Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Philips Ultinon Access 2500 H7 LED 12V 16W 6000K 1600Lm Ψυχρό Λευκό
Τις ξέρω! Αυτές κάνουν παραπάνω από το φανάρι χαχαχαχαχαχα.
Έλεγα μήπως βρήκες κάτι αξιόλογο από τον Αλή.
Όπως και να 'χει ευχαριστώ :friendship:
 

Nikosmirage

Μέλος
Περιοχή
Ανδρός
Όνομα
Νικος Τριγωνης
Μοτό
BMW F800GS
Τις ξέρω! Αυτές κάνουν παραπάνω από το φανάρι χαχαχαχαχαχα.
Έλεγα μήπως βρήκες κάτι αξιόλογο από τον Αλή.
Όπως και να 'χει ευχαριστώ :friendship:
Μου φαίνεται 50€ τα δυο τεμ έχουν… Αναρωτιέμαι αν αξίζουν…
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Μου φαίνεται 50€ τα δυο τεμ έχουν… Αναρωτιέμαι αν αξίζουν…
Σίγουρα;
Με φαίνονται πολύ λίγα .
Βλέπω τιμές από σχεδόν 70 ως 180 .




Πώς βγάζεις άκρη;
Εγώ αυτές με τα 180 ξέρω και τις φορούσε και φίλος στο 1200 .
Και όντως κουμπωνουν κανονικά χωρίς πατέντες σε καπάκια
 

Nikosmirage

Μέλος
Περιοχή
Ανδρός
Όνομα
Νικος Τριγωνης
Μοτό
BMW F800GS
Αυτές ρε συ είναι με ανεμιστήρακι… Εγω λέω αυτές που είναι ίδιες διαστασεισ με τις Η7 αλλά led
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Τις λιθιου εγώ θα τις απέφευγα σε μηχανάκια που έχουν θέμα με τα πηνια . Εμεισ στα 800αρια δν βαλαμε ποτε (άσχετα αν κερδίζεις βάρος) σε triumph δοκιμασε φίλος μου για καλυτερα και τελικα τα έκαψε νωρίτερα . Επισης το μηχανάκι του δούλευε λίγο περίεργα . Σαν να εδινε παραπάνω ρεύμα από ότι επρεπε . Αυτό το έβλεπες πιο εύκολα στη πόλη στα σταματά ξεκινα . Έξω εθνική δεν ειχε διαφορά αισθητή
 
Reactions: dan

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τις λιθιου εγώ θα τις απέφευγα σε μηχανάκια που έχουν θέμα με τα πηνια . Εμεισ στα 800αρια δν βαλαμε ποτε (άσχετα αν κερδίζεις βάρος) σε triumph δοκιμασε φίλος μου για καλυτερα και τελικα τα έκαψε νωρίτερα . Επισης το μηχανάκι του δούλευε λίγο περίεργα . Σαν να εδινε παραπάνω ρεύμα από ότι επρεπε . Αυτό το έβλεπες πιο εύκολα στη πόλη στα σταματά ξεκινα . Έξω εθνική δεν ειχε διαφορά αισθητή
Αλήθεια γιατί αυτό?Τραβάει περισσότερο ρεύμα η μπαταρία στη φόρτιση?
 

ChrisKO

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤOΣ
Μοτό
BMW F800GS-ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ
Όχι με κάνα 150αρι πλέον βρίσκεις το κινέζικο σε διάφορα σχέδια κ τελειώνεις..
95 ευρώ εαν έχεις κουπόνι πρώτης αγοράς από το wish και 18 ευρώ έξοδα αποστολής….το παράγγειλα εχθές!
 
