Μεταξύ άλλων άλλαξα το σωληνάκι του πίσω φρένου το οποίο ειδα πως έχει πρόβλημα Παρασκευή βράδυ. Δεν είχα και πολλές επιλογές οπότε πήγα στον Τόγελο και πήρα ένα έτοιμο. Ζήτησα 50 cm αλλά δεν είχε, είχε όπως 55 σε κόκκινο ή μπλε και τελικά πήρα το κόκκινο. Θα προτιμούσα χωρίς χρώμα αλλά δεν είχε.
Για να μπει στο CCM ήθελε λίγο φάγωμα ένα προστατευτικό εξόγκωμα στη δαγκάνα γιατί το οεμ ρακόρ του CCM έχει πολύ ιδιαίτερη γωνία. Άλλαξα και το λαστιχένιο σωληνάκι από το δοχείο ως την τρόμπα, εννοείται και τα υγρά με επώνυμα dot4 και το φρενο τα σπάει. Γνωρίζω πως υπάρχουν μαγαζιά που φτιάχνουν σωληνάκια κατα παραγγελία αλλά δεν τα εμπιστευομαι από προσωπική πείρα.
Μετά άλλαξα λάδια φίλτρο, φίλτρο αέρα, ίσιωσα το τιμόνι από τα καβαλέτα (είχε στραβώσει σε τούμπα), έφτιαξα το πίσω φτερό που έπεφτε, άλλαξα πίσω το κρύσταλλο του φαναριού το οποίο ταιριάζει από ΧΤ 600, ίσιωσα την χαροκαμένη πινακίδα και κάτι αλλά ψηλά.
Πρέπει να αλλάξω το μπροστά λάστιχο καποια στιγμή.