Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Είναι πολύ
Επισης μιας και δεν εχω δει να αναφερεται πουθενα... Οσοι χρησιμοποιειτε το συγκεκριμενο μηχανακι αρκετο χωμα, εχετε το νου σας στο βεντιλατερ, μην εχει σκαλωσει κανα πετραδακι και το μπλοκαρει. Μου εχει τυχει 3 φορες. Δεν το ειχα παρει πρεφα με αποτελεσμα,καποια στιγμη μετα την βολτα μεσα σε κινηση που ηταν να αναψει το βεντιλατερ δεν αναψε με αποτελεσμα να αναψουν check engine, θαυμαστικα τριγωνα πανοραματος. Κλπ κλπ. Αν αναψει το βεντιλατερ σβηνουν τα τσεκ. Οποτε αυτο που κανω, μετα το χωμα, βαζω χερι στην φτερωτη να δω αν ειναι ελευθερη.

Η μια φορα εγινε και σε βροχη (πολυ βροχη ομως, ολη μερα), ασφαλτο, αλλα αυτην την βρώμικη την ασφαλτο. Οποτε το νερο κ η βρωμια εχτισε το βεντιλατερ εκει που επρεπε κ παλι ειχε κολλησει...
Τι τραβηξαμε για να το βρούμε σε δυο 800αρια στη παρέα .. λέμε πάνε τα μηχανάκια πάμε για σοβαρή βλάβη . ευτυχώς κάπου το διαβασαμε σε ξένο σάιτ και το κάναμε κ μείς . Από τότε κάθε τόσο το κοιταγαμε να δούμε αν γυρνάει η φτερωτή να είμαστε σίγουροι .
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
Καλημέρα,
Χθες κάναμε βασική συντήρηση με αλλαγή υγρών,φίλτρων και ψάχνουμε το πρόβλημα με το νερό.
Ωστόσο,προέκυψε και ένα άλλο ζήτημα.
Είπαμε να αλλάξουμε το φίλτρο βενζίνης αλλά κόπηκε το παλιό oring που βρίσκεται μέσα στο φίλτρο.
Γνωρίζει κανείς τις διαστάσεις ή τον κωδικό?
Είναι κρίμα να πληρώσω 50 ευρώ και να το πάρω μαζί με ολόκληρο το κιτ.
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
Το θέμα είναι ότι ο μηχανικός έδεσε πάλι όλη την τρόμπα με το καινούργιο φίλτρο χωρίς το oring και λέει πως είναι μια χαρά.
Εγώ δυστυχώς λόγω δουλειάς γραφείου δεν έχω τον χρόνο να ψάξω στα μαγαζιά αλλά ούτε και ψήνομαι να ξάνα πληρώσω για να μου το τοποθετήσουν.
Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω,φοβάμαι μην έχει διαρροές ή χαμηλή πίεση λόγω της μη χρησιμοποίησης του oring.
Τέλος,το θέμα με τα νερά λύθηκε έφταιγε η τάπα.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Αυτό θα το δεις όταν θα το οδηγάς. Δεν θυμάμαι αν είχε oring . Αν το έχει θα υπάρχει κ λόγος για να είναι εκεί .
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
Παρεξήγηση τελικά, μπήκε ορινγκ μαζί με ειδικό γράσο.
Τέλος καλό, όλα καλά είναι έτοιμο για σκίσιμο στον Ελικώνα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
το βάζω κι εδώ

Αλλαγή μπαταρίας στο 800 και εξοικονόμηση 4 κιλά βάρους.




Εκεί που είναι τοποθετημένη η μπαταρία στο 800GS (ακριβώς πίσω απο το τιμόνι κάτω απο το καπάκι που άλλες μηχανές έχουν το ρεζερβουαρ) φάηνκε απευθείας η διαφορά στα 4 κιλά. Ειδικά σε αυτή τη μοτοσυκλέτα προτείνεται 100% μια μπαταρία λιθίου και για θέμα βάρους.

 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
ΠΩΠΩ και stabilizer στο τιμόνι, ένα αντρεανι μένει για να γίνει το μηχανάκι 990 killer(και πρόγραμμα εννοείται)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ΠΩΠΩ και stabilizer στο τιμόνι, ένα αντρεανι μένει για να γίνει το μηχανάκι 990 killer(και πρόγραμμα εννοείται)
Εεεεε. Δεν ειναι από το δικό μου η φωτό χαχαχα. Πήρα μια τυχαία από το net to make a point!
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
Εεεεε. Δεν ειναι από το δικό μου η φωτό χαχαχα. Πήρα μια τυχαία από το net to make a point!
χαχαχ δεν πειράζει σύντροχε,αυτές είναι αναβαθμίσεις που έχω βάλει στο πρόγραμμα να τις κάνω εν καιρώ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
χαχαχ δεν πειράζει σύντροχε,αυτές είναι αναβαθμίσεις που έχω βάλει στο πρόγραμμα να τις κάνω εν καιρώ.
Κοίτα εγώ έβαλα μεν ελατήρια ohlins εμπρός. Σίγουρα φυσίγγια andreani και ένα stabilizer και πρόγραμμα ενδεχομένως αν καποιος τρώγεται όλα αναβαθμίζουν το εργαλείο. Το ερωτηματικό σε όλα αυτά πάντα είναι η διάθεση να τα πληρώσεις και όσο τα πληρώνεις και αν αύριο πεις να το δώσεις η όχι η αν έχεις αποφασίσει πως μια 5ετια έστω θα το έχεις οπότε το βλέπεις σαν επένδυση.
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
το βάζω κι εδώ

Αλλαγή μπαταρίας στο 800 και εξοικονόμηση 4 κιλά βάρους.




