"Τακουνια" & ταχυτητα...

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Επανέρχομαι !!!
Στο βρεγμένο κότα
Στο στεγνό μεχρι 130 για φθορές και ασφάλεια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στο στροφιλίκι άπτεται στην εμπειρία και την ψυχολογία του καθενα !!!!!!
ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!!
 

MrAdventure

Live to Ride,Ride to Live
Περιοχή
Heraklion, Greece
Όνομα
George
Μοτό
KTM Adventure 1190R
Τελικα ισως το καλυτερο ειναι να εχεις δυο ζευγαρια ελαστικα για γουστα στην ασφαλτο και στο χωμα.Ακομα καλυτερα θα ηταν να εχουμε δυο σετ ζαντες για να αποφευγουμε και τον λαστιχά καθε φορα.
Απο οτι καταλαβαινω απο προσωπικη εμπειρια αλλα και απο ολους εσας οτι αν θελεις να εισαι σωστος και ασφαλης αντβετσουρας με χωματινα λαστιχα τοτε βαζεις λιγο νερο στο κρασι σου(οχι παντα)και εχεις ενα οριο στα 130-150χλμ για να μπορεις να εχεις μια σχετικη "ζωη" στα λαστιχα σου και να κανεις και τα παιχνιδια σου στο χωμα και στις λασπες.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Καλησπέρα, τα τελευταία χρόνια, κυκλοφορώ χειμώνα - καλοκαίρι με Karoo 3
Τα λάστιχα είναι ΠΑΡΑ πολύ καλά παντού, (περίπου ίδια, με όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας ...)
απλά στο βρεγμένο θέλουν αρκετή προσοχή παραπάνω σε σχέση με το στεγνό.
Αυτό που έχω δει, αν πηγαίνεις "βιαστικά" είναι ότι πάνω από τα 160 ελαφραίνει το τιμόνι, χωρίς όμως να συμβαίνει κάτι τραγικό.
Πριν αρκετό καιρό ανέβαινα Σέρρες με καινούργια λάστιχα, με κανονικούς ρυθμούς, στο γυρισμό όμως γύρισα ΓΡΗΓΟΡΑ,
και με όχι αρκετή πίεση, και μόλις έφτασα Αθήνα, τα κεντρικά τακούνια στη βάση τους που ενώνονται με το κυρίως πέλμα,
είχαν βαθιές χαρακιές, σε αρκετό βάθος ... οπότε όλη την υπόλοιπη ζωή του το πίσω, πήγαινε "όρνιθα¨...:D

Αυτό που μου είπε ο φίλος που βάζω λάστιχα, και το έκανα λάθος, είναι ότι τα λάστιχα αυτά θέλουν στην άσφαλτο,
κανονική ασφάλτινη υψηλή πίεση.
Εγώ τα δούλευα, με πίεση περίπου 22 psi στο χώμα, και στην άσφαλτο περίπου 26-27 psi με αποτέλεσμα γρήγορη φθορά το πίσω,
και ανομοιόμορφη φθορά (και μύτιασμα) στο μπροστινό.
Τα τελευταία 2 ζεύγη, βάζω στην άσφαλτο 32 εμπρός και 34-35 πίσω, και έχω δεί μεγάλη διαφορά στη διάρκεια ζωής,
καθώς και ομοιόμορφη φθορά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τελικα ισως το καλυτερο ειναι να εχεις δυο ζευγαρια ελαστικα για γουστα στην ασφαλτο και στο χωμα.Ακομα καλυτερα θα ηταν να εχουμε δυο σετ ζαντες για να αποφευγουμε και τον λαστιχά καθε φορα.
Απο οτι καταλαβαινω απο προσωπικη εμπειρια αλλα και απο ολους εσας οτι αν θελεις να εισαι σωστος και ασφαλης αντβετσουρας με χωματινα λαστιχα τοτε βαζεις λιγο νερο στο κρασι σου(οχι παντα)και εχεις ενα οριο στα 130-150χλμ για να μπορεις να εχεις μια σχετικη "ζωη" στα λαστιχα σου και να κανεις και τα παιχνιδια σου στο χωμα και στις λασπες.
Αυτο με τα 2 ζευγάρια ζαντες έχω καταφέρει και έχω λύσει το θέμα ασφαλεια στα διάφορα τερρεν.....;)
Σε βάθος χρόνου είναι και η πιο οικονομική λύση....
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Η κουβέντα ασφαλεια.....αφορά άπειρα και αφελη παιδάκια σαν και σένα, για αυτό επιμενω!
Την πείρα την μετράμε με χιλιόμετρα !! Το παιδάκι μέχρι τώρα ίσως έχει κάνει συνολικά με οχήματα όλων των ειδών πιο πολλά χλμ !! φιλικά :drt: τέρμα γκάζι με όλα :rolleyes:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Την πείρα την μετράμε με χιλιόμετρα !! Το παιδάκι μέχρι τώρα ίσως έχει κάνει συνολικά με οχήματα όλων των ειδών πιο πολλά χλμ !! φιλικά :drt: τέρμα γκάζι με όλα :rolleyes:
Τα άσπρα μου μαλλιά και τα μίλια μου....δεν μου επιτρέπουν τέτοιες συγκρίσεις, παρά μόνο πατρικες συμβουλές σε ένα ευαίσθητο θέμα όπως είναι αυτό της ασφάλειας!!

