+1200!!!@tc-drift Το καταπληκτικό XR250 Baja αφορά τη πρόταση σου στα μεταχειρισμένα, αφού καινούριο δε μπορείς να το βρεις. Περιμένω τη πρόταση σου στα καινούρια, αυτά που πουλιούνται σήμερα!
Ο φυσικός προορισμός τέτοιων μοτοσυκλετών δεν είναι να κάνουν το γύρο της Αφρικής, υπάρχει και έτερος που κάνει το γύρο της Αφρικης με Vespa (με συγχωρείται δε θυμάμαι το όνομα του). Δεν υποτιμώ το γεγονός ότι το Baja παίρνει πόντους λόγω και αυτού του κατορθώματος αλλά όταν συζητάμε για την αξιοπιστία μιλάμε μόνο για μία παράμετρο από αυτές που ορίζουν το "καλύτερο". Μη παρεξηγηθώ, μου αρέσει το Baja και μου αρέσει στην "αλήθωρη" έκδοση του, του δίνει μια πινελιά Adventure που γουστάρω!
Να σχολιάσω τη τοποθέτηση σου σχετικά με το WR250R. Η λέξη ψευδοεντούρο είναι η Ελληνική μετάφραση του On/Off.
Κατά τη γνώμη μου ναι μεν το WR250R έχει περισσότερο χωμάτινη κατεύθυνση αλλά δεν παύει να είναι ένα On/Off. Τουλάχιστον η Yamaha εκεί το κατατάσσει.
Γνώμη μου, είναι πιο εύκολο, πιο απολαυστικό, πιο οικονομικό να μετατρέψεις μια μηχανή σαν το WR250R σε μια μηχανή που και θα ταξιδέψει με τον κατάλληλο κινητήρα (στα πλαίσια των 250cc πάντα) και θα πάει καλά (πολύ καλά) στο χώμα. Στον υπόλοιπο πλανήτη το WR250R δέχεται δεκάδες μοντιφιές και έχει κινητήρα που τα καταφέρνει μια χαρά και στην άσφαλτο και διατηρεί και πολύ καλές υψηλές ταχύτητες.
Δεν είναι τυχαίο που στα περισσότερα συγκριτικά απέναντι από το WR250R όλοι βάζουν μια μηχανή 400cc: το DRZ.
Από την άλλη είναι πολύ πιο δύσκολο, χρονοβόρο, δαπανηρό να μετατρέψεις μια μηχανή On/Off με ασφάλτινο προσανατολισμό να τα καταφέρνει πολύ καλά και στο χώμα.
Επιμένω πως το WR250R μπορεί να διεκδικεί άνετα τη θέση του καλύτερου On/Off (στα 250cc) όλων των εποχών, μέχρι σήμερα τουλάχιστον.
Σχετικά με το WR250R πάλι:
Η σέλα σερβιέτα διορθώνεται εύκολα -αν την θέλεις αλλιώς- στο συγκεκριμένο μηχανάκι και γίνεται και πολύ καλή! Αναρτήσεις, πλαίσιο, γεωμετρίες κ.τ.λ. πόσο εύκολο είναι να αλλάξεις σε άλλες μηχανές;
Το θέμα τιμή έχει εξαιρεθεί από την αρχή στο παρόν θέμα, ψάχνουμε το καλύτερο και όχι το φθηνότερο!
Σχετικά με το KDX που γούσταρα και γουστάρω πάαααααααρα πολύ.... όμως.... Είναι κλασική αδικία από τα χρόνια παραγωγής τους που συγκρίναν τα KDX με τα DT. Τα KDX ήταν η καθαρόαιμη σειρά της Kawasaki για το enduro και τα αντίστοιχα των DT ήταν τα KMX, άσχετα αν το DTR τα ισωπέδονε στο πέρασμα του και έπαιζε στα ίσα τα KDX. Ο Χρήστος Τασούλης στα τέλη της 10ετίας του '80 και στις αρχές της 10ετίας του '90 είχε κεράσει πολλά τσαγάκια στα KDX με DT200R. Προφανώς είχε να κάνει και με τις δικές του ικανότητες, το θέμα είναι πως το DTR κατάφερνε να ανταπεξέλθει. Όμως στους δρόμους έβλεπες πολλά DTR και KMX, δεν έβλεπες KDX. Τα KDX τα έπαιρναν οι περισσότεροι για το χώμα.
Για αυτό το λόγο -κι όχι επειδή το KDX δεν είναι καλό- θεωρώ πως το DT200R ως On/Off ήταν σαφώς πιο ολοκληρωμένο σε σχέση με το KDX.
Αν έβαζα για μια δίκαιη σύγκριση ένα μηχανάκι απέναντι στο KDX αυτό θα ήταν το WR200.
Είχα DT 200R κι ο κολητός KDX. Καμία σχέση.... Στο χώμα μακράν καλύτερο το "κάβα" και πιο δυνατό/γρήγορο παντού. Κι αναρτήσεις πολύ καλύτερες είχε. Αλλά στο κάθε μέρα και βουνό και βόλτα, το "γιαβλαχάκι" μου ήταν πιο άνετο, ξεκούραστο, οικονομικο και πήγαινε και στο βουνό όπου και το άλλο, αλλά πιο αργά, πιο μαλακά