Σάββατο 8 Απρ 2023, Βόρεια Εύβοια, άσφαλτος

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σα χλαπάτσα βγήκα γ@μω τα κινητά μου, ευτυχώς οι υπόλοιποι βγήκατε ωραίες..





Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αααα βλέπω τα τσούξατε σήμερα...!
Συνήθως η κόα κόλα έχει την τιμητική της... :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σα χλαπάτσα βγήκα γ@μω τα κινητά μου, ευτυχώς οι υπόλοιποι βγήκατε ωραίες..





Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έλα ρε....ήταν και αυτό το αγόρι ο βασιλης
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μωρό...



Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

butcherjohn

Μέλος
Όνομα
γιαννης
Μοτό
Aprilia caponord
Σα χλαπάτσα βγήκα γ@μω τα κινητά μου, ευτυχώς οι υπόλοιποι βγήκατε ωραίες..





Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
οντως πολυ ωραια βολτα!!!!!
υγ1. ευτυχως την φωτο τη βγαλατε με αδεια τα πιατα και δε ζηλευω για αυτα που εχασα
υγ2.πραγματι ρε Νατασα και εγω ουτε 1 φωτο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φραπα!!!
Ξέρεις εσύ από φίλτρα...


Ρε έχετε τρομάξει τον κόσμο, αυτός ο D347H81 έχει γίνει Κονιόρδος και Ζαμπουνης, που να μην γνωριζόμαστε κιόλας
 

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
Προσόρμισα στη βάση μου και εγώ.
Ευχαριστώ σας σύντεκνοι δια την καλή παρέα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
amyroukai
vassat

Οδήγησα το 950 glitter edition και θυμήθηκα τα νιάτα μου (για το 950 όχι για το glitter)

Πόσο ωραίο είναι στο στροφιλικι!
Βρε λες;;;



Στάλθηκε από το mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
amyroukai
vassat

Οδήγησα το 950 glitter edition και θυμήθηκα τα νιάτα μου (για το 950 όχι για το glitter)

Πόσο ωραίο είναι στο στροφιλικι!
Βρε λες;;;
... στον Αϊ Γιάννη έξυνε κάγκελα ο Γιάννης,
Τ Α Π Α !
... φαντάσου να ήταν και δικό του...
/// Β
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το 1290 είχε τον ίδιο ρυθμό (μόλις βρήκα το πώς αλλάζει ο χάρτης στο γκάζι γιατί με το σπορ δεν ταιριάξαμε σε πρώτη γνωριμία) αλλά δεν έχει το ίδιο ανάλαφρο στρίψιμο. Με λίγη εξοικείωση θα δίνει πόνο... Πολύ πιο εύκολο από XR.


Κατάλαβα το σοκ που πάθανε οι 990ακηδες με το 1190 και το 1290 σήμερα.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Το 1290 είχε τον ίδιο ρυθμό (μόλις βρήκα το πώς αλλάζει ο χάρτης στο γκάζι γιατί με το σπορ δεν ταιριάξαμε σε πρώτη γνωριμία) αλλά δεν έχει το ίδιο ανάλαφρο στρίψιμο. Με λίγη εξοικείωση θα δίνει πόνο... Πολύ πιο εύκολο από XR.


Κατάλαβα το σοκ που πάθανε οι 990ακηδες με το 1190 και το 1290 σήμερα.
Το πιο "εύκολο από το XR" τι περιλαμβάνει (απόδοση ισχύος, αλλαγή κατεύθυνσης, ..., ... ;;;
Επίσης, υπάρχει άποψη σε σχέση με το Μούλτι Βε-Ντούε ;;;
/// Β
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Το 1050st πως είναι σε σφιχτό τερέν?
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Το 1050st πως είναι σε σφιχτό τερέν?
Με σπορ ελαστικά πχ S21 είναι αρκούντως ευέλικτο, το μοτέρ είναι αρωγός ως χρυσή τομή μεταξύ ροπής και ευστροφίας (τρικύλινδρο γαρ).
Ως ΟΕΜ είναι μαλακό το πιρούνι, αλλά με ελατήρια, λάδια και σωστό air gap το πρόβλημα εξαλείφεται.
Σήμερα, με σχεδόν 4ων ετών αλλά αχρησιμοποίητα Τ30, με δυσκόλευε λίγο στις αλλαγές κατεύθυνσης*,
για το λόγο αυτό δεν πρόκειται να ξανά τοποθετήσω σπορτ-τουριγκ** ελαστικά.
/// Β

* συνεπικουρεί και το γεγονός ότι είχα να το οδηγήσω 3+ χρόνια, έχω βάλει +12 κιλά => με στένευε το παντελόνι και γενικώς δε βολευόμουνα...
** τα είχα τοποθετήσει με σκοπό να διασχίσω την ευρώπη, πράγμα που δεν έγινε ποτέ λόγο κόβιντ κτλ...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
To glitter φοράει σκληρά ελατήρια εμπρός 60αρια αν θυμάμαι καλά και ριβαλβινγκ .
Επισης ήταν πολύ προσεγμένο μηχανικά και δεν κάνει τσικ (άγιο δισκοπότηρο )


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE
Επέστρεψα κι εγώ μετά από μια πολύ όμορφη βόλτα με ακόμα καλύτερη παρέα. Χάρηκα πολύ που ξαναείδα μετά από καιρό παιδιά από παλιότερα αλλά και για τους καινούριους φίλους που γνώρισε! Ελπίζω να ξαναβρεθούμε σύντομα!
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Το 1290 είχε τον ίδιο ρυθμό (μόλις βρήκα το πώς αλλάζει ο χάρτης στο γκάζι γιατί με το σπορ δεν ταιριάξαμε σε πρώτη γνωριμία) αλλά δεν έχει το ίδιο ανάλαφρο στρίψιμο. Με λίγη εξοικείωση θα δίνει πόνο... Πολύ πιο εύκολο από XR.