Reactions: dan

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
95 ευρώ εαν έχεις κουπόνι πρώτης αγοράς από το wish και 18 ευρώ έξοδα αποστολής….το παράγγειλα εχθές!
Παίζουν διάφορες τιμές ανάλογα το σχέδιο, μπορεί να πέσεις κ σε προσφορά.. Λογικά το πήρες από Κίνα..Από Ευρώπη έχει λίγο παραπάνω.. Όπως κ να έχει δεν αξίζει κάποιος να ασχοληθεί με το μαμά..
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Αναφορικά με τις λάμπες μάλλον δεν ανοίξατε το λίνκ....

Κινέζικες, φτηνές με αμφίβολου αριθμού lumens, όμως με (δοκιμασμένα) καλό φωτισμό. 15€ το ζευγάρι...
Για την μεγάλη σκάλα α πρέπει να ρυθμίσετε την δέσμη γυρνώντας την λάμπα στο φουρό της για να κάτσει εκεί που φωτίζει σωστά.


 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Όσο αναφορά τις μπαταρίες λιθιου κάπου έχω διαβάσει ότι χρειάζεται ανορθωτής τύπου mosfet για να δουλεύει σωστά, τώρα όσο αναφορά τα πηνία που έχουν το θέμα τους λογικά θα τα επιβαρύνει περισσότερο.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Μερικές παρατηρήσεις :
α. οι λάμπες led που μπαίνουν μέσα στο κουτί του φαναριού χωρίς πατέντες για ανεμιστήρα
απ' ότι βλέπω έχουν τελικά ανεμιστήρα (το γράφει turbocooling) άρα θα ανεβάζουν την θερμοκρασία εσωτερικά.
Αντίθετα αυτές που απαιτούν ανεμιστήρα με πατέντα βγάζουν τον ζεστό αέρα έξω ;;
β. Τα κομπλέ λεντοφάναρα απο κίνα είναι μια καλή λύση αλλά άν καούν σε ταξίδι δεν παίρνουν γιατριά και έμεινες στο ... σκοτάδι.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Γκουτμορνικ,μπαίνουν κανονικά όπως ειπαμε ,απλά αν έχουν και μπαλαστ υπάρχει ελαφρώς χώρος να βολεύτει κι αυτό.
Για τον Κινέζο ,τι να πω 3; χρόνια τώρα δεν έχει κάνει κιχ ,ούτε έχω ακούσει να μη δουλεύει καποιανου .
Και ναι προφανώς και δεν θα ειναι για μια ζωή ,όπως όλα τα πράγματα άλλωστε.
Η καλύτερη μαγκιά σε τέτοιο φόβο(όποιος φοβάται δλδ) είναι και ένα ζευγάρι προβολια .
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Για θερμοκρασία οι λάμπες led μη φοβασαι δεν υπάρχει θέμα ,έχει τρυπουλα το κάθε καπάκι και φαίνεται πως κάνει δουλειά .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πολλές συγκεχυμένες πληροφορίες για τις μπαταρίες λιθίου και εδώ μέσα.

Εγώ όσο μπόρεσα να ψάξω κατάλαβα ορισμένα πράγματα. Πρώτον ότι όλες οι μπαταρίες λιθίου δεν είναι ίδιες. Δεύτερον ότι στα thread του εξωτερικού που μπορεί πλέον να έχουν περάσει 10 χρόνια και μέσα στα χρόνια ακούστηκαν πολλά.

Τα συμπεράσματα τα δικά μου είναι πως οι μπαταριες φορτίζονται με τον ίδιο τρόπο όπως οι συμβατικές απλά βασικά θέλουν η τάση να είναι ανάμεσα στα 14-15 volt. Και επίσης να μην γίνονται pulse φορτίσεις αν έτσι λέγονται όπως στις συμβατικές δηλαδή αύξηση της τάσης πάνω από αυτά τα όρια.

Η ιδιαιτερότητα του 800 είναι όπως και κάποια άλλα μοντέλα της bmw πως ο ρυθμιστής τάσης που είναι ξεχωριστός από τον ανόρθωτη διαμορφώνει μια τάση ανάμεσα στα 13.6-14 (προσωπικά το βλέπω χρόνια στο βολτόμετρο μου αυτό) αντί για 14.2-14.4 που βλέπεις στα περισσότερα άλλα οχήματα.. Τον λόγο δεν τον κατάλαβα γιατί το έκανε έτσι η bmw αλλά οκ.

