"Τακουνια" & ταχυτητα...

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Δεν ειναι τακουνατα...:D
Για χρήση 50-50 δεν κάνουν ; δεν τα έχω δει απο κοντά αλλα θυμάμαι ότι τότε που βγήκαν είχαν καλές κριτικές μιλάω για το k60 το scout
 
Τελευταία επεξεργασία:

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
BMW F800 gs
Μια χαρα κανουν και τα συνιστω σε καποιον που παταει και χωμα και θελει να εχει ενα λαστιχο για ολα.Επισης για πολυ μεγαλο ταξιδι με διαφορα τεραιν ειναι ταμαμ...και αντεχουν.Δεν μου αρεσει το μπροστινο στο χωμα και το πισω στην λασπη...αλλα ειπαμε δεν ειναι τακουνατα-χωματινα...
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Σε σχέσει με τα karoo3 τι διαφορά έχουν Heidenau γιατί πάνω κάτω στην ίδια κατηγορία θεωρω ότι ειναι η κάνω λάθος ;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε σχέσει με τα karoo3 τι διαφορά έχουν Heidenau γιατί πάνω κάτω στην ίδια κατηγορία θεωρω ότι ειναι η κάνω λάθος ;
Τα heide....έχουν στο κέντρο μια λωρίδα "ασφαλτινη"...η οποία δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στο δύσκολο χωμα!
Ειδικά στη λασπη και στο χιόνι...είναι σαν να έχεις ασφαλτινο ελαστικό

advφον
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Τα heide....έχουν στο κέντρο μια λωρίδα "ασφαλτινη"...η οποία δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στο δύσκολο χωμα!
Ειδικά στη λασπη και στο χιόνι...είναι σαν να έχεις ασφαλτινο ελαστικό

advφον
+ 1000
Ακριβως ετσι ειναι . Αυτο ειναι που κανει και την διαφορα με τα karoo .
Μονο αν μπεις σε λασπωμενο με πετρες ισως δεν μπορεσει να '' δαγκωσει'' σε καποια περιπτωση και να πατιναρεις.
Σε καθε αλλη περιπτωση τα heidenau ειναι ιδανικα για χρηση 50-50 τα οποια θετουν καποια ορια στις μεγαλες ταχυτητες ( 150+ δονηση αναλογα την μηχανη) και καποιους περιορισμους στα δυσκολα λασπωμενα μονοπατια.
Τωρα οσον αφορα το αρχικο ποστ του φιλου MrAdventure ( για να μην ξεφευγουμε κι απο το θεμα) θεωρω οτι τακουνατα και μεγαλες ταχυτητες δεν συναδουν
διοτι πολυ απλα δεν υπαρχει η αποραιτητη προσφηση (οπως στα καθαρα ασφαλτινα η εστω στα 50-50). Αυτο δεν σημαινει Οτι δεν μπορεις να κανεις καποια προσπεραση με 160+ , αλλα καλο ειναι το ταξιδι να γινει σε ηπιους ρυθμους.
Αυτος ειναι ο πρωτος βασικος λογος για να σε κρατησει σε λογικες ταχυτητες αυτη η επιλογη ελαστικων.
Δευτερος λογος η φθορα η οποια ερχεται σχετικα γρηγορα αφου οι μυτες που θα κανουν τα τακουνια δεν θα δουλεψουν στο χωμα οσο θα επρεπε.
Τριτος λογος η καταναλωση καυσιμου η οποια λογο αυξημενης τριβης αυξανεται οσο παραπανω τρεχουμε.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Τα heide....έχουν στο κέντρο μια λωρίδα "ασφαλτινη"...η οποία δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στο δύσκολο χωμα!
Ειδικά στη λασπη και στο χιόνι...είναι σαν να έχεις ασφαλτινο ελαστικό

advφον
Σε κάποιες διαστάσεις των πίσω δεν έχει κεντρική λωριδα.Οπως το 130/80/17 νομίζω δεν έχει

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε κάποιες διαστάσεις των πίσω δεν έχει κεντρική λωριδα.Οπως το 130/80/17 νομίζω δεν έχει

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστός......δεν το γνώριζα...
Αυτό μοιάζει με karoo 3



advφον
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Βρήκα και αυτό για όποιον ενδιαφέρει
Είναι το heide k60 πίσω σε διαφορετικές διαστάσεις



Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom