Τα πάντα για τα 690...

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ευχαριστώ Κώστα ! που το είδες, να κοιτάξω κι εγώ στο δικό μου pdf ? δεν μπορεί, το ίδιο θα είναι
Και το Αγγλικό manual του 2021 λέει "15/46". Σελίδα 117.
Στο Ελληνικό manual του 2021 έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα στην αναγνώριση των Ελληνικών χαρακτήρων και από λάθος γράφει "3:46μμ". Σελίδα 131.

Αγγλικό:

Ελληνικό:
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004

2008-2018 model stock φοράνε 15-45.
Εγω όταν αλαξα έβαλα πάλι 15-45. Στο χώμα δουλεύει άψογα και συνήθως πάω με 2 κουμπωμενη χαλαρά χωρίς να κρεμάει η να ζορίζεται. Αν κινηθώ με πιο γρήγορους ρυθμούς κουμπωνω 3. Δλδ δουλεύω 2 και τρίτη και με βολεύει . Για χώμα πάντα. Τώρα στην άσφαλτο δεν έχω άποψη γιατί ταξιδεύω έως 120-130 max λόγω ελαστικών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Και το Αγγλικό manual του 2021 λέει "15/46". Σελίδα 117.
Στο Ελληνικό manual του 2021 έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα στην αναγνώριση των Ελληνικών χαρακτήρων και από λάθος γράφει "3:46μμ". Σελίδα 131.

Αγγλικό:

Ελληνικό:
ευχαριστώ Στέφανε !!
 
Reactions: STF

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
15/46 ειναι τσεκαρισμένο :) και ειναι αρκετα μακρυ για χωμα εκτός και αν κανει κανεις ταξιδια....
:)

συμφωνώ απόλυτα ! την Κυριακή που θα πάμε για "καθαρισμα" στη Βαρυπομπη, θα το δω,
αλλά ετσι όπως είναι τωρα, δεν το βλέπω να ανεβαίνει εύκολα ...
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Προχωράει το "χάλασμα" του μοτασακού μου ολοταχώς ... :roflmao:
Μπήκαν φρέσκα ΜΤ21, παράγγειλα και ένα γραναζάκι μπροστά 14άρι
Απλά προς ενημέρωση, δεν κάνουν τα γρανάζια των EXC (και έχω αχρησιμοποίητο ...)
καθώς η διάμετρος του καρέ είναι πιο μικρή (μακακία, έγινε εδώ ...) και είναι όπως αυτή των 640
Επίσης έφτασε σήμερα το πρώτο "δωράκι" η σέλα ERGO.
Δεν ξέρω αν κάποιος φίλος έχει βάλει ή το σκέφτεται, πάντως παρότι δεν φαίνεται και τόσο μαλακή,
και μόλις την έπιασα, μου φάνηκε μικρή η διαφορά με την μαμα, τελικά είναι πολύ πιο άνετη, και δεν της φαίνεται ...
Βέβαια, δεν ξέρω αν αξίζει αυτά τα λεφτά, καθώς νομίζω έχει κάτι λιγότερο από 200 εουρος ... :oops:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Προχωράει το "χάλασμα" του μοτασακού μου ολοταχώς ... :roflmao:
Μπήκαν φρέσκα ΜΤ21, παράγγειλα και ένα γραναζάκι μπροστά 14άρι
Απλά προς ενημέρωση, δεν κάνουν τα γρανάζια των EXC (και έχω αχρησιμοποίητο ...)
καθώς η διάμετρος του καρέ είναι πιο μικρή (μακακία, έγινε εδώ ...) και είναι όπως αυτή των 640
Επίσης έφτασε σήμερα το πρώτο "δωράκι" η σέλα ERGO.
Δεν ξέρω αν κάποιος φίλος έχει βάλει ή το σκέφτεται, πάντως παρότι δεν φαίνεται και τόσο μαλακή,
και μόλις την έπιασα, μου φάνηκε μικρή η διαφορά με την μαμα, τελικά είναι πολύ πιο άνετη, και δεν της φαίνεται ...
Βέβαια, δεν ξέρω αν αξίζει αυτά τα λεφτά, καθώς νομίζω έχει κάτι λιγότερο από 200 εουρος ... :oops:
:ttw:
 

Giwrgos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Να ρωτήσω πάλι, έβαλα το φίλτρο και την κουκούλα.Ηθελε λάδωμα πριν? Κάνει παραπάνω θόρυβο τώρα, να ανησυχώ?

Στάλθηκε από το H8324 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Θέλει λάδωμα το φίλτρο άσχετα αν βάλεις κάλυμμα για την νερό.
Την εισαγωγή θα την ακούς πλεον.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Καλησπέρα στην παρέα,

Σήμερα, πέρασα από τη γνωστή στους Αθηναίους γιάφκα για BMW, η οποία με γοργούς ρυθμούς
γίνεται παραμάγαζο ΚΤΜ - HUSQVARNA (και όπου να ναι και GAS-GAS :roflmao:)
Μεταξύ άλλων, χρησίμων και αχρήστων, τοποθετήθηκε και το μπροστινό γραναζάκι 14 οδόντων ...
Δεν ξέρω αν κάποιος φίλος έχει βάλει, να ακούσουμε και καμιά άλλη γνώμη,
εμένα πάντως μου άρεσε πάρα πολύ, και είμαι περίεργος να δω πως θα είναι και στο βουνό.
Το μηχανάκι ξεκινάει πολύ πιο ωραία, και όλες οι ταχύτητες γέμισαν όπως πρέπει (κατά τη γνώμη μου πάντα ...)
ενώ σχεδόν εξαφανίστηκαν, κάποια ενοχλητικά σκορτσαρίσματα, καθώς πάω γενικά "μια πάνω" ...
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
...θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις, για τα μοντέλα >2019 παρακαλώ:
α. Το mode λειτουργίας που θα επιλεγεί, σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο "σβήσει" το μοτέρ, παραμένει στη "μνήμη" ή θα πρέπει να γίνει ξανά η επιλογή του από την αρχή;;;
β. Αποστάσεις της τάξης των 500χλμ δηλαδή ταξίδι, είναι εφικτές με ταχύτητες 110-130;;; ρωτάω από πλευράς μοτέρ, τα θέματα άνεσης είναι κατανοητά .
γ. Υπάρχουν όντως σκορτσαρίσματα;;;
δ. Οι κραδασμοί έχουν όντως βελτιωθεί;;;
ε. Η αλλαγή γραναζιού επηρεάζει τη λειτουργία των ηλεκτρονικών και αν ναι, διορθώνεται αυτό;;;
στ. Υπάρχουν κάποιες "παιδικές" ασθένειες ή/και κάποια ζητήματα θα πρέπει να προσέξει κανείς στη περίπτωση αγοράς μτχρ;;;
ζ. Ποια είναι τα "must have" αξεσουάρ;;;
η. Ποιες οι διαφορές με το 701;;; Υπάρχουν λόγοι που συνηγορούν υπέρ του ενός ή του άλλου;;;
θ. ...για το τέλος η ερώτηξη του ενός εκατομυρίου... το βάρος είναι "διαχειρίσιμο";;; (δλδ σε σχέση με το υφιστάμενο dakar και πέρα από τους απόλυτους αριθμούς, ως αίσθηση (του βάρους) θα υπάρχει σημαντική διαφορά;;;)
/// Β
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
...θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις, για τα μοντέλα >2019 παρακαλώ:
Έχω 701 του 2020 αλλά είναι ίδια τα ηλεκτρονικά κ κινητήρας με του ΚΤΜ.
Η άποψή μου στις ερωτήσεις σου:

α) Χρειάζεται το Dongle για να κρατάει τις ρυθμίσεις. Το ABS του πίσω τροχού είναι πάντα απενεργοποιημένο (από την στιγμή που βάζεις το dongle) και το τράκτιον κοντρόλ το επιλέγεις εσύ αν το θες ΟΝ ή ΟΦΦ και μένει στη μνήμη αν σβήσει το μοτέρ.
Αλλά για το 2021 μοντέλο λόγω Ευρω 5 κανονισμών δεν υπάρχει dongle και αν σβήσει το μοτέρ πρέπει να το απενεργοποιήσεις.

β) Έβγαλα 450 ΚΜ σε μια μέρα αλλά δεν πρέπει να βιάζεσαι. Το μοτέρ τα καταφέρνει τέλεια με 110-130 εγώ δεν τα κατάφερνα με την μαμα σέλα και το χτύπημα από τον αέρα.
Δεν είναι ΚΤΜ 1190 ή 1290 που ανεβαίνεις το πρωί πετάγεσαι για καφέ 300 χλμ μακριά και επιστρέφεις.

γ) Σκορτσαρίσματα εγω συνάντησα τις πρώτες 2 ώρες μέχρι να συνηθίσω ότι είναι μονοκύλινδρο και επειδή είχα ΚΤΜ 1190 προηγουμένως.
Μετά το συνήθισα και το ξέχασα. Σίγουρα μπορεί να διορθωθεί με fuel dongle, power commander κτλ αλλά δεν με απασχολεί και δεν θέλω να μπλέξω.

δ) Δεν ξέρω πως ήταν πριν αλλά δεν νιώθω κραδασμούς. Περισσότερους κραδασμούς είχα στα χέρια και πόδια με το BMW F800GS με αποτέλεσμα μουδιάσματα και να το δώσω χωρίς να κλείσει χρόνο στην κατοχή μου.
Το μπροστινό κυλάει υποδειγματικά και το τιμόνι είναι σταθερότατο. Πίστευα ότι ίσως χρειαστώ stabilizer αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται στη παρούσα φάση.

ε) Το γρανάζι δεν νομίζω ότι επηρεάζει τα ηλεκτρονικά (τράκτιον κοντρόλ κ φρένα) αλλά σίγουρα επηρεάζει την ένδειξη ταχύτητας με κάποιο σφάλμα.

στ) Ναι, πρέπει να αλλάξεις με το καλημέρα slave cylinder του συμπλέκτη (Oberon) ή το O-ring σε αναβαθμισμένο. Έχω 3-4 όποιος θέλει να του στείλω.
Είναι ρίσκο και σε αφήνει χωρίς κάποια ένδειξη.

ζ) Σηκώνει μεγάλη συζήτηση τα έξτρας... Εγώ θεωρώ χαμηλότερα μαρσπιέ και καλύτερη σέλα. Εξάτμιση επίσης. Ζεματάει η μαμά εξάτμιση.

η) Αυτές τις χρονολογίες που κοιτάς είναι τα ίδια σε αναρτήσεις και κινητήρα (και ηλεκτρονικά) το 690 με το 701. Είναι καθαρά ποιο σου αρέσει.

θ) Δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν έχω οδηγήσει ποτέ το Ντακάρ.
Αλλά ξέρω να σου πως τα 690/701 είναι φρέσκιες μηχανές και κουβαλάνε τεχνολογία που δεν έχει το ντακάρ. Για παράδειγμα το Quickshifter είναι φανταστικό και ο τρόπος που αλλάζει ταχύτητες.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Έχω 701 του 2020 αλλά είναι ίδια τα ηλεκτρονικά κ κινητήρας με του ΚΤΜ.
Η άποψή μου στις ερωτήσεις σου:

α) Χρειάζεται το Dongle για να κρατάει τις ρυθμίσεις. Το ABS του πίσω τροχού είναι πάντα απενεργοποιημένο (από την στιγμή που βάζεις το dongle) και το τράκτιον κοντρόλ το επιλέγεις εσύ αν το θες ΟΝ ή ΟΦΦ και μένει στη μνήμη αν σβήσει το μοτέρ.
Αλλά για το 2021 μοντέλο λόγω Ευρω 5 κανονισμών δεν υπάρχει dongle και αν σβήσει το μοτέρ πρέπει να το απενεργοποιήσεις.

β) Έβγαλα 450 ΚΜ σε μια μέρα αλλά δεν πρέπει να βιάζεσαι. Το μοτέρ τα καταφέρνει τέλεια με 110-130 εγώ δεν τα κατάφερνα με την μαμα σέλα και το χτύπημα από τον αέρα.
Δεν είναι ΚΤΜ 1190 ή 1290 που ανεβαίνεις το πρωί πετάγεσαι για καφέ 300 χλμ μακριά και επιστρέφεις.

γ) Σκορτσαρίσματα εγω συνάντησα τις πρώτες 2 ώρες μέχρι να συνηθίσω ότι είναι μονοκύλινδρο και επειδή είχα ΚΤΜ 1190 προηγουμένως.
Μετά το συνήθισα και το ξέχασα. Σίγουρα μπορεί να διορθωθεί με fuel dongle, power commander κτλ αλλά δεν με απασχολεί και δεν θέλω να μπλέξω.

δ) Δεν ξέρω πως ήταν πριν αλλά δεν νιώθω κραδασμούς. Περισσότερους κραδασμούς είχα στα χέρια και πόδια με το BMW F800GS με αποτέλεσμα μουδιάσματα και να το δώσω χωρίς να κλείσει χρόνο στην κατοχή μου.
Το μπροστινό κυλάει υποδειγματικά και το τιμόνι είναι σταθερότατο. Πίστευα ότι ίσως χρειαστώ stabilizer αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται στη παρούσα φάση.

ε) Το γρανάζι δεν νομίζω ότι επηρεάζει τα ηλεκτρονικά (τράκτιον κοντρόλ κ φρένα) αλλά σίγουρα επηρεάζει την ένδειξη ταχύτητας με κάποιο σφάλμα.

στ) Ναι, πρέπει να αλλάξεις με το καλημέρα slave cylinder του συμπλέκτη (Oberon) ή το O-ring σε αναβαθμισμένο. Έχω 3-4 όποιος θέλει να του στείλω.
Είναι ρίσκο και σε αφήνει χωρίς κάποια ένδειξη.

ζ) Σηκώνει μεγάλη συζήτηση τα έξτρας... Εγώ θεωρώ χαμηλότερα μαρσπιέ και καλύτερη σέλα. Εξάτμιση επίσης. Ζεματάει η μαμά εξάτμιση.

η) Αυτές τις χρονολογίες που κοιτάς είναι τα ίδια σε αναρτήσεις και κινητήρα (και ηλεκτρονικά) το 690 με το 701. Είναι καθαρά ποιο σου αρέσει.

θ) Δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν έχω οδηγήσει ποτέ το Ντακάρ.
Αλλά ξέρω να σου πως τα 690/701 είναι φρέσκιες μηχανές και κουβαλάνε τεχνολογία που δεν έχει το ντακάρ. Για παράδειγμα το Quickshifter είναι φανταστικό και ο τρόπος που αλλάζει ταχύτητες.
Srider/Γιώργο, κατατοπιστικότατο ποστ, ευχαριστώ!
Πλην όμως δημιούργησε επιπλέον απορίες/ερωτήσεις:
  • Τι εστί Dongle; Από γούγλισμα καταλαβαίνω ότι είναι ένα ηλεκτρονικό πρόσθετο που δίνει τη δυνατότητα επιλογών λειτουργίας του ABS. Αυτή η δυνατότητα επιλογής δεν υπάρχει χωρίς το dongle ή η χρησιμότητα του αφορά μόνο τη διατήρηση στη "μνήμη" της επιλογής μετά από σβήσιμο/πέσιμο;;;
  • Επίσης άλλο το dongle για το ABS, άλλο το dongle για τη διαχείριση του καυσίμου;;; Μπορούν να είναι εν χρήση ταυτόχρονα και τα δύο (δλδ τοποθετούνται σε διαφορετικές υποδοχές;;; )
  • H εργασία που αφορά τη απάντηση ως (στ) είναι μεγάλης έκτασης;;; αφορά κάποια ανάκληση ή όχι;;; και είναι κάτι που απαιτεί περιοδική αλλαγή ή είναι one off αντικατάσταση;;;
  • Τέλος, όσον αφορά το βάρος, σε σχέση με το F800GS (απλό ή adv), ποια είναι η αίσθηση, τόσο on όσο και off road;;;
/// B
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Srider/Γιώργο, κατατοπιστικότατο ποστ, ευχαριστώ!
Πλην όμως δημιούργησε επιπλέον απορίες/ερωτήσεις:
  • Τι εστί Dongle; Από γούγλισμα καταλαβαίνω ότι είναι ένα ηλεκτρονικό πρόσθετο που δίνει τη δυνατότητα επιλογών λειτουργίας του ABS. Αυτή η δυνατότητα επιλογής δεν υπάρχει χωρίς το dongle ή η χρησιμότητα του αφορά μόνο τη διατήρηση στη "μνήμη" της επιλογής μετά από σβήσιμο/πέσιμο;;;
  • Επίσης άλλο το dongle για το ABS, άλλο το dongle για τη διαχείριση του καυσίμου;;; Μπορούν να είναι εν χρήση ταυτόχρονα και τα δύο (δλδ τοποθετούνται σε διαφορετικές υποδοχές;;; )
  • H εργασία που αφορά τη απάντηση ως (στ) είναι μεγάλης έκτασης;;; αφορά κάποια ανάκληση ή όχι;;; και είναι κάτι που απαιτεί περιοδική αλλαγή ή είναι one off αντικατάσταση;;;
  • Τέλος, όσον αφορά το βάρος, σε σχέση με το F800GS (απλό ή adv), ποια είναι η αίσθηση, τόσο on όσο και off road;;;
/// B
Για την αίσθηση, να σου απαντησω εγω σαν ανεξαρτητος παρατηρητης , που δεν εχει κανενα απο τα δυο αλλα τα εχει δοκιμάσει και τα δυο ή μαλλον και τα 3. Το 690 μπροστα στο 650ντακαρ ειναι αισθητά ελαφρύτερο, μπροστα δε στο 800GS φανταζει ποδηλατο.

