Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μακάρι γιατί εμένα μου φαίνεται για ακριβή ζημιά
Συμπληρώνεις παραφλού έπειτα ή μήπως είχες βάλει περισσότερο από το κανονικό?
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
Δεν το έχω πειράξει καθόλου,άνοιξα μόνο το καπακι του δοχείου για να δω ότι έχει μέσα υγρό.
Περιμένω τώρα να έρθουν τα φιλτρα για να πάω για σερβις και είπα ν κάνουμε και μια εξαέρωση και αλλαγή παραφλου
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Δεν το έχω πειράξει καθόλου,άνοιξα μόνο το καπακι του δοχείου για να δω ότι έχει μέσα υγρό.
Περιμένω τώρα να έρθουν τα φιλτρα για να πάω για σερβις και είπα ν κάνουμε και μια εξαέρωση και αλλαγή παραφλου
Και εμενα μου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα... Αλλαξα ταπα στην αρχη και μετα θερμοστάτη. Ετυχε και ηταν και τα 2 off

Καταρχας,οπως εισαι κρυος σβηστος ζουπα τον πανω σωληνα του νερου τον χοντρο (δεξια που βγαινουν απο το ψυγείο) και δες αν σου γυρνάει το νερο στο δοχειο διαστολης. Κανονικα δεν πρεπει, αν στο γυρναει πας για ταπα ψυγειου. (λεγοντας γυρνάει εννοω αν ζουπώντας τους σωληνες του ψυγείου ακους η βλέπεις να γεμιζει εστω κ λιγο το δοχειο διαστολης).

Αφου την αλλαξα συνεχισε παλι να πεταει νερο αλλα πιο σπανια. Θερμοστατης βγηκε 2 κομματια (ο οποιος ειναι μέσα στο ψυγείο).

Και συμβουλη, αν το εχεις παρει πρόσφατα το μηχανακι, κανε μια κληση σε μια BMW δωσε το πλαισιο σου και ρώτα τους αν εκρεμμεί καμια ανάκληση.
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
Και εμενα μου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα... Αλλαξα ταπα στην αρχη και μετα θερμοστάτη. Ετυχε και ηταν και τα 2 off

Καταρχας,οπως εισαι κρυος σβηστος ζουπα τον πανω σωληνα του νερου τον χοντρο (δεξια που βγαινουν απο το ψυγείο) και δες αν σου γυρνάει το νερο στο δοχειο διαστολης. Κανονικα δεν πρεπει, αν στο γυρναει πας για ταπα ψυγειου. (λεγοντας γυρνάει εννοω αν ζουπώντας τους σωληνες του ψυγείου ακους η βλέπεις να γεμιζει εστω κ λιγο το δοχειο διαστολης).

Αφου την αλλαξα συνεχισε παλι να πεταει νερο αλλα πιο σπανια. Θερμοστατης βγηκε 2 κομματια (ο οποιος ειναι μέσα στο ψυγείο).

Και συμβουλη, αν το εχεις παρει πρόσφατα το μηχανακι, κανε μια κληση σε μια BMW δωσε το πλαισιο σου και ρώτα τους αν εκρεμμεί καμια ανάκληση.
Τάσο σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές.
Το μηχανάκι έχω ψάξει βάσει αριθμού πλαισίου στην σελίδα που είναι και για ανταλλακτικά κλπ και δεν αναφέρει Κάτι για ανάκληση.
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
Και εμενα μου εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα... Αλλαξα ταπα στην αρχη και μετα θερμοστάτη. Ετυχε και ηταν και τα 2 off

Καταρχας,οπως εισαι κρυος σβηστος ζουπα τον πανω σωληνα του νερου τον χοντρο (δεξια που βγαινουν απο το ψυγείο) και δες αν σου γυρνάει το νερο στο δοχειο διαστολης. Κανονικα δεν πρεπει, αν στο γυρναει πας για ταπα ψυγειου. (λεγοντας γυρνάει εννοω αν ζουπώντας τους σωληνες του ψυγείου ακους η βλέπεις να γεμιζει εστω κ λιγο το δοχειο διαστολης).

Αφου την αλλαξα συνεχισε παλι να πεταει νερο αλλα πιο σπανια. Θερμοστατης βγηκε 2 κομματια (ο οποιος ειναι μέσα στο ψυγείο).