Αυτό σημαίνει πως η λιθίου μετά από ένα διάστημα μπορεί να μην φορτίζει καλά και αν φτάσει αυτό σε ένα critical point θα χαλάσει η μπαταρία. Δεν βρήκα πουθενά αναφορές πως ένας MOSFET ανόρθωτης φτιάχνει το πρόβλημα μάλιστα είδα αναφορές για το αντίθετο ότι δημιουργεί νέα προβληματα. Επίσης δεν είδα κάποιον με σιγουριά να προτείνει την αλλαγή του voltage regulator με άλλον που να διατηρεί τη τάση πιο ψηλά καθώς ενώ αυτό φαίνεται πως θα αυξήσει και την ζωή της ανόρθωσης κανείς δε ξέρει με σιγουριά αν επηρεάζει σε κάτι άλλο το ηλεκτρικό κύκλωμα.

Αυτό που βρήκα τις περισσότερες αναφορές να λειτουργεί είναι πως αν βάζεις στο φορτιστη-συντηρητη την μπαταρία ανά μια δυο βδομάδες ξέρω γω η κάτι τέτοιο μπορείς να αφήνεις τη μπαταρία υγιή να μην αδρανει και να ζήσει χρόνια. Αυτό είναι θέμα αν κάποιος δε θέλει να το κάνει εγώ αυτό θα κάνω τώρα που την έβαλα. Πλέον οι τιμές είναι προσιτές. Ένας φορτιστής μπαταρίας λιθίου έχει από 50€. Το σαβ/κο ένα κούμπωμα στον φορτιστή.

Κατά τα άλλα ο ανόρθωτης μας απ ότι κατάλαβα λόγω σχεδιασμού λάθος από τη bmw(γίνονται αυτα τα πράγματα??!) ανεβάζει μεγαλύτερες θερμοκρασίες από το σωστο και μπορεί να αστοχήσει πιο σύντομα από άλλους. Γενικά το ηλεκτρικό κύκλωμα στο 800 δεν είναι το ιδανικό.

Όπως και να χει αφού έβαλε τώρα τη μπαταρία και γλυτωσα και 4 κιλά από ψηλά θα παίξω με τη λύση του φορτιστή. Αν κάποιος έχει κάποια άλλη πληροφορία πιο σίγουρη και κάποια λύση που έχει δουλευτεί μέσα στα χρόνια ας μιλήσει!

Όσο για το αν και πως επιβαρύνει η μπαταρία λιθίου τα πηνία η τον ανόρθωτη δεν βλέπω τον τρόπο που μπορεί να γίνεται αυτό. Το κύκλωμα βγάζει μια τάση φόρτισης. Τι αλλάζει από την μπαταρία λιθίου και μπορεί να επιβαρύνει το κύκλωμα?
 
Τελευταία επεξεργασία:

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Πολλές συγκεχυμένες πληροφορίες για τις μπαταρίες λιθίου και εδώ μέσα.

Εγώ όσο μπόρεσα να ψάξω κατάλαβα ορισμένα πράγματα. Πρώτον ότι όλες οι μπαταρίες λιθίου δεν είναι ίδιες. Δεύτερον ότι στα thread του εξωτερικού που μπορεί πλέον να έχουν περάσει 10 χρόνια και μέσα στα χρόνια ακούστηκαν πολλά.

Τα συμπεράσματα τα δικά μου είναι πως οι μπαταριες φορτίζονται με τον ίδιο τρόπο όπως οι συμβατικές απλά βασικά θέλουν η τάση να είναι ανάμεσα στα 14-15 volt. Και επίσης να μην γίνονται pulse φορτίσεις αν έτσι λέγονται όπως στις συμβατικές δηλαδή αύξηση της τάσης πάνω από αυτά τα όρια.

