Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Πήρα ένα σετ βατραχοπεδηλα για την χοντρή, να μην μας πλατσουριζει τα πόδια..


Στάλθηκε από το HRY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πήρα ένα σετ βατραχοπεδηλα για την χοντρή, να μην μας πλατσουριζει τα πόδια..


Στάλθηκε από το HRY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάτι είχα ακούσει ότι κρατάνε ζέστη και δεν αερίζεται καλά ο μπόξερ....τσεκαρε το
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πήρα ένα σετ βατραχοπεδηλα για την χοντρή, να μην μας πλατσουριζει τα πόδια..


Στάλθηκε από το HRY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω τα ίδια και με έχουν σώσει σε πολλά βροχερά ταξίδια. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με ζεστη από το μοτέρ στην πόλη, ούτε ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία το 1150 (Ο καταλύτης είναι στη θέση του κανονικά).

Δεν γνωρίζω βέβαια τι γίνεται μέσα στο μοτέρ. Αυτό που γράφει ο Κώστας έχει λογική . Θα δείξει στο μέλλον αν ποτέ χρειαστεί άνοιγμα το μοτέρ.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Ρε παλικάρια, εσείς με τα gs.... Έχετε βρει λύση για το λέρωμα του παπουτσιού στην φτέρνα?
Παραδόξως ενώ μπροστά δεν λερώνει σχεδόν καθόλου, πίσω γίνεται χαμούλης.
Λες και κάνει στροβιλισμό και στα κολλάει στο παπούτσι....
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε παλικάρια, εσείς με τα gs.... Έχετε βρει λύση για το λέρωμα του παπουτσιού στην φτέρνα?
Παραδόξως ενώ μπροστά δεν λερώνει σχεδόν καθόλου, πίσω γίνεται χαμούλης.
Λες και κάνει στροβιλισμό και στα κολλάει στο παπούτσι....
Αυτό είχα εγώ

 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Κάτι είχα ακούσει ότι κρατάνε ζέστη και δεν αερίζεται καλά ο μπόξερ....τσεκαρε το
Κώστα Το είχα στο μυαλό αυτό που λες πριν την παραγγελία ομολογω.
Βλέποντας όμως τις φώτο τοποθετησης δείχνει ότι δεν θα υπάρχει θεμα. Πιανουν αρκετά κάτω..


Επίσης στο σακούλι μέσα δινει κ αποστάτες 1,5 εκ ώστε να μην εφάπτονται στο μοτέρ..
Στόχος κ σκοπός είναι να υπάρχουν στα ταξίδια μόνο κ όχι μέσα σε αστική μετακινηση.
Σε ανοιχτό δρόμο δύσκολο να εμποδίζουν την αποβολή της θερμοκρασίας..πιστευω.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχω τα ίδια και με έχουν σώσει σε πολλά βροχερά ταξίδια. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με ζεστη από το μοτέρ στην πόλη, ούτε ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία το 1150 (Ο καταλύτης είναι στη θέση του κανονικά).

Δεν γνωρίζω βέβαια τι γίνεται μέσα στο μοτέρ. Αυτό που γράφει ο Κώστας έχει λογική . Θα δείξει στο μέλλον αν ποτέ χρειαστεί άνοιγμα το μοτέρ.
Ο μπόξερ συνήθως θέλει άνοιγμα γύρω στα 200000 χλμ για τσεκ στην κεφαλή, συνήθως θέλει βαλβίδες εξαγωγής, δεν είναι μεγάλο κοστος
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Ο μπόξερ συνήθως θέλει άνοιγμα γύρω στα 200000 χλμ για τσεκ στην κεφαλή, συνήθως θέλει βαλβίδες εξαγωγής, δεν είναι μεγάλο κοστος
Έχω αλλά 100Κ οφελειμα..
Παμε δυνατά λοιπόν.. :prft:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ο μπόξερ συνήθως θέλει άνοιγμα γύρω στα 200000 χλμ για τσεκ στην κεφαλή, συνήθως θέλει βαλβίδες εξαγωγής, δεν είναι μεγάλο κοστος
Χαα.. το κουλούρι τώρα στις 180 χιλιάδες...
Θέλει μόνο... ένα καλό... ξεμάτιασμα.. από την κυρία Ελένη...!!!!!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Χαα.. το κουλούρι τώρα στις 180 χιλιάδες...
Θέλει μόνο... ένα καλό... ξεμάτιασμα.. από την κυρία Ελένη...!!!!!!!
Το τηλεξεμάτιασμα έχει πλέον σταματήσει στην μετά COVID εποχή οπότε η φυσική παρουσία σας επιβάλεται...;)
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Έχω τα ίδια και με έχουν σώσει σε πολλά βροχερά ταξίδια. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με ζεστη από το μοτέρ στην πόλη, ούτε ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία το 1150 (Ο καταλύτης είναι στη θέση του κανονικά).

Δεν γνωρίζω βέβαια τι γίνεται μέσα στο μοτέρ. Αυτό που γράφει ο Κώστας έχει λογική . Θα δείξει στο μέλλον αν ποτέ χρειαστεί άνοιγμα το μοτέρ.
Όντως πολύ πολύ δύσκολα να δεις πάνω από τις 5 μπάρες (Δλδ στην μέση) τον δείκτη θερμοκρασίας σε αυτό το είδος μοτέρ. Σε πορεία με τπτ όσο κ να το σκίσεις, σε πόλη κ φανάρια ίσως..
Το λάδι ψύχεται εξαιρετικά από το μικρό φαινομενικά αλλά πολύ καλό αποδοτικά ψυγείο που είναι σωστά τοποθετημένο κ με τον αέρα να οδηγείται άπλυτα εκεί μέσω του ρύγχους.
Συνεπώς αν δεν βλέπεις τον δείκτη στην 6η μπάρα τότε κ μέσα στο μοτερ δεν υπάρχει θέμα αυξημένης θερμοκρασίας
Ότι παράγεται μέσα μετριέται άλλωστε από τον σενσορα.
 
Top Bottom