Πριν 2-3 μερες Έκανα κ γω μια μικρη αναβάθμιση στη μοτοσυκλετα μου 790adv, τοποθέτηκαν:
1.Rottweiler transaver:ράβδος με αμορτισέρ που συνδέεται με το ποδολεβιέ αλλαγής ταχυτήτων κ ετσι οταν κατεβάζεις ταχυτητα καταπονείται λιγότερο το συςτημα ενεργοποιήσης του συμπλέκτη , γινεται πιο smooth το κατέβασμα ταχύτητας … ήθελε λιγο ψάξιμο στη τοποθέτηση , διοτι εσωτερικά , εκει που βιδώνει η ράβδος στο επανω μέρος , εχει ενα εσωτερικό καρέ , που περιστρέφοντας το, ρυθμίζεις την ακριβή θέση του, που να σε βολεύει … ενώ η stock ράβδος παίρνει μικροΡύθμιση κ ειναι πιο καλη , ωςτε να παει ακριβώς εκει που θέλεις , στο χιλιοστό ..
2.αλουμινένιο ανοιχτού τυπου κάλυμμα , εμπρος γραναζιού αλυσιδας , αντι για το πλαστικό κλειστο κάλυμμα , ωςτε να μπορω να κανω οπτικό ελεγχο στο εμπρος γρανάζι
3.αλουμινένιο κάλυμμα που τοποθετείται μεταξύ καταλύτη κ αμορτισέρ κ ετσι δεν υφίσταται θερμική καταπόνηση το αμορτισέρ απο την υψηλή θερμοκρασια του καταλύτη ..
4.φίλτρο DNA, πιο αποδοτικό , αντι για το στοκ χάρτινο
Άμα μαζέψω κανα φραγκο, σε επόμενη αναβάθμιση , μπορει να κανω αισθητική αναβάθμιση και να βάλω , χούφτες αλουμινιου , βιδες πορτοκαλί στη πιςω ροδα , σπαστες πορτοκαλί μανετες, καπάκια δοχείων φρενών αλουμινιου , dxl graphic kit , και μετα
Cruise control
Decat , αφαίρεση καταλύτη
Arrow ολόσωμη εξάτμιση
Φίμε παμπριζακι puig
η να βάψω σκούρο το stock παμπριζακι
Sent from my iPhone using Tapatalk