Μπράβο μάστρο - Γιώργη...!
Περιμένω τα αποτελέσματα της επέμβασης...
Θάνο σήμερα έγινε εκτενέστερη δοκιμή μέχρι Λαύριο και πίσω.
Πριν την επέμβαση σε πηρούνι και αμορτισέρ είχα δύο επιλογές,ή προς το μαλακό να μην κόβει χέρια/μέση ή προς το σκληρό να μπορώ να κινηθώ κάπως σβέλτα.Ειδικά το πηρούνι ήταν πολύ σκληρό (με στοκ ελατήρια κοντά στα κιλά μου)
Είναι εντυπωσιακό πια το πώς μπορεί να συνδυαστεί η άνεση στις μικρές ταχύτητες με πολύ σκληρό τεραίν (πχ μονοπάτια με μεγάλες πέτρες/αγκωνάρια) με την σταθερότητα σε μεγαλύτερες ταχύτητες.
Το μηχανάκι απλά χασμουριέται και φωνάζει δώσε γκαζ μωρή ανάπρη
.
Μπροστά έχω δισκόπλακα 320mm (από 240mm ..) και δεν με τρομάζει καθόλου στο φρενάρισμα,το πηρούνι συμπιέζεται αρχικά αλλά μετά σφίγγει χωρίς να κοπανάει καθόλου.
Ένα 'αρνητικό' που παρατήρησα είναι ότι θέλει περισσότερη προσπάθεια να 'πέσει' στις στροφές .Έχω ρυθμίσει το sag στο περίπου ενώ οι αποσβέσεις (συμπ.επαναφ.) είναι οι αρχικές προτεινόμενες από τον τύπο που δίνει τα specs της μετατροπής.
Θέλει λίγο ψάξιμο σε αυτό τον τομέα (ίσως και ύψος καλαμιών στις τιμονοπλακες) αλλά πιστεύω θα το βρω.