amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
σου κάνει ένα γόνατο μούρλια, κράτα το <3
Βρε Γιαννη...μπερδεμενα μας τα λες..!!!Βρέθηκα κέντρο για δουλειά και πέρασα και από Τζωρτζόπουλο, η συγκίνηση που είδα τον εαυτό μου να φοράει ίδιο παντελόνι με αυτό του #skliros_kariolis (geez996) ήταν τόσο μεγάλη που δεν μπορούσα να μην το αγοράσω... Τζώρτζ αν χωράς σε 36 και είσαι τα κιλά που λες, ήρωας, το 38 ίσα που έκλεισε.
Δεν τον εχεις δει λαδωμενο!!Βρε Γιαννη...μπερδεμενα μας τα λες..!!!
Τον ειδες να το φοραει εκει..;;;
Εχεις τον skliro...ποστερ στο δωματιο με τη στολη..;;;
Πως ξερεις τι νουμερο φοραει..;;;
Πολλα ερωτηματα μαζευονται...!!!
Πατως για 36...o skliros....last year...χαχα..!!!
Βρέθηκα κέντρο για δουλειά και πέρασα και από Τζωρτζόπουλο, η συγκίνηση που είδα τον εαυτό μου να φοράει ίδιο παντελόνι με αυτό του #skliros_kariolis (geez996) ήταν τόσο μεγάλη που δεν μπορούσα να μην το αγοράσω... Τζώρτζ αν χωράς σε 36 και είσαι τα κιλά που λες, ήρωας, το 38 ίσα που έκλεισε.
Παράπονο από το μηχανάκι δεν έχω, γιατί ξέρω (πλέον). Στο F800GS-Adv ας πούμε που είναι από τα πιο άνετα που έχω καβαλήσει, η ζελατίνα έκανε βουητό από τα 80χαω και άνω. Δεν σε χτυπούσε αέρας αλλά ήσουν μέσα σε στροβιλοκινητήρα αεροπλάνου ακουστικά και σε "ρουφούσε" προς τα εμπρός το κενό. Εδώ επιλέγεις ανάμεσα σε καθαρό αέρα και σχετική ησυχία (με μπόλικο μυγάκι) ή "βρώμικο αέρα" με φασαρία χωρίς να σε ενοχλεί σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Στο fazer ας πούμε έχω και θόρυβο και ανεμοπίεση, η κατάσταση εδώ είναι απίθανα βελτιωμένη. Είχα βάλει ωτοασπίδες σιλικόνης οπότε νο προμπλέμο, αν δεν είχα σκύψει να δω το gps δεν θα το καταλάβαινα αυτό. Το πρόβλημα αέρα ισχύει σε όλες τις μοτό αν δεν είσαι -ακριβώς- ίδιος με τον αναβάτη εξέλιξης. Και ακριβώς επειδή οι ζελατίνες είναι περίεργη ιστορία (άπειρα τα νήματα για κάθε μοτοσικλέτα στο advrider), δεν καίγομαι να την αλλάξω. Βλέπω πχ cuban rider έχει βάλει και ζελατίνα και το φρυδάκι από πάνω, όχι, υπάρχουν όρια στην ασχήμια, πάρε βεστρόμ φίλε κουβανέζε.Εγω παλι ελεγα οτι δεν παιζει να υπαρχει πιο γκρινιαρης απο εμενα, αλλα...
Ανοιξε γκαζι......για αυτα τα προβληματα με αερα κλπΥπάρχει ένα θετικό στην όλη φάση κορονοαυνανισμός τόσωνΕ μηνώνΕ, δεν πήρα, έχασα (ελάχιστα). Οπότε όλα καλά με το πλάνο να φτάσω (κάποτε) τα 95 κιλά.
