Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Έχουμε καμία ιδέα που μπορούμε να στιρηξουμε το tutoro και να ναι και λίγο προστετευμενο;

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα το γράψω σίγουρα γιατί θα ενημερώσω και το θέμα που έχω ανοίξει για το NUDA.
Οι ντίζες στοιχίζαν 14,36€ η κάθε μία και τα ταχυδρομικά ήταν 17,79€, συνολικά για δυο ντίζες πλήρωσα 46,51€ (μαζί με τα ταχυδρομικά).

Από: ΕΔΩ
Επανέρχομαι για όποιον ενδιαφέρεται για την εξέλιξη της αντικατάστασης ντίζας συμπλέκτη.

ΕΔΩ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έπειτα απο 2 χρόνια με το 800 και αφού έχω πειστεί πώς είναι απο τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που μπορεί να έχει κάποιος All around για Ελλάδα και δεν προτίθεμαι να το δώσω αμαχητί έπρεπε να βρω μια λύση για την ζέστη που βγάζει αυτή η μοτοσυκλέτα.

Δεν ξέρω αν κάποιος πει όχι ρε φίλε δεν βγάζει ζέστη κλπ. Κάποιος μπορεί να τη βρίσκει να αγκαλιάζει μια σόμπα ή να κάνει μακροβουτι στη λάβα εγώ με το 800 όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέρναγε τους 26-27 βαθμούς νιώθω πώς μπαίνω στο γκρίλ. Και όταν πάμε σε καύσωνα λες έτσι γίνεται το αντικρυστό!

Ο λόγος που το 800 είναι σαν να έχεις μόνιμα αναμμένο το καλοριφέρ είναι προφανώς ένας.

Όταν σχεδιάστηκε έφτιαξαν τα πλαινά φέρινγκ έβαλαν εκεί στη μέση κλασσικά το ψυγείο και έπειτα σφράγισαν ουσιαστικά το ψυγείο με ένα πλαστικό γύρω γύρω, αυτό..



Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πώς ο αέρας που χτυπάει τη μοτοσυκλέτα απο μπροστά ωθείται να περάσει μέσα απο το ψυγείο ή να φύγει κάτω απο αυτό ή στα πλάγια αυτού.

Ο αναβάτης καλλυμένος πίσω απο το φέρινγκ και την ζελατίνα έχει το κάτω μέρος του σώματος του απο τα γόνατα και πάνω να δέχεται κατα βάση τον αέρα που περνάει μέσα απο το ψυγείο και τίποτα άλλο. ΚΑΜΙΑ δίιοδος φρέσκου αέρα προς τον αναβάτη!!

Αφού δοκίμασα πραγματικά πολλά πράγματα κατέληξα πως η μόνη λύση τελικά είναι η κατάργηση αυτού του πλαστικού. Με αυτόν τον τρόπο ανοίγεις ουσιαστικά την δίιοδο φρέσκου αε΄ρα δίπλα απο το ψυγείο δεξιά και αριστερά και απο εκεί στον αναβάτη. Η διαφορά είναι πραγματικά τεράστια επιτέλους περνάει φρέσκος αέρας να ανακουφίζει την κατάσταση. Υπάρχει ακόμα η αίσθηση του μοτέρ και της ζέστης αυτού αλλά μόλις ανοίγεις ταχύτητα όπως στις περισσότερες μηχανές θα σου έρθει φρέσκος αέρας να σε ανακουφίσει αντίθετα με πριν που απλά χειρότερετε όσο μεγάλωνε η ταχύτητα.

Αυτό το πλαστικό κάνει βέβαια και την δουλειά να έχει βάσεις στήριξης των φλας και να δένει το φέρινγκ στη κατω μεριά και να απομωνώνει ενδεχομένως το πίσω μέρος του ψυγείου απο νερά κλπ αν υπάρχει εκεί κάτι ευαίσθητο.

