Ποιό ΚΤΜ λέτε;;

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με αυτή την λογική και επειδή ο φίλος μας θέλει ΚΤΜ ....και πολύ καλά κάνει, το σοφο πουλι πρότεινε το 1050.
Μιλάμε για μηχαναρα που τα κάνει όλα......σαν το gs:D
Ναι, περίπου....:D
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Βγαίνουμε off topic (μιας κι ο τίτλος είναι τα ΚΤΜ) και φταίω εγώ γι αυτό.
Τα ΚΤΜ είναι καλύτερα μόνο στο χώμα από τα GS (990/950/1190/1050 από τα R1200 GS). Kι αυτό βέβαια όσο αφορά στο μηχανάκι, γιατί υπάρχουν αναβάτες GS που το αμφισβητούν με πράξεις αλλά αυτοί δεν αλλάζουν τον κανόνα.
Σε all around χρήση (όπως τη θέτει κι ο φίλος που ψάχνει) το GS υπερτερεί μακράν από όλο το συναγωνισμό εδώ και μια 12ετία ;) Κι αυτό το λένε οι αγορές όλες του κόΖμου κι όχι εγώ :)
Τα ktm ειναι καλυτερα απο τα gs ΠΑΝΤΟΥ!Το μονο πιο καλο που εχει το gs ειναι η σελα του :DΤο οτι υπερτερει στις πωλησεις δεν λεει τπτ,αποτελεσμα του promotion της bmw ειναι ( και τις βγαζουμε το καπελο σαυτο)για σκονισμενους αντβεντσουραδες,με αλουμινιενες βαλιτσες,φορτωμενο με ολα τα καλουδια της touratech,ταξιδια all around the world κτλ.τωρα ποσοι ειναι all around the world ειναι αλλο θεμα....αυτα και φταιω κιεγω για το off topic σορρυ γκαϊς;):)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τα ktm ειναι καλυτερα απο τα gs ΠΑΝΤΟΥ!Το μονο πιο καλο που εχει το gs ειναι η σελα του :DΤο οτι υπερτερει στις πωλησεις δεν λεει τπτ,αποτελεσμα του promotion της bmw ειναι ( και τις βγαζουμε το καπελο σαυτο)για σκονισμενους αντβεντσουραδες,με αλουμινιενες βαλιτσες,φορτωμενο με ολα τα καλουδια της touratech,ταξιδια all around the world κτλ.τωρα ποσοι ειναι all around the world ειναι αλλο θεμα....αυτα και φταιω κιεγω για το off topic σορρυ γκαϊς;):)
"Κολλημενος με τη μπαλα?" :thinking: Μπααααα! :D

Γεια σου ΚατεμοΣταμ! :friendship:
 

GiorgosGS1200

Μέλος
Περιοχή
Πάφος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS, 2007
Πάρε ένα GS 1200 του 2007 και τα ρέστα κάντα δεύτερο ζευγος ζάντες για τα χώματα.
Θα με θυμηθείς και θα ξεχάσεις τα ΚΤΜια, γιατί θα κάνει ςπιο πολλά πράγματα πολύ καλύτερα ;)

Αν ότι λέω σου φαίνεται τελείως κουτό κι είσαι ΚΤΜας αδιόρθωτος, σβήστο.
Εγώ πάντως στα είπα :D:cool:
Απλα να προσθεσω απο ιδια εμπειρια:
1) Δεν ειναι απαραιτητες οι ακτινωτες ζαντες, παει απροβληματιστα παντου και με τις χυτες, συν πως ο,τι παθουν διορθωνεται με 30 ευρω (70 η ακτινολογηση).
2) Στην πτωση εχεις να σηκωσεις ενα μηχανακι απο 45 μοιρες κι οχι τερμα ξαπλα κατω, με ο,τι συνεπαγεται αυτο υστερα απο πολλες πτωσεις. Συν οτι την οποιαδηποτε πτωση μπορει να τη βγαλεις με μηδεν ζημιες ακριβως λογω μποξερ.
3) Αξονας κι οχι αλυσιδα με ολες τις σχετικες ανησυχιες σε μια ακρη του μυαλου (μηπως στεγνωσε, μηπως σπασει κλπ).

Το μονο που ζηλευω απο καποια κτμια ειναι ο 21 τροχος και η δυναμη για καγκουριες παντου.

Αυτα :)
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Η Ακτινολογηση εχει 40-50 μπρος πιςω..

Έπισης ειναι ελαφρύτερο για να το σηκώσεις μετα απο πολλές πτώσεις..

Και με τον 21 μπροςτα και 18 πιςω θα πέσεις λιγότερες φορές η θα ταλαιπωρηθείς λιγότερο...