Δυστυχώς η πείρα έρχεται με το πέρας των χρόνων και μόνο......αλλά αυτό είναι και το ωραίο της παλιοζωης!

Αλλά το να λεμε ότι τα άσφαλτινα ελαστικά έχουν την ίδια ασφαλεια με τα χωματινα σε μεγάλες ταχυτητες.....είναι πέρα από πείρα κλπ παπαριες.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αυτο με τα 2 ζευγάρια ζαντες έχω καταφέρει (και έχω λεφτα πολλα βεβαια...);)
Τα λεφτα δεν κρυβονται παλιοζωη παλικΕνωνια...:hh:αλιμονο απ'την φτωχολογιά...αχου...:mkms::friend:
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τα άσπρα μου μαλλιά και τα μίλια μου....δεν μου επιτρέπουν τέτοιες συγκρίσεις, παρά μόνο πατρικες συμβουλές σε ένα ευαίσθητο θέμα όπως είναι αυτό της ασφάλειας!!

Δυστυχώς η πείρα έρχεται με το πέρας των χρόνων και μόνο......αλλά αυτό είναι και το ωραίο της παλιοζωης!

Αλλά το να λεμε ότι τα άσφαλτινα ελαστικά έχουν την ίδια ασφαλεια με τα χωματινα σε μεγάλες ταχυτητες.....είναι πέρα από πείρα κλπ παπαριες.
Απειρα ρεσπεκτ και +800!!!:l2:...νεοι ειναι ακομα...θα μαθουν!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τα λεφτα δεν κρυβονται παλιοζωη παλικΕνωνια...:hh:αλιμονο απ'την φτωχολογιά...αχου...:mkms::friend:
Ας είναι καλά οι φίλος ο χαρης@sirax από το Άργος, που ανακατευεται στο ebay....
Εκεί το κόστος είναι αρκετά οικονομικό....αν υπολογίζεις καμμια δεκαριά αλλαγές τον χρόνο....θα δεις ότι μέσα σε 2 χρονάκια έχεις βγάλει το κόστος του δεύτερου σετ.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Τα άσπρα μου μαλλιά και τα μίλια μου....δεν μου επιτρέπουν τέτοιες συγκρίσεις, παρά μόνο πατρικες συμβουλές σε ένα ευαίσθητο θέμα όπως είναι αυτό της ασφάλειας!!

Δυστυχώς η πείρα έρχεται με το πέρας των χρόνων και μόνο......αλλά αυτό είναι και το ωραίο της παλιοζωης!