Κατάλαβα το σοκ που πάθανε οι 990ακηδες με το 1190 και το 1290 σήμερα.
Μετά με λες αναρχικό!!
Δεν έχω δίκιο?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σκληρό για τα κιλά μου δεν είναι το 950 αλλά με τα μαμά θα ήταν πολύ μαλακό. Μόλις έφερα τις αποσβέσεις σε πιο σωστό για το δικό μου επίπεδο σημείο το μηχανάκι έγινε πανάλαφρο σε αίσθηση, γέρνει γρήγορα, κρατάει ωραία την κλίση του χωρίς τάση να σηκωθεί και χωρίς να κουνάει.

Το 1190S είναι πιο "βαρύ" στις αλλαγές κατεύθυνσης, πιο σφιχτό τρίγωνο αναβάτη, απίθανη ανάρτηση καταπίνει τα πάντα και μοτέρ με παραπάνω κραδασμό, απίθανο κιβώτιο.

Το 1290Τ είναι πιο "εύκολο" από το 1190 στις αλλαγές κατεύθυνσης, άνετες γωνίες χέρια πόδια, πιο γεμάτο μοτέρ με λιγότερο κραδασμό και βουτυρένιο κιβώτιο, επίσης καλή ανάρτηση, ένα κλικ κάτω από το 1190S όμως.

Και τα δύο 1Χ90 μου φάνηκαν ότι έχουν "περίεργο" συμπλέκτη.

Το 1290 μου άρεσε, δεν φέρνει αντίσταση στο να στρίψει με λίγο φρένο (ασε που έχει φρένο κινητήρα) όπως το XR, γέρνει πιο εύκολα από το XR, μπορείς να γεμίσεις το μοτέρ χωρίς να σε τρομάξει γιατί δεν παθαίνει υστερία. Πιθανολογώ ότι το 190 λάστιχο έχει μερίδιο ευθύνης για την περίεργη συμπεριφορά του πενφέ, στον επαρχιακό με το XR θες δύναμη και αποφασιστικότητα, με το 1290 χωρίς να το ξέρω πήγαινα στον ίδιο ρυθμό με τον Γιάννη με το 950 μπροστά.

Το καλύτερο από όλα για το τερέν του επαρχιακού είναι το 950... Για τα φρένα είπε και ο Γιάννης να κάνω μιά εξαέρωση, μετά την συζήτηση το πίεσα λίγο παραπάνω και όντως έχει μιά "στενή" περιοχή στην οποία έχει επαρκή δύναμη αλλά σου λέει ότι θα μπλοκάρει γιατί ψαρεύει.


Θανασεν ναι ΟΚ, αλλά ρε γμτ το 950 (φαντάζομαι και το 990 με πιο "ψαγμένη" τροφοδοσία από την στοκ) ΔΕΙΧΝΕΙ ότι είναι παλιό μηχανάκι σε οποιαδήποτε άλλη συνθήκη, δεν θα φάει χιλιόμετρα όπως τα πιο σύγχρονα. Για αυτό λέω ότι ίσως το 890R/901E να είναι το νέο "ιερό δισκοπότηρο", όλη η ΚΤΜίλα, όλα τα ηλεκτρονικά, πιο ξεκούραστα μηχανάκια. Και σήμερα με μόλις 400 χιλιόμετρα κουράστηκα, βέβαια τι συζητάω μετά από έναν "άκαπνο" χειμώνα λογικό.

Και το R1250GSΑ είναι "μανούλα" για διαδρομή σαν την σημερινή.

Τόσα πολλά μηχανάκια...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πραγματικά σήμερα έφαγα τρελό φλασμπακ με το 950 γιατί είχα ξεχάσει εντελώς αυτήν την ελαφριά ωστόσο στιβαρή αίσθηση που είχα με το δικό μου. Οι αναρτήσεις δε του 950 δουλεύουν εξαιρετικά και μπράβο σε αυτόν που τις σεταρισε/ρύθμισε δεδομένου ότι η συμπεριφορά στη στροφή είναι εντυπωσιακή. Δίνει εμπιστοσύνη και μπορούσα να το βάλω στη στροφή χωρίς να με τρομάξει η να με φοβίσει κάπου.

Καλό και το 1290 με την παραπάνω δύναμη, αλλά σαν το παιχνίδι με τα παλιά μόνο για γνωσται LC8 στο επαρχιακό στροφιλικι δεν είναι. Η αίσθηση δε του γκαζιού που είναι με ντιζα δίνει ντελως άλλο feeling, σε κάνει ένα με το μοτέρ και σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές αναρτήσεις το σύνολο είναι πολύ καλό. Τα φρένα είναι fail, το μπροστινό κυρίως (το πίσω είναι ίδιο με το δικό μου 990), η μανέτα έδινε την αίσθηση ότι το κύκλωμα δε δουλεύει σωστά. Μια εξαέρωση όπως είπε και ο Γιάννης και θα φτιάξει.

Η αλήθεια είναι ότι μπήκα στην πρίζα να ξαναβάλω στο στάβλο ένα παλιό ορθόδοξο LC8.

Η μήπως ένα Norden να κάνω παρέα στον φίλο μου τον Θωμά (και σε μια άλλη ψυχή);;
 
Top Bottom