Το bmw κερδίζει σε άσφαλτο άνεση κατανάλωση κτλ... Δεν λεμε ότι δεν παει χώμα απλά το κτμ παει καλυτερα...
 

chaosm

Μέλος
Βγαίνουμε off topic (μιας κι ο τίτλος είναι τα ΚΤΜ) και φταίω εγώ γι αυτό.
Τα ΚΤΜ είναι καλύτερα μόνο στο χώμα από τα GS (990/950/1190/1050 από τα R1200 GS). Kι αυτό βέβαια όσο αφορά στο μηχανάκι, γιατί υπάρχουν αναβάτες GS που το αμφισβητούν με πράξεις αλλά αυτοί δεν αλλάζουν τον κανόνα.
Σε all around χρήση (όπως τη θέτει κι ο φίλος που ψάχνει) το GS υπερτερεί μακράν από όλο το συναγωνισμό εδώ και μια 12ετία ;) Κι αυτό το λένε οι αγορές όλες του κόΖμου κι όχι εγώ :)
Εντάξει άμα παίρνεις παράδειγμα τις αγορές.. Εγώ όσους βλέπω με gs είναι χαρτογιακαδες μοκασινι γυαλακι και σπίτι γραφείο, γραφείο καφετέρια. Τα περισσότερα BMW πουλήθηκαν γιατί προσφέρουν στον αναβάτη και καλά κύρος. Να κοίτα έχω BMW. Που την ίδια ακριβώς δουλειά θα έκανε και με το vstrom. Τώρα από κει και πέρα μιας και μιλάμε για ktm εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα και την απλή λύση να έπαιρνα ένα 640 με λίγα χρήματα να οργωσω τα βουνά και με λίγη υπομονή τα ρέστα θα τα έκανα ένα 1050 για τα ταξίδια. Ένα μηχανάκι με τόσα χρήματα θα ζοριστεις να το σπάσεις στο χώμα μιας και θα το λυπάσαι. Εκτός κ αν φυσικά έχεις τη δυνατότητα κάθε 2 χρόνια να γυρνάς τα χρήματα σου και να παίρνεις άλλη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εντάξει άμα παίρνεις παράδειγμα τις αγορές.. Εγώ όσους βλέπω με gs είναι χαρτογιακαδες μοκασινι γυαλακι και σπίτι γραφείο, γραφείο καφετέρια. Τα περισσότερα BMW πουλήθηκαν γιατί προσφέρουν στον αναβάτη και καλά κύρος. Να κοίτα έχω BMW. Που την ίδια ακριβώς δουλειά θα έκανε και με το vstrom. Τώρα από κει και πέρα μιας και μιλάμε για ktm εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα και την απλή λύση να έπαιρνα ένα 640 με λίγα χρήματα να οργωσω τα βουνά και με λίγη υπομονή τα ρέστα θα τα έκανα ένα 1050 για τα ταξίδια. Ένα μηχανάκι με τόσα χρήματα θα ζοριστεις να το σπάσεις στο χώμα μιας και θα το λυπάσαι. Εκτός κ αν φυσικά έχεις τη δυνατότητα κάθε 2 χρόνια να γυρνάς τα χρήματα σου και να παίρνεις άλλη.
Εγώ πάντως μοκασινι στο gs δεν φοραω....:DΑντε κανένα 12ποντο
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Εντάξει άμα παίρνεις παράδειγμα τις αγορές.. Εγώ όσους βλέπω με gs είναι χαρτογιακαδες μοκασινι γυαλακι και σπίτι γραφείο, γραφείο καφετέρια. Τα περισσότερα BMW πουλήθηκαν γιατί προσφέρουν στον αναβάτη και καλά κύρος. Να κοίτα έχω BMW. Που την ίδια ακριβώς δουλειά θα έκανε και με το vstrom. Τώρα από κει και πέρα μιας και μιλάμε για ktm εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα και την απλή λύση να έπαιρνα ένα 640 με λίγα χρήματα να οργωσω τα βουνά και με λίγη υπομονή τα ρέστα θα τα έκανα ένα 1050 για τα ταξίδια. Ένα μηχανάκι με τόσα χρήματα θα ζοριστεις να το σπάσεις στο χώμα μιας και θα το λυπάσαι. Εκτός κ αν φυσικά έχεις τη δυνατότητα κάθε 2 χρόνια να γυρνάς τα χρήματα σου και να παίρνεις άλλη.
Τοτε το ιδιο ισχυει αν στην θεση του BMW ηταν το ΚΤΜ...


Ας μην κολαμε στις μαρκες.
Εγω ΚΤΜ εχω, ζηλευω ομως την ανεση και την εργονομια του ΒMW στα ταξιδια. Απο την αλλη με αφηνει αδιαφορο το βαρετο μοτερ του BMW...

Καθως το ποστ ειναι για ΚΤΜ ας ανοιξουμε αλλο να φαμε τα μουστακια μας...