Η βουντούντερλιχτ δεν έχει μεγάλη προίκα στα μαγαΖα, η ζβαν μοτέκ έχει αντιπρόσωπο και εκπρόσωπο (και λέει ότι κάνει και έκπτωση στο φόρουμ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ) και ένα καγκελάκι να μην σουρθεί το πλαϊνό καπάκι του μοτέρ στην κακιά την ώρα, που λένε ότι σπάΖει και εύκολα, δεν το μίσησε κανείς. Ειδικά το δικό της δεν χρειάζεται κόψιμο στα πλαστικά όπως τα μαμά ή τα givi. Το ότι GPS μοτοσικλέτας γράφει στις οδηγίες "να μην χρησιμοποιείται σε ζέστη και κρύο" δεν το κατάλαβε ποτέ κανείς, αλλά ΟΚ η ζβαν έχει την λύση για τον ήλιο. Άλλα λεφτά δεν είναι να δώσεις, όπως είπε και ο Αλέξανδρος "μλκ 190 πισινό, θα στα φάνε οι λαστιχάδες".
Να πω εδώ ότι η ζελατίνα στην ψηλή θέση δημιουργεί ένα υπέροχο ήσυχο κενό πίσω της. Αν σκύψεις. Δηλαδή ΠΑΛΙ για το 1,75μ δουλεύει ο Χανς στην φάμπρικα. Λίγη ντροπή δεν έχει κανείς τους.
Και να θυμηθούμε τον καλλιτέχνη που είπε ότι με παξιμάδι και ελιές χορταίνει ολόκληρη οικογένεια, άρχοντας.
Το ένα που έχεις άντε να πιάσει τριψήφιες ταχύτητες χωρίς να σπάσει το μοτέρ οπότε πρόσεχε τι λες, στο άλλο αποτελείς τον "αναβάτη σχεδιασμού" οπότε παρά τα ψόφια 90 στην ρόδα μπορείς να ανοίξεις γκάζι, δεν κάνει και πολλά βέβαια αλλά εντάξει, ανοίγει. Για εσάς είναι η ζωή βρεΑνοιξε γκαζι......για αυτα τα προβληματα με αερα κλπ
Το άνοιξε γκάζι.... Θα είναι λύση σε ότι πρόβλημα βλέπεις στο θεριό.Το ένα που έχεις άντε να πιάσει τριψήφιες ταχύτητες χωρίς να σπάσει το μοτέρ οπότε πρόσεχε τι λες, στο άλλο αποτελείς τον "αναβάτη σχεδιασμού" οπότε παρά τα ψόφια 90 στην ρόδα μπορείς να ανοίξεις γκάζι, δεν κάνει και πολλά βέβαια αλλά εντάξει, ανοίγει. Για εσάς είναι η ζωή βρε
Μου θύμησες το εξής: Παλιά όταν είχα το αγωνιστικό κάρτ είχε έρθει στην πίστα πατέρας με τον γιο που έτρεχε αγώνες. Ταλεντάκι ο μικρός. Είχαν φέρει λοιπόν ένα καινούργιο για να το δοκιμάσει ο μικρός και να το σετάρουν, είχε και κάτι περίεργα αεροδυναμικά βοηθήματα επάνω.Το άνοιξε γκάζι.... Θα είναι λύση σε ότι πρόβλημα βλέπεις στο θεριό.
Μονόδρομος το άνοιξε γκάζι σε τέτοια εργαλεια
Ως ένα σημείο ναι, το "άνοιξε γκάζι" σε κάνει να ξεχνάς πολλά, αν βρεθείς και στο zone που λέει ο Αντώνης ακόμα καλύτερα.Το άνοιξε γκάζι.... Θα είναι λύση σε ότι πρόβλημα βλέπεις στο θεριό.
Μονόδρομος το άνοιξε γκάζι σε τέτοια εργαλεια
Αλλη φορά θα χρειαστείς και ξύστρες.Και πολύ καλός στις βουτιές... Να τα λέμε αυτα
Advphone....
Μη τα πετάς έτσι καλέ μου άνθρωπε αυτά, και μας βγαίνει η μπύρα από τα αφτιά...amyroukai ολοι bmw.!!!
Άγιο φορουμ!