Συστημα αυτόματης λίπανσης αλυσίδας.....TUTORO

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Προς Θεού!!!! Δεν ειρωνεύτηκα!!!
Άτιμο πληκτρολόγιο.....
Και άτιμο κινητό που δεν μπορώ να βάλω εικονίδιο....

Όχι, δεν έχω δει και όχι δεν ήξερα / μπορούσα να φανταστώ ότι μπορεί να κοπεί η πινακίδα από κραδασμούς!!!!
Υπάρχει το πρόβλημα στις παλιές μηχανές όπου η πινακίδα στηρίζεται σε μεταλλικά μέρη. Με την πάροδο του χρόνου η στήριξη γίνεται στο πλαστικό φτερό που είναι από πολυπροπυλένιο περιορίζοντας κατά πολύ το φαινόμενο, χωρίς να το εξαλείφει τελείως όμως.
Εσείς στηρίζετε το βαρελάκι (το οποίο είναι όλο στον αέρα εκτεθειμένο σε όποιες καταπονήσεις) σε μεταλλικά σημεία που σημαίνει ότι η μεταφορά κραδασμών είναι μεγαλύτερη. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για μια πατέντα και όχι για κάποιο πιστοποιημένο εξάρτημα. Έτσι του έκατσε πιο όμορφο σε αυτόν που το έφτιαξε (στήριξη) και έτσι το έφτιαξε. Ε, λοιπόν σπάει στο πιο ευαίσθητο σημείο που είναι το πλεξιγκλας... αν ήταν πιο μαλακό πλαστικό μπορεί να μην πάθαινε τίποτα αλλά δεν θα είχε αυτή την ομορφιά.
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Πριόνι.
Αν δεν βάλεις Τρίτη βίδα στο κέντρο κάτω στην πινακίδα και αφήσεις μόνο τις δυο επάνω ως συνήθως κόβονται. Εκτός αν έχεις πλαίσιακι που θηλυκωνει όλη η πινακίδα μέσα,αλλά και πάλι έχει ταλάντωση.

Δεν έχεις δει κάτι πινακίδες που είναι σαν πυροβολημένες από τα πιρτσινια;;;;
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εσείς στηρίζετε το βαρελάκι (το οποίο είναι όλο στον αέρα εκτεθειμένο σε όποιες καταπονήσεις) σε μεταλλικά σημεία που σημαίνει ότι η μεταφορά κραδασμών είναι μεγαλύτερη. Ε, λοιπόν σπάει στο πιο ευαίσθητο σημείο που είναι το πλεξιγκλας... αν ήταν πιο μαλακό πλαστικό μπορεί να μην πάθαινε τίποτα αλλά δεν θα είχε αυτή την ομορφιά.
αν άλλαζα τα λαμάκια στήριξης ή γενικά όλο τον τρόπο στήριξης με κάτι πιο πλαστικό/λαστιχοειδές θα είχε λιγότερους κραδασμους δλδ???? να το έχω κι αυτό κατά νου???

Αν δεν βάλεις Τρίτη βίδα στο κέντρο κάτω στην πινακίδα και αφήσεις μόνο τις δυο επάνω ως συνήθως κόβονται. Εκτός αν έχεις πλαίσιακι που θηλυκωνει όλη η πινακίδα μέσα,αλλά και πάλι έχει ταλάντωση.
έχω δει σπασμένες, αλλά σκεφτόμουν ότι ήταν από κοπάνημα... εμένα νομίζω ο πρωην της, της είχε βάλει 3 βίδες (2 στο κέντρο και 1 στην πάνω πλευρά)
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
αν άλλαζα τα λαμάκια στήριξης ή γενικά όλο τον τρόπο στήριξης με κάτι πιο πλαστικό/λαστιχοειδές θα είχε λιγότερους κραδασμους δλδ????
Οχι Θοδωρε ,θαχεις περισσοτερες ταλαντωσεις.Αν κ δεν νομιζω να εχεις προβλημα κραδασμων(Vstrom),τι να πουνε δλδ οι μονοκυλινδροι.
Βιδωσε το κατευθειαν πανω στην πρωτη βαση (αυτη με τα δεματικα)και κοιτα να μην χτυπαει πουθενα.
Μαλλον αστοχια υλικου ειχες,ενημερωσε την Tuturo και ζητα τους αλλο,αν σε ρωτησουν τι λιπαντικο χρησιμοποιησες πες τους το δικο τους ,ειχαμε κανει μεγαλη παραγγελια (την οποια μαλιστα επιμεληθηκες εσυ ο ιδιος),δεν θα σε αφησουν ετσι.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Δημήτρη @KORAX θα το δοκιμάσω κι αυτό (να ενημερώσω την tutoro) και βλέπουμε ;)

ευχαριστώ για όλες τις προτάσεις/συμβουλές
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
αν άλλαζα τα λαμάκια στήριξης ή γενικά όλο τον τρόπο στήριξης με κάτι πιο πλαστικό/λαστιχοειδές θα είχε λιγότερους κραδασμους δλδ???? να το έχω κι αυτό κατά νου???



έχω δει σπασμένες, αλλά σκεφτόμουν ότι ήταν από κοπάνημα... εμένα νομίζω ο πρωην της, της είχε βάλει 3 βίδες (2 στο κέντρο και 1 στην πάνω πλευρά)
Η γνώμη μου είναι να βρεις ένα πιο σταθερό σημείο από τα κάγκελα του μασπιέ χωρίς έξτρα λαμάκι όπως έχει κάνει ο Padis.


https://advride.gr/threads/Συστημα-αυτόματης-λίπανσης-αλυσίδας-tutoro.8140/page-37#post-258776
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Μόλις παρέλαβα ευχαριστώ πολύ Άλεξ.Υ.Γ αν το βάλει κάποιος σε @1190 1090 ,1290 ας μου στείλει καμία φωτογραφία να πάω στα σίγουρα!!

Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk










Εχω κανει καμια 60αρια χλμ. Για την ώρα φαίνεται να λαδώνει και τις δυο πλευρές. Το έχω στη μισή στροφή, θα το παίξω λίγο :p

Επόμενη μόντα είναι να πάρω μαύρο σωληνάκι γιατί είναι σαν να έχει πάει για αιμοδοσία :laugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Για πείτε τώρα όσοι το έχετε σε vstrom που θα μπει γιατι δε βλεπω χωρο ουτε για ζητω..
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Είσαι ωραίος!!!!! Το μόνο κακό ειναι οτι εχω τα προστατευτικα τις wings και ισως να μην μπορώ να εχω επαφή εκει μέσα θα δω!!
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Είσαι ωραίος!!!!! Το μόνο κακό ειναι οτι εχω τα προστατευτικα τις wings και ισως να μην μπορώ να εχω επαφή εκει μέσα θα δω!!
Για να το δεσεις εκει:
Μπροστα απο την μπαταρια ειναι ο εγκέφαλος της ανάφλεξης. Τον σηκωνεις, βγαζεις το ταψακι του (2 τορξ 20αρες πλαστικόβιδες), και απο κατω ειναι η μονάδα του abs. Αριστερά και δεξια της θα δεις 2 8αρες καρυδακι που βιδωνουν τη μονάδα πανω στο καθετο δοκαρι του υποπλαισιου. Τις χαλαρωνεις για να μπορεις να περασεις τα tie wraps.

Τα wins deflectors εκτιμω οτι δεν θα σε απασχολησουν στο μονταρισμα γιατι μπαινει αρκετά πιο μεσα απ το χείλος του υποπλαισιου. Ισως στο γεμισμα, αλλα ετσι κι αλλιως εχει περιθωριο να το γειρεις μπροστα, γεμιζεις και το ξαναπας στη θεση του.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Αυτό τι είναι?


Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για την 1η φορα :p ανοιγεις τερμα τη βιδα, ακουμπας το μαγνητη απο πανω να κουνηθει η βαλβίδα και περιμενεις να φτασει πισω το υγρό.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
έγινε και το σφάξιμο, για να το δείτε πως είναι μέσα και πως δουλεύει, ώστε να κάνετε καμιά παρόμοια πατέντα (τόσα μυαλά και τόσα χέρια εδώ μέσα.... ;) )
το λοιπόν, το π@π@ράκι ξεβιδωμένο είναι έτσι



όλη η δουλειά γίνεται από το πάνω ελατήριο που στην κάθε λακούβα σπρώχνει το βαρίδιο από πάνω του (στα δειξια της φώτο) και επηρεάζει την κίνηση του εμβόλου απο κάτω (αριστερό βελάκι)
οι υπόλοιπες 3 τρύπες που βλέπετε είναι για τις βίδες (που ξεβηδώσαμε). Το έμβολο σε "ηρεμία" είναι έτσι όπως το βλέπετε από κάτω (τραβηγμένο υπερβολικά για να φανεί όλη η διαδρομή του... δεν κουνιέται τόσο, αλλά προφανώς πάει τόσο Κάτω" για να κλείνει σίγουρα την τρύπα που περνάει το λάδι)



Σην κάθε ανατάραξη-λακούβα, το ελατήριο κλωτσάει προς τα πάνω το βαρίδιο, οπότε το έμβολο ανεβαίνει κι αυτό και επιτρέπει στο λάδι να περάσει από την τρυπούλα που θα δείτε από κάτω. Βέβαια, μιλάμε για κίνηση 1-2 χιλιοστών.....



περνάει λοιπόν απο εκεί το λαδάκι μας και καταλήγει στο γραναζάκι μας και λιπαίνει την αλυσιδούλα μας.........