Η ιδιαιτερότητα του 800 είναι όπως και κάποια άλλα μοντέλα της bmw πως ο ρυθμιστής τάσης που είναι ξεχωριστός από τον ανόρθωτη διαμορφώνει μια τάση ανάμεσα στα 13.6-14 (προσωπικά το βλέπω χρόνια στο βολτόμετρο μου αυτό) αντί για 14.2-14.4 που βλέπεις στα περισσότερα άλλα οχήματα.. Τον λόγο δεν τον κατάλαβα γιατί το έκανε έτσι η bmw αλλά οκ.

Αυτό σημαίνει πως η λιθίου μετά από ένα διάστημα μπορεί να μην φορτίζει καλά και αν φτάσει αυτό σε ένα critical point θα χαλάσει η μπαταρία. Δεν βρήκα πουθενά αναφορές πως ένας MOSFET ανόρθωτης φτιάχνει το πρόβλημα μάλιστα είδα αναφορές για το αντίθετο ότι δημιουργεί νέα προβληματα. Επίσης δεν είδα κάποιον με σιγουριά να προτείνει την αλλαγή του voltage regulator με άλλον που να διατηρεί τη τάση πιο ψηλά καθώς ενώ αυτό φαίνεται πως θα αυξήσει και την ζωή της ανόρθωσης κανείς δε ξέρει με σιγουριά αν επηρεάζει σε κάτι άλλο το ηλεκτρικό κύκλωμα.

Αυτό που βρήκα τις περισσότερες αναφορές να λειτουργεί είναι πως αν βάζεις στο φορτιστη-συντηρητη την μπαταρία ανά μια δυο βδομάδες ξέρω γω η κάτι τέτοιο μπορείς να αφήνεις τη μπαταρία υγιή να μην αδρανει και να ζήσει χρόνια. Αυτό είναι θέμα αν κάποιος δε θέλει να το κάνει εγώ αυτό θα κάνω τώρα που την έβαλα. Πλέον οι τιμές είναι προσιτές. Ένας φορτιστής μπαταρίας λιθίου έχει από 50€. Το σαβ/κο ένα κούμπωμα στον φορτιστή.

Κατά τα άλλα ο ανόρθωτης μας απ ότι κατάλαβα λόγω σχεδιασμού λάθος από τη bmw(γίνονται αυτα τα πράγματα??!) ανεβάζει μεγαλύτερες θερμοκρασίες από το σωστο και μπορεί να αστοχήσει πιο σύντομα από άλλους. Γενικά το ηλεκτρικό κύκλωμα στο 800 δεν είναι το ιδανικό.

Όπως και να χει αφού έβαλε τώρα τη μπαταρία και γλυτωσα και 4 κιλά από ψηλά θα παίξω με τη λύση του φορτιστή. Αν κάποιος έχει κάποια άλλη πληροφορία πιο σίγουρη και κάποια λύση που έχει δουλευτεί μέσα στα χρόνια ας μιλήσει!

Όσο για το αν και πως επιβαρύνει η μπαταρία λιθίου τα πηνία η τον ανόρθωτη δεν βλέπω τον τρόπο που μπορεί να γίνεται αυτό. Το κύκλωμα βγάζει μια τάση φόρτισης. Τι αλλάζει από την μπαταρία λιθίου και μπορεί να επιβαρύνει το κύκλωμα?
Βαγγέλη, η μόνη διαφορά που θα με προβληματιζε είναι τα παραπάνω Αmpere της μπαταρίας που έβαλες, δεν ξέρω αν υπάρχει ανορθωτης για πιο πολλά Αmpere, σε κυκλώματα ηλεκτρολογικα στο αντικείμενο που ασχολούμαι, πχ θα εβαζα εναν για πιο πολλά Α, δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο και σε αυτήν την περίπτωση αλλα θα το έψαχνα καλου κακού....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom