως ασφάλτινα ταξίδια και χώμα μόνο καλοκαίρι στο ελεύθερο κάμπινγκ. Προσανατολίζομαι στις παρακάτω (με σειρά κόστους, καθώς είναι ο 2ος πιο καθοριστικός παράγοντας..)
1) Quro 38lt ~400e (που έχουν αναφερθεί και πιο πάνω)
2) Givi Dolomiti 36lt ~475e
3) Kappa K-Venture 37lt ~510e
4) Earth Explorer 38lt ~560e
Ο πρώτος και σημαντικότερος παράγοντας για μένα είναι η ασφάλεια. Πέρασα το μεγαλύτερο κομμάτι του ταξιδιού που κάναμε με την παρέα στην Ιταλία κοιτάζοντας τους καθρέφτες κι ελπίζοντας ότι δεν θα δω κάποια ιπτάμενη βαλίτσα (είχα ένα ζευγάρι δανεικές Givi πλαστικές)
1) Τις Quro πήγα και τις είδα από κοντά. Δεν έχω εμπειρία αλλά κατασκευαστικά μου φάνηκαν οκ, πρέπει να είναι τουλάχιστον 1.5mm αλουμίνιο, τα καπάκια φαίνεται να κλείνουν ερμητικά, κι όντως, όπως γράφουν στο advrider φαίνεται να υπάρχει ένα μικρό κενό ανάμεσα στο πλαϊνό κομμάτι και στον πάτο, που μάλλον όμως διορθώνεται εύκολα με σιλικόνη. Η αμφιβολία/ανησυχία που έχω είναι για το σύστημα στήριξης. Στο advrider (πάλι), γράφει ότι το σύστημα στήριξης είναι ίδιο με της Touratek, αλλά δεν ξέρω πόσο καλό είναι (είχα διαβάσει αυτό παλιότερα που με είχε αγχώσει). Με ένα καλύτερο σύστημα στήριξης (όπως γράφει ο Γιάννης στο ποστ #218) νομίζω ότι θα αισθανόμουν καλύτερα, αλλά με κάτι τέτοιο στο κόστος φτάνει στο ίδιο επίπεδο με τις Dolomiti.. (+60ε περίπου;
2) Givi Dolomiti
Δεν έχω διαβάσει κάποιο αρνητικό σχόλιο για τις Dolomiti (όσο έψαξα) και το μόνο που θα με απασχολούσε είναι το κατά πόσο αντέχουν οι πλαστικές "δέστρες" για ιμάντες στο καπάκι, για φόρτωμα/δέσιμο για πράγματα του κάμπινγκ. Το ίδιο ισχύει και για τα πλαστικά ποδαράκια με τα οποία "πατάει" στην κάτω μεριά της στο κάγκελο. Βέβαια μπορεί να λέω και μλκίες, γιατί όλο και κάποιος θα είχε παραπονεθεί τόσα χρόνια που κυκλοφορούν και πιθανότατα στην Givi δεν θα επέλεγαν κάποιο "αδύναμο" υλικό γι' αυτό το σημείο. Η τιμή βέβαια έχει πολύ μικρή διαφορά από τις K-Venture που έχουν μεταλλικές "δέστρες" και πλαστικές προστασίες στις γωνίες (ίσως να είναι λίγο αδιάφορο, αλλά θεωρώ ότι θα οι K-Venture θα γλυτώσουν με λιγότερες αμυχές ένα ήπιο σάβουρο)
3) Kappa K-Venture
Φαίνονται ιδανικές, κουμπώνουν κατευθείαν στα κάγκελα που έχω (όπως και οι Givi). Αυτό που πρόσεξα σ' αυτές είναι ότι το κάτω κομμάτι που πατάει στο κάγκελο είναι πλαστικό, άρα όλο σχεδόν το βάρος (5kg καθαρό + 10 ωφέλιμο + ό,τι έξτρα) θα εφαρμόζεται πάνω σ' αυτό το πλαστικό κομμάτι. Δεν διάβασα κανένα άσχημο σχόλιο κι εδώ.