Είμαι σε φάση δοκιμών και εύρεσης κάποιων λύσεων για στήριξη των φλάς, στήριξη των πλαινών πλαστικών στο κάτω μέρος και προστασίας κάποιου ηλεκτρονικού εξοπλισμού αν χρειάζεται.

Δεν είναι κάτι φοβερό και επειδή φοράω τα κάγκελα της heed έχω αρκετά σημεία στήριξης και πατήματος.

Πιστευω μέσα στη βδομάδα να τελειώσω το project Και να κάνω και μια παρουσίαση.

Προφανώς το 800 δεν το σχεδίασαν με γνώμονα θερμά κλίματα και ήταν κρίμα για χώρες σαν την Ελλάδα να τρως τόση ζέστη, εμένα τουλάχιστον με χάλαει πάρα πολύ.

Εμφανισιακά δεν θα υπάρχει κάποια φοβερή διαφορά πρέπει κάποιος να το ψάξει να δει τί γίνεται.

ααα.. επεπδή καταργείται και η σίτα του ψυγείου που πιάνει σε αυτό το πλαστικό θα βάλω και μια Aftermarket σίτα μεταλλική που πιάνει πάνω στις υπάρχουσες βάσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Έπειτα απο 2 χρόνια με το 800 και αφού έχω πειστεί πώς είναι απο τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που μπορεί να έχει κάποιος All around για Ελλάδα και δεν προτίθεμαι να το δώσω αμαχητί έπρεπε να βρω μια λύση για την ζέστη που βγάζει αυτή η μοτοσυκλέτα.

Δεν ξέρω αν κάποιος πει όχι ρε φίλε δεν βγάζει ζέστη κλπ. Κάποιος μπορεί να τη βρίσκει να αγκαλιάζει μια σόμπα ή να κάνει μακροβουτι στη λάβα εγώ με το 800 όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέρναγε τους 26-27 βαθμούς νιώθω πώς μπαίνω στο γκρίλ. Και όταν πάμε σε καύσωνα λες έτσι γίνεται το αντικρυστό!

Ο λόγος που το 800 είναι σαν να έχεις μόνιμα αναμμένο το καλοριφέρ είναι προφανώς ένας.

Όταν σχεδιάστηκε έφτιαξαν τα πλαινά φέρινγκ έβαλαν εκεί στη μέση κλασσικά το ψυγείο και έπειτα σφράγισαν ουσιαστικά το ψυγείο με ένα πλαστικό γύρω γύρω, αυτό..



Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πώς ο αέρας που χτυπάει τη μοτοσυκλέτα απο μπροστά ωθείται να περάσει μέσα απο το ψυγείο ή να φύγει κάτω απο αυτό ή στα πλάγια αυτού.

Ο αναβάτης καλλυμένος πίσω απο το φέρινγκ και την ζελατίνα έχει το κάτω μέρος του σώματος του απο τα γόνατα και πάνω να δέχεται κατα βάση τον αέρα που περνάει μέσα απο το ψυγείο και τίποτα άλλο. ΚΑΜΙΑ δίιοδος φρέσκου αέρα προς τον αναβάτη!!

Αφού δοκίμασα πραγματικά πολλά πράγματα κατέληξα πως η μόνη λύση τελικά είναι η κατάργηση αυτού του πλαστικού. Με αυτόν τον τρόπο ανοίγεις ουσιαστικά την δίιοδο φρέσκου αε΄ρα δίπλα απο το ψυγείο δεξιά και αριστερά και απο εκεί στον αναβάτη. Η διαφορά είναι πραγματικά τεράστια επιτέλους περνάει φρέσκος αέρας να ανακουφίζει την κατάσταση. Υπάρχει ακόμα η αίσθηση του μοτέρ και της ζέστης αυτού αλλά μόλις ανοίγεις ταχύτητα όπως στις περισσότερες μηχανές θα σου έρθει φρέσκος αέρας να σε ανακουφίσει αντίθετα με πριν που απλά χειρότερετε όσο μεγάλωνε η ταχύτητα.