Και συμβουλη, αν το εχεις παρει πρόσφατα το μηχανακι, κανε μια κληση σε μια BMW δωσε το πλαισιο σου και ρώτα τους αν εκρεμμεί καμια ανάκληση.
Επίσης η μηχανή δεν έχει πάει ποτέ πάνω απο 4 μπάρες,ο ανεμιστήρας δουλεύει όπως δούλευε και πριν κάνει το πρόβλημα.(δεν ξέρω εαν βοηθάει αυτό)
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
η τάπα έχει ελατήριο που κρατάει συγκεκριμένη πίεση στο κύκλωμα. Αν ανέβει η πίεση πάνω απο το όριο τότε ανοίγει και αφήνει
μια μικρή ποσότητα ψυκτικού προς το δοχείο. Μάλλον η δικιά σου χάλασε και αφήνει ψυκτικό συνεχώς προς το δοχείο και υπερχειλίζει.
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
η τάπα έχει ελατήριο που κρατάει συγκεκριμένη πίεση στο κύκλωμα. Αν ανέβει η πίεση πάνω απο το όριο τότε ανοίγει και αφήνει
μια μικρή ποσότητα ψυκτικού προς το δοχείο. Μάλλον η δικιά σου χάλασε και αφήνει ψυκτικό συνεχώς προς το δοχείο και υπερχειλίζει.
Ναι,αυτό γίνεται πηγαίνει στο δοχείο διαστολής, ενώ όταν είναι κρύα η μηχανή είναι μια χαρά η στάθμη.
Θα παραγγείλω τώρα την τάπα από τον Παπανικολάου και θα την πάω για τοποθέτηση μαζί με λάδια και φιλτρα που έχω δρομολογήσει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ναι,αυτό γίνεται πηγαίνει στο δοχείο διαστολής, ενώ όταν είναι κρύα η μηχανή είναι μια χαρά η στάθμη.
Θα παραγγείλω τώρα την τάπα από τον Παπανικολάου και θα την πάω για τοποθέτηση μαζί με λάδια και φιλτρα που έχω δρομολογήσει.
Εάν δεν έχεις συμπληρώσει παραφλού μετά τις διαρροές μην βιαστείς να αλλάξεις τάπα.
Πολύ πιθανό να είχε περισσότερο από ότι χρειαζόταν και κατά κάποιο τρόπο το απέβαλε.
Συμβαίνει αυτό και είναι φυσιολογικό.
Παρακολούθησε το.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μου έχει τυχει σε άλλη μοτοσυκλέτα παλιότερα να έχει χαλάσει η τάπα και να μου στέλνει παραφλού πολύ στο διαστολής και απο εκεί στο δρόμο και να μου αδειάζει το ψυγείο!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μου έχει τυχει σε άλλη μοτοσυκλέτα παλιότερα να έχει χαλάσει η τάπα και να μου στέλνει παραφλού πολύ στο διαστολής και απο εκεί στο δρόμο και να μου αδειάζει το ψυγείο!
Ναι αυτό είναι το σύνηθες.
Έλα πες και την μάρκα μην ντρέπεσαι... :p
Αλλά εάν δεν έχει συμπληρώσει είναι πιθανόν να είχε περισσότερο μέσα οπότε το έβγαλε...
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
Εάν δεν έχεις συμπληρώσει παραφλού μετά τις διαρροές μην βιαστείς να αλλάξεις τάπα.
Πολύ πιθανό να είχε περισσότερο από ότι χρειαζόταν και κατά κάποιο τρόπο το απέβαλε.
Συμβαίνει αυτό και είναι φυσιολογικό.
Παρακολούθησε το.
Το θέμα είναι πως δεν το έχει κάνει μια φορά, αλλά 3-4.
Η μηχανή δούλευε πένα 8 μήνες και το ξεκίνησε τώρα αυτό εδώ και 3 εβδομάδες.
Για καλό και για κακό θα αλλάξω προληπτικά την τάπα και αν συνεχίσει θα κοιτάξω αναγκαστικά τον θερμοστάτη, όπως ανέφερε και ο 2wheeler .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι αυτό είναι το σύνηθες.
Έλα πες και την μάρκα μην ντρέπεσαι... :p
Αλλά εάν δεν έχει συμπληρώσει είναι πιθανόν να είχε περισσότερο μέσα οπότε το έβγαλε...
Η μάρκα που δεν παθαίνει ποτέ τίποτα!!

