Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ως 110 πραγματικά, 115-120 στο κοντέρ και πολλά είναι. Η καλύτερη λύση είναι η χρήση επαρχιακού δρόμου για μικρότερη και ομοιογενή φθορά.
Πριν κάποια χρόνια θα μου φαινόταν βασανιστήριο, τώρα με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα μεγάλα οχήματα και τον περιορισμό στα 100km/h έχω γίνει Ζεν μάστερ :laugh:.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πριν κάποια χρόνια θα μου φαινόταν βασανιστήριο, τώρα με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα μεγάλα οχήματα και τον περιορισμό στα 100km/h έχω γίνει Ζεν μάστερ :laugh:.
Το ποδήλατο βοηθάει σε αυτό πολύ. Θέλει υπομονή και κίνηση σε πιο μικρούς δρόμους.

Με λάστιχα τύπου tkc80 πας άνετα 120-130max σταθερά. Τα Tracker όμως είναι μαλακά οπότε αναγκαστικά οι ταχύτητες πρέπει να είναι μικρότερες για να μείνει τακούνι ως το χώμα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ταχύτητα εθνικής με αυτό πάνω στο 690?
120 κοντερισια, το κοντέρ μου βέβαια είναι aftermarket και είναι σεταρισμενο βάση gps.

Αν έχω επιλογή πηγαίνω από επαρχιακό όπως λέει και ο Κωστής, αλλιώς πιάνω Εθνική.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
120 κοντερισια, το κοντέρ μου βέβαια είναι aftermarket και είναι σεταρισμενο βάση gps.

Αν έχω επιλογή πηγαίνω από επαρχιακό όπως λέει και ο Κωστής, αλλιώς πιάνω Εθνική.
Τα 120 είναι χλιδή, έχω βγάλει άπειρα χιλιόμετρα με το κοντέρ κολλημένο στα 99,9 για να μην καταγράψει παράβαση ο ταχογραφος.
Μέχρι και στο ακατανόμαστο ακρωτήρι φτάνω έτσι για ποζεράδικη σελφι :p:laugh:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Τα 120 είναι χλιδή, έχω βγάλει άπειρα χιλιόμετρα με το κοντέρ κολλημένο στα 99,9 για να μην καταγράψει παράβαση ο ταχογραφος.
Μέχρι και στο ακατανόμαστο ακρωτήρι φτάνω έτσι για ποζεράδικη σελφι :p:laugh:
Τί γνώμη έχεις.. για τους αρνητές των..130..;;;
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Τί γνώμη έχεις.. για τους αρνητές των..130..;;;
Γρήγορα πάνε όλοι. Για να πας αργά πρέπει να φτάσεις σε άλλο επίπεδο εσωτερικής αυτογνωσίας και ωρίμανσης :laugh:
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Γρήγορα πάνε όλοι. Για να πας αργά πρέπει να φτάσεις σε άλλο επίπεδο εσωτερικής αυτογνωσίας και ωρίμανσης :laugh:
Συμφωνώ! (Αλλα φτάνεις μια στιγμή που βαριέσαι να σε περνάνε scooter με τα τρακτερωτά)
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Γρήγορα πάνε όλοι. Για να πας αργά πρέπει να φτάσεις σε άλλο επίπεδο εσωτερικής αυτογνωσίας και ωρίμανσης :laugh:
α-χα! Έτσι θα το λέω στο εξής!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Tracker και 4ρα σαμπρέλα...




advphone
Καλολάσπωτα Κωστή.
Τα είχα βάλει στο xr και δεν έμεινα ικανοποιημένος στην άσφαλτο.Για να έχουν μια σχετικά καλή αίσθηση θέλουν χαμηλές πιέσεις κάτι που αναιρεί τις μεγάλες ασφάλτινες αποστάσεις που θέλουμε σχετικά ψηλές πιέσεις για μικρότερη φθορά .
Τα άλλαξα με τα D952 (πού τα βάζω χρόνια) και ή ποιότητα κύλισης στην άσφαλτο ήταν νύχτα με την μέρα .
Απλά προσωπική εμπειρία με το δικό μου μηχανάκι,σε άλλα μπορεί να δουλεύουν σωστά .
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλολάσπωτα Κωστή.
Τα είχα βάλει στο xr και δεν έμεινα ικανοποιημένος στην άσφαλτο.Για να έχουν μια σχετικά καλή αίσθηση θέλουν χαμηλές πιέσεις κάτι που αναιρεί τις μεγάλες ασφάλτινες αποστάσεις που θέλουμε σχετικά ψηλές πιέσεις για μικρότερη φθορά .
Τα άλλαξα με τα D952 (πού τα βάζω χρόνια) και ή ποιότητα κύλισης στην άσφαλτο ήταν νύχτα με την μέρα .
Απλά προσωπική εμπειρία με το δικό μου μηχανάκι,σε άλλα μπορεί να δουλεύουν σωστά .
Θα πω εντυπώσεις μετά το σκ, που θα κάνω πολλά ασφάλτινα και χωμάτινα χλμ, αλλά φαίνεται από την αρχή ότι δεν του αρέσει η άσφαλτος.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
φαίνεται από την αρχή ότι δεν του αρέσει η άσφαλτος.
Φίλος σου;


 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Περυσι εβαλα φρεσκο tracker πισω και εκανα το τροφυ στον Αγιοκαμπο και γυρισα. Ακομα και με το 250αρι και φουλ επαρχιακο με μαξ τα 100, φαγωθηκε παρα πολυ σε σχεση με το D952 που ειχα κανει προπερσι κατι παρομοιο. Στην ασφαλτο βεβαια εμενα μου φανηκανε πιο ηπια τα Tracker σε σχεση με τα dunlop αλλα και τα 2 λαστιχα σε μεγαλες ταχυτητες εχουνε φθορα.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Θέλω να ρωτήσω κάτι και ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου :rolleyes:

Με κακό χειρισμό του quick shifter μπορεί να κάνω ζημιά στο κιβώτιο?

και με τον ίδιο κακό χειρισμό, ποια η επίπτωση στην αλυσίδα?

Υπήρξα (πολύ) άγαρμπη 3-4 φορές σε ανεβάσματα (με προφανώς λιγότερες στροφές ο κινητήρας απο αυτό που χρειαζεται για να είναι βουτυρένιες οι αλλαγές) με αποτέλεσμα να ακούσω κάτι γκραπ γκρουπ - λέω θα μου μείνει στο χέρι - μου πέταξε την ταχύτητα τελείως κτλ...

Και η επόμενη ερώτηση, είναι νορμαλ σε 5000 χλμ που εχω κάνει μόλις, η αλυσίδα να θέλει 3η (ναι, τρίτη) φορά ρύθμισμα (τέντωμα);;;;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι το θέμα σιφτερ είναι τόσο φρέσκο που είμαστε πειραματόζωα.
Θελει στροφές στο ανέβασμα χωρίς να κλείνεις γκάζι και κλείσιμο γκαζιού στο κατέβασμα.
Εγώ όπως τα ακούω, αν και στο xr ακούγεται τέλειο, ότι κάποια ζημιά θα γίνεται εκεί μέσα σε βάθος χρόνου.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θέλω να ρωτήσω κάτι και ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου :rolleyes:

Με κακό χειρισμό του quick shifter μπορεί να κάνω ζημιά στο κιβώτιο?

και με τον ίδιο κακό χειρισμό, ποια η επίπτωση στην αλυσίδα?

Υπήρξα (πολύ) άγαρμπη 3-4 φορές σε ανεβάσματα (με προφανώς λιγότερες στροφές ο κινητήρας απο αυτό που χρειαζεται για να είναι βουτυρένιες οι αλλαγές) με αποτέλεσμα να ακούσω κάτι γκραπ γκρουπ - λέω θα μου μείνει στο χέρι - μου πέταξε την ταχύτητα τελείως κτλ...

Και η επόμενη ερώτηση, είναι νορμαλ σε 5000 χλμ που εχω κάνει μόλις, η αλυσίδα να θέλει 3η (ναι, τρίτη) φορά ρύθμισμα (τέντωμα);;;;
Η ιδανική λειτουργία του quickshifter είναι οι αλλαγές σε ένα σχετικά υψηλό φάσμα στροφών, αυτός είναι και ο ρόλος του άλλωστε. Είναι λάθος να θεωρούμε το quickshifter σαν ένα ημιαυτόματο σασμάν, δηλαδή απλά να κάνουμε αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.

Σχετικά με την αλυσίδα όχι δεν είναι φυσιολογικό να συμβαίνει αυτό που περιγράφεις, προφανώς δεν τη λαδωνεις τακτικά ή/και την σφίγγεις παραπάνω απ'οτι χρειάζεται. Ιδανικά προσπάθησε να τη λαδωνεις κάθε 500 χλμ και να αφήνεις τα μποσικα που λέει ο κατασκευαστής.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Και όμως είμαι πολύ τακτική με το λάδωμα και η ρύθμιση της και τις δυο φορές εχει γίνει στην Triumph...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To QS δεν δουλεύει σε κάθε μηχανάκι με τον ίδιο τρόπο, οπότε θα πάρεις τόσες απόψεις όσα και τα μοντέλα του φόρουμ.

Το XR δουλεύει σαν ημιαυτόματο 99% των αλλαγών (μερικές φορές και αυτό δυστροπεί/παθαίνει κοκομπλόκο, μερικές αλλαγές με συμπλέκτη και λίγο μετά στρώνει). Πρέπει να μάθεις, trial and error, πως δουλεύει το δικό σου και με την λογική ότι δεν το πιέζουμε αν δούμε ότι... δεν θέλει να κάνει αυτό που πιστεύουμε ότι θα έπρεπε να κάνει γιατί έτσι κάνουν άλλα.


Για την αλυσίδα τι να σου πω, αν αυτό θέλει αυτό κάνεις, "φυσιολογικό" δεν υπάρχει επίσης εκτός αν συζητήσετε οι τριδοντάκηδες μεταξύ σας και είναι το δικό σου "ξεχωριστό", όχι γιατί είναι δικό σου αλλά γιατί έχει υποδεέστερο υλικό, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Δεν είναι περίεργο πάντως (το XR ας πούμε θέλει συχνότερο έλεγχο).

Κοινώς, πάγαινε με τα νερά του...
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Ναι... θα ρωτήσω και στις ομάδες του trident που είμαι γραμμένη στο φβ και είναι πολύ ενεργές είναι η αλήθεια για καινουριο μοντέλο...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Νατάσα δεν ξέρω τι αλυσίδα φοράει το triumph αλλά η δικιά μου πού είναι DID άρχισε να διαλύει τα o- rings από τα 5.000 χλμ , με σχολαστικη συντήρηση και η Yamaha μου την άλλαξε στην εγγύηση στα 8500 . Δεν μου ξεχειλωνε όμως ούτε ήθελε συνέχεια τεντωμα αλλά ήταν ελαττωματική παρότι επώνυμη. Μια ρύθμιση θέλει μόλις πάρει τα πρώτα μπόσικα και μετά εξαρτάται με τον τρόπο που οδηγείς. Εγώ για το quick shifter δεν έχω θετική γνώμη και δεν θα το έβαζα με τπτ σαν αξεσουάρ εκτός και αν έστηνα κόντρες...
 
Top Bottom