Αυτό το πλαστικό κάνει βέβαια και την δουλειά να έχει βάσεις στήριξης των φλας και να δένει το φέρινγκ στη κατω μεριά και να απομωνώνει ενδεχομένως το πίσω μέρος του ψυγείου απο νερά κλπ αν υπάρχει εκεί κάτι ευαίσθητο.

Είμαι σε φάση δοκιμών και εύρεσης κάποιων λύσεων για στήριξη των φλάς, στήριξη των πλαινών πλαστικών στο κάτω μέρος και προστασίας κάποιου ηλεκτρονικού εξοπλισμού αν χρειάζεται.

Δεν είναι κάτι φοβερό και επειδή φοράω τα κάγκελα της heed έχω αρκετά σημεία στήριξης και πατήματος.

Πιστευω μέσα στη βδομάδα να τελειώσω το project Και να κάνω και μια παρουσίαση.

Προφανώς το 800 δεν το σχεδίασαν με γνώμονα θερμά κλίματα και ήταν κρίμα για χώρες σαν την Ελλάδα να τρως τόση ζέστη, εμένα τουλάχιστον με χάλαει πάρα πολύ.

Εμφανισιακά δεν θα υπάρχει κάποια φοβερή διαφορά πρέπει κάποιος να το ψάξει να δει τί γίνεται.

ααα.. επεπδή καταργείται και η σίτα του ψυγείου που πιάνει σε αυτό το πλαστικό θα βάλω και μια Aftermarket σίτα μεταλλική που πιάνει πάνω στις υπάρχουσες βάσεις.
Πριν από εμάς για εμάς! Κράτα μας ενήμερους tc-drift!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Η κατάργηση του πλαστικού δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα , δεν ξέρω πως είναι , αλλά αν φανταστώ ότι είναι όπως στα αυτοκίνητα , το αποτέλεσμα θα είναι να έχεις αύξηση θερμοκρασία στο μοτέρ παρόλο που θα νιώθεις τα μπουτακια σου δροσερά .
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό που λέει και ο Κώστας είναι και η δική μου σκέψη (εκτός αν πειραματικά αποδείξεις ότι επαρκεί η ροή αέρα χωρίς την υποβοήθηση του πλαστικού πλαισίου).

Ίσως ένα "αεροδυναμικό βοήθημα" κάτω από το ψυγείο που να φέρνει κρύο αέρα με πίεση πίσω από το ψυγείο; Δεν ξέρω καν αν έχει χώρο.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Απλοϊκά σκεπτόμενος, η ποσότητα και η ταχύτητα του αέρα που χτυπάει το ψυγείο δεν θα αλλάξει αφαιρώντας το πλαστικό, άρα θα περίμενα να μην επηρεάσει και την θερμοκρασία λειτουργίας του μοτερ. H επανάληψη μιας αργής/ζεστής βόλτας με και χωρίς το πλαστικό δε μπορεί να το δείξει αυτό; Αν η ένδειξη θερμοκρασίας παραμένει η ίδια και η συχνότητα και διάρκεια που ανοίγει το βεντιλατερ δεν αλλάζει, τότε δεν έχουμε και ίδιες θερμοκρασίες λειτουργίας;

tc-drift παρατηρώντας το πλαστικό πλαίσιο στη φωτογραφία σκέφτηκα πως ίσως γίνεται να ανοιχτούν σχισμές/οπές στα πλάγια του πλαισίου ώστε να περνάει αέρας και να μην χρειάζεται να καταργηθεί και να γίνουν πατέντες για την στήριξη των διάφορων πραγμάτων που πιάνουν εκεί πάνω.
Η τιμή του ανταλλακτικού στα μεταχειρισμένα είναι στα €40, οπότε η αγορά ενός spare πλαισίου για πειραματισμούς δε μου φαίνεται απαγορευτική.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν τίθεται κανένα τέτοιο θέμα μείωσης της ψύξης απο τον αέρα που έρχεται στο ψυγείο.

