Ναι, περίπου....Με αυτή την λογική και επειδή ο φίλος μας θέλει ΚΤΜ ....και πολύ καλά κάνει, το σοφο πουλι πρότεινε το 1050.
Μιλάμε για μηχαναρα που τα κάνει όλα......σαν το gs
Ναι, περίπου....Με αυτή την λογική και επειδή ο φίλος μας θέλει ΚΤΜ ....και πολύ καλά κάνει, το σοφο πουλι πρότεινε το 1050.
Μιλάμε για μηχαναρα που τα κάνει όλα......σαν το gs
Τα ktm ειναι καλυτερα απο τα gs ΠΑΝΤΟΥ!Το μονο πιο καλο που εχει το gs ειναι η σελα του Το οτι υπερτερει στις πωλησεις δεν λεει τπτ,αποτελεσμα του promotion της bmw ειναι ( και τις βγαζουμε το καπελο σαυτο)για σκονισμενους αντβεντσουραδες,με αλουμινιενες βαλιτσες,φορτωμενο με ολα τα καλουδια της touratech,ταξιδια all around the world κτλ.τωρα ποσοι ειναι all around the world ειναι αλλο θεμα....αυτα και φταιω κιεγω για το off topic σορρυ γκαϊςΒγαίνουμε off topic (μιας κι ο τίτλος είναι τα ΚΤΜ) και φταίω εγώ γι αυτό.
Τα ΚΤΜ είναι καλύτερα μόνο στο χώμα από τα GS (990/950/1190/1050 από τα R1200 GS). Kι αυτό βέβαια όσο αφορά στο μηχανάκι, γιατί υπάρχουν αναβάτες GS που το αμφισβητούν με πράξεις αλλά αυτοί δεν αλλάζουν τον κανόνα.
Σε all around χρήση (όπως τη θέτει κι ο φίλος που ψάχνει) το GS υπερτερεί μακράν από όλο το συναγωνισμό εδώ και μια 12ετία Κι αυτό το λένε οι αγορές όλες του κόΖμου κι όχι εγώ
"Κολλημενος με τη μπαλα?" Μπααααα!Τα ktm ειναι καλυτερα απο τα gs ΠΑΝΤΟΥ!Το μονο πιο καλο που εχει το gs ειναι η σελα του Το οτι υπερτερει στις πωλησεις δεν λεει τπτ,αποτελεσμα του promotion της bmw ειναι ( και τις βγαζουμε το καπελο σαυτο)για σκονισμενους αντβεντσουραδες,με αλουμινιενες βαλιτσες,φορτωμενο με ολα τα καλουδια της touratech,ταξιδια all around the world κτλ.τωρα ποσοι ειναι all around the world ειναι αλλο θεμα....αυτα και φταιω κιεγω για το off topic σορρυ γκαϊς
Απλα να προσθεσω απο ιδια εμπειρια:Πάρε ένα GS 1200 του 2007 και τα ρέστα κάντα δεύτερο ζευγος ζάντες για τα χώματα.
Θα με θυμηθείς και θα ξεχάσεις τα ΚΤΜια, γιατί θα κάνει ςπιο πολλά πράγματα πολύ καλύτερα
Αν ότι λέω σου φαίνεται τελείως κουτό κι είσαι ΚΤΜας αδιόρθωτος, σβήστο.
Εγώ πάντως στα είπα
Εντάξει άμα παίρνεις παράδειγμα τις αγορές.. Εγώ όσους βλέπω με gs είναι χαρτογιακαδες μοκασινι γυαλακι και σπίτι γραφείο, γραφείο καφετέρια. Τα περισσότερα BMW πουλήθηκαν γιατί προσφέρουν στον αναβάτη και καλά κύρος. Να κοίτα έχω BMW. Που την ίδια ακριβώς δουλειά θα έκανε και με το vstrom. Τώρα από κει και πέρα μιας και μιλάμε για ktm εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα και την απλή λύση να έπαιρνα ένα 640 με λίγα χρήματα να οργωσω τα βουνά και με λίγη υπομονή τα ρέστα θα τα έκανα ένα 1050 για τα ταξίδια. Ένα μηχανάκι με τόσα χρήματα θα ζοριστεις να το σπάσεις στο χώμα μιας και θα το λυπάσαι. Εκτός κ αν φυσικά έχεις τη δυνατότητα κάθε 2 χρόνια να γυρνάς τα χρήματα σου και να παίρνεις άλλη.Βγαίνουμε off topic (μιας κι ο τίτλος είναι τα ΚΤΜ) και φταίω εγώ γι αυτό.
Τα ΚΤΜ είναι καλύτερα μόνο στο χώμα από τα GS (990/950/1190/1050 από τα R1200 GS). Kι αυτό βέβαια όσο αφορά στο μηχανάκι, γιατί υπάρχουν αναβάτες GS που το αμφισβητούν με πράξεις αλλά αυτοί δεν αλλάζουν τον κανόνα.