Εκεί που είναι τοποθετημένη η μπαταρία στο 800GS (ακριβώς πίσω απο το τιμόνι κάτω απο το καπάκι που άλλες μηχανές έχουν το ρεζερβουαρ) φάηνκε απευθείας η διαφορά στα 4 κιλά. Ειδικά σε αυτή τη μοτοσυκλέτα προτείνεται 100% μια μπαταρία λιθίου και για θέμα βάρους.

Κανονικα θες και ανορθωτη... Καποια βεβαια εχω ακουσει να δουλευουν και με τον απλο. Εχει κανεις εμπειρια?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κανονικα θες και ανορθωτη... Καποια βεβαια εχω ακουσει να δουλευουν και με τον απλο. Εχει κανεις εμπειρια?
Δεν έχω ιδέα?? Δεν συνεργάζεται ο μαμά ανορθωτής με αυτή τη μπαταρία? Δεν έχω ξανακούσει για αλλαγή ανορθωτή με μπαταρία λιθιου. Αντε να βρω τώρα πληροφορίες με προβλημάτισες
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
Κοίτα εγώ έβαλα μεν ελατήρια ohlins εμπρός. Σίγουρα φυσίγγια andreani και ένα stabilizer και πρόγραμμα ενδεχομένως αν καποιος τρώγεται όλα αναβαθμίζουν το εργαλείο. Το ερωτηματικό σε όλα αυτά πάντα είναι η διάθεση να τα πληρώσεις και όσο τα πληρώνεις και αν αύριο πεις να το δώσεις η όχι η αν έχεις αποφασίσει πως μια 5ετια έστω θα το έχεις οπότε το βλέπεις σαν επένδυση.
Από τις βενζίνες και τις επισκέψεις στο συνεργείο(σε σχέση με 9χ0) έχεις εξοικονομήσει την διαφορά!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κανονικα θες και ανορθωτη... Καποια βεβαια εχω ακουσει να δουλευουν και με τον απλο. Εχει κανεις εμπειρια?
Βρήκα αυτό στη σελίδα της BS



Σύμφωνα με αυτούς δεν προτείνουν κάποια αλλαγή στο σύστημα της φόρτισης της μοτοσυκλέτας απλά να διατηρείται στη φόρτιση το Voltage 14-15V και σε μοντέλα πριν τα μέσα του 1990 λένε που μπορεί να έχουν εξωτερικό voltage regulator. Νομίζω εμείς δεν έχουμε τετοιο θέμα. Ξέρει κάποιος κάτι άλλο?
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Γενικα , απο όσο ξέρω χωρίς να ειμαι ειδικός, οι λιθίου φορτίζουν παλμικά.

Γενικά θα δουλέψει και με απλό, αλλα λογικά δεν θα αποδίδει 100%.

Πολλοι βάζουν και έτσι... Και εγώ στο mille έχω λιθίου με μαμα ανορθωτη και δουλεύει σχεδόν μια χαρα.

Η πλάκα είναι ότι έχω αυτην την λιθίου και θέλω να την βάλω για να μάθω απο 1ο χερι... Ειπα θα το κάνω τώρα τον χειμώνα που θα είμαι εδώ γύρω...

Βασικά πρέπει να ρωτησω έναν γνωστο που είχε βάλει στο 800αρι λιθίου αλλα κατι του εκαψε και έψαχνε να βγαλει ακρη αν εφταιγε η μπαταρια...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Copy paste δικο μου απο αλλο νημα επειδη αναφέρθηκε η λυση της μπαταριας λιθιου :

Η αλλαγη συμβατικης μπαταριας με λιθιου γενικα δεν ειναι απλή διαδικασια. Υπαρχουν καποια πραγματα που πρεπει να λαβει κανεις υποψη :

A) Η μεγιστη ταση που παραγει ο ανορθωτης καθως και οποιαδηποτε κυματωση της τασης φορτισης (Voltage ripple) πρεπει να ειναι μικροτερη απο αυτην που οριζει ο κατασκευαστης του κυκλωματος ελεγχου της μπαταριας ( Battery management system BMS)
B) Η ποιοτητα κατασκευης της μπαταριας πρεπει να ειναι τετοια ωστε να εγγυάται την σωστη λειτουργια. Υπάρχουν πολλοι παραγωντες : Ο σχεδιασμος του BMS, οι ανοχες των ηλεκτρονικων εξαρτηματων του BMS, η συγκόλληση του BMS με την συστοιχια λιθιου, οι ανοχες σε κραδασμους κλπ. Γενικα οσο φθηνοτερη η μπαταρια τοσο πιο πιθανο ειναι η ποιοτητα κατασκευης και ο ελεγχος ποιοτητας να ειναι χειρότερα.
Γ) To ηλεκτρικο κυκλωμα της μοτοσυκλετας να μπορει να υποστηρίζει τασεις λειτουργιας 12.8V - 14.6V

Αν δεν συντρεχουν τα Α και Γ τα κυκλωματα και της μοτοσυκλετας αλλα και της μπαταριας μετα απο καποιο συντομο διαστημα θα τα παιξουν.
Το Β αφορα την διαρκεια ζωης της μπαταριας και την χρηση πανω στη μοτοσυκλετα. Κακη ποιοτητα κατασκευης συνηθως σημαινει καλωδιωσεις που κοβονται, BMS που διαλυονται απο κραδασμους, BMS που δεν δουλεύουν στις προδιαγραφες, κουτια μπαταριων που ανοιγουν σαν στρείδια κλπ.

Αν συντρεχουν ολα αυτα η μπαταρια θα αντεξει μια 5αετια + σιγουρα.
 
Top Bottom