Η σειρά F, F800gs, F800R, F800S, F800ST έχουν το ίδιο ψυγείο.

Συγκεκριμένα το F800R ώντας γυμνό δεν έχει κανένα παρόμοιο πλαστικό που υποτίθεται θα ΄΄οδηγεί΄΄ τον αέρα προς το ψυγείο.

Δεν μιλάμε ούτε για Ram Air, ούτε για εισαγωγή αέρα που αλλάζεις την διαδρομή, ούτε τίποτα τέτοιο. Μιλάμε πώς η επιφάνεια του ψυγείου είναι ίδια και απαράλλακτη και αν υποθέσουμε πώς το πλαστικό αυτό οδηγεί ένα 5% μεγαλύτερης ποσότητας αέρα στο ψυγείο και άν (που εφόσον μιλάμε για ατμοσφαιρική πίεση και όχι εξαναγκασμένη ροή όπως π.χ. με ένα turbo) αυτή η αμελητέα διαφορά ισοσκελίζεται και ίσως υπερκεράζεται απο το γεγονός πώς το μοτέρ ως σώμα πλέον δέχεται περισσότερο φρέσκο αέρα και τα πλαινά του ψυγείου είναι και αυτά πλέον εκτεθειμένα στον φρέσκο αέρα εξυπηρετώντας την φυσική ψύξη του μοτέρ.

Εδώ και φωτό του F800R



Μάλιστα αν θυμάμαι καλά το F800R ήταν ρυθμισμένο να αποδίδει και λίγα άλογα παραπάνω απο το F800GS χωρίς να γίνει κάποια επέμβαση στο κύκλωμα ψύξης πιθανώς επειδή όντας γυμνό εξασφαλίζει και πιο απρόσκοπτη ψύξη για το ίδιο το μοτέρ με το ίδιο ψυγείο.

Εγώ όπως το βλέπω λοιπόν όχι απλά δεν υπάρχει θέμα αλλά ίσως εξασφαλίζεται και καλύτερη ψύξη για το μοτέρ όπως και για τα ΄΄μπουτάκια΄΄ μου.

Σε κάθε περίπτωση οποιαδήποτε επέμβαση στην μοτοσυκλέτα αφορά αποκλειστικά την προσωπική μου μοτοσυκλέτα και δεν προτείνω σε κανέναν να κάνει κάτι αντίστοιχο βασιζόμενος στην γνώμη μου. Ο καθένας ας κινηθεί κατα το δοκούν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απλοϊκά σκεπτόμενος, η ποσότητα και η ταχύτητα του αέρα που χτυπάει το ψυγείο δεν θα αλλάξει αφαιρώντας το πλαστικό, άρα θα περίμενα να μην επηρεάσει και την θερμοκρασία λειτουργίας του μοτερ. H επανάληψη μιας αργής/ζεστής βόλτας με και χωρίς το πλαστικό δε μπορεί να το δείξει αυτό; Αν η ένδειξη θερμοκρασίας παραμένει η ίδια και η συχνότητα και διάρκεια που ανοίγει το βεντιλατερ δεν αλλάζει, τότε δεν έχουμε και ίδιες θερμοκρασίες λειτουργίας;

tc-drift παρατηρώντας το πλαστικό πλαίσιο στη φωτογραφία σκέφτηκα πως ίσως γίνεται να ανοιχτούν σχισμές/οπές στα πλάγια του πλαισίου ώστε να περνάει αέρας και να μην χρειάζεται να καταργηθεί και να γίνουν πατέντες για την στήριξη των διάφορων πραγμάτων που πιάνουν εκεί πάνω.
Η τιμή του ανταλλακτικού στα μεταχειρισμένα είναι στα €40, οπότε η αγορά ενός spare πλαισίου για πειραματισμούς δε μου φαίνεται απαγορευτική.
Δεν ε΄ιναι κακή η σκέψη σου Νικόλα. Με ένα ποτηροτρύπανο να ανοίξεις 4-5 μεγάλες τρύπες στα πλαινά του πλαστικού αυτού χωρίς να χαλάσεις την δομική του ακεραιότητα.. θα το δώ.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Βαγγέλη αυτά που σου έγραψα είναι από πειράματα που έχω κάνει εγώ στο αυτοκίνητο παλιά με αλλαγή στη χοάνη , κατασκευή άλλης χοάνης για δύο βεντιλατερ από ένα , χωρίς καθόλου χοάνη , με την μεταφορά του ψυγείου από εμπρός -πισω , με άλλες τρομπες νερού κτλ.

Μπορεί στο μηχανάκι κ ειδικά στο f800 να είναι πιο εύκολο, άλλωστε κάνεις την δοκιμή και αν δεν κάτσει, το επαναφέρεις στο αρχικό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη αυτά που σου έγραψα είναι από πειράματα που έχω κάνει εγώ στο αυτοκίνητο παλιά με αλλαγή στη χοάνη , κατασκευή άλλης χοάνης για δύο βεντιλατερ από ένα , χωρίς καθόλου χοάνη , με την μεταφορά του ψυγείου από εμπρός -πισω , με άλλες τρομπες νερού κτλ.

Μπορεί στο μηχανάκι κ ειδικά στο f800 να είναι πιο εύκολο, άλλωστε κάνεις την δοκιμή και αν δεν κάτσει, το επαναφέρεις στο αρχικό.
φαντάζομαι λες για το θηρίο..

ντάξει Κωστα κάθε περίπτωση έχει τα δικά της. Εδώ δεν μιλάω για κάποια σοβαρή αλλαγη, το αεράκι θα πηγαίνει κανονικά στο ψυγείο όπως πήγαινε και πριν.

Σε κάθε περίπτωση είμαι στην διαδικασία των δοκιμών. Αν δω κάτι περίεργο στις θερμοκρασίες ή στην λειτουργία του βεντιλατέρ (που δεν θα δω) εκεί αλλάζει το πράγμα.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Πήρα πρόσφατα ένα φου800 και όσο το βοτλάρω / σκαλίζω προκύπτει χώρος για βελτιώσεις / επισκευές.

Οπότε θέλω την γνώμη/βοήθειά σας για τα παρακάτω 2 θέματα:

Βελτίωση εμπρός φαναριού:
Το μηχανάκι έχει φανάρι HELLA πάνω το οποίο είναι σε εξαιρετική κατάσταση και μιας και από ότι έχω διαβάσει δε καίει το κάτοπτρο σκέφτομαι να βελτιώσω τον φωτισμό του με μια καλύτερη λάμπα. Τι δυνατότητα υπάρχει για καλύτερο φως χωρίς να χρειάζεται να γίνει χειρουργείο στο σώμα του φαναριού και με λογικό κόστος (μέχρι 40€);

Service Πίσω Ανάρτησης:

Η μηχανή είναι μεν του 2008 αλλά με μόνο 25,000 χιλ. Ένα σερβισακι στη πίσω ανάρτηση λόγω παλαιότητας το θέλει λέτε; Αυτή τη στιγμή έχω προφορτίσει σχεδόν τέρμα το ελατήριο ώστε να έχω 1/3 SAG με μένα πάνω (110κιλά με ρούχα μότο & κράνος) και ψάχνομαι με το rebound dumping αλλά ακόμα στο δρόμο μου δίνει μια αίσθηση μαλακής/"σουστάδικης" συμπίεσης και επαναφοράς. Είναι πολύ πιθανό να έχω λάθος ρυθμίσεις όμως. (Δεν έχω μεγάλη εμπειρία).
Παίρνει service η μαμά ανάρτηση; Αν ναι, ποιος αναλαμβάνει εντός Αττικής και με τι κόστος;
Status Update:

Έγινε το service στην πίσω ανάρτηση προχτες (στον Ρεμουνδο).

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι οτι η μηχανή μεταμορφώθηκε! Η ανάρτηση έγινε λίγο πιο street μεν, αλλά διαβάζει άριστα το δρόμο, και έδωσε πολύ πιο στιβαρή αίσθηση στο μηχανάκι.

