"Τακουνια" & ταχυτητα...

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Τοτε θα εχουν κι αλλο δεικτη ταχυτητας....
Δηλαδη τα Karoo1 εχουν το ιδιο κρατημα με τα Dunlop sportmax που φοραν τα μικρα supermoto; Και παιζει να εχουν και μικροτερο δείκτη ταχύτητας τα Dunlop.
LOL
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δηλαδη τα Karoo1 εχουν το ιδιο κρατημα με τα Dunlop sportmax που φοραν τα μικρα supermoto; Και παιζει να εχουν και μικροτερο δείκτη ταχύτητας τα Dunlop.
LOL
Καταλαβαινεις τι λες;
Εγω οχι...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δηλαδη τα Karoo1 εχουν το ιδιο κρατημα με τα Dunlop sportmax που φοραν τα μικρα supermoto; Και παιζει να εχουν και μικροτερο δείκτη ταχύτητας τα Dunlop.
LOL
Καταλαβαινεις τι λες;
Εγω οχι...
Λογικό είναι αφού δεν γνωρίζεις ;)
Τι θα επρεπε να γνωριζω?
Να συγκρινω ασφαλτινα με χωματινα στο κρατημα στην ασφαλτο?
Ο 1ος που ειπε κατι τετοιο εισαι εσυ. Κανεις αλλος δεν εκανε τετοια συγκριση μεχρι τωρα...
Επισης ο δεικτης ταχυτητας, ουδεμια σχεση εχει με τη συμπεριφορα του ελαστικου σε κρατημα. Δεικτης ταχυτητας ειναι. Μονο ;)
Ακομα και τα ασφαλτινα με ιδιο δεικτη ταχυτητας, παρουσιαζουν τεραστιες διαφορες αποδοσης μεταξυ τους.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εμένα πάντως έχουν δείκτη ταχύτητας Q....μέχρι 160



advφον
Κωστα χωρις να στεκομαι σε νουμερα, ειπα οτι οσο ειμαστε εντος οριων κατασκευαστη, ειμαστε ΟΚ. Το ιδιο ειπαν κι αλλοι κι αυτο ειναι η μονη απαντηση στο αρχικο ποστ-ερωτηση. Με Q τα ανλας εισαι εως 160, για οσο θες. Στο εγγυαται το εργοστασιο, οτι δε θα παθεις κατι λογω του ελαστικου.
Αν καποιος εχει δεικτη R, V κλπ, αντιστοιχα.
Η προσωπικη εμπειρια κι αποψη του καθενος μας, δεν αποτελει απαντηση. Ποσο μαλλον συμβουλη, ή προτροπη.
Τωρα αν καποιος ξεπερναει τα ορια της οποιας κατασκευης, δε σημαινει οτι η κατασκευη αυτοκαταστρεφεται αυτοματα! Απλως ο ιδιος αναλαμβανει και το ρισκο.
Οπως και με τον ΚΟΚ καθε μερα.... :)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κωστα χωρις να στεκομαι σε νουμερα, ειπα οτι οσο ειμαστε εντος οριων κατασκευαστη, ειμαστε ΟΚ. Το ιδιο ειπαν κι αλλοι κι αυτο ειναι η μονη απαντηση στο αρχικο ποστ-ερωτηση. Με Q τα ανλας εισαι εως 160, για οσο θες. Στο εγγυαται το εργοστασιο, οτι δε θα παθεις κατι λογω του ελαστικου.
Αν καποιος εχει δεικτη R, V κλπ, αντιστοιχα.
Η προσωπικη εμπειρια κι αποψη του καθενος μας, δεν αποτελει απαντηση. Ποσο μαλλον συμβουλη, ή προτροπη.
Τωρα αν καποιος ξεπερναει τα ορια της οποιας κατασκευης, δε σημαινει οτι η κατασκευη αυτοκαταστρεφεται αυτοματα! Απλως ο ιδιος αναλαμβανει και το ρισκο.
Οπως και με τον ΚΟΚ καθε μερα.... :)
Συμφωνούμε.....ρίξε μια ματιά και στο wild περικαλω!
Και καλό είναι να τα δούμε όλοι, γιατί μόνο τότε θα είμαστε σίγουροι για δείκτη ταχύτητας.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Συμφωνούμε.....ρίξε μια ματιά και στο wild περικαλω!
Και καλό είναι να τα δούμε όλοι, γιατί μόνο τότε θα είμαστε σίγουροι για δείκτη ταχύτητας.
Οταν γυρισω Αθηνα. Τωρα οτι ειδα στον καταλογο που εβαλα. Μπορει να ειναι λαθος.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Εγω θα μιλησω συμφωνα με τη λογικη και οχι τις ειδικες γνωσεις,τις οποιες δεν εχω.

Ενα τακουνατο λαστιχο λογω της κατασκευης του,εχει την μιση επαφη απ οτι ενα ασφαλτινο,με τον δρομο.Χονδρικα και παντα με την μπακαλιστικη λογικη μου και την μιση προσφυση.Αρα ενα λαστιχο με μειωμενη προσφυση ειναι λιγοτερο ασφαλες απο καποιο με μεγαλυτερη επιφανεια.Τοσο στο δρομο,οσο και στο φρεναρισμα.

Στην στροφη επανω,τα κενα που εχει αναμεσα στα τακουνια δημιουργουνε κραδασμους.Και παλι λογικα επηρεαζουνε αρκετα την ευσταθεια της μηχανης.Πιθανοτατα η μηχανη φευγει απο την ιδανικη γραμμη,με οτι αυτο συνεπαγετε.

