Μιά φορά Ευρώπη, για πάντα Ευρώπη.......Απλά την επόμενη φορά όχι σωστό μόνο το χρώμαΤα λεφτά μου πίσω,πάω ξανά να ψωνίσω από την ανατολή ......
Μια χαρά είναι το μηχανάκι μεσιέ!Μιά φορά Ευρώπη, για πάντα Ευρώπη.......Απλά την επόμενη φορά όχι σωστό μόνο το χρώμα
.....αλλά και το μεκανάκιιιιιιιιιιιιι
Το έλυσαν πριν λίγο και εγω και τσέκαρα τη βίδα....λοιπόν με βάλατε σε σκέψεις και έκατσα και το έλυσα με αγωνία , αλλά ήταν σαν καινούργια η βίδα.
Δεν κάνω άλματα αλλά χωμάτινες διαδρομές χαλαρές.
Εξετάζοντας την κατασκευή είδα ότι απο την δεξιά πλευρά υπάρχει μια λαστιχένια ροδέλα που γεφυρώνει το κενό μέχρι τη βάση όπου δένει η βίδα.
Ακατανόητο απο μηχανολογική άποψη , θά έπρεπε η βάση να είναι ακριβώς όσο και το πάνω μέρος του αμορτισέρ και όχι να υπάρχει βίδα μακρινάρι που καταπονείται αναίτια.
Nein nein BMW das ist Scheiße !! der designer ist ein Arschloch !!
Εδώ συμφωνώ με τον boxer (κύριε χειροκροτώ !!) , αντικατάσταση της λαστιχένιας ροδέλας με μια μεταλλική που θα μπαίνει
σφικτά για να κοντράρει στην βάση και στο αμορτισέρ.
Θα το κάνω ......
Όχι αλλά μιας και τη έβγαλες να σε ρωτήσω... Έβγαλες πίσω ρόδα για να ξεμοντάρεις την ανάρτηση ή γίνεται και χωρίς να βγάλεις ρόδα?Εχει υπόψιν κανείς για σινεμπλοκ (κάτω) για πίσω ανάρτηση?
ΔΕΝ εχει κενά, απλά μιας και την έβγαλα για service μηπως το άλλαζα και αυτό.
Όχι αλλά μιας και τη έβγαλες να σε ρωτήσω... Έβγαλες πίσω ρόδα για να ξεμοντάρεις την ανάρτηση ή γίνεται και χωρίς να βγάλεις ρόδα?
Εχει όμως μια τρυπα η γλύστρα που πάει καρφί στο τορχ... Δεν γίνεται δουλεια?Όχι θέλει βγάλσιμο η ρόδα και η πάνω γλυστρα του ψαλιδιού (για να μπει το τορξ να ξεβιδωσεις την κάτω μεριά)
Μπορεί Τάσο να περνάει ταφ τορξ αλλά θέλει τόσο δύναμη για να λύσει που θέλει καστανια μεγάλη με αποστάτη και στην μύτη μπροστά τορξ (αυτά της συλλογής της καστανιας)Εχει όμως μια τρυπα η γλύστρα που πάει καρφί στο τορχ... Δεν γίνεται δουλεια?
Έτσι όπως τα λες είναι για τη γλίστρα. Είναι πολύ μικρή η τρύπα για να περάσει προέκταση καστανιας. Λογικά το βγάλσιμο ρόδας χρειάζεται για να μπορεί να σηκωθεί η αλυσίδα με τη γλιστρα. Το service manual πάντως θυμάμαι οτι δεν αναφέρει το βγάλσιμο ρόδας.Μπορεί Τάσο να περνάει ταφ τορξ αλλά θέλει τόσο δύναμη για να λύσει που θέλει καστανια μεγάλη με αποστάτη και στην μύτη μπροστά τορξ (αυτά της συλλογής της καστανιας)
Δοκίμασα TRW Lucas παλιά και SBS έχω τώρα , δεν είδα καμία μεγάλη διαφορά.Πρέπει να αλλάξω τακάκια μπροστά. Καμία πρόταση ή πάμε σε Brembo όπως είχα βάλει τη προηγούμενη?
Τι θα της κάνεις ; και πού ;Εχει υπόψιν κανείς για σινεμπλοκ (κάτω) για πίσω ανάρτηση?
ΔΕΝ εχει κενά, απλά μιας και την έβγαλα για service μηπως το άλλαζα και αυτό.
Μου κάνει εντύπωση, γτ αυτό φαίνεται να έχει και τη χαμηλή σέλα που σου δινει 1-2 πόντους αερα παραπάνω απο τη στάνταρ. Απο τις φώτο φαίνεται σε καλή κατάσταση πάντως και ειναι και 2ρη γενιά.Καλησπέρα σε όλους, ανέβηκα τελικά στο F800 και συγκεκριμένα αυτό εδω
Bmw F 800 GS Adventure '13 BMW F 800 GS ADVENTURE ABS - Car.gr
EXTRAS *ΣΧΑΡΑ *ΚΑΓΚΕΛΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ *ΒΙΒΛΙΟ SERVICE *ΒΑΛΙΤΣΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ *ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ BMW ΔΟΣΕΙΣ ...www.car.gr
νομιζω θα με δυσκολέψει σε επιτόπιες μανούβρες και περασμα με χαμηλές ταχύτητες, ανάμεσα στα αμάξια.
Δυστυχως δεν μπόρεσα να το κάνω βόλτα, και να δω how it rides, and how it vibrates