Για τον συμπλεκτη της ομπερον ειναι παρα πολυ απλη η διαδικασια, απλά θελει εξαερωση μετα το κυκλωμα του συμπλεκτη. Παντως και του 1090 μου εκανε νερα απο καινούριο, ανοιξα το πιστονακι του και απλα ειχε υπερβολικα πολυ λιπαντικο σιλικόνης απο το εργοστάσιο, εβγαλα το περισσευμα, αφησα λιγο οσο έπρεπε και ξανακουμπωσα. 15000χλμ μετα ολα φουλ κομπλε. Δεν είναι η τρομπα αλλα μπορει να παίζει το ίδιο και στα 690.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Srider/Γιώργο, κατατοπιστικότατο ποστ, ευχαριστώ!
Πλην όμως δημιούργησε επιπλέον απορίες/ερωτήσεις:
  • Τι εστί Dongle; Από γούγλισμα καταλαβαίνω ότι είναι ένα ηλεκτρονικό πρόσθετο που δίνει τη δυνατότητα επιλογών λειτουργίας του ABS. Αυτή η δυνατότητα επιλογής δεν υπάρχει χωρίς το dongle ή η χρησιμότητα του αφορά μόνο τη διατήρηση στη "μνήμη" της επιλογής μετά από σβήσιμο/πέσιμο;;;
  • Επίσης άλλο το dongle για το ABS, άλλο το dongle για τη διαχείριση του καυσίμου;;; Μπορούν να είναι εν χρήση ταυτόχρονα και τα δύο (δλδ τοποθετούνται σε διαφορετικές υποδοχές;;; )
  • H εργασία που αφορά τη απάντηση ως (στ) είναι μεγάλης έκτασης;;; αφορά κάποια ανάκληση ή όχι;;; και είναι κάτι που απαιτεί περιοδική αλλαγή ή είναι one off αντικατάσταση;;;
  • Τέλος, όσον αφορά το βάρος, σε σχέση με το F800GS (απλό ή adv), ποια είναι η αίσθηση, τόσο on όσο και off road;;;
/// B
* Σωστά, μπαίνει σε μια φίσα κάτω από τη σέλα, παραδίπλα από την μπαταρία.
Όταν το κουμπώσεις το dongle το ABS του πίσω τροχού είναι πάντα ΟΦΦ. Μπροστά έχεις ABS αλλά μπορείς να το βγάλεις.
Αν βγάλεις το τρακτιον Οφφ το κρατάει στη μνήμη, οπότε και να σου σβήσει το μοτέρ όταν ξανα ανάψεις το τρακτιον θα παραμείνει Οφφ.
Επισυνάπτω το μανουαλ, αν και δεν το εξηγεί απλά φαίνεται η εγκατάστασή του.

* Άλλο το dongle για το ABS (μπαίνει κάτω από τη σέλα) και άλλο το fuel dongle (μπαίνει στο πλάι αριστερά της μηχανής). Κάνε μια αναζήτηση στο youtube, πολλα βιντεάκια.
Και τα δυο ταυτόχρονα μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

* Μια φορά το αντικαθιστάς και καθάρισες, εκτός αν είσαι τόσο άτυχος. Έχει εγγύηση εφ'όρου ζωής και κοστίζει κάνα 130 ευρώ.
Δεν αφορά ανάκληση δυστυχώς, Και γι'αυτό υπάρχουν αρκετά βιντεάκια, πως να γίνει η αλλαγή με τα υγρά. Εμένα μου το άλλαξε το συνεργείο στο 1ο σέρβις.

* Αν και το απλό F800GS το είχα πριν 6 χρόνια (έχει περάσει καιρός θέλω να πω) θυμάμαι πως ήταν "βαρύ" στο δρόμο ενώ το 701 πολύ ελαφρύ αλλά οχι ασταθές. Όπως είπε και ο k0k0s σαν ποδήλατο.
 

Attachments

Top Bottom