Αααα βλέπω τα τσούξατε σήμερα...!Σα χλαπάτσα βγήκα γ@μω τα κινητά μου, ευτυχώς οι υπόλοιποι βγήκατε ωραίες..
Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συνήθως η κόα κόλα έχει την τιμητική της...
Αααα βλέπω τα τσούξατε σήμερα...!Σα χλαπάτσα βγήκα γ@μω τα κινητά μου, ευτυχώς οι υπόλοιποι βγήκατε ωραίες..
Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έλα ρε....ήταν και αυτό το αγόρι ο βασιληςΣα χλαπάτσα βγήκα γ@μω τα κινητά μου, ευτυχώς οι υπόλοιποι βγήκατε ωραίες..
Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φραπα!!!Σα χλαπάτσα βγήκα γ@μω τα κινητά μου, ευτυχώς οι υπόλοιποι βγήκατε ωραίες..
Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
οντως πολυ ωραια βολτα!!!!!Σα χλαπάτσα βγήκα γ@μω τα κινητά μου, ευτυχώς οι υπόλοιποι βγήκατε ωραίες..
Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πιο "εύκολο από το XR" τι περιλαμβάνει (απόδοση ισχύος, αλλαγή κατεύθυνσης, ..., ... ;;;Το 1290 είχε τον ίδιο ρυθμό (μόλις βρήκα το πώς αλλάζει ο χάρτης στο γκάζι γιατί με το σπορ δεν ταιριάξαμε σε πρώτη γνωριμία) αλλά δεν έχει το ίδιο ανάλαφρο στρίψιμο. Με λίγη εξοικείωση θα δίνει πόνο... Πολύ πιο εύκολο από XR.
Κατάλαβα το σοκ που πάθανε οι 990ακηδες με το 1190 και το 1290 σήμερα.
Με σπορ ελαστικά πχ S21 είναι αρκούντως ευέλικτο, το μοτέρ είναι αρωγός ως χρυσή τομή μεταξύ ροπής και ευστροφίας (τρικύλινδρο γαρ).Το 1050st πως είναι σε σφιχτό τερέν?
Μετά με λες αναρχικό!!Το 1290 είχε τον ίδιο ρυθμό (μόλις βρήκα το πώς αλλάζει ο χάρτης στο γκάζι γιατί με το σπορ δεν ταιριάξαμε σε πρώτη γνωριμία) αλλά δεν έχει το ίδιο ανάλαφρο στρίψιμο. Με λίγη εξοικείωση θα δίνει πόνο... Πολύ πιο εύκολο από XR.
Κατάλαβα το σοκ που πάθανε οι 990ακηδες με το 1190 και το 1290 σήμερα.