Αλλά το να λεμε ότι τα άσφαλτινα ελαστικά έχουν την ίδια ασφαλεια με τα χωματινα σε μεγάλες ταχυτητες.....είναι πέρα από πείρα κλπ παπαριες.
Σταματά ρε παλιογερε σε πειράζω !!! Η αλήθεια ειναι οτι με τα τακούνια πρεπει να πηγαινουμε μαξ τα 140 μαξ μαξ . Τωρα για οικονομία στο λάστιχο ειδικά το πισω 110-120 ειναι το καλύτερο ! Γενικα όμως στο στεγνό αν βιαζόμαστε πχ κτλ κάποια στιγμή μπορουμε να το παμε και 180 αλλα ειπαμε σε λίγες περιπτώσεις μονο ! Και αυτο με ορισμένα τακούνια παλι οχι με ολα ! Καλα στο βρεγμένο δε το συζητάμε παμε κότες εντελώς ! Αυτά ! Και γενικα θέλει προσοχή ξαι οχι μεγάλες ταχύτητες με όλων των ειδών τα λάστιχα παιδια !! Προσοχή πολυ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

aeriko

Μέλος
Όνομα
Πάνος
Μοτό
R 1200GS
Διαβαζω και ξαναδιαβαζω. Πλην λιγων εξαιρεσεων (σοφοι γεροντες) μιλατε για την ζωη των ελαστικων και οχι της δικης σας. Να ειστε καλα και παντα ορθιοι

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Δεν νομιζω να ειναι κανεις τοσο αφελής που να βάζει τα λάστιχα πανω απο τον Ευατο του ! Θα ηταν εντελώς μακακας αν εκανε κατι τετοιο κάποιος !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Να πω και εγω την γνωμη μου?
Το μηχανακι μου βεβαια ειναι πιο μικρο και φοραω Τ63,λοιπον μετα απο μερικα πειραματα εβαλα πιεσεις 15-15(κρυα) γιατι ηθελα να μπω χωμα χωρις να σταματαω να κατεβαζω πιεσεις και Ω Εκπληξη κρατανε καλυτερα με αυτες τις πιεσεις και στην ασφαλτο,ανοιχτο στροφυλικι με 160 (δεν παει κ παραπανω)πολυ καλα και σε σφιχτο στροφιλικι αν εχεις ψυχη ξεφτιλιζεις SS ,ναι γλυστρωντας αλλα με καποιο τροπο σου λενε ποτε και ποσο θα γλυστρισουν απο πριν,πιστευω οτι αυτο συμβαινει επειδη συνεργαζονται καλυτερα με τις ελαστικοτητες του πλαισιου και της αναρτησεις ,με τα ασφαλτινα δεν νοιωθω τοση σιγουρια οσο με τα τακουνατα και τα χαρισα(σας κουφανα ε?),επισης εχω κανει 4200κμ και το πελμα ειναι στα μισα και ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ φθαρμενο (λογω χαμηλων πιεσεων ).Βεβαια ολα αυτα για το δικο μου 650αρι με Τ63 κινουμενο συνηθως μεχρι 130-140 σε εθνικη (σπανια ομως)και πραγματικα ταπα κοντα στην τελικη σε στριφιλικια(πολυ συχνα)μια και αποφευγω τις εθνικες.
Αν εχετε μηχανακι με ακαμπτο πλαισιο και αργες αναρτησεις τοτε δεν το συζηταω φυσικα και αποδιδουν καλυτερα τα ασφαλτινα ελαστικα με ασφαλτινες πιεσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

chaosm

Μέλος
Άσχετα με το θέμα αλλά μιας και γράφτηκε στην αρχή. Πάντα μου άρεσε αυτό που ο μάστορας ξέρει καλύτερα απ αυτόν που το έχει κατασκευάσει. Πώς λένε;
Έλα ρε δε ξέρει αυτός. Θα σου πω εγώ τι θα κάνεις.. Χαχαα
 

MrAdventure

Live to Ride,Ride to Live
Περιοχή
Heraklion, Greece
Όνομα
George
Μοτό
KTM Adventure 1190R
Και γω δεν πιστευω πως βαζει κανεις ποιο πανω τα λαστιχα απο την παρτη του...Οπως και να χει το σημαντικο ειναι οτι με προσεκτικη οδηγηση σε εθνικη και οχι πανω απο 150χλμ τα τακουνατα ειναι αξιοπρεπεστατα με καποιους συμβιβασμους στο βρεγμενο...Αλλα δεν μπορουμε να τα εχουνε και ολα:UH:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Απειρα ρεσπεκτ και +800!!!:l2:...νεοι ειναι ακομα...θα μαθουν!

ω ναι.....να μαθουν....να μαθουν να ακουν....αλλιως θα μαθουν με τον αλλο τροπο....αυτον τον ''ασκημο''....



Διαβαζω και ξαναδιαβαζω. Πλην λιγων εξαιρεσεων (σοφοι γεροντες) μιλατε για την ζωη των ελαστικων και οχι της δικης σας. Να ειστε καλα και παντα ορθιοι
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

μα ειναι αυτονοητο πανο...επειδη εχουμε ''φαει'' την ζωη πολλων ελαστικων ,εξυπακουεται οτι ειχαμε προτεραιοτητα την δικη μας !!!
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Οσο αναφορά την ασφάλεια που λέτε όλοι σας θελω να προσθέσω το εξής : είτε φοράμε ασφάλτινα είτε φοράμε χωμάτινα ελαστικά για να ειμαστε ασφαλείς πρεπει να πηγαινουμε σύμφωνα με τον ΚΟΚ εθνική μαξ τα 130 (σε κάποια σημεία) και σε επαρχιακό δυκτιο μαξ τα 80 και σε κατοικημένες περιοχές 40-50-60 !! Όταν κινούμαστε πανω απο αυτά τα όρια που δινει ο κώδικας μας όλοι μας ρισκάρουμε ! Σε ενα δύσκολο και απρόβλεπτο φρενάρισμα με 200 χλμ η με 220 στην εθνική η αντίστοιχα με 140-150 σε επαρχιακό οτι λάστιχο και να φοράς μονο η τύχη θα σε σώσει και τιποτα αλλο ! Τα πράγματα ριναι απλά αν θες να πας με ασφάλεια και σιγουριά κίνησε αργά και σταθερά !


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ΚΟΥΤΑΚΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
THIS IS ΠΑΤΡΑΑΑΑΑ
Όνομα
ΑΝΔΡΕΑΣ
Μοτό
YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE
Οσο αναφορά την ασφάλεια που λέτε όλοι σας θελω να προσθέσω το εξής : είτε φοράμε ασφάλτινα είτε φοράμε χωμάτινα ελαστικά για να ειμαστε ασφαλείς πρεπει να πηγαινουμε σύμφωνα με τον ΚΟΚ εθνική μαξ τα 130 (σε κάποια σημεία) και σε επαρχιακό δυκτιο μαξ τα 80 και σε κατοικημένες περιοχές 40-50-60 !! Όταν κινούμαστε πανω απο αυτά τα όρια που δινει ο κώδικας μας όλοι μας ρισκάρουμε ! Σε ενα δύσκολο και απρόβλεπτο φρενάρισμα με 200 χλμ η με 220 στην εθνική η αντίστοιχα με 140-150 σε επαρχιακό οτι λάστιχο και να φοράς μονο η τύχη θα σε σώσει και τιποτα αλλο ! Τα πράγματα ριναι απλά αν θες να πας με ασφάλεια και σιγουριά κίνησε αργά και σταθερά !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αυτό ακριβώς φίλε! Συμφωνώ μαζί σου!
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
ωρες ωρες με κανετε να νιωθω σαν παδακι εκτης δημοτικου εδω λεμε την εμπειρια μας απο λαστιχα με τακουνι που εχουμε τωρα Σιγουρα οταν πας με ολα, με σουζες, και τον ΚΟΚ τον γραφεις στα παλια σου τα παπουτσια ειναι ενα αλλο θεμα Εδω η καταλαβα λαθος λεμε ο καθενας την γνωμη του για τα λαστιχα που φοραει και εχουν τακουνι ΛΕΜΕ λοιπον TKC80 λαστιχαρα το πηγα 215 χιλιομ δεν εκανε κιχ στο χωμα ξεμπαζωνει τα παντα ξεκολαει ευκολα σχεδον απο παντου, γλιστραει δεν θελει πολλα πολλα στο νερο, και στην ασφαλτο γατζωνει σαν χταποδι, αμα θελεις να το κρατησεις για καιρο πας νορμαλ χωρις υπερβολες οχι γιατι δεν παει το λαστιχο απλα για να μην τρεχουμε στο εξαμηνο για αλλο Τωρα αν καταλαβα κατι αλλο σορρυ
 
Top Bottom