Τα πάντα για τα 690...

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πλαστική vs μεταλλική ( μιλάμε πάντα για ποιοτική πλαστική ) . Γιατί να πας σε μεταλλική ;
Αν θες πλαστική αλλά να κρατήσει (βέβαια εξαρτάται και σε τι τεραιν κινείσαι) τότε πας σε Vanasche:



Η ΑΧΡ έχει κολλήματα/ραφές που σε μερικούς σπάνε, ενώ της Vanasche είναι ένα ενιαίο κομμάτι (και πιο χοντρή).

Κοίτα αυτό το βίντεο που φαίνονται και οι 2 και θα καταλάβεις τι εννοώ

 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Εγινε το 1ο βημα να γινει λιγο πιο adve το 690 ...
Μολις τελειωσω με βαψιμο και τοποθετηση θα επανελθω


Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγινε το 1ο βημα να γινει λιγο πιο adve το 690 ...
Μολις τελειωσω με βαψιμο και τοποθετηση θα επανελθω


Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πες μας και τι είναι δαυτο?
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Πες μας και τι είναι δαυτο?
Βαση μπαγκαζιερας.
Αλλα θα γινει μαυρη και θα ειναι πιο ομορφη!!
:inlove:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βαση μπαγκαζιερας.
Αλλα θα γινει μαυρη και θα ειναι πιο ομορφη!!
:inlove:
Θα χάσω ένα φίλο....κρίμα και είναι καλό παιντι
 

Lasfer

Μέλος
Περιοχή
Ικαρία
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KΤΜ 690 enduro
Καλησπέρα σε όλους. Εχω μερικα τεχνικα θεματα κ θελω τις γνωμες σας. Εδω κ καιρο το 690 ενω παίρνει αμεσως οταν ειναι κρυο, οταν ζεσταθεί κ σβήσει ζοριζεται να παρει. Υποπτευτηκα το μπεκ. Το εστειλα για καθαρισμα κ ελεγχο κ μου ειπαν οκ. Ειχε καποιος ανάλογο θεμα;; Επίσης αναβοσβηνει το φως της νεκρας ενω εχω ταχυτητα κ το μηχανακι σκορτσαρει χαμηλα. Αν του δωσω γκαζι στρώνει η αποδοση αλλα το λαμπάκι παραμενει. Ειναι απλα ο διακόπτης της νεκρας; του ειχα κανει 15λεπτο reset οπότε ισως θελει να περαστει ξανα νεος χάρτης στον εγκεφαλο; (φοραει acrapovic). Ευχαριστώ για το χρονο σας και sorry για το κατεβατό. Γιαννης
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Καλησπέρα σε όλους...
Μηπως κάποιος έχει ασχοληθεί να αλλάξει την offset, με περιστροφή του άξονα του σταυρού στις τιμονόπλακες (triple clamp) από 24 που
είναι μαμα.... σε 22.
Συμφωνα με το γραφόμενα (διαδίκτυο) αλλάζοντας την offset σε 22 το μηχανάκι γίνεται πιο σταθερό σε ανοικτά κομάτια (άρα και σε ταξιδι)
χάνοντας όμως στις αλλαγές διεύθυνσης (στριφτερό).

Αν έχει κάποιος προσωπική εμπειρία θα θελα να ξέρω, γιατί θα το γυρίσω... σε 22.

Με μια μικρή έρευνα είδα ότι αλλάζοντας σε 22μ την Offset πάει περίπου στα +15mm η wheel Base, δηλαδή 1520mm
με KTM 640Adv/1510mm, BMW Xchallenge/1500mm, Yaamaha T700/1590mm,Tenere XTZ 660/1505mm κλπ...

(Επίσης αν έχω κάπου λάθος διορθώστε)

Ευχαριστώ
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Καλησπέρα σε όλους. Εχω μερικα τεχνικα θεματα κ θελω τις γνωμες σας. Εδω κ καιρο το 690 ενω παίρνει αμεσως οταν ειναι κρυο, οταν ζεσταθεί κ σβήσει ζοριζεται να παρει. Υποπτευτηκα το μπεκ. Το εστειλα για καθαρισμα κ ελεγχο κ μου ειπαν οκ. Ειχε καποιος ανάλογο θεμα;; Επίσης αναβοσβηνει το φως της νεκρας ενω εχω ταχυτητα κ το μηχανακι σκορτσαρει χαμηλα. Αν του δωσω γκαζι στρώνει η αποδοση αλλα το λαμπάκι παραμενει. Ειναι απλα ο διακόπτης της νεκρας; του ειχα κανει 15λεπτο reset οπότε ισως θελει να περαστει ξανα νεος χάρτης στον εγκεφαλο; (φοραει acrapovic). Ευχαριστώ για το χρονο σας και sorry για το κατεβατό. Γιαννης
To KTM 690 δεν έχει (από όσο ξέρω) άλλον χάρτη για την ακραποβιτς. Το 701 είχε αλλά κι αυτό για μια χρονιά (2017, μαξ και το 2018), μιας και πούλαγαν κιτ ακραποβιτς, πιο ανοιχτό φιλτρόκουτο και πρόγραμμα. Μετά λόγω αυστηρότερων euro προδιαγραφών το σταμάτησαν.
Ποιας χρονολογίας είναι το 690 σου? Θα υποθέσω 2019 και μετά.

Το 701 '20 μου έκανε το ίδιο (σχετικά με σβήσιμο) και τελικά μετά από πολυ ψάξιμο βρήκα ότι ήταν το charcoal canister.
Μερικές φορές είχα παραγεμίσει με βενζίνη και αυτό το φίλτρο (charcoal canister) είχε μπουκώσει. Είχε ίδια συμπεριφορά με αυτή που περιγράφεις.
Έβαλα αυτό το κιτ SAS delete / canister removal kit και δεν το ξακαέκανε (μιας και τα ξηλώνει όλα αυτά περί περιβάλλοντος και η υπερχείλιση σκάει κατευθείαν στο έδαφος χωρίς να μπουκώνει το φίλτρο άνθρακα).

Το ότι το μηχανάκι σκορτσάρει χαμηλά είναι χαρακτηριστικό τους (βλέπε μονοκύλινδρο). Το διορθώνει κάπως το fuel dongle

Για το λαμπάκι της νεκράς, θα χρειαστεί να το προγραμματίσει συνεργείο της ΚΤΜ.
Αλλά μιας και θα γίνει αυτό, εγώ θα ρώταγα να περάσει ξανά τον χάρτη ή τουλάχιστον να κάνει έναν διαγνωστικό έλεγχο πρώτα.
 

Lasfer

Μέλος
Περιοχή
Ικαρία
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KΤΜ 690 enduro
To KTM 690 δεν έχει (από όσο ξέρω) άλλον χάρτη για την ακραποβιτς. Το 701 είχε αλλά κι αυτό για μια χρονιά (2017, μαξ και το 2018), μιας και πούλαγαν κιτ ακραποβιτς, πιο ανοιχτό φιλτρόκουτο και πρόγραμμα. Μετά λόγω αυστηρότερων euro προδιαγραφών το σταμάτησαν.
Ποιας χρονολογίας είναι το 690 σου? Θα υποθέσω 2019 και μετά.

Το 701 '20 μου έκανε το ίδιο (σχετικά με σβήσιμο) και τελικά μετά από πολυ ψάξιμο βρήκα ότι ήταν το charcoal canister.
Μερικές φορές είχα παραγεμίσει με βενζίνη και αυτό το φίλτρο (charcoal canister) είχε μπουκώσει. Είχε ίδια συμπεριφορά με αυτή που περιγράφεις.
Έβαλα αυτό το κιτ SAS delete / canister removal kit και δεν το ξακαέκανε (μιας και τα ξηλώνει όλα αυτά περί περιβάλλοντος και η υπερχείλιση σκάει κατευθείαν στο έδαφος χωρίς να μπουκώνει το φίλτρο άνθρακα).

Το ότι το μηχανάκι σκορτσάρει χαμηλά είναι χαρακτηριστικό τους (βλέπε μονοκύλινδρο). Το διορθώνει κάπως το fuel dongle

Για το λαμπάκι της νεκράς, θα χρειαστεί να το προγραμματίσει συνεργείο της ΚΤΜ.
Αλλά μιας και θα γίνει αυτό, εγώ θα ρώταγα να περάσει ξανά τον χάρτη ή τουλάχιστον να κάνει έναν διαγνωστικό έλεγχο πρώτα.
Είναι παλιο 2008 μοντελο. Αυτο δεν εχει κάνιστρο άνθρακα σωστα;
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Είναι παλιο 2008 μοντελο. Αυτο δεν εχει κάνιστρο άνθρακα σωστα;
Κι εγώ έτσι νόμιζα και θεώρησα ότι έχεις από τα τελευταία μοντέλα, αλλά και το αρχικό 2008 μοντέλο έχει.
Έχει οδηγίες σε PDF εδώ:

 

Lasfer

Μέλος
Περιοχή
Ικαρία
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KΤΜ 690 enduro
Κι εγώ έτσι νόμιζα και θεώρησα ότι έχεις από τα τελευταία μοντέλα, αλλά και το αρχικό 2008 μοντέλο έχει.
Έχει οδηγίες σε PDF εδώ:

Σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλημερα,
Αν ο χαρτης ειναι "κονσερβα" π.χ αν εβαλες το χαρτη της ΚΤΜ για Acra και φιλτροκουτι τοτε κλαφτα.