Επισης καποιοι αναφερονται σε ταχυτητες που οριζει ο κατασκευαστης.Μηπως γνωριζει κανενας σας που εχει κανει τις δοκιμες και σε τι ποιοτητα ασφαλτου?

Η ερωτηση του φιλου μας δεν ειναι αν μπορει καποιος να φοραει τακουνατα και να παει με 300.Σιγουρα υπαρχουνε ατομα που για χιλιους δυο λογους μπορουνε.Η ερωτηση ειναι αν ειναι ασφαλες και κατα την αποψη μου ειναι πολυ λιγοτερο ασφαλες απο τα ασφαλτινα λαστιχα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εγω θα μιλησω συμφωνα με τη λογικη και οχι τις ειδικες γνωσεις,τις οποιες δεν εχω.

Ενα τακουνατο λαστιχο λογω της κατασκευης του,εχει την μιση επαφη απ οτι ενα ασφαλτινο,με τον δρομο.Χονδρικα και παντα με την μπακαλιστικη λογικη μου και την μιση προσφυση.Αρα ενα λαστιχο με μειωμενη προσφυση ειναι λιγοτερο ασφαλες απο καποιο με μεγαλυτερη επιφανεια.Τοσο στο δρομο,οσο και στο φρεναρισμα.

Στην στροφη επανω,τα κενα που εχει αναμεσα στα τακουνια δημιουργουνε κραδασμους.Και παλι λογικα επηρεαζουνε αρκετα την ευσταθεια της μηχανης.Πιθανοτατα η μηχανη φευγει απο την ιδανικη γραμμη,με οτι αυτο συνεπαγετε.

Επισης καποιοι αναφερονται σε ταχυτητες που οριζει ο κατασκευαστης.Μηπως γνωριζει κανενας σας που εχει κανει τις δοκιμες και σε τι ποιοτητα ασφαλτου?

Η ερωτηση του φιλου μας δεν ειναι αν μπορει καποιος να φοραει τακουνατα και να παει με 300.Σιγουρα υπαρχουνε ατομα που για χιλιους δυο λογους μπορουνε.Η ερωτηση ειναι αν ειναι ασφαλες και κατα την αποψη μου ειναι πολυ λιγοτερο ασφαλες απο τα ασφαλτινα λαστιχα.
Εδω κολλαει καλυτερα το... "Απλα πραγματα"!!! ;)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τεο... μου φαινεται απιθανο να υπαρχει τακουνατο με 240 δεικτη ταχυτητας...
Για τον τεο τα εχουν παράγει αυτα !!!!!
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
BMW F800 gs
Επειδη ειδα και το αρχειο που ανεβασε ο Τεο πριν απο λιγο,το λαθος-μπερδεμα εγινε οταν στα στοιχεια αναζητησης μπηκαν τα μαμισια ασφαλτινα στοιχεια ελαστικων και προφανως ο Τεο εμεινε σε αυτα μιας και του αρεσαν πολυ:p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επειδη ειδα και το αρχειο που ανεβασε ο Τεο πριν απο λιγο,το λαθος-μπερδεμα εγινε οταν στα στοιχεια αναζητησης μπηκαν τα μαμισια ασφαλτινα στοιχεια ελαστικων και προφανως ο Τεο εμεινε σε αυτα μιας και του αρεσαν πολυ:p
Και τα karoo3....βλέπω ότι έχουν δείκτη ταχύτητας R....μέχρι 170
Τουλάχιστον αυτά που βλέπω στα καταστήματα πώλησης!
 

Trelos166

Greco TheRider
Περιοχή
Planet Earth
Όνομα
Παν
Μοτό
R1200 GSA
To Wild στο 1200 GS LC είναι κατά τη γνώμη μου η καλύτερη χωμάτινη επιλογή. Το θέμα πιστεύω που καίει τους περισσότερους είναι τελικά ποια είναι η καλύτερη μικτής χρήσης επιλογή..
Η εταιρεία δίνει Vmax= 160 km/h . Η γνώμη μου είναι ότι το λάστιχο δεν ταξιδεύεται με ταχύτητα ανώτερη των 140 km/h .
Oι Γάλλοι επίσης δίνουν πιέσεις 2.5 - 2.9 για χρήση στην άσφαλτο.... Ίσως ναι στην Αττική Οδό. Οπουδήποτε αλλού απλά κινδυνεύεις..
Στο βρεγμένο Κότα.
Βουήζει υπερβολικά το μπροστινό. Το Κaroo 3 είναι Παναγία μπροστά του.
Στη λάσπη και στο σαθρό το Karoo 3 είναι σκουπίδι σε σχέση με το Wild.

Διάρκεια ζωής αναλόγως χρήσης και φαγούρας του χρήστη. Εμένα το πίσω μου έβγαλε 7000 km ενώ το εμπρός έχει κάνα 1500αρι km εκτιμώ ακόμη.

Γνώμη μου είναι ότι το Wild δεν είναι μικτής χρήσης ελαστικό αλλά καθαρά εκτός δρόμου ελαστικό. Ο χαρακτηρισμός της εταιρείας ως 50/50 δεν με εκφράζει.
Αντιθέτως το Karoo 3 είναι μικτής χρήσης ελαστικό.
Περί ορέξεως ....
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Οντως ο χαρακτηρισμος του Wild σαν 50/50 ειναι εξωπραγματικος και αυτο φαινεται απο το πελμα του και μονο.Μαλλον ..τι μαλλον σιγουρα ειναι μαρκετιγκ τρικ ..
 
Top Bottom