Βάση των σημερινών δεδομένων, περίπου δύο ΣΚ βόλτες Χ 600 χλμ το μήνα η κάθε μία + καθημερινή χρήση (απο επιλογή, όχι απο ανάγκη) + κανα ταξιδάκι το καλοκαίρι. Φέτος είχα έρθει και απ΄το νησί σου πάντως
Προτιμώ μονοκάβαλος
10 - 90 (30-70)
82
Όμως με το Africa όλα αυτά που το έχω σκυλοβαρεθεί πλέον.
Μετά απο τα σχόλια και των έτερων ΚΤΜάδων @
lmb990 και @
freco όλο και προς το χαμηλό κοιτάω...
Τα δεδομένα μιλάνε απο μόνα τους.
Αφου θες ΚΤΜ και βολτάρεις περισσοτερο άσφαλτο και θα κανεις καθημερινή χρήση και κυριως μονοκαβαλος, ειναι πεπρωμένο φυγείν αδύνατο να ψάξεις για "κανονικό" 950-990 και οχι ψηλό,Το "χαμηλό" αλλωστε παιζει και λιγο καλυτερα στις στροφές και στον χειρισμό γενικότερα λογω χαμηλότερου κέντρου βάρους.
Το ktm adventure ειναι διάολος οπως ξανα ειπώθηκε και δεν το βαριεσαι ποτέ, απο την αλλη ομως θελει και τριπλάσια προσοχή να μην υπέρ-ενθουσιαστεις με το γκάζι...κακο να μην εχουμε...
Στη θέση σου θα πήγαινα σε κάποιο 950 βασικά, (οπως εκανα και στο παρελθόν) που θα μου έκανε τα ιδια κέφια και θα μπορεις να το βρεις με υπομονη σε αρκετα καλυτερη τιμη, καθώς και τα λεφτα που θα "χάσεις" στην μεταπώληση (οταν και όποτε) θα ειναι αρκετα λιγοτερα.
Τωρα κατι για τριπλοβαλιτσες που είπες και τέτοιου είδους εξτρας..
Αν εισαι μοναχός, με ενα σάκο δεμένο με χταπόδι στο πισω κάθισμα η τη σχάρα εισαι πιο ευέλικτος, πιο αεροδυναμικός, και με 6-7 κατοστάρικα στα σιγουρα περισσοτερα στην τσέπη. Εκτος να θες να τις βλέπεις, (υπάρχουν και αυτα) που εκεί παω πάσο.
Με το καλό λοιπον και καλα μυαλά!