Charcoal Canister δεν ειχαν εκτος και εαν εφερες μοτο απο Αμερικη. Εαν εχει πετα το.
Χαρτη να βαλεις του Carooly και φιλτροοανη Κ&Ν.
Ολα αυτα που περιγραφεις για σκορτσαρισμα , dongle κτλ , ευκολα φταιχνονται (turn off) πριζωνοντας το.

Μιλα με el-Gatto να σε φτιαΣει...
 
Last edited by a moderator:

carlosb

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm 950 περιπετειώδες
Καλησπέρα σε όλους. Εχω μερικα τεχνικα θεματα κ θελω τις γνωμες σας. Εδω κ καιρο το 690 ενω παίρνει αμεσως οταν ειναι κρυο, οταν ζεσταθεί κ σβήσει ζοριζεται να παρει. Υποπτευτηκα το μπεκ. Το εστειλα για καθαρισμα κ ελεγχο κ μου ειπαν οκ. Ειχε καποιος ανάλογο θεμα;; Επίσης αναβοσβηνει το φως της νεκρας ενω εχω ταχυτητα κ το μηχανακι σκορτσαρει χαμηλα. Αν του δωσω γκαζι στρώνει η αποδοση αλλα το λαμπάκι παραμενει. Ειναι απλα ο διακόπτης της νεκρας; του ειχα κανει 15λεπτο reset οπότε ισως θελει να περαστει ξανα νεος χάρτης στον εγκεφαλο; (φοραει acrapovic). Ευχαριστώ για το χρονο σας και sorry για το κατεβατό. Γιαννης
Το αφηνω εδω να υπαρχει αν και τα παιδια απο πανω σιγουρα ξερουν καλυτερα!!

Ιδιο προβλημα 12 χρονια πριν αλλα δυσκολευοταν να παρει μπροστα ακομη και κρυο. (Οταν ειχα το 690)
Υπερ μαγκας μηχανικος ,γνωστος κατεμας, διεγνωσε οτι ηθελε ψεκασμο μετα απο μερικες μερες που το κρατησε
και επειτα απο διαφορα τεστ που εκανε.
Οταν πηγα να το παρω μου ειπε (και εκει την πατησε) οτι μου αλλαξε και φιλτρο βενζινης και οταν ρωτησα τι του χρωσταω απαντησε
οτι αφου δεν το φτιαξαμε δεν θελει λεφτα και οποτε θελω να κλεισουμε ραντεβου για να αλλλαξουμε ψεκασμο κλπ.
Ελα ομως που, εκεινη την εποχη τουλαχιστον, το φιλτρο ειχε κανα 40 ευρω οποτε η απαντηση του μου κατσε στο λαιμο!
Παραγγελια απο ebay σε τιμη χωμα γνησιο, σηκωμα ουρας, βγαλσιμο τρομπα και φιλτρο, καθαρισμα τρομπας και καινουργιο φιλτρο
και το μηχανακι παντα τσακμακι απο τοτε σε ολες τις συνθηκες.
Το παλιο φιλτρο εγραφε 2007..
 

Lasfer

Μέλος
Περιοχή
Ικαρία
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KΤΜ 690 enduro
Καλημερα,
Αν ο χαρτης ειναι "κονσερβα" π.χ αν εβαλες το χαρτη της ΚΤΜ για Acra και φιλτροκουτι τοτε κλαφτα.

Charcoal Canister δεν ειχαν εκτος και εαν εφερες μοτο απο Αμερικη. Εαν εχει πετα το.
Χαρτη να βαλεις του Carooly και φιλτροοανη Κ&Ν.
Ολα αυτα που περιγραφεις για σκορτσαρισμα , dongle κτλ , ευκολα φταιχνονται (turn off) πριζωνοντας το.

Μιλα με el-Gatto να σε φτιαΣει...
Χιλια ευχαριστώ. Με εφτιαξες ηδη εσυ
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
Επιχείρηση πατάκια aka footpegs που λένε και στα ορεινά χωριά . S3, rade garage, τα ραλλύ της Ktm η κάτι άλλο ? Τι προτείνει η παρέα ? Δε μ ενδιαφέρει το χαμήλωμα όσο η άνεση σε όρθια θέση
 
Top Bottom