4) Earth Explorer
Φαίνονται ιδανικές, φτιάχνονται ακριβώς για τα κάγκελά σου, ένα φίλος με F800 GS Adv είναι υπέρ-ικανοποιημένος από την ποιότητα και το κούμπωμα στα κάγκελά του. Το μόνο αρνητικό είναι δυστυχώς ότι η τιμή είναι η μεγαλύτερη απ' όλες όσες με ενδιαφέρουν. Θα ήθελα πολύ να τις βρω μεταχειρισμένες, αλλά απ' ότι φαίνεται δεν πουλάει κανείς (σε ίδιες διαστάσεις αριστερά-δεξιά), ή αν τις δίνει, εξαφανίζονται εν ριπή οφθαλμού!
Κατανοώ, είναι "μια απ' τα ίδια" απ' όσα έχουν συζητηθεί μέχρι τώρα σ' αυτό το thread, αλλά ελπίζω στις απόψεις/καθοδήγησή σας.
Επίσης, αν κάποιος έχει βρει καλύτερες τιμές για τις Givi/Kappa, σας παρακαλώ ρίχτε ένα pm!! (είδα ότι συμφορουμίτης πήρε της Trekker Outback 490e, κι όσο τις έψαχνα δεν τις είχα πετύχει σε τέτοια τιμή)
Γιώργος
Ναι χρειάζονται αντάπτορες αλλά και οι Dolomiti δεν χρειάζονται? Μια που έχεις πάντως κάγκελα θα πρότεινα να αγοράσεις βαλίτσες που να είναι συμβατές με αυτά (ή έστω με αντάπτορες) και να μη μπεις σε έξτρα έξοδα για κάγκελα.Θα τις κοιτάξω, σ' ευχαριστώ!
Να υποθέσω ότι χρειάζομαι και τα αντίστοιχα κάγκελα ή υπάρχουν αντάπτορες για τα Givi PL?
Iσχυει....εγω τις εχω πολλα χρονια σε off καταστασεις και αρκετες τουμπες, χωρις σχεδον καθολου φθορες!Λέτε πολλά αρνητικά για τις μεταλλικές, και γενικώς δεν ξέρω τι παιζει.
Αλλά ειδικώς, όταν μιλάμε για μηχανάκια BMW, οι εργοστασιακές βαλίτσες δεν έχουν αντίπαλο!
Στεγανές, κλειδώνουν, μπαίνου/βγαινουν με μία κίνηση, παίρνουν εξωτερικό φορτίο, είναι πολύ στενές και στο ίδιο πρακτικά πλάτος με το πλάτος του τιμονιού, δε μασάνε σε πεσίματα, δε χτυπάνε τα πόδια σε off road καταστάσεις* και γενικώς δεν έχουν τα μειονεκτήματα που γράφονται πιο πάνω, τα οποία άλλες μεταλλικές έχουν.
*είχα 4 χρόνια και τις touratech κι είχαν κάποια από όσα μειονεκτήματα λέτε , ειδικά στο off road, όπου λόγω μεγαλου πλάτους χτυπούσαν όντως στο πόδι κι ήταν επικίνδυνες για τραυματισμό. Οι μαμά BMW καμία σχέση! Τις είχα και στο τρόφυ πέρσι και στον Πάρνωνα! Κι ο Κώστας ο μάνιακ επίσης.
Μια αλλη διασταση του θεματος που θαθελα να επισημανω ειναι οτι οι K-Venture οπως και οι Trekker Outback ειναι "τετραγωνες" στο καπακι με τις μεταλλικες δεστρες που εχουν και μπορει να ενοχλουν την συνεπιβατηδα πισω απο γονατο αναλογα με διασταση συνεπιβατηδας / μοτοσυκλετα ενω οι Dolomiti και οι Earth Explorer ειναι καμπυλες και ισως ναναι ενταξει (αν και δεν τοχω τεσταρει ακομα). Επισης εχε υπ'οψη οτι οι Dolomiti βγαινουν και σε μαυρο απο φετος (2018), μεχρι περσι βγαινανε μονο σε "αλουμινι". Αν βεβαια δεν ειναι θεμα το τετραγωνο σχημα στο καπακι, τοτε μεταξυ αυτων που αναφερεις θα ψηφιζα κι'εγω τις K-Venture.Κατανοώ, είναι "μια απ' τα ίδια" απ' όσα έχουν συζητηθεί μέχρι τώρα σ' αυτό το thread, αλλά ελπίζω στις απόψεις/καθοδήγησή σας.