Σε all around χρήση (όπως τη θέτει κι ο φίλος που ψάχνει) το GS υπερτερεί μακράν από όλο το συναγωνισμό εδώ και μια 12ετία Κι αυτό το λένε οι αγορές όλες του κόΖμου κι όχι εγώ
Εγώ πάντως μοκασινι στο gs δεν φοραω....Αντε κανένα 12ποντοΕντάξει άμα παίρνεις παράδειγμα τις αγορές.. Εγώ όσους βλέπω με gs είναι χαρτογιακαδες μοκασινι γυαλακι και σπίτι γραφείο, γραφείο καφετέρια. Τα περισσότερα BMW πουλήθηκαν γιατί προσφέρουν στον αναβάτη και καλά κύρος. Να κοίτα έχω BMW. Που την ίδια ακριβώς δουλειά θα έκανε και με το vstrom. Τώρα από κει και πέρα μιας και μιλάμε για ktm εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα και την απλή λύση να έπαιρνα ένα 640 με λίγα χρήματα να οργωσω τα βουνά και με λίγη υπομονή τα ρέστα θα τα έκανα ένα 1050 για τα ταξίδια. Ένα μηχανάκι με τόσα χρήματα θα ζοριστεις να το σπάσεις στο χώμα μιας και θα το λυπάσαι. Εκτός κ αν φυσικά έχεις τη δυνατότητα κάθε 2 χρόνια να γυρνάς τα χρήματα σου και να παίρνεις άλλη.
Τοτε το ιδιο ισχυει αν στην θεση του BMW ηταν το ΚΤΜ...Εντάξει άμα παίρνεις παράδειγμα τις αγορές.. Εγώ όσους βλέπω με gs είναι χαρτογιακαδες μοκασινι γυαλακι και σπίτι γραφείο, γραφείο καφετέρια. Τα περισσότερα BMW πουλήθηκαν γιατί προσφέρουν στον αναβάτη και καλά κύρος. Να κοίτα έχω BMW. Που την ίδια ακριβώς δουλειά θα έκανε και με το vstrom. Τώρα από κει και πέρα μιας και μιλάμε για ktm εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα και την απλή λύση να έπαιρνα ένα 640 με λίγα χρήματα να οργωσω τα βουνά και με λίγη υπομονή τα ρέστα θα τα έκανα ένα 1050 για τα ταξίδια. Ένα μηχανάκι με τόσα χρήματα θα ζοριστεις να το σπάσεις στο χώμα μιας και θα το λυπάσαι. Εκτός κ αν φυσικά έχεις τη δυνατότητα κάθε 2 χρόνια να γυρνάς τα χρήματα σου και να παίρνεις άλλη.
Τοτε το ιδιο ισχυει αν στην θεση του BMW ηταν το ΚΤΜ...
Ας μην κολαμε στις μαρκες.
Εγω ΚΤΜ εχω, ζηλευω ομως την ανεση και την εργονομια του ΒMW στα ταξιδια. Απο την αλλη με αφηνει αδιαφορο το βαρετο μοτερ του BMW...
Καθως το ποστ ειναι για ΚΤΜ ας ανοιξουμε αλλο να φαμε τα μουστακια μας...
Στην θεση του φιλου μας θα χτυπαγα το 1050 μεταχειρω, και θα προσπαθουσα να προσθεσω ενα EXC450
Τα κάνει όλα και καλά....Με 8.000 λογικά θα έφτιαχνα κάτι τέτοιο...
Εντάξει άμα παίρνεις παράδειγμα τις αγορές.. Εγώ όσους βλέπω με gs είναι χαρτογιακαδες μοκασινι γυαλακι και σπίτι γραφείο, γραφείο καφετέρια. Τα περισσότερα BMW πουλήθηκαν γιατί προσφέρουν στον αναβάτη και καλά κύρος. Να κοίτα έχω BMW. Που την ίδια ακριβώς δουλειά θα έκανε και με το vstrom. Τώρα από κει και πέρα μιας και μιλάμε για ktm εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα και την απλή λύση να έπαιρνα ένα 640 με λίγα χρήματα να οργωσω τα βουνά και με λίγη υπομονή τα ρέστα θα τα έκανα ένα 1050 για τα ταξίδια. Ένα μηχανάκι με τόσα χρήματα θα ζοριστεις να το σπάσεις στο χώμα μιας και θα το λυπάσαι. Εκτός κ αν φυσικά έχεις τη δυνατότητα κάθε 2 χρόνια να γυρνάς τα χρήματα σου και να παίρνεις άλλη.
Εγώ πάντως φοράω και μοκασίνι και σκαρπίνι!Εγώ πάντως μοκασινι στο gs δεν φοραω....Αντε κανένα 12ποντο