Σελ 243, secondary drive ratioευχαριστώ Κώστα ! που το είδες, να κοιτάξω κι εγώ στο δικό μου pdf ? δεν μπορεί, το ίδιο θα είναι
Σελ 243, secondary drive ratioευχαριστώ Κώστα ! που το είδες, να κοιτάξω κι εγώ στο δικό μου pdf ? δεν μπορεί, το ίδιο θα είναι
Και το Αγγλικό manual του 2021 λέει "15/46". Σελίδα 117.ευχαριστώ Κώστα ! που το είδες, να κοιτάξω κι εγώ στο δικό μου pdf ? δεν μπορεί, το ίδιο θα είναι
ευχαριστώ Στέφανε !!Και το Αγγλικό manual του 2021 λέει "15/46". Σελίδα 117.
Στο Ελληνικό manual του 2021 έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα στην αναγνώριση των Ελληνικών χαρακτήρων και από λάθος γράφει "3:46μμ". Σελίδα 131.
Αγγλικό:
Ελληνικό:
15/46 ειναι τσεκαρισμένο και ειναι αρκετα μακρυ για χωμα εκτός και αν κανει κανεις ταξιδια....
Προχωράει το "χάλασμα" του μοτασακού μου ολοταχώς ...
Μπήκαν φρέσκα ΜΤ21, παράγγειλα και ένα γραναζάκι μπροστά 14άρι
Απλά προς ενημέρωση, δεν κάνουν τα γρανάζια των EXC (και έχω αχρησιμοποίητο ...)
καθώς η διάμετρος του καρέ είναι πιο μικρή (μακακία, έγινε εδώ ...) και είναι όπως αυτή των 640
Επίσης έφτασε σήμερα το πρώτο "δωράκι" η σέλα ERGO.
Δεν ξέρω αν κάποιος φίλος έχει βάλει ή το σκέφτεται, πάντως παρότι δεν φαίνεται και τόσο μαλακή,
και μόλις την έπιασα, μου φάνηκε μικρή η διαφορά με την μαμα, τελικά είναι πολύ πιο άνετη, και δεν της φαίνεται ...
Βέβαια, δεν ξέρω αν αξίζει αυτά τα λεφτά, καθώς νομίζω έχει κάτι λιγότερο από 200 εουρος ...
εχεις δίκιο ... οσονουπω ...
ΟχιΛαδι ότι να ναι υποθέτω? Ευχαριστώ
Οχι, λαδι για φιλτρα, αν είναι σφουγγαρι εχει ειδικο φιλτρο.Λαδι ότι να ναι υποθέτω? Ευχαριστώ
Έχω 701 του 2020 αλλά είναι ίδια τα ηλεκτρονικά κ κινητήρας με του ΚΤΜ....θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις, για τα μοντέλα >2019 παρακαλώ:
Srider/Γιώργο, κατατοπιστικότατο ποστ, ευχαριστώ!Έχω 701 του 2020 αλλά είναι ίδια τα ηλεκτρονικά κ κινητήρας με του ΚΤΜ.
Η άποψή μου στις ερωτήσεις σου:
α) Χρειάζεται το Dongle για να κρατάει τις ρυθμίσεις. Το ABS του πίσω τροχού είναι πάντα απενεργοποιημένο (από την στιγμή που βάζεις το dongle) και το τράκτιον κοντρόλ το επιλέγεις εσύ αν το θες ΟΝ ή ΟΦΦ και μένει στη μνήμη αν σβήσει το μοτέρ.
Αλλά για το 2021 μοντέλο λόγω Ευρω 5 κανονισμών δεν υπάρχει dongle και αν σβήσει το μοτέρ πρέπει να το απενεργοποιήσεις.
β) Έβγαλα 450 ΚΜ σε μια μέρα αλλά δεν πρέπει να βιάζεσαι. Το μοτέρ τα καταφέρνει τέλεια με 110-130 εγώ δεν τα κατάφερνα με την μαμα σέλα και το χτύπημα από τον αέρα.
Δεν είναι ΚΤΜ 1190 ή 1290 που ανεβαίνεις το πρωί πετάγεσαι για καφέ 300 χλμ μακριά και επιστρέφεις.
γ) Σκορτσαρίσματα εγω συνάντησα τις πρώτες 2 ώρες μέχρι να συνηθίσω ότι είναι μονοκύλινδρο και επειδή είχα ΚΤΜ 1190 προηγουμένως.
Μετά το συνήθισα και το ξέχασα. Σίγουρα μπορεί να διορθωθεί με fuel dongle, power commander κτλ αλλά δεν με απασχολεί και δεν θέλω να μπλέξω.
δ) Δεν ξέρω πως ήταν πριν αλλά δεν νιώθω κραδασμούς. Περισσότερους κραδασμούς είχα στα χέρια και πόδια με το BMW F800GS με αποτέλεσμα μουδιάσματα και να το δώσω χωρίς να κλείσει χρόνο στην κατοχή μου.
Το μπροστινό κυλάει υποδειγματικά και το τιμόνι είναι σταθερότατο. Πίστευα ότι ίσως χρειαστώ stabilizer αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται στη παρούσα φάση.
ε) Το γρανάζι δεν νομίζω ότι επηρεάζει τα ηλεκτρονικά (τράκτιον κοντρόλ κ φρένα) αλλά σίγουρα επηρεάζει την ένδειξη ταχύτητας με κάποιο σφάλμα.
στ) Ναι, πρέπει να αλλάξεις με το καλημέρα slave cylinder του συμπλέκτη (Oberon) ή το O-ring σε αναβαθμισμένο. Έχω 3-4 όποιος θέλει να του στείλω.
Είναι ρίσκο και σε αφήνει χωρίς κάποια ένδειξη.
ζ) Σηκώνει μεγάλη συζήτηση τα έξτρας... Εγώ θεωρώ χαμηλότερα μαρσπιέ και καλύτερη σέλα. Εξάτμιση επίσης. Ζεματάει η μαμά εξάτμιση.
η) Αυτές τις χρονολογίες που κοιτάς είναι τα ίδια σε αναρτήσεις και κινητήρα (και ηλεκτρονικά) το 690 με το 701. Είναι καθαρά ποιο σου αρέσει.
θ) Δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν έχω οδηγήσει ποτέ το Ντακάρ.
Αλλά ξέρω να σου πως τα 690/701 είναι φρέσκιες μηχανές και κουβαλάνε τεχνολογία που δεν έχει το ντακάρ. Για παράδειγμα το Quickshifter είναι φανταστικό και ο τρόπος που αλλάζει ταχύτητες.
Για την αίσθηση, να σου απαντησω εγω σαν ανεξαρτητος παρατηρητης , που δεν εχει κανενα απο τα δυο αλλα τα εχει δοκιμάσει και τα δυο ή μαλλον και τα 3. Το 690 μπροστα στο 650ντακαρ ειναι αισθητά ελαφρύτερο, μπροστα δε στο 800GS φανταζει ποδηλατο.Srider/Γιώργο, κατατοπιστικότατο ποστ, ευχαριστώ!
Πλην όμως δημιούργησε επιπλέον απορίες/ερωτήσεις:
/// B
- Τι εστί Dongle; Από γούγλισμα καταλαβαίνω ότι είναι ένα ηλεκτρονικό πρόσθετο που δίνει τη δυνατότητα επιλογών λειτουργίας του ABS. Αυτή η δυνατότητα επιλογής δεν υπάρχει χωρίς το dongle ή η χρησιμότητα του αφορά μόνο τη διατήρηση στη "μνήμη" της επιλογής μετά από σβήσιμο/πέσιμο;;;
- Επίσης άλλο το dongle για το ABS, άλλο το dongle για τη διαχείριση του καυσίμου;;; Μπορούν να είναι εν χρήση ταυτόχρονα και τα δύο (δλδ τοποθετούνται σε διαφορετικές υποδοχές;;; )
- H εργασία που αφορά τη απάντηση ως (στ) είναι μεγάλης έκτασης;;; αφορά κάποια ανάκληση ή όχι;;; και είναι κάτι που απαιτεί περιοδική αλλαγή ή είναι one off αντικατάσταση;;;
- Τέλος, όσον αφορά το βάρος, σε σχέση με το F800GS (απλό ή adv), ποια είναι η αίσθηση, τόσο on όσο και off road;;;
* Σωστά, μπαίνει σε μια φίσα κάτω από τη σέλα, παραδίπλα από την μπαταρία.Srider/Γιώργο, κατατοπιστικότατο ποστ, ευχαριστώ!
Πλην όμως δημιούργησε επιπλέον απορίες/ερωτήσεις:
/// B
- Τι εστί Dongle; Από γούγλισμα καταλαβαίνω ότι είναι ένα ηλεκτρονικό πρόσθετο που δίνει τη δυνατότητα επιλογών λειτουργίας του ABS. Αυτή η δυνατότητα επιλογής δεν υπάρχει χωρίς το dongle ή η χρησιμότητα του αφορά μόνο τη διατήρηση στη "μνήμη" της επιλογής μετά από σβήσιμο/πέσιμο;;;
- Επίσης άλλο το dongle για το ABS, άλλο το dongle για τη διαχείριση του καυσίμου;;; Μπορούν να είναι εν χρήση ταυτόχρονα και τα δύο (δλδ τοποθετούνται σε διαφορετικές υποδοχές;;; )
- H εργασία που αφορά τη απάντηση ως (στ) είναι μεγάλης έκτασης;;; αφορά κάποια ανάκληση ή όχι;;; και είναι κάτι που απαιτεί περιοδική αλλαγή ή είναι one off αντικατάσταση;;;
- Τέλος, όσον αφορά το βάρος, σε σχέση με το F800GS (απλό ή adv), ποια είναι η αίσθηση, τόσο on όσο και off road;;;