Καλησπέρα, τα τελευταία χρόνια, κυκλοφορώ χειμώνα - καλοκαίρι με Karoo 3
Τα λάστιχα είναι ΠΑΡΑ πολύ καλά παντού, (περίπου ίδια, με όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας ...)
απλά στο βρεγμένο θέλουν αρκετή προσοχή παραπάνω σε σχέση με το στεγνό.
Αυτό που έχω δει, αν πηγαίνεις "βιαστικά" είναι ότι πάνω από τα 160 ελαφραίνει το τιμόνι, χωρίς όμως να συμβαίνει κάτι τραγικό.
Πριν αρκετό καιρό ανέβαινα Σέρρες με καινούργια λάστιχα, με κανονικούς ρυθμούς, στο γυρισμό όμως γύρισα ΓΡΗΓΟΡΑ,
και με όχι αρκετή πίεση, και μόλις έφτασα Αθήνα, τα κεντρικά τακούνια στη βάση τους που ενώνονται με το κυρίως πέλμα,
είχαν βαθιές χαρακιές, σε αρκετό βάθος ... οπότε όλη την υπόλοιπη ζωή του το πίσω, πήγαινε "όρνιθα¨...
Αυτό που μου είπε ο φίλος που βάζω λάστιχα, και το έκανα λάθος, είναι ότι τα λάστιχα αυτά θέλουν στην άσφαλτο,
κανονική ασφάλτινη υψηλή πίεση.
Εγώ τα δούλευα, με πίεση περίπου 22 psi στο χώμα, και στην άσφαλτο περίπου 26-27 psi με αποτέλεσμα γρήγορη φθορά το πίσω,
και ανομοιόμορφη φθορά (και μύτιασμα) στο μπροστινό.
Τα τελευταία 2 ζεύγη, βάζω στην άσφαλτο 32 εμπρός και 34-35 πίσω, και έχω δεί μεγάλη διαφορά στη διάρκεια ζωής,
καθώς και ομοιόμορφη φθορά.