Είδα την πρότασή σου Παντελή, κι ομολογουμένως ακούγεται ενδιαφέρουσα. Οι βαλίτσες κοστίζουν 224e (x2) + τον μετατροπέα (70e) = 518e. Λογικά, με την έκπτωση ~480e. Θα μιλήσω με τα παιδιά του MotoRAID μία από αυτές τις μέρες για να τις δω από κοντά. Οι Dolomiti/K-Venture έχουν τους αντάπτορες για τα PL κάγκελα μέσα στη συσκευασία (απ' ό,τι έχω διαβάσει), οπότε δεν υπάρχει κάποιο έξτρα κόστος.Ναι χρειάζονται αντάπτορες αλλά και οι Dolomiti δεν χρειάζονται? Μια που έχεις πάντως κάγκελα θα πρότεινα να αγοράσεις βαλίτσες που να είναι συμβατές με αυτά (ή έστω με αντάπτορες) και να μη μπεις σε έξτρα έξοδα για κάγκελα.
Νομίζω ότι κι εγώ θα έχω το ίδιο θέμα, θυμάμαι ότι είχες γράψει κάτι σχετικό στο thread. Η κοπέλα μου είναι 1.60μ και με οι Givi E41 που είχα δανεικές την ενοχλούσαν πίσω από το γόνατο όταν καθόταν λίγο πιο πίσω. Πίστευα ότι με τις αλουμινίου θα ήταν πιο άνετα γιατί έχουν μικρότερο μήκος, αλλά τώρα που το ξαναβλέπω, νομίζω ότι δεν τα έχω υπολογίσει σωστά γιατί οι πλαστικές νομίζω ότι είχαν μικρότερο μήκος στο ψηλότερό τους σημείο. Σε κάθε περίπτωση θα κανονίσω να τις δοκιμάσω πριν τις αγοράσω... μπορει να ενοχλουν την συνεπιβατηδα πισω απο γονατο αναλογα με διασταση συνεπιβατηδας / μοτοσυκλετα ενω οι Dolomiti και οι Earth Explorer ειναι καμπυλες και ισως ναναι ενταξει (αν και δεν τοχω τεσταρει ακομα).
Δεν ειναι ολες το ιδιο.....εδω βλεπουμε τις γωνιες εντελως ακαλυπτες, χωρις καθολου προστασια
Ένα χτύπημα από πέτρα στην ακρη του δρόμου . Όποτε καταλαβενετε τι μπορεί να πάθει από μια γερή τούμπα .
Η βαλίτσες αλουμινίου μάλλον δεν είναι ότι καλητερο για χώμα .. αυτά τα ολιγά
Sent from my iPhone using Tapatalk
καλα εκανες φιλος....Ναι έχεις ένα δίκιο Σ αυτό απλά είπα να το αναφέρω και αυτό
Sent from my iPhone using Tapatalk
Aκομη ενα σχεδιαστικο λαθος.....Όπως επισεις να αναφέρω ότι σε πιθανώ γλυστριμα τις μηχανής όταν βάζεις ενστικτωδώς το πόδι κάτω εύκολα στο μαζεύει.
Sent from my iPhone using Tapatalk
δεν φταινε οι βαλιτσες σε αυτο, το 690 ειναι αρκετα πιο ''κοντο'' μηχανακι απ τα μεγαλα on offAκομη ενα σχεδιαστικο λαθος.....
Οι βαλιτσες ειναι σχεδιασμενες για 690??