Honda CBF600S..:hungry:
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Επισης μιας και δεν εχω δει να αναφερεται πουθενα... Οσοι χρησιμοποιειτε το συγκεκριμενο μηχανακι αρκετο χωμα, εχετε το νου σας στο βεντιλατερ, μην εχει σκαλωσει κανα πετραδακι και το μπλοκαρει. Μου εχει τυχει 3 φορες. Δεν το ειχα παρει πρεφα με αποτελεσμα,καποια στιγμη μετα την βολτα μεσα σε κινηση που ηταν να αναψει το βεντιλατερ δεν αναψε με αποτελεσμα να αναψουν check engine, θαυμαστικα τριγωνα πανοραματος. Κλπ κλπ. Αν αναψει το βεντιλατερ σβηνουν τα τσεκ. Οποτε αυτο που κανω, μετα το χωμα, βαζω χερι στην φτερωτη να δω αν ειναι ελευθερη.

Η μια φορα εγινε και σε βροχη (πολυ βροχη ομως, ολη μερα), ασφαλτο, αλλα αυτην την βρώμικη την ασφαλτο. Οποτε το νερο κ η βρωμια εχτισε το βεντιλατερ εκει που επρεπε κ παλι ειχε κολλησει...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Να γιατί αερόψυκτο μποξέρ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Και το αερόψυκτο θέλει την προσοχή του!!!
Μετά από χώμα πχ, αν έχει χτιστεί από λάσπες (που συνήθως χτίζεται) μετά, όχι ψυκτρες δεν "δουλεύουν", όχι απαγωγή θερμότητας δεν γίνεται....
Μιλαω για αρκετή λάσπη όμως, όχι.... πιτσιλιές!!!!
Όλα έχουν τα συν και τα πλην τους!!!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Και το αερόψυκτο θέλει την προσοχή του!!!
Μετά από χώμα πχ, αν έχει χτιστεί από λάσπες (που συνήθως χτίζεται) μετά, όχι ψυκτρες δεν "δουλεύουν", όχι απαγωγή θερμότητας δεν γίνεται....
Μιλαω για αρκετή λάσπη όμως, όχι.... πιτσιλιές!!!!
Όλα έχουν τα συν και τα πλην τους!!!
Ε εντάξει δεν είναι το ίδιο , βάζεις το σκύλο και κατουράει το μποξέρ κ έφυγες
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
Επισης μιας και δεν εχω δει να αναφερεται πουθενα... Οσοι χρησιμοποιειτε το συγκεκριμενο μηχανακι αρκετο χωμα, εχετε το νου σας στο βεντιλατερ, μην εχει σκαλωσει κανα πετραδακι και το μπλοκαρει. Μου εχει τυχει 3 φορες. Δεν το ειχα παρει πρεφα με αποτελεσμα,καποια στιγμη μετα την βολτα μεσα σε κινηση που ηταν να αναψει το βεντιλατερ δεν αναψε με αποτελεσμα να αναψουν check engine, θαυμαστικα τριγωνα πανοραματος. Κλπ κλπ. Αν αναψει το βεντιλατερ σβηνουν τα τσεκ. Οποτε αυτο που κανω, μετα το χωμα, βαζω χερι στην φτερωτη να δω αν ειναι ελευθερη.

Η μια φορα εγινε και σε βροχη (πολυ βροχη ομως, ολη μερα), ασφαλτο, αλλα αυτην την βρώμικη την ασφαλτο. Οποτε το νερο κ η βρωμια εχτισε το βεντιλατερ εκει που επρεπε κ παλι ειχε κολλησει...
Πίεσα τα σωληνάκια Τάσο και όντως κάνει ήχο και ανεβαίνει η σταθμη.
Επίσης κούνησα το ανεμιστηράκια με το χέρι μια χαρά πάει και θερμοκρασίες δεν έχει ανεβάσει ποτέ.
99% πιστεύω η ταπα φταίει,ευτυχώς μικρή η ζημιά.
 
Top Bottom