Στην θεση του φιλου μας θα χτυπαγα το 1050 μεταχειρω, και θα προσπαθουσα να προσθεσω ενα EXC450
 

vaggeezz

Μέλος
Περιοχή
Κορωπί
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
990 Adve
Τοτε το ιδιο ισχυει αν στην θεση του BMW ηταν το ΚΤΜ...


Ας μην κολαμε στις μαρκες.
Εγω ΚΤΜ εχω, ζηλευω ομως την ανεση και την εργονομια του ΒMW στα ταξιδια. Απο την αλλη με αφηνει αδιαφορο το βαρετο μοτερ του BMW...

Καθως το ποστ ειναι για ΚΤΜ ας ανοιξουμε αλλο να φαμε τα μουστακια μας...


Στην θεση του φιλου μας θα χτυπαγα το 1050 μεταχειρω, και θα προσπαθουσα να προσθεσω ενα EXC450


Πλέον χώμα θέλω απο δικύλιδρο, με fairing και να φορτώνεται. Όταν στο 450 φόρτωσα σκηνές και λοιπά ήταν ταλαιπωρία...

Το βασικότερο όλων, οτι δυστυχώς δεν μπορώ να φτάσω σε λύσεις τόσο ακριβές! (δύο μηχανάκια ή 1190R που το γουστάρω με τρέλα!)
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
R / S ....να ξερεις οτι σε μανουβρες και αν χρειαστει να κανεις καπου οπισθεν ξεχνα το απλα...(εγω δεν μπορω να το κανω οπισθεν 1,80 ενα s που ειχα οδηγησει) ....
Στο χωμα και σε ανηφορα αν π.χ. σου σβησει εμενα με ζοριζει το χαμηλο , αν ειχα ψηλο σιγουρα θα ειχα πεσει 10 φορες.
και 3ο και σημαντικοτερο μειονεκτημα ολων δεν εχει ABS....οποτε απο 07++ μοντελο οτι βρεις καλο μοτερικα-αναρτησεις-ισιες ζαντες και γενικη κατασταση μοτοσυκλετας καλη χτυπα το.....τα εξτρα γαμησετα,μην τα υπολογισεις...βρισκεις οτι θες,οτι ωρα θες και μεταχειρισμενα και καινουργια.. μηχανακι καλο ειναι πιο δυσκολο να βρεις αλλα αν εχεις υπομονη ολα ερχονται..

Περαστικα σου!!!! :p
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
εγω το 1050 που το δοκιμασα μαζι με τον Πασχαλη καταλαβα οτι το πιρουνι δουλευε ειδικα αν περνουσε με γκαζι. Το οτι δεν εχει ρυθμισεις αν και φαουλ της ΚΤΜ (χαμηλοτερο κοστος) επιδραση πιστευω οτι θα εχει στην ψυχολογια και οχι επι της ουσιας. Το 800 μετα απο αυτα που περασε ξαδερφος και αγανακτησε στελνοντας το με εκαναν επιφυλακτικο σε ενα μηχανακι που πιστευω οτι εχει τρομερες δυνατοτητες.
Εχει 990 η αγορα με αξιολογηση επιπεδου διαμαντι προσεχως καποιο θα βγει προς πωληση για να χαρισει εκ νεου χαμογελα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εντάξει άμα παίρνεις παράδειγμα τις αγορές.. Εγώ όσους βλέπω με gs είναι χαρτογιακαδες μοκασινι γυαλακι και σπίτι γραφείο, γραφείο καφετέρια. Τα περισσότερα BMW πουλήθηκαν γιατί προσφέρουν στον αναβάτη και καλά κύρος. Να κοίτα έχω BMW. Που την ίδια ακριβώς δουλειά θα έκανε και με το vstrom. Τώρα από κει και πέρα μιας και μιλάμε για ktm εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα και την απλή λύση να έπαιρνα ένα 640 με λίγα χρήματα να οργωσω τα βουνά και με λίγη υπομονή τα ρέστα θα τα έκανα ένα 1050 για τα ταξίδια. Ένα μηχανάκι με τόσα χρήματα θα ζοριστεις να το σπάσεις στο χώμα μιας και θα το λυπάσαι. Εκτός κ αν φυσικά έχεις τη δυνατότητα κάθε 2 χρόνια να γυρνάς τα χρήματα σου και να παίρνεις άλλη.
Εγώ πάντως μοκασινι στο gs δεν φοραω....:DΑντε κανένα 12ποντο
Εγώ πάντως φοράω και μοκασίνι και σκαρπίνι!
Έχει δίκιο ο φίλος. Είχα Vstrom κι έψαχνα επιβεβαίωση μέσω του GS. Έλλειψη προσωπικότητας βλέπεις, αλλά με συμπλήρωσε "η προπέλα". Ολοκληρώθηκα σαν άντρας πλέον ;)
 
Top Bottom