Πριν το service η προφόρτιση ήταν μισή στροφή πριν το τέρμα σφιχτό και η επαναφορά επίσης προς το τέρμα, αλλά παρόλα αυτά υπήρχε μια αίσθηση σφουγγαριού. Πλέον η προφόρτιση είναι ρυθμισμένη 2 στροφές από το τέρμα χαλαρό, και έτσι έχω άπλετο περιθώριο για σφίξιμο σε περίπτωση 2κάβαλου και φορτώματος. Όλα αυτά χωρίς αλλαγή ελατηρίου.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Παίδες ψάχνω να βρω το αυθεντικό φίλτρο λαδιού και δεν μπορώ..... Να βάλω της Mann ή της hilofilter?
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Παλιότερα που δεν είχα ακόμα αποφασίσει να πάρω το γνωστό λεντοφαναρο είχα πάρει αυτές :
€ 16,62 25%OFF | 2PCS T1 Led H1 H3 H4 H7 H11 H13 9004 9005 9006 9007 881 Car Headlight Auto Fog Lamp 35W 3500LM Automobile Bulb White 6000K
16.22€ 25% OFF|2Pcs T1 Led H1 H3 H4 H7 H11 H13 9004 9005 9006 9007 881 Auto Koplamp Auto Mistlamp 35W 3500LM Auto Lamp Wit 6000K|Car Headlight Bulbs(LED)| - AliExpress .
Οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν και στο f 800 με μεγάλη επιτυχία.
Ειδικά όταν οι περιβόητες cyclops παραγγελία από Αμερική δεν πήγαν ούτε 2 χρόνια,τσάμπα λεφτά πεταμένα.
Συστήνονται ανεπιφύλακτα (οι κινεζικές ,όχι οι cyclops)λοιπόν .
Επίσης είναι canbus error free ,μπαίνουν κανονικά μέσα στο φανάρι ,βέβαια είχα χρησιμοποιήσει το ένα μεγαλύτερο καπάκι που ερχόταν με τις cyclops ,πράγμα που αν δεν έχεις πλέον μπορείς πανευκολα να κάνεις ένα σε 3D εκτυπωτή.
Νομίζω ότι ακόμα κι έτσι είσαι εντός μπάτζετ.
Υποψην οι κινεζικές είναι καλύτερης ποιότητας από τις cyclops και πιο αθόρυβες ,είχα πάθει πλάκα ,δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο καλές.
Βρήκα αυτά τα 2 links με έτοιμα 3D σχέδια για τα μγαλύτερα καπάκια του φαναριού ώστε να χωράνε οι λάμπες LED.

Λογικά κατεβάζουμε τα αρχεία και είναι έτοιμα για εκτύπωση σε 3D printer.

Download Bmw F7/800Gs Headlight Caps 3D model

Printables
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Παίδες ψάχνω να βρω το αυθεντικό φίλτρο λαδιού και δεν μπορώ..... Να βάλω της Mann ή της hilofilter?
Μόνο η αντιπροσωπεία το έχει . Της Mann δν το έχω δοκιμάσει . hiflo όμως έχω βάλει κάποιες φορές .
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Tα OEM φίλτρα λαδιού ,κατασκευάζονται φασον για την BMW από την MAHLE ,οπότε ,αν θες σώνει κ καλά το ίδιο ,ψαχνεις κ τον αντίστοιχο κωδικό σε MAHLE

Τα ΜΑΝΝ & τα HiFlo συμβατά ,είναι πολύ καλά κ ποιοτικότατα με σοβαρές προδιαγραφές.

Βάλε ότι σου είναι πιό εύκολο να βρείς.

Προσωπικά ,χρησιμοποιώ πολλά χρόνια τώρα τα HiFlo (επειδή τα βρίσκω κοντά μου κ άμεσα) χωρίς ιχνος ή υποψία προβλήματος.
 
Top Bottom