Τα heide....έχουν στο κέντρο μια λωρίδα "ασφαλτινη"...η οποία δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στο δύσκολο χωμα!
Ειδικά στη λασπη και στο χιόνι...είναι σαν να έχεις ασφαλτινο ελαστικό
advφον
+ 1000
Ακριβως ετσι ειναι . Αυτο ειναι που κανει και την διαφορα με τα karoo .
Μονο αν μπεις σε λασπωμενο με πετρες ισως δεν μπορεσει να '' δαγκωσει'' σε καποια περιπτωση και να πατιναρεις.
Σε καθε αλλη περιπτωση τα heidenau ειναι ιδανικα για χρηση 50-50 τα οποια θετουν καποια ορια στις μεγαλες ταχυτητες ( 150+ δονηση αναλογα την μηχανη) και καποιους περιορισμους στα δυσκολα λασπωμενα μονοπατια.
Τωρα οσον αφορα το αρχικο ποστ του φιλου MrAdventure ( για να μην ξεφευγουμε κι απο το θεμα) θεωρω οτι τακουνατα και μεγαλες ταχυτητες δεν συναδουν
διοτι πολυ απλα δεν υπαρχει η αποραιτητη προσφηση (οπως στα καθαρα ασφαλτινα η εστω στα 50-50). Αυτο δεν σημαινει Οτι δεν μπορεις να κανεις καποια προσπεραση με 160+ , αλλα καλο ειναι το ταξιδι να γινει σε ηπιους ρυθμους.
Αυτος ειναι ο πρωτος βασικος λογος για να σε κρατησει σε λογικες ταχυτητες αυτη η επιλογη ελαστικων.
Δευτερος λογος η φθορα η οποια ερχεται σχετικα γρηγορα αφου οι μυτες που θα κανουν τα τακουνια δεν θα δουλεψουν στο χωμα οσο θα επρεπε.
Τριτος λογος η καταναλωση καυσιμου η οποια λογο αυξημενης τριβης αυξανεται οσο παραπανω τρεχουμε.