τέλος να σας πω ότι το δοχείο είναι πρεσαριστό στη βάση και έχει και ένα o-ringάκι για στεγανοποίηση.
Έχει εξωτερική διάμετρο 38mm και εσωτερική 32mm. Το μήκος δε το μέτρησα, αλλά προσωπικά, δε με απασχολέι και πολύ....



το επόμενο βήμα μου είναι να βρω και να παραγγείλω σωλήνα Plexiglas κοντά στις διαστάσεις που το θέλω, να το δώσω στον
τορναδόρο στη δουλειά να μου το φέρει στα μέτρα μου και να πνίξω σε καλή κόλα εκεί στη βάση για κράτημα και στεγανοποιηση και
φυσικά να ψάξω να βρω άλλη θέση.....

έχω και τη λύση να το κάνω από αλουμίνιο, αλλά δε θα βλέπω πόσο έχει μέσα :)

αυτά... ελπίζω να βοήθησα και εύχομαι να βρεθεί κάποιο αστέρι από τα τόσα που έχουμε εδώ μέσα και να κάνει κάτι παρόμοιο ;)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το μήκος δε το μέτρησα, αλλά προσωπικά, δε με απασχολέι και πολύ....
ε ναι, το μήκος δεν έχει σημασία, σημασία έχει να ξέρεις να το δουλεύεις :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr










Εχω κανει καμια 60αρια χλμ. Για την ώρα φαίνεται να λαδώνει και τις δυο πλευρές. Το έχω στη μισή στροφή, θα το παίξω λίγο :p

Επόμενη μόντα είναι να πάρω μαύρο σωληνάκι γιατί είναι σαν να έχει πάει για αιμοδοσία :laugh:
Λελικο το χρώματακι.... Άστο!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μιας και Τρίτη σήμερα είπα να τιμήσω την μέρα...:p
Έκατσα λοιπόν και τοποθέτησα το νεοαποκτηθέν δια χειρός Χαλάτση @achalatsis Tutoro...!
Ιδού λοιπόν...!!!








Αλλά πολύ μπλέξιμο αδερφέ μου...o_O
1-1,5 στροφές το λαδωτήρι...
+ 3 κλικ η προφόρτιση...
- 2 κλικ η επαναφορά...
+3 στροφές το πίσω ελατήριο...
+2 στροφές τα μπροστά...
σε λίγο θα πάρουμε master στο στρίψιμο...:fun

Το επόμενο στάδιο θα είναι να περάσω το σωληνάκι εσωτερικά του ψαλιδιού αλλά σήμερα βαρέθηκα....
Ραντεβού την άλλη Τρίτη...:happy:
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Μιας και Τρίτη σήμερα είπα να τιμήσω την μέρα...:p
Έκατσα λοιπόν και τοποθέτησα το νεοαποκτηθέν δια χειρός Χαλάτση @achalatsis Tutoro...!
Ιδού λοιπόν...!!!








Αλλά πολύ μπλέξιμο αδερφέ μου...o_O
1-1,5 στροφές το λαδωτήρι...
+ 3 κλικ η προφόρτιση...
- 2 κλικ η επαναφορά...
+3 στροφές το πίσω ελατήριο...
+2 στροφές τα μπροστά...
σε λίγο θα πάρουμε master στο στρίψιμο...:fun

Το επόμενο στάδιο θα είναι να περάσω το σωληνάκι εσωτερικά του ψαλιδιού αλλά σήμερα βαρέθηκα....
Ραντεβού την άλλη Τρίτη...:happy:
-Θένο το ακροφύσιο με το καλάϊ ή πλαστικό οτι έχει, βάλε το να ακουμπάει πάνω στο γρανάζι μόνιμα. Ετσι πιστεύω δεν θα κάνει τη σωστή δουλεια που κάνει ακουμπώντας.

-Εμεις οι πιο παλιοτουτόροι,;) το έχουμε 1/2 στροφη σε άσφαλτο και 1 1/2 στα τρόφυ, για να μην σε φάνε οι δοκιμές...:ok:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
-Θένο το ακροφύσιο με το καλάϊ ή πλαστικό οτι έχει, βάλε το να ακουμπάει πάνω στο γρανάζι μόνιμα. Ετσι πιστεύω δεν θα κάνει τη σωστή δουλεια που κάνει ακουμπώντας.

-Εμεις οι πιο παλιοτουτόροι,;) το έχουμε 1/2 στροφη σε άσφαλτο και 1 1/2 στα τρόφυ, για να μην σε φάνε οι δοκιμές...:ok:
Τώρα το ρίχνει στο μέσο της αλυσίδας...
Βλέποντας και κάνοντας...;)
Θένκς για τα tips Χρήστο...